Mergi la conţinut

tzolea

Membri
  • Conţinut

    252
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 5h 17m 36s

5 Urmăritori

Despre tzolea

  • Grad
    Calator pe doua roti
  • Data naşterii 30.10.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    BMW R1100R

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.bijunet.ro
  • Yahoo
    transport_moto

Vizitatori recenţi

4.445 vizualizări profil
  1. sall poti sa ma sun in legartura cu piesele de honda cr 80 0754905065

     

  2. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    Pai e pusa acolo ca beau cu ei cot la cot
  3. Abordarea Corectă A Virajelor

    Doamne, calmati-va! Era doar un articol, nu va convine ignorati-l.
  4. Abordarea Corectă A Virajelor

    Sunteti siguri de ce ati scris aici? Probabil ati vrut sa scrieti: "... pe banda in exterior (langa axul drumului pentru curbele la dreapta si langa marginea drumului pentru curbele la stanga)..." Incepatori, va recomand cateva lucruri simple: 1. Viteza in viraj trebuie sa fie una care sa va permita sa mai accelerati, nu incercati sa intrati in viraj cu viteza perfecta ca s-ar putea sa nu va iasa de fiecare data, aveti nevoie de experieta pe care o castigati in mii de km nu in 2 zile. 2. Ceea ce cititi prin diverse tutoriale sa aveti grija, pentru ca teoria aceea se aplica pe circuit, pe strada bine ar fi sa nu mergi langa axul drumului sau pe dreapta, incercati sa stati undeva aproape de jumatatea benzii in functie de ce viraj urmeaza si sa urmati curbele cat mai cursiv. La noi oricand te poti trezi ca taie unul curba, ca este nisip pe jos si ar fi bine sa aveti loc de manevra sa indreptati motoreta, sa franati sau ce este necesar pentru a evita accidentele, iar dupa manevra sa fiti inca pe banda voastra. 3. Cand mergeti in grup, nu incercati sa va tineti dupa unul mai bun, trasele lui si stilul lui se poate sa nu se potriveasca cu stilul vostru. Mergeti asa cum va simtiti in siguranta si orice incercare de inclinare mai mult, accelerare, nu o duceti la extrem. Exersati dar nu exagerati, totul se face in timp. 5. Cititi traficul si anticipati. Viteza prea mare va scurteaza timpul de reactie. Asfalt uscat si la multi km fara evenimente neplacute.
  5. iesiri Romania

    Cum vremea este din ce in ce mai calda si tocmai am scos BMW-ul de la iernat si il pregatesc pentru iesiri si as vrea sa stiu ce locuri frumoase ati vizitat si ati recomanda. Postati locatii, harti pe unde ati fost si v-a placut. Multumesc si asfalt uscat.
  6. Transport Moto Non-Stop Inter si International Ai cumparat o motocicleta si o vrei acasa? S-a stricat pe drum si nu stii ce sa faci? Orice ar fi, daca implica transportul sau depanarea ei, in tara sau in afara tarii, Noi te putem ajuta. 0729.433.247 Non-Stop Locatia de baza sector 2, Bucuresti Telefon: 0729.433.247 Email: email@transportmoto.ro Website: www.TransportMoto.ro
  7. Intruniri Europa

    Unde pot gasi o lista a intrunirilor din Europa va rog?
  8. Despre Motociclisti

    Este pur si simplu Romania si locuitorii ei. In tara asta, am fost crescuti pe princpiul sa face tot ce stim, tot ce putem, sa ne descurcam, chiar daca asta inseamna sa calcam in picioare orice vietate. Pe principiul mie sa-mi fie bine restul sa moara, asta este Romania si educatia ei. Condu atent, respecta si spera sa fi respectat.
  9. HONDA. De ce? Aprilia, foarte greu cu piesele.
  10. Racire Aer Vs Racire Apa

    Motorul racit pe aer va face fata in orice oras aglomerat din Romania indiferent de temperatura de afara si trafic. Pune-i un ulei bun si nu va fi nici o problema. Eu am un motor de 1100cc racit cu aer si niciodata nu am avut probleme in oras chiar si-n mijlocul verii in trafic. Plus ca pe motor fiind te mai strecori si implicit se raceste. Radiatorul de ulei, este foarte bun, iti poti adapta unul de la orice alta motoreta si daca vrei ii poti atasa acestuia si un ventilator (cooler de procesor am vazut la unii) daca vrei neaparat sa fii tu impacat. Asfalt curat.
  11. chopper Despre Bmw R1200 C

    Am doi amici care au Deauville si sunt incatati de ele, deci clar nu este o alegere proasta. Tu trebuie sa fi multumit. Trebuie sa mai pui in balanta si aspectul pasager si bagaje, pentru ca un motor de 650 este mic pentru pasager si bagaje si asta iti spun din experienta. Pe cat posibil, poti incerca un test drive cu ambele motorete, dar nu 10km, ci macar un 200-500km pentru a te putea decide ce ti se potriveste, apoi vezi tu in functie de bani ce si cum.
  12. chopper Despre Bmw R1200 C

    Ca fapt divers, r1100r sunt si mai ieftine in comparatie cu alte modele de boxer si gasesti la km foarte putini. Piese gasesti, un exemplu www.motobins.co.uk, piesele ajung in maxim 7 zile. Eu de acolo imi iau tot ce am nevoie. Uita-te sa vezi si preturi consumabile si altele pentru a-ti putea face o idee. Nici nu mai vorbim de ebay.de unde ploua cu piese literalmente. In comparatie cu NTV-ul... clar prefer BMW pentru cuplu si confortul meu cat si foarte important, cel al pasagerului.
  13. Piesa Fara Nume

    o poza ar fi de mare ajutor sa identificat piesa exact.
  14. chopper Despre Bmw R1200 C

    Salutare, Eu am un BMW R1100R din 2000 ca-n imagine, si pot sa zic ca de si pare mare, este foarte manevrabil in oras (nu ca un scuter, dar te descruci). Fiabilitatea boxerului este testata de foarte multi care au facut si turul lumii pe asa ceva si nu au avut probleme. Eu unul abia m-am intors dintr-o tura de 3000km in 4 zile pana Venetia si inapoi si pot sa zic ca nu am ce sa-i reprosez. La depasiri, foarte rar e cazul sa schimb inferior, cuplul foarte jos si cilindreea mare te ajuta enorm, iar despre ciclistica nici nu are rost sa mai vorbim, este fabuloasa. Am avut toate tipurile de motorete, super sport, sport touring, enduro, touring, chopper, cross si nici una nu a reusit sa imi confera atat siguranta cat imi ofera bmw. C-ul de la BMW, mie nu imi place, dar motorul ala, da, imi place. Mi se pare o pozitie nu foarte confortabila in coparatie cu R-ul meu, picioare cam in fata si un pic aplecat dupa ghidon, este clar o pozitie de chopper-cruiser, dar nu cred ca poti face 700km/zi foarte usor. Despre offroad... uitati cateva poze unde am ajuns cu R-ul meu si nu am avut nici o problema de urcat, recunosc, fost posesor de enduro si cross poate m-a ajutat mult. Personal, apreciez la BMW urmatoarele lucruri, deasemenea foarte importante pentru mine: 1. fiabiliate 2. confort 3. ciclistica 4. confort 5. consum Cat despre posesorii de BMW... ca-s oameni cu bani sau fara bani, ca-s trecuti sau nu de prima tinerete... nu are importanta asta, cred ca este vorba doar despre ce iti place sa faci. Drum bun si asfalt curat!
×