Mergi la conţinut

Robyb

Membri
  • Conţinut

    461
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    3

Tot ce a postat Robyb

  1. am trimis un pinion pentru roata spate la taiat , waterjet . acuma va trebuii sa cumpar un lant mai lung, cel de cbr nu ajunge. deocamdata nimic interesant datorita frigului din garaj. dar cum incepe sa se incalzeasca vremea , voi revenii si eu cu update la topic .
  2. Tot ma amagesc ca a venit frigul si de aia nu lucrez la moto . A venit pe dracu, sunt 18 grade in Timisoara ziua. Am taiat cam 25mm din galeria finala sa scurtez putin din toba sa nu acopere roata spate , nu era perfect etans la prindere asa ca am adaugat o fasa de banda termo . arata ..altfel
  3. Nimic foarte interesant deocamdata , mi-a ajuns aripa e vopsita . am scos motocicleta din garaj sa ma asez pe ea sa vad cum sta , e ok am pus bordul provizoriu sa vad cum arata , e OK si ala :) imi place roata spate.
  4. apreciez @gaxel, mi-a ajuns roata fata de la sablat .nu m'am apucat inca de vopsit ca nu mai am vopsea. o sa trec saptamana asta sa mai cumpar niste vopsea apoi ma apuc si de roata fata .
  5. Postul asta o sa fie un update mai intresant deoarece o sa contina multe poze colorate . Am primit roata spate de la sablat , roata fata inca nu a ajuns deci nu am putut sa ma apuc de ea . Am fost indecis asupra culorii , dar acuma dupa ce am aplicat-o pe piese, sunt foarte multumit de culoarea aleasa. Asa-i ? :) schimbat uleiul si semeringurile in furca fata , arata OK , dupa ce o montez pe motor o sa-i fac si reglajele . Mai am nevoie de urmatoarele piese : aripa fata , pinion spate , lant , sa , asta la prima vedere , sunt sigur ca mai am nevoie de o graza de lucruri :) Mi-a venit o idee interesanta pentru ghidon , dar nu vreau inca sa zic nimic pana nu vad daca reusesc sa pun in practica ideea. Sunt nehotarat si cu masca fata , am facut un suport pentru masca , care se prinde de cadru dar a trebuit sa las spatiu pentru telescoape ,sa pot vira , si nu-mi place cum arata distanta intre masca si motocicleta cu telescoapele virate . Asa ca am sa incerc sa prind masca fata de telescoape astfel incat aceasta sa vireze odata cu ele . vorba lunga, saracia romanului , sau cum .... va las cu pozele
  6. Dupa un lung concediu ..... urmeaza inca unul dar mai scurt intre timp am reusit sa prepar niste piese pentru vopsit , nimic interesant deocamdata . Urmeaza sa trimit rotile la sablat apoi vopsit . Dupa aceea montarea . Dar toate astea incepand de saptamana viitoare . ....
  7. Robyb

