Mergi la conţinut

Rocknroll

Membri
  • Conţinut

    21
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    20h 53m 23s

Rocknroll last won the day on 29 Ianuarie 2011

Rocknroll had the most liked content!

Despre Rocknroll

  • Data naşterii 10.04.1954

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Constanta
  • Posesor(oare) de
    Dnepr
  1. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    Salut. Banuiesc cu cine vorbesc. Cred ca este cazul sa spui user-ul de pe Motociclism.ro s-au cel care i-l aveai inainte. Nu stiu cit de tare te-am criticat (si pe la spate). Probabil nu am facut-o destul. Daca ma umflu in pene probabil am cu ce si de ce. Amindoi aveam Dnepr. Eu cu al meu am facut1400 km in 6 zile ( impreuna cu Cristi 57, Th Vlad si Bubaq). Dnepr al tau? In magazie la plute. Daca vei face ceva corect, vei spune ceva corect, vei avea o atitudine corecta fata de ceva, in momentul in care cineva va avea atitudinea care ai avut-o tu fata de Cristi 57 te voi apara. Dar pina atunci...tu stii mai bine cite parale fac. Eu tot acelasi numar de tel. am... locuiesc tot acolo... Numai bine.
  2. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    Salut. Bunule, ce sa fac, i-mi pare rau ca au trecut anii, asta e. Ca juniorii ne mai trimit la pescuit s-au prin alte parti...asta e,... educatia. Unii daca stiu ca 2x2=4 traiesc cu ideea ca stiu toata aritmetica. Asta e, noi i-am crescut asa, asa-i avem. Acum, trebuie sa recunoastem ca indiferent de antrenamente, ne hodorogim, asta e. Ca spiritul e tinar inca, asta ne tine in verticala, altfel cum zici tu, ne-am uita lung dupa colt daca nu vine coasa. O treaba buna la voi in Bucuresti este si modelul asta de intilniri ad-hoc cum zici de asta de la Parcul Carol. Si sa nu uit ceva, nu am fost la Siriu, ca-mi pare rau asta e problema mea, dar vreau sa-ti multumesc ptr. faptul ca ai reusit sa-l aduci pe Dan Nastase acolo. Indiferent ce spun unii, ptr. mine Dan Nastase este o istorie pe doua roti in Romania. Nu ne-am cunoscut dar asta nu ma impiedica sa am un respect deosebit ptr. el. Si ON-TOPIC cine are ceva de completat sa o faca normal, fara nici o jena, este un topic public. Numai bine.
  3. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    Salut. Bunule, vezi ca omul a scris corect ca ciclul motor la un motor in 4 timpi se desfasoara pe distanta a doua rotiri ale arborelui cotit sau 720 grade unghi de manivela. Ca nu am gasit unde a scris ce este raportul de compresie... nu comentez. Poate a omis. Nu e tirziu sa revina. Patru viteze, vezi ca te intrece si Nipru, el are cinci cu mersul inapoi. Este un forum liber, nimeni nu obliga pe nimeni la nimic. Nici macar sa intri pe topicul asta sa citesti. Ignora-l, tu esti destul de pus la punct incit sa nu ai nevoie de notiunile astea. Numai bine.
  4. Harta Membrilor Forumului

    Salut. M-am "adaugat" in mapa doar-doar o trece unul spre mare si vrea sa-si mai traga sufletul la o cafea ori ceva "fluide" reci. Sper sa fiu o gazda primitoare. Las si un numar de telefon 0745109970. Noni, forumul merge brici, conditia sa fie OK si net-ul. Dar m-am "educat" sa nu fiu pretentios. Numai bine.
  5. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    Salut. Cristi te rog sa-mi dai voie sa postez in topicul tau unele informatii, scule, dispozitive, solutii, eventual completari la obiect despre Nipru. Vreau sa cred ca sint posesori de Nipru care au nevoie de informatii si nu le gasesc intr-o forma relativ mai simpla. Numai bine.
  6. planificare Un Mic Ajutor.

