Mergi la conţinut

Thomas

Membri
  • Conţinut

    42
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1h 10m 18s

1 Urmăritor

Despre Thomas

  • Data naşterii 09.12.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Aprilia DD

Metode de Contact

  • Yahoo
    da un P.M. inainte
  1. Neseriosii De La Mymoto

    Incerci sa o dai pe dupa gard acum: ai intrat fara sa te intereseze la o cu totul alta firma care nu se ocupa cu vanzari en-detail si ai fost indrumat catre cel mai apropiat (din pct de vedere al distantei) dintre dealeri. Ca sa nu ajungi in Pipera, de exemplu. S-a nimerit sa fiu de fata atunci si de aia comentez. Faptul ca ignori 2 semne clare care spun numele firmei (si nu cea pe care o cautai) si ca nu este permis accesul persoanelor straine, dar esti ofuscat ca nu s-a grabit nimeni sa caute in cataloage, cand obiectul de activitate este altul... nu am ce sa-ti explic mai mult. Am vrut doar sa precizez ca nu ai nimerit unde trebuia atunci si ca ar trebui sa te limitezi la discutia din magazin si atat. Parerile clientilor despre magazinul lor sunt binevenite, cred, pentru ei si e problema lor cum le trateaza. Fiecare are dreptul la o parere si e normal sa si-o expuna, atata timp cat o face corect. P.S. Sunt 2 firme diferite si multa lume confunda si din cauza prenumelui, dar sunt 2 persoane diferite :)
  2. Neseriosii De La Mymoto

    Imi permit o mica corectie: inainte de a intra undeva, te uiti si daca intri unde ai treaba si nu nimeresti in alta parte (alta firma). In cazul de fata, pana sa ajungi la birou, ai ignorat cu succes 2 semne explicite, mari, scrise cu rosu care precizau numele societatii precum si aspectul cu privire la acces. Si iti garantez 100% ca nu ai intrat la firma pe care o cautai :)
  3. Dan Popescu, mincinosule dovedit, stii bine ca data viitoare cand te intalnesc nu vei scapa asa ieftin ca data trecuta cand ai facut ochii mari, nestiind cine te baga la colt. Dar asta e alta poveste ce o s-o tratam noi doi direct Acum legat de mobra si alte mobre: din 2006 incoace numai eu te-am vazut de enspe ori numai cu ea (imi aduc aminte cand alergai peste tot cu asa-zisa pierdere a dealershipului ArctiCat, etc.) . Dar sa zicem ca nu stiu eu bine. Multi din cunoscutii comuni nu te-au vazut decat cu ea si rar cu cate o mobra imprumutata cate putin. Dar sa zicem ca si ei se inseala si nu stiu bine. Sustine-ti spusele cu ceva dovezi palpabile (poze care sa nu fie furate de pe net, cum ai facut cu ursii) si te cred. Pana atunci esti doar o gluma, rezultata dintr-un om care a facut un drum care putea sa iasa frumos si pentru cititorii tai ; ai fi mirat cati iti doreau - inclusiv subsemnatul - sa te intorci sanatos si cu povestiri care sa ne dea pe spate, pana s-au lovit de grosolaniile, minciunile, infatuarea si laudarosenia care au stricat tot si te-au adus unde esti acum. Un banc. A, si legat de motociclistii de tastatura, etc., conduc de 13 ani si am mers in continuu, in medie cam 10 luni/an. Numai ca nu sufar ca tine sa ma dau mare motociclist. Asta e una din diferentele dintre noi. Sanatate. P.S. Insisti prosteste in faza cu banii. Denotă un cocălărism cras din partea ta, gen liniutele auto-moto facute seara pe bulevarde. Asta ca sa nu iti zic mai urat, ca sunt in vizita pe-aici :) (cu toate ca am cont din 2004)
  4. Simpla aritmetica: O mobra cumparata in 2004-2005 ( http://euroasia2010.amoro.ro/scm/blog/5_conferinta_de_presa.mbs ), are in anul 2010 - 9300 Km (din care, daca e sa facem un calcul Bucuresti-Londra-Bucuresti = 5500 km) Deci ai 9000 km in 5 ani si ai tupeul sa faci misto de alti incepatori cu motociclete de 250 cmc ? Cata nesimtire...
  5. Salonul De Motociclism 2010 Sm - Amr

    Ariciule, daca scriam de pe alt cont sau foloseam optiunea "open ID", diferea cu ceva ? Combate continutul :) Andrei, cu "ala" sa vorbesti despre prietenii tai. Si cu asta am incheiat orice interactiune cu tine, flamer batran ce esti.
  6. Salonul De Motociclism 2010 Sm - Amr