    Sfat Achizitie Moto

    pentru dimensiunile tale recomand Bandit , celalalte sunt micute.
  8. @all mersi de interesul acordat revenim la monstrulet .......... Am montat provizoriu mare parte din motocicleta . Suspensia spate functioneaza perfect .Bascula sta excelent , mici finisari , niste bucse si pot sa o incerc la un test drive . Am pus codita pe care o voi folosii . am ridicat spatele din cadru ( cadru de la codita, sa nu aud tipete ca " vai a taiat cadrul " :) ) Montat totul provizoriu , urmeaza sa ma hotaresc ce stop voi monta , urmaresc un stop de la SV 650 modelul din 2003. Apoi urmeaza prinderea efectiva a coditei de motocicleta . Intrebare , care din cele 2 masti se potriveste mai bine ? eu zic ca cea neagra deoarece merge in linia motocicletei mai mult decat cea patratoasa alba. Asa-i ? Mai vreau sa scurtez putin si din galerie cam 5 cm , ca toba finala sa vina putin mai spre motor . pozeeeeeeeeee
  9. dupa o lunga perioada de asteptari dupa un " individ dubios " am cautat altundeva piesele pentru partea de fata a motocicletei si iata-le :) urmeaza sa fac o scamatorie intre jugul de cbr si jugul de la USD sa se potriveasca . cred ca am terminat de cumparat piese la el,( cu ocazia asta mi-am terminat si bugetu :) ) mai urmeaza cofectionarea catorva piese , apoi montarea , montarea finala , apoi finisarea . pozeeee
  10. @Ride2Escape , nu imi fac griji asupra modificarilor , totul e gandit si va fi 100% OK in alta ordine de idei , nervi nervi nervi de 2 saptamani astept niste piese de la un ' individ ' . culmea e ca eu le cumpar ,deci eu dau banu' si tot eu stau ca fraierul . in fine , daca nu reusesc saptamana asta sa rezolv cu el voi cauta altundeva . Piesele in cauza sunt telescoapele USD care costa (zic eu) destul sa-si miste curul mai repede . Am dat jos bascula pentru a monta rulementii , distantierele si bucsele necesare pentru fixare . Am uitat sa le fac poze , dar voi revenii . Am nevoie de un pinion spate de VFR 750 monobrat , daca stie cineva ceva rog PM Am montat galeriile si toba finala provizoriu sa vad cum se potrivesc si cum se aseaza la moto , trebuia sa le montez cu bascula monobrat pe moto , in fine , eu zic ca arata super bine . dar sunt deschis si la ceva critici construcitve :) sunt curios cum va suna cu evacuarea asta .
  11. Dupa o groaza de asteptari ,plus ca am fost implicat in alte doua proiecte , am reusit in sfarsit sa reincep lucrul la CBR . Piesa buclucasa e gata in proportie de 90 % , mai are nevoie de finisari si instalat ceva rulmenti , nu e problema mare , doar ca necesita o buna parte din timpul meu care este cam limitat in ultimul timp . Am montat doar provizoriu bascula pe moto , urmand sa achizitionez rulmentii necesari pentru bascula sa se potriveasca pe axul cbr-ului . Primele impresii sunt bune , suspensia functioneaza cum trebuie, lantul este aliniat . urmeaza retusuri si finisari la partea mecanica. ps: stiu , cauciucul este pus invers , repet , totul este provizoriu , nimic nu va ramane nefinisat. ....va urma
  12. mersi de interesul acordat . "NU orice om are "valente ingineresti" [...] " Dar eu nu sunt orice om , eu chiar sunt inginer :) deci ai nimerit-o . Totul e sub control , ai incredere in mine ca va iesi ceva frumos si functional . ....va tin la curent
  13. va trebuii sa fac urmatorul lant cinematic care o sa vina prins de bascula ,cadru si suspensia spate . Prima oara m'am gandit sa sudez 2 prinderi de bascula si sa prind suspensia direct de bascula, apoi dupa ce m'am informat mai bine am aflat ca nu e OK sa fac asa deoarece nu ar functiona suspensia cum trebuie . Asadar urmeaza sa pun in practica sistemul de mai jos unde suspensia va avea o libertate de miscare necesara pentru a functiona OK . Ca sa fie lucrurile si mai complicate , prindere de suspensie la bascula de VFR este SUB bascula . iar la cbr este PE bascula . Am luat 5mm din partea dreapta de la bascula . la prima vedere pare OK , se aliniaza cu restul motocicletei . va trebuii sa schimb rulmentii din bascula . dar aia nu e mare lucru . Pana acuma putina munca , multi bani . ...va urma
