Mergi la conţinut

POWER MOTORS

Membri
  • Conţinut

    129
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre POWER MOTORS

  • Data naşterii 01.12.1977

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    suzuki
  1. POWER MOTORS

  2. Power Motors

    Sa traiasca clujul! Multumim pentru aprecieri! Este o adevarata delectare sa vedem aberatiile unor baieti "dulci" care nu ii cunoastem si nu ne cunosc, dar scriu si ei ca sa se afle in treaba. Sly4 nu a mai vrut sa cumpere de la noi si am respectat decizia dandu-i banii inapoi pe avans, oferindu-i o reducere in compensare pentru neintelegerea creata. Ca fapt divers acum avem un contact nou de SRAD pe stoc! In alta ordine de idei, ca sa fie lucrurile clare ptr. toata lumea, ca sa putem oferi un pret mai bun decat marile magazine trebuie sa lucram cu diversi furnizori mai mici din germania. Cum nu este rentabil sa trimiti pachet cu 3-4 piese asteptama sa se mai stranga inca 10-15 piese pentru colet. Cateodata se mai incurca comenzile ca vine odata de la unul, odata de la altul si nu stii ce au in pachet pana cand nu ajunge. Totul este si in functie de stocul lor, de aceea poate dura in cel mai rau caz si 2 luni, dar de cele mai multe ori reusim sa aducem in maxim 2 saptamani. Nimeni nu va baga mainile in buzunar si nu va obligam sa luati de la noi piese; daca nu va convine termenul de livrare, mergeti la reprezentante unde tot in 2-3 saptamani va aduce dar la un pret de 4-5 ori mai mare! Oricum nu cred ca meritam "apercierile" de mai sus si nici limbajul injurios. Daca iei 5 minute de pauza sa te relaxezi si sa te gandesti bine ca 2 saptamani pentru o comanda speciala de piesa in germania nu este mult. Ca acum s-a intamplat sa dureze ceva mai mult a fost din cauza ca nu a fost pe stoc nici acolo pana in momentul in care s-a trimis coletul. Pana la urmatorul colet s-a intamplat sa mai treaca o luna, asta e; si noi spunem clientilor ce ne spun si ei noua. Pe scurt, nu este usor sa lucrezi in domeniu pentru ca sunt milioane de repere; nici cu banii lui becali si un spatiu gen magazinul unirii nu am fi reusit sa aducem si sa tinem pe stoc macar o piesa de schimb din fiecare surubel de la toate motocicletele. De aceea dureaza ceva timp si va dura oriunde te duci sa dai comanda. Si eu am asteptat 4 luni pentru un far de TLR, pentru mine, pentru ca nu se gasea nici nou!!!! Ce era sa fac? Intelegeti ca nu este lipsa de interes sau tratament cu spatele pentru ca suntem constienti ca de la client ne luam painea. Daca vii cu tipete si cu urlete in magazin, nu o sa se rezolve nimic mai repede ci poate din contra; cu nervii nu s-a rezolvat nimic niciodata ci numai s-a agravat situatia. De acum inainte o sa dam termene de 1 luna si o sa va sunam peste 1 saptamana ca a venit piesa, e bine asa? Sper sa nu mai avem situatii de genul asta, dar se mai intampla cand lucrezi cu terti si care sunt si straini. In incheiere sper ca am reusit sa ma fac inteles de cine a vrut sa inteleaga si pentru "distinsul nostru client din cluj" ne pare rau ca nu te cunoastem ca poate reuseam si noi sa intelegem care este problema ta cu partea noastra dorsala...;vino pe la noi ca sa "tratam" subiectul!
  3. Power Motors