    Salut. Vrei sa faci asta? OK. Depinde cit de pregatita fizic si psihic esti. Depinde de experienta ta in conducerea motocicletei. Depinde de ce motocicleta ai. Depinde de pretentiile care le ai in timpul unei asa calatorii. Depinde cit de "dotata" esti in portofel s-au buzunar. Esti din Iasi. OK. Iasi- Pascani- Tg-Neamt- Poiana Teiului-(lasi lacul de acumulare de la Bicaz pe dreapta) baraj Bicaz. Aici ai posibilitate de cazare la campingul de la baza barajului s-au la 5-7 km Izvorul Muntelui. Baraj Bicaz- Bicaz-chei- inainte de Gheorgheni stinga spre Balan. De la Balan prin pasul Ghimes-Palanca spre Comanesti- Tg-Ocna- Onesti. Daca-ti place mai departe. Onesti- pasul Oituz- Bretcu- Tg-Secuiesc- Brasov. Brasovul e mai "nehotarit" dai cu banul -pe Cheia, ori dn1( E60)spre Ploiesti s-au pe dn1(E68)spre Fagaras. Din E68 spre Cirtisoara si intri in Transfagarasan. Alta varianta, Brasov pe E574 (dn73) spre Bran,- Cimpulung- Curtea de Arges si ataci Transfagarasanul. Eu as ataca Transfagarasanul dinspre Cirtisoara, e putin mai brutal (la fel si cheile Bicazului dinspre Piatra Neamt) si de la Curtea de Arges spre Brezoi- Voineasa pe Transalpina la Sebes. Dupa ce ai traversat de 5 ori Carpatii cred ca ai destule din fotografiile postate vazute cu ochii tai. (Transfagarasanul este bine de facut dupa 1 iulie ptr. a nu avea surprize cu vremea.) De la Sebes, alegeti tu drumul de intoarcere, consider ca este destul ptr. o runda. Numai bine.
  7. Toamna Cugireana 2010

    Salut. Daca spun Felicitari voua oameni buni Este prea putin. Ce amintiri i-mi stirnesti Jack cu pozele astea. Simson-ul. Jupineasa " primul tau copil nu a fost fiica-ta, a fost motocicleta. MZ-ul. Fiica-mea " titicu, pimba Hilda motororu". Nu va lasati, tineti-o tot asa. Numai bine.
  8. Topicuri Vechi

    Salut. Cred ca " performanta de a ramine in viata dupa citeva decenii de stat in sa" si amintirile din acesti ani valoreaza mai mult decit orice brevet, certificat, diploma, carton, tresa, steluta,inel. Cind ai urcat in sa prima data automat ai semnat un contract cu zeita Fortuna pe o parte si cu Diavolul pe cealalta. Cel care constietizeaza ca a fost smuls din ghearele Diavolului de zeita Fortuna stie ce inseamna sa fii motociclist. Respect pentru toti motociclistii oriunde s-ar afla.
  9. istorice Coltul Reconditionistilor

    Salut. Cu scuzele de rigoare ca voi fi off topic, nu pot sa nu confirm "niste chestii", vis-a-vis de ce a postat Lup alb mai devreme. Nu scuz pe nimeni, inclusiv pe mine. La Intrunirea de comuniste si atase-2010 nu puteam veni cu motocicleta ptr. ca nu era si nu este in stare de functionare. L-am sunat pe Aleco, organizatorul de pe forum al intilnirii i-am explicat situatia si am cazut de acord sa vin cu masina. La fel l-am sunat si pe Ciro, organizatorul local al intrunirii si el a fost de acord. Inte timp am vorbit si cu Lup alb despre asta si ne-am inteles sa trec prin Bucuresti ptr. a merge impreuna spre Mizil. Eu sint pensionar dar am si un servici. Lucrez program 8a.m./8a.m. in regim 24/48. Asta e. Am facut un "aranjament" ptr. Duminica ziua, deci pina aici OK. Am iesit din tura Vineri dimineta la ora 8, am trecut in drum spre casa si am alimentat masina, acasa "bulendrele" erau pregatite, deci... Gogoasa am comis-o acasa. Am mincat ceva, sa nu plec cu birdanul gol la drum, dupa care...am adormit in fotoliu bine merci pina pe la 13:30. Jupineasa nu a zis nici pis (in gindul ei, "lasa-l Doamne sa doarma cit mai mult, sa nu mai plece" ca de, asa sintem noi mai in virsta, sa stam mai mult pe acasa.) Cind l-am sunat pe Lup, el m-a intrebat pe unde sint, se astepta sa fiu pe aproape de Bucuresti. Am simtit dezamagirea in glasul lui, mi-am cerut scuze, da' cit m-o fi injurat el in gind...avea tot dreptul ptr. ca asta am facut. L-am incurcat. Ca a vrut sa vina, ca nu a vrut sa vina, nu mai conteaza. Eu l-am incurcat. Cu asta sper sa fi rezolvat dilema unei "mari absente" a lui Mihai de la Intrunirea de comuniste si atase Mizil-2010. Numai bine.
  10. Lamulti ani Dnepr-istule!