  14. daca stie cineva sau a auzit pe cineva care dezmembreaza Suzuki GN 250 sa-mi lase un PM va rog . mersi
  15. bafta si spor . vezi si tu la culori , negru cu negru nu prea da bine :)
  16. @sorin28m ,ai PM am reusit sa o duc la garaj , vremea e infecta . Va trebuii sa iau aprox 5mm din bascula de VFR sa incapa in cadru . se vede din poze ca este mai lata bascula de VFR fata de cea de CBR . Apropo , am nevoie de un pinion de VFR , mi-a ajuns bordul . mic dragut suficient pentru ce-mi trebuie
  17. ************************************************* Dupa zile intregi de nervi cu tot felul de specimene umane 'interesante' am reusit sa intru in posesia unei bascule + roti spate monobrat . Sa revin ca zilele astea mi-au mancat toti nervii . Mi-a ajuns , nici macar nu am avut nerv sa o dau jos din masina , le-am pozat rapid . urme de rugina . lipseste pinion . etrier intepenit , dar nu e problema . le voi face pe toate sa functioneze si sa arate mai bine ca in prima zi Smile
  18. Mersi de urari . Revenind la proiect , afara e 1 grad cu plus asa ca nu prea e 'chef' de munca pe frig, atelierul nu e incalzit iar aerotermele nu fac fata. Mi-au ajuns cateva piese . Galeriile titan cu accesorii , toba Io si Mura r55 titan . imi place la nebunie culoarea galeriilor, am zis ca le curat cand ajung, dar le las asa , imi place mai mult A ajuns si ghidonul Renthal , nimic special la el . e gri am trimis desenele pentru innaltatoare .astept sa ajunga si alea Am curatat motorul , era plin de noroi si cac@t , va urma o vopsea termoizolanta ( am scris bine ? ) neagra . Am o problema cu ordinea , nu pot s'o tin Deocamdata atat , astept sa mai vina intre ceva fonduri , deocamdata sunt in cautare de o bascula monobrat , daca auziti ceva in bani buni , astept. ....va urma ------------------------- problema ITP : ai mai multe solutii : - poti face ITP-ul inainte de modificari . - cunosti pe cineva la RAR - modifici in asa fel incat sa nu iasa din standarde ( lumini semnale frane roti ) Mi-au ajuns inaltatoarele , au iesit f bine ,le voi da un strat de vopsea dar asta la final . mi-au ajuns si mansoanele , inca nu sunt 100% ca le voi folosii , inca nu m'am decis la culoarea motocicletei . O mica problema . trebuie sa-mi schimb planetarele la masina ( bun venit in Romania) asa ca bugetul e putin afectat :) . trebuie sa ma decid , planetare masina sau bascula monobrat VFR Voi ce ziceti ? :) ....va urma
  19. modificarile care le am in plan : *furca USD *ghidon street *monobrat spate *codita spate ridicata home made *carb+filtru + evacuare full 'sport' *masca fata custom home made asta in mare . ce detalii o sa mai schimb pe parcurs voi vedea . defapt vom vedea :) maine (luni) zi de pauza , sunt plecat relaxare . prea multa munca strica :)
  20. De mult tot am vrut sa deschid un topic cum am vazut pe forumurile de dincolo cu " making of ... " adica povestea modificarii unei motociclete stock . Pana acuma la recentele proiecte am tinut pentru mine ca mare parte din voi stiu, ca nu este apreciata munca in Romania . Orice faci / incerci sa faci ' e naspa ' si cu asta te-a catalogat . Nu fac topicul pentru laude sau aprecieri , il fac ca mi se pare f interesant sa vezi evolutia unei modificari in timp , sa vezi de la ce ai plecat si unde ai ajuns . Imi pierdeam noptile urmarind forumurile de dincolo cu povesti si poze ale altor oameni pasionati de moto. Sper sa nu ajuga o tiganie topicul cu certuri intre forumisti , aici rog si un moderator sa ma ajute . Topicul o sa fie actualizat in timp ,cu poze si detalii despre evolutia motocicletei . o sa dureze ceva , rog rabdare :) Gata , sa incep , vorba lunga saracie , sau cum era ? :) ----------------------------------------------------------------- Cadru + motor : Honda CBR F2 . am ales asta pentru ca este un motor fiabil ,ieftin ,aprox 100cp , Am inceput cu sfarsitul , adica m'am apucat sa curat/sincronizez carburatoarele Decamdata asa arata motorul ....va urma
  21. Robyb

    Kawasaki Ninja

    Twist the Throttle- Kawasaki Pt. 1 Twist the Throttle- Kawasaki Pt. 2 Twist the Throttle- Kawasaki Pt. 3 Twist the Throttle- Kawasaki Pt. 4
×
×
  • Creează O Nouă...