    Eu unul nu inteleg ceva: Cititi cu totii printre randuri? Ptr. AndreiRN: stii tu care a fost situatia reala de pe partea cealalta a planetei de te apuci sa comentezi? Hai sa-ti fac un rezumat: Pana acum 2-3 saptamani lucram cu lucian bude care ne-a adus numai piese gresite si foarte tarziu. Clientii stiau cine le aduce piesele, am si specificat ca el este raspunzator pentru situatie si de aceea nici nu mai lucram cu el. Toti clientii care aveau comanda li s-au inapoiat banii de avans daca a fost cazul sau cu acceptul lor sa mai astepte 2-3 saptamani sa le aducem noi din germania. Domnul sly4 stia acest lucru si nu a vrut sa-si ia banii inapoi; cu acceptul lui l-am mai tinut 2 saptamani sa ajungem in germania sa luam piesele... Pt. dan1el_san1: subscriu: clientul nostru=stapanul nostru dar permite-mi sa adaug: "Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela" Pt. sly4: Nu stiu cu ce ti-am gresit noi tie, dar vii tu sa-ti iei piesa de la magazin si o sa vreau sa am o discutie cu tine intre 8 ochi (si cu horia si jan), carora le-ai zis ca mai astepti ca sa-ti vina comanda. Sunt de acord ca nu putem multumi pe toata lumea si se vor gasi mereu cate unii sa interpreteze rolul lui "gigi contra". Oricare ar fi problema cred ca se poate discuta normal si rezolva amiabil; In nici un caz nu voi permite nimanui sa faca istericale la magazin sau telefon, sa-mi jigneasca colegii si colegele.
  4. Power Motors

    Mda...; cu aceasta ocazie propun lui noni si altor administratori ai acestui forum sa infiinteze si rubrica "coltul turnatilor" sau ceva de genul unde sa ne spunem si noi parerea despre anumiti clienti care au impresii si nu fac nimic altceva decat sa inroseasca firul de la telefon si sa ne albeasca parul in cap. Domnul la care te-a "pasat" Cristinica sunt eu; ma numesc Edy Hagiu si detin Power Motors si nu o sa-i permit nimanui, chiar daca se numeste si George Bush, sa tipe si sa faca istericale la vreun angajat de al meu. Nu suntem sclavi sau pe vreo treapta inferioara a evolutiei si trebuie sa stam sluj in fata ta; ori vorbesti normal ori iti inchidem telefonul data viitoare. Am vorbit cu Horia si eu zic, stimate domn "sly4", sa spunem distinsilor nostrii oaspeti ce intra sa citeasca pe acest forum adevarul! Povestea este cam asa: ai venit la noi si ne-ai cerut piesa respectiva lasand 100 de ron avans. Piesa second originala de gsxr-srad era 65 de euro iar una noua depaseste lejer 250 de euro; nu stiu de unde ai prins tu ideea ca iti aduc nou la 65 de euro...; Dupa ce ti-am adus piesa second care corespundea la alt model de srad (ptr. care trebuie sa-i multumesti lui Lucian Bude de la Motostore) ne-am cerut scuze desi nu era vina noastra si am vrut sa-ti dam banii inapoi de avans. Nu ai vrut sa iei banii inapoi si ai zis sa-ti cautam in germania ca tot eram acolo. Ti-am gasit piesa noua (aftermarket) si ca sa nu fie scandal ti-am zis ca ti-o aducem in aceeiasi bani; deja nu ne-a mai interesat sa castigam ceva ci sa rezolvam problema care intr-adevar a durat. Piesa este platita dar nu era pe stoc in acel moment si venea in 2-3 zile si nu am mai putut sta in germania pentru ea asa ca am lasat vorba sa ne trimita comenzile prin pachet. Asa cum am vb la telefon, pachetul ar trebui sa ajunga pana la sfarsitul saptamanii; daca ajunge vineri pachetul, te servesc sambata cand te astept la salon; daca ajunge sambata pachetul, abia luni pot sa te servesc. Ce este asa de neclar? Care era faza sau ce ai obtinut tipand ca disperatul la cristina si sa o faci pe biata fata sa planga? Esti normal la cap? Ai nevoie de medicatie? Du-te nene la doctor si trateaza-te. Cu ce ti-a gresit fata de ti-a casunat asa pe ea? Ai vorbit cu jan si tu ai zis cu gurita ta ca mai astepti! Dintr-odata te-a apucat nerabdarea? Deci daca era neclar: piesa ta este pe drum si o vei primi in scurt timp. Termina cu amenintarile gen "sun la OPC" sau vin cu "primaria" si "politia" peste tine sau cum s-a mai exprimat o mai veche cunostinta de-a noastra, dl. Tavi, ca vine si ne "rupe capatanile" ca sa obtii "respect". Nu asa se obtine respectul stimate domn si-ti recomand sa mai incerci si alte metode de "influente" ca nu ma impresionezi sa "cad in genunchi" sa te "respect pana la moarte". Cred ca am spus ce am avut de spus si am lamurit ce am avut de lamurit. In rest, tin sa multumesc miilor de clienti "normali" ce ne-au vizitat magazinul si au plecat multumiti de la noi. Pentru voi muncim si o vom face in continuare cu placere. Va asteptam pe la standul nostru la smaeb 2008 in cupola centrala! Cu stima - echipa Power Motors - : Horia, Jan, Luci, Cristina si Edy
  5. Teparii De La Power Motors