  11. Salut. Rama, te rog trimite-mi un PM cu preturile ptr. transport din Lombardia pina in tara, unde aduci motorul in tara, acte, fara acte, posibilitati de inmatriculare, cu alte cuvinte, tot ce tine de cumparare, transport si inmatriculare in tara. Eventual trimite-mi un SMS la 0745109970 cu continutul Moto Italia (sa stiu cine trimite) si te sun eu. Multumesc
  12. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    Salut. Boaska, eu am crezut ca treci pe la mine, de asta nici nu am raspuns. Oricum daca ai vreun gind, da un telefon intii. Oricind esti binevenit. Asfalt uscat numai sub roti.
  13. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    Salut Boaska. Mai sa stii ca pina la urma esti un baiat de treaba, daca nu ti-a spus nimeni, o spun eu. Multumesc pentru sfaturi. Nu sint rele. Din ce mi-ai scris acolo tai jocul la admisie mai mare (se regleza jocul mai mare la supapa de evacuare datorita dilatarilor mari rezultate din temperatura gazelor de evacuare), tai releu de incarcare (am in locul alternatorului de Nipru un alternator auto adaptat destul de bine), tai trasul de acceleratie ( dupa ce a pornit si a facut citeva rotatii, trag de acceleratie si raspunde prompt, fara bilbiieli, tusituri s-au poticneli). Acuma, daca te superi, i-ti trece, daca nu te superi, si mai bine. Am vrut sa vad daca raspunzi, si ce raspunzi. I-ti mai spun o poveste. Dupa 35 de ani de lucrat cu motoare mai mici s-au mai mari, ( motoare de locomotiva si apoi navale) anul trecut am iesit la pensie. Si mi-am facut cadou o Nipra care apoi s-a inmultit, nu de alta, dar sa nu-mi ies din mina, sa am o ocupatie. Nu crezi ca ar fi fost rusinos pentru mine ca motorul ei sa nu functioneze bine? Nu mai zic de restul motocicletei. Ca te-ai suparat, ca nu te-ai suparat de gluma asta, telefonul meu este 0745109970, si este deschis permanent, 24 din 24 ore. Daca pot sa te ajut cu ceva, te voi ajuta. Daca nu voi putea, sa fii sigur ca nu este din rea vointa. Numai bine. Asfalt uscat numai sub roti.
  14. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    Salut. Mai Gabi, s-ar putea sa aiba sa aiba dreptate Boaska cu pedalele la pornire. Numai ca Niprul meu este negru lucios si are si atas, asa ca liniutele sint lasate pentru altadata. Mi-ar trebui niste sfaturi bune vizavi de pornirea mai usoara si mai rapida a motorului. Poate l-am subestimat pe Boaska. Astept niste sfaturi de la el in privinta pornirii. Undeva in tot motorul meu este ceva putred si nu reusesc sa-i dau de cap. Poate mi-a scapat ceva, o neatentie pe undeva, poate am tratat ceva cu superficialitate si acum ma bat cu problema asta. Scinteieste bine, benzieste bine, numai ca porneste cind vrea el, adica, dupa o burta de pedale. Asta e, mecanica asta nu tine cont de nimic, te plesneste cind ti-e lumea mai draga. Asa ca.......... astept. Multumesc. Asfalt uscat numai sub roti.
  15. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    Salut. Mai Boaska, mai mincalecal-ar tata pe el, mai functioneaza motoarele alea numai dupa ce te-ai uitat tu la ele? Mai baiete, ceea ce spui tu ar fi o idee. Cam problematica in schimb. 1- iesirea unei conducte de acolo. 2- confectionarea radiatorului. 3-pozitionarea radiatorului, radiatorul ar trebui sa fie o legatura intre iesirea din chiulasa si baia de ulei, pozitia lui este sub cilindru, jos, poate fi agatat in mers si atunci.....cautam alta idee. Totusi e bine ca te mai preocupa Niprul. Numai bine.
×