    Calitatea comerciantilor, calitatea oamenilor din acele firme, precum si calitatea "show-urilor" oferite fac per total calitatea salonului. Aceeiasi comercianti daca se duc la salonul Xulescu, la fel expun, la fel fac. De unde impresia ca firma organizatoare are vina pentru pizdulicile pe mobre, pentru lipsa pliantelor de informare, pentru interzicerea de urcare pe mobre, etc. ? Cat despre alegerea fiecarui comerciant, ca idee: poate cineva din afara sa-ti impuna sa te duci undeva? Nu, legile comertului si avantajele obtinute dintr-o parte sau alta a condus la situatia de fata. Legat de partea comerciala, SMAEB este evenimentul unui SRL, care automat isi apara interesele. Daca eu ma apuc si fac publicitate agresiva unui eveniment concurent unuia marca Pro-Bike, aveti impresia ca e fair-play si ca voi fi tolerat? Sa fim seriosi. Si inca ceva: AMR a ajuns o gluma. Proasta, din pacate.
  7. Cum Se Fura Un Motor

    Era un Suzuki Burgman 400 , legat de poarta de intrare in curte, el fiind parcat pe alee. I-au smuls poarta de metal din balamale si au plecat cu ambele. Acum cateva luni si-a recuperat scuterul de prin Jud. Giurgiu intr-o stare deplorabila, furtul fiind in 2007.
  8. Accident grav 12.10.2007 pe Str. Luica

    Pacat, ea a platit prea scump greseala lui. D-zeu sa o odihneasca in pace.
  9. Accident grav 12.10.2007 pe Str. Luica

    Vad ca si aici sunt aceleasi discutii. In loc sa ii cautati scuze penibile, ca familie sau prieteni ce ii sunteti, tratati matur problema si cauzele care au dus la aceasta belea: intai de toate e lipsa permisului. Scurt si cuprinzator: nu avea ce sa caute pe strazi. Apoi, nu e frumos sa despicam atat, dar daca voi incepeti discutia despre cat de profesionist era, hai sa discutam la rece si obiectiv: la profesionalismul lui si capacitatile lui, a ales sa mearga fara casca (una la mana) si nu a fost in stare de la 50-60km/h (cat spuneti voi ca aveai, insa din urmari nu se vede asta, dar in fine) sa franeze/evite/conduca preventiv incat sa evite. Urme de franare n-au fost decat f putin, semn ca el nu a reactionat in nici un fel decat in ultima secunda. Asta luand in calcul in extremis ca femeia aia era nebuna (avand totusi propriul copil in masina) si ca i-a taiat calea special. Ceea ce nu prea cred, ca stiu intersectia aia extrem de bine si sunt belele zi de zi. E parerea mea insa. Unde e profesionalismul lui, unde e maiestria si unde e prima prioritate - viata ? Nu zic, mortii cu mortii, vii cu vii, dar mi-am permis sa scriu aceste randuri cand vad ca nu pricepeti cateva lucruri esentiale ce au condus la aceasta tragedie: lipsa permis, lipsa casca, viteza neadaptata. Nu sunt de acord ca mortul e de vina, insa nu poti nega implicarea lui in aceasta tragedie. Imi pare rau ca a primit o lectie asa dura de la D-zeu, insa ma rog mai mult pentru fata sa scape cu bine. Numai bine.
  10. URGENT

    A aparut un anuntz de la unul ca a gasit de cumparat un Suzuki de 250 "de viteza" si ca vrea acte la el. Intrebati care-ce-cum stiti de un asa furt si dati-i de veste. Detalii la mine.
  11. unde este casca meaa?

    Urmeaza povestirile cu "am cazut impreuna cu o tipa, si ea fara casca, pe bucati de bordura scoase si aveam 60 la ora, fara casca si fara echipament. Nu am patit nimic" "am mers cu 250 prin oras pe Mihai Bravu fara casca si am lovit un indicator care s-a <<ambutisat>> si care mi-a faramat maneta de ambreiaj, insa degetele mele au scapat" Si poveSTIRILE de la ora 5 continua P.S. bavarezee, vezi ca nu e frumos sa barfesti
  12. Se mai poate ?

    Daca ai cu ce nu ai nevoie de o moto sa agati. Iar daca tu crezi ca moto e doar un accesoriu pt agatat... get a life
  13. vreau sa shtiu cum/unde sa tunez un motor

    Stii chestia aia cu "sa te intinzi cat ti-e plapuma" Asa si la tine. Intai sa vezi ce stii tu, abia apoi ce poate motorul si abia in final, daca te tzin puterile, il dai la tunat, multiplicat rotzi, etc Pe bune acum, nu tii la viata ta ? Sau daca nu tii la a ta, nu tii macar la viata aluia/alora care le-ai pune-o in pericol cand ai iesi pe strada ? Hai mah ca ai toata viatza inainte. Traieste-o Bafta
×