    Exact din aceasta cauza nici nu voiam sa postam ceva la acest topic pentru ca involuntar se mai trezesc cate unii sa scuipe cate ceva in necunostinta de cauza. Voi cum ati reactiona dragii mei cand faci tot posibilul sa impaci un client isteric, sa te transformi din om in ne-om pentru ca vorba aia stupida romanesca: " clientul e stapanul". Stim si noi f. bine cum e sa plece cineva nemultumit de la tine (automat si grupul lui pleaca de la tine). D-lui Tavi pur si simplu nu-i mai era nimic de ajuns si prin prisma faptului ca a ajuns pe un forum sa scuipe stupizeniile care le-a zis, a pus capac. A, nu, asta a pus capac:"...eu incerc sa respect pe toata lumea dar cu acesti POWER MOTORS nu ai cum sa o faci. ar fi trebuit sa imi iau banii inapoi cu japca si sa le sparg si capatanile ca sa ma respecte ca si client...". Foarte dragut dle. Tavi, foarte dragut... Acesta este ultimul post la acest topic; credem ca am spus tot ce aveam de spus in legatura cu "acuzatiile" dlui. Tavi. Ganditi-va pana unde vreti sa mergeti ca sa va castigati respectul celor din jurul vostru ca oameni intai si apoi veti culege roadele. In rest va asteptam la magazinul nostru sa constatati daca intr-adevar este asa cum se spune si abia apoi veniti sa postati. Toata lumea poate presupune dar nimeni nu verifica... Echipa Power Motors
  6. Teparii De La Power Motors

