Mergi la conţinut

hat

Membri
  • Conţinut

    38
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3m 29s

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Africa Twin

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.zumzumzum.ro/
  1. hat

  2. Puteti profita acum de apropierea sezonului estival pentru a sistematiza procesul de vanzari. Organizati clientii, contactele, vizitele, ofertele, comenzile intr-o baza de date comuna, accesibila oricand, de oriunde. Clientii suna si reprezentantii de vanzari sunt in concediu? Nici o problema, toate datele, vizitele si discutiile sunt in CRM. Comenzi uitate? Imposibil cu notificarile automate din sistemul de management al ofertelor si comenzilor. O viziune mai ampla asupra afacerii? SOLIS-Reports genereaza rapoarte de activitate particularizate specificului activitatii. Acces de oriunde? Da, de oriunde, folosind un laptop sau chiar telefonul mobil. SOLIS va permite sa profitati de vacanta si in acelasi timp sa va organizati mai bine pentru lunile care urmeaza astfel incat sa ramaneti pe val vara aceasta. Va invitam sa testati SOLIS online si sa ne contactati pentru mai multe informatii.
  3. Mai multa mobilitate, acces din teren, imediat, la date. Functionalitatile SOLIS sunt accesibile si pe iPad, smartphone si mini laptop. Aveti oriunde: adrese si informatii despre clienti, ultimele oferte, date de livrare sau sesizari si interventii de service. Solis pe iPad Pentru securitatea datelor, acum, in plus fata de conexiunea securizata, am implementat un sistem de acces folosind un app-Token care va genera un cod unic de acces valabil pentru 3 minute. Astfel informatiile comerciale vor fi accesate folosind acelasi mecanism de securitate ca si sistemele bancare. Va invitam sa testati SOLIS online si sa ne contactati pentru mai multe informatii.
  4. Aveti acum la dispozitie o metoda suplimentara de autentificare, pentru asigurarea accesului la Solis. Puteti opta pentru configurarea unui sistem de acces extern securizat prin MOTP, in care puteti folosi un smartphone pentru generarea unei chei unice de acces, valabila o perioada limitata (similar metodei de autentificare in sistemele e-banking).
  5. Sistemul de grupare a clientilor din Solis a fost optimizat, permitand automatizarea unor procese de etichetare a clientilor, astfel: permite gruparea automata a clientilor in functie de furnizor permite gruparea automata a clientilor ca urmare a ofertarii sau facturarii la adaugarea unei oferte, pentru fiecare furnizor din oferta, clientul solicitant va fi alocat automat in grupuri corespondente de forma “Prospect furnizor 1″, “Prospect furnizor 2″, etc. la facturare, in mod similar, clientul va fi adaugat in grupuri de forma “Client furnizor 1″, “Client furnizor 2″, etc. grupurile alocat automat sunt editabile, pot fi eliminate sau adaugate manual oricarui client
  6. Imagini in oferte

    Ultima versiune Solis contine o forma a ofertei printabile imbunatatita, pentru afisarea imaginilor produselor. Astfel, in fisierul pdf. rezultat in urma adaugarii unei oferte, pentru fiecare produs se poate afisa o imagine corespondenta.
  7. Solis permite rezervarea de produse pentru anumiti clienti. Produsele aflate in rezervare nu se pot factura catre alti clienti. Optional, o rezervare facuta unui client se poate anula automat in momentul facturarii produsului la care se refera, pentru a se evita dubla facturare sau blocarea marfii pe stoc.
  8. Optimizari diverse

    Ultima versiune Solis vine cu cateva optimizari ale proceselor urmarite: modalitatea de numerotare a documentelor se poate configura in modulul de administrare. Desi versiunile anterioare permiteau atat numerotarea automata a documentelor de la 1 la inceputul unui nou an, cat si folosirea de numere consecutive, acum aceasta operatiune poate fi automatizata. termenul de livrare a comenzilor poate fi configurat ca si camp obligatoriu titlul persoanelor de contact este preluat automat in oferte conturile bancare se pot anula atunci cand nu mai sunt de actualitate. Acestea raman in baza de date daca au fost utilizate in documente sau plati inregistrate. Un client poate avea in acelasi timp mai multe conturi active.
  9. Cautare dupa serie

    In modulul de Service, cautarea dupa serie a fost imbunatatita. Se poate cauta o anumita serie, folosind forma “cautare exacta” sau un grup de serii, dupa o parte comuna. De asemenea se pot filtra echipamentele din Service dupa statusul contractual: in garantie sau post-garantie precum si dupa alte criterii (cod sau nume produs, nume sau cod client, judet sau status service: functional, dezinstalat, inlocuit, livrat, etc).
  10. Optimizare grupuri

    Dezvoltam in continuare sistemul de grupuri de clienti si persoane de contact din Solis. In ultima versiune este posibila configurarea unor grupuri implicite la adaugarea unui client sau a unei persoane de contact.
  11. Solis este un sistem flexibil, care va permite sa implementati metodologia firmei Dvs. in cele mai mici detalii. Astfel, puteti dezvolta noi criterii de etichetare a clientilor si comenzilor. Pe langa toate modalitatile de categorisire si grupare a clientilor deja existente (categorii, clase, domenii de activitate, grupuri de clienti sau de persoane), am dezvoltat o noua constanta care va permite sa adaptati in continuare Solis nevoilor companiei dumneavoastra. Valorile campului “Tip client” care pot fi alocate clientilor dumneavoastra sunt acum configurabile. In modulul de administrare puteti defini oricate valori ale acestui camp, pe baza criteriilor interne. Si tipurile de comenzi sunt acum configurabile in modulul de administrare.
  12. SOLIS anniversary

    In november we celebrate 9 years of Solis. We are thankful to all those who helped us develop our first idea into what Solis is now: a specific, complete and unique solution for sales and distribution management. After 8 years of continuous development and implementations, we are proud to present Solis as it is today, as one of the most adaptive sales-oriented solution on the Romanian market. Sursa
  13. SOLIS anniversary

    In november we celebrate 9 years of Solis. We are thankful to all those who helped us develop our first idea into what Solis is now: a specific, complete and unique solution for sales and distribution management. After 8 years of continuous development and implementations, we are proud to present Solis as it is today, as one of the most adaptive sales-oriented solution on the Romanian market.
  14. We recently began the first implementation of Koha in Romanian. “Eftimie Murgu” University in Resita is our first client to use Koha translated in Romanian. We offer our experience in Koha implementation as well as the translated version of the system to libraries and institutions in Romania. We recently began the first implementation of Koha in Romanian. “Eftimie Murgu” University in Resita is our first client to use Koha translated in Romanian. We offer our experience in Koha implementation as well as the translated version of the system to libraries and institutions in Romania. More details about Koha and an online demo: www.koha.org More details about Koha and an online demo: www.koha.org Sursa
  15. We recently began the first implementation of Koha in Romanian. “Eftimie Murgu” University in Resita is our first client to use Koha translated in Romanian. We offer our experience in Koha implementation as well as the translated version of the system to libraries and institutions in Romania. We recently began the first implementation of Koha in Romanian. “Eftimie Murgu” University in Resita is our first client to use Koha translated in Romanian. We offer our experience in Koha implementation as well as the translated version of the system to libraries and institutions in Romania. More details about Koha and an online demo: www.koha.org More details about Koha and an online demo: www.koha.org
×