    Da dle. Tavi, te intelegem perfect. Nimeni nu a luat-o ca faci rau cuiva, poate din contra ca ne faci reclama gratis. Eu nu am zis " bai hai sa nu lasam omul sa-si spuna parerea"...; dar spune macar adevarul nu imbrobodi. Nimeni nu-ti baga mana in buzunar si nimeni nu profita de tine. Cel care a cumparat scuterul tau nu a avut probleme cu el iar cu frana spate nu e vina noastra sau a scuterului ci a "mecanicilor de cartier" unde ai fost cu el. Vine dl. Tavi la mine si zice: " vibreaza scuterul"! Ma uit la el, il intorc pe toate fetele il iau la plimbare si nu mi s-a parut nimic suspect. Motorul este monocilindru! Normal ca vibreaza! apoi ca scartaie frana si ti s-a zis ca din cauza placutelor "asbestos free" e normal sa scartaie la inceput. El a gasit de cuviinta sa slabeasca pedala de frana pentru spate cica sa nu mai scartaie. La prima apasare, evident, s-a blocat si da-i tipete si urlete. Dupa interventie mergea frana si normal nu mai scartaia pentru ca s-au "rodat" deja...; Ideea principala, dle. Tavi, este ca ti-am dat un produs bun, in buna stare de functionare si cu garantia aferenta. Nu-ti bati joc de produsul cumparat, ca e luat din banii tai; nu te duci la altcineva pentru "reglaje" pt. ca pierzi garantia; nu mai acuza aiurea daca nu poti veni cu argumente sa-ti sustii opinia; ai fost tratat regeste oridecateori ai ajuns pe la noi si ai beneficiat de toata atentia noastra - ba unge lantul ca zornaie, ba strange amortizorul, ba lasa-l mai lejer, ba schimba bujii sparte, etc.- si nu te-am lasat "la greu". Recunoaste ca esti extrem de pretentios ai avut o dimineata si dupaamiaza plictisitoare si ti-ai adus aminte de "neplacerile" provocate de noi prin prisma produsului stricat de tine si ce ai zis: Ia sa-mi fac si eu un cont pe forum sa arunc cu niste noroi ca asta este practica pe la romani. Uite, nu este nici o suparare, vino pe la noi la sediu, discutam la o cafea civilizat ca nu suntem in padure sa haulim la luna. In masura in care putem sa te ajutam o sa o facem. Intelege ca problemele legate de garantie si procurarea pieselor vin in atributia importatorului nu a noastra. Avand in vedere ca singurul importator de sachs s-a spalat pe maini cu romania nu mai avem de unde sa aducem piese de schimb repede. Ca la drumurile noastre prin Germania mai oprim si pe la un magazin Sachs pentru piese, este partea a doua. Chiar la urmatorul drum o sa trec pe foaia de comanda placutele de frana pentru 125-ul tau ca sa fiu pregatit cu ele pe stoc....
  7. Teparii De La Power Motors

    Asta patzesti cand incerci sa ajuti pe cineva... Toti sunt super mecanici si din punctul lor de vedere totul trebuie facut asa cum stiu ei cu manualul in fata ca la clasa 1. Uleiurile pot avea grade diferite la producatori diferiti dar aceeasi consistenta. Nu-ti trebuie nici o sticluta gradata ca sa masori uleiul; daca intorci recipientul pe latura o sa observi ca are gradatie la volum. Avem scule complete inclusiv imbusuri; problema este ca BMW-ul ca sa fie mai BMW are surubul cap steluta hexagon de o anumita marime, tip american in inch, scula care intr-adevar nu o aveam atunci si pe care am comandat-o special ca sa nu mai intampinam asemena cazuri, dar ideea este ca ne-am descurcat si i-am rezolvat problema omului. Ne pare rau ca nu ne-ai gasit sambata la 1.30, dar daca nu s-a anuntat nici un client ca mai vine, ne-am permis si noi ca nesimtitii sa plecam cu o ora mai devreme ca ne ardea buza (daca era frumos afara) sa ne dam si noi cu motorul... De obicei mai stam peste program si sunt clienti care au venit la 6 seara cu probleme la motor si nu am plecat pana nu le-am rezolvat...;ne-a mai gasit si 1 noaptea pe la magazin, robert stie despre ce e vorba.
  8. Teparii De La Power Motors

    Power Motors nu are lideri, pentru ca nu e clan. Horia, Jan si Luci sun oamenii care stau mai tot timpul jos in magazin si cei cu care ai ocazia sa vorbesti cel mai des, deci din gura ta suntem baieti OK. Ai ceva personal cu mine (edy) care stau mai mult prin birou si ma ocup de partea de aprovizionare? Vino sa tratam problema. Ce respect insinuezi ca nu ti s-a acordat? Nu ti s-a raspuns la telefon? Ai venit aici la service si nu te-am servit (de multe ori gratis ca esti un client mai pretentios)? Vrei ca atunci cand vii tu in vizita pe la noi sa stam sluj? Toata lumea de aici, inclusiv niste clienti de-ai nostri care erau pe acolo cand erai tu, te stiu de mofturos. " ...a mai venit mofturosul cu sachs-ul ala?..." mai glumesc unii. Ai devenit legenda in magazinul nostru! Ti-am schimbat un scuter care mergea perfect (dovada, clientul - incepator si el - care l-a luat de la tine a venit si la al doilea schimb de ulei la 4000 de km si nu are nici o problema la pornit sau altceva). Acum nu-ti mai place nici asta de 125...; Ok. Vino cu el inapoi si-ti vei primi banii pe el. Mai mult de atat nu am ce face pentru tine! Te duci la cine vrei si-ti iei ce vrei si terminam balciul asta. Cateodata, orice ai face nu poti multumi pe toata lumea...
  9. Teparii De La Power Motors

    Ok, iarasi ajungem la vorba aia a romanului: " intinde-i omului un deget si-ti va lua toata mana..." Dle. Tavi (aka allexss) ne pare rau ca in continuare te simti "ofensat" de serviciile noastre de "tepari si cacaciosi" dar in beatitudinea cu care te-ai aruncat in subiectul lansat de tine te rugam frumos sa spui adevarul si sa nu-l mai denaturezi in halul in care ai facut-o. Deci: - Orice garantie este oferita de importator, nu de dealer (scuterele vin asamblate deja si prepornite, tot ce trebuie sa facem noi este sa punem semnalele care sunt mai fragile; asta la observatia domnului ZIDU'). Tot pentru Dl ZIDU': semeringurile acelui BMW (care avea in motor ulei de masina diesel 20w-40) au fost corect schimbate si s-au facut si fara consilierea ta telefonica. Programul de lucru (care este si afisat pe site) este L-V 10-18 si S 10-14. Sambata daca e vreme urata si nu se anunta nimeni la service sau magazin, plecam un pic mai devreme ca suntem si noi oameni cu familii. La fel si cu telefoanele dupa ora 6... - de mai bine de 4 luni nu mai suntem dealeri Sachs, deoarece importatorul a disparut de pe piata. Fara sprijinul unui importator este greu sa procuri piese dar incercam sa le aducem direct din Germania. Cele cateva scutere Sachs care le-am vandut pana acum le vom pastra garantia si le vom face si reviziile pe raspunderea noastra desi nu suntem obligati. In afara de tine si de figurile din capul tau nimeni nu a avut nimic de comentat in legatura cu scuterul sau. - casca UVEX to ti-ai ales-o si ti-am facut o reducere buna la ea. Garantia la casti este de 2 luni si stiai acest lucru. Nu vii dupa 6 luni de folosinta sa zici ca s-a desfacut nu stiu ce si ca ai lipit tu cu superglue. Daca se intampla ceva in cele 2 luni din cauza castii, se schimba cu alta noua. - Probleme nu ai avut la scuterul de 50 care l-ai luat initial de la noi. Problemele se trateaza la service la noi nu la domiciliul clientului (la fel si livrarea). - Cu documentele din cate se pare numai tu ai avut probleme pentru ca ceilalti clienti nu au incercat sa ocoleasca legea. Cum indraznesti sa ridici problema actelor cand tu ai venit la noi sa-ti dam acte de 49cc pentru 125cc ca sa poti merge fara carnet? - Vreti sa stiti adevarul despre Dl. Tavi? Vine la noi cand eram la salon; l-am servit, toate bune frumoase, face drive test in parcare SMAEB, dupa aceea figuri in capul lui ca ce nu il ducem si acasa la el? Ok, hai e primul nostru client hai sa-l servim. Ii ducem scuterul acasa gratis, il porneste se plimba cu el totul bine frumos. Da telefon peste cateva zile ca nu mai porneste si face un scandal cat casa ca el a platit o gramada de bani s.a.m.d. Hai sa vedem ce se intampla ca nu-i mai porneste omului scuterul...; ajungem acolo tot pe banii nostrii si constatam ca este inecat motorul de la spriturile luate-n gat nepornita. Am venit cu alta bujie noua, am uscat camera de ardere si a pornit imediat. Povestea tot continua cu alte defecte imaginare pana intr-o zi in care Tavi vine si ca el isi baga picioarele si ca face scandal ca motorul este slab si ca nu urca la deal cu 60 cu 2 persoane pe el ca se ineaca si ca el vrea sa o schimbe cu ceva mai puternic. Aveam pe stoc un 125 galben cu care faceam test drive si avea vreo 80 km la bord. In mod normal nu facem buy-back dar fiind clientul nostru am vrut sa il multumim cumva si am facut schimbul. Scuterul lui este vandut unui alt client care, culmea, nu a avut nici o problema cu el si are deja 4000 de km facuti!!! - In orice tara din lumea asta daca strici, platesti. daca umbli la scuter in perioada de garantie (cum ai facut matalutza dle. Tavi ducandu-te la diferiti mecanici de cartier), aceasta se pierde (mai tii minte cand te milogeai de noi sa-ti spunem cum se scoate limitarea?). Cei 40 de ron platiti pentru deplasare au fost strict benzina. Manopera si bujia nu ai platit-o. Stiti ce facuse dl. tavi? A vrut sa desfaca bujia sa vada el ce este pe acolo spargand ebonita. Normal ca bujia nu a mai mers si normal ca" noi suntem de vina" ca l-am taxat. Trebuia sa-ti fi luat vre-o 200 de ron ca sa putem acoperi intreaga interventie (manopera, oameni, scule, piese de schimb si stress). - Firma noastra "mica" (ne pare rau ca nu avem un sediu mai mare prin centru pe undeva) a crescut in ultimul an la o cifra de afaceri de peste 15000 de euro lunar de la 1500-2000 acum 18 luni. Oricum multumim pentru "apreciere" si pentru incadrarea la superlista ta de firme "tzepare". - Fara suparare dar din punctul nostru de vedere daca ai ceva de zis, spune adevarul dle. Tavi si nu mai inflori aiurea. Nu cred ca m-ai sunat vreodata si nu ti-am raspuns sau sa vii si sa nu incercam sa te ajutam indiferent cat de puerila ar fi fost obiectia ta. Mecanicii mei imi spun acum ca ti-ai umblat singur la scuter provocand tot felul de situatii doar-doar mai primesti cate ceva gratis de la noi. Ti-ai uns lantul, curatat scuterul, multiple reglaje dupa gustul tau, interventii nejustificate, articole gratis pentru ca "esti clientul nostru". Faza cu "...sa te trimita la moarte..." este chiar stupida. Ti-am bagat noi pe gat ceva sau ti-am bagat mana in buzunar? Cumva nu ti se potriveste casca sau iti sta intr-o parte? De la desprinderea unui element de cauciuc (de care cu siguranta ai tras ca haplea) pana la "...moarte..." e cale lunga Tavi. In incheiere ce putem spune? Nu incercam sa ne disculpam din instinct, dar porcariile pe care le-a scris dl. Tavi aici sunt departe de adevar si avem martori. Zeci de clienti ne calca in medie zilnic pragul magazinului, nu o sa reusim sa-i multumim pe toti dar cel putin nu traim cu sentimentul in suflet ca nu am incercat sa o facem. Pana una in alta am observat ca 99,9% dintre clienti se intorc in magazin si cumpara. Din punctul nostru de vedere acest topic este inchis pentru ca sigur se vor gasi unii sa zica cate ceva "dragut" sau sa arunce cu noroi doar ca sa se afle in treaba. Ne-am acordat dreptul la replica si avem dovezi cu care putem sustine afirmatiile. Daca este cazul vom aduna scriptic parerea fiecarui client despre scuterele lor Sachs pe masura ce se vor intoarce in service pentru schimbul de ulei si le vom afisa pe peretii magazinului ca sa-i demonstram dlui. Tavi ca problemele sunt doar in capul lui. Daca in continuare o sa ai atitudinea asta de las te rugam sa vii cu 125-ul inapoi si ti se vor da banii pe el inapoi. In ciuda cuvintelor urate si total neadevarate care ni le-ai adresat esti in continuare binevenit la service-ul nostru! Horia & Edy & Jan & Luci - echipa Power Motors!
×