Mergi la conţinut

andreislbz

Membri
  • Conţinut

    107
  • Membru din

  • Ultima vizită

Postări adăugat de andreislbz


  1. app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

    trebuie sa aiba surub de aer, da carena jos sa ai acces la carburator mai bine. cand il gasesti regleaza-l pana se tureaza bine dupa care fa testul la bujie, scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, ai prea multa benzina in amestec, daca e alba mai trebuie putin strans. curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie.


  2. In mod normal, antigelul ramine tot timpul in unstalatia de racire, iarna vara nu conteaza, se schimba la 2-3 sau 5 ani, sunt antigeluri in magazine, cred ca si in tara, pe care-i marcat durata de utilizare.Intr-un manual editat de suzuki pt un enduro si cred ca-i valabil pt toate mot. este indicat ca antigelul sa ramina in inst. de racire indiferent de anotimp asigurind lubrifierea pompei de apa. :rtfm:

    asa e in pm


  3. Probabil ca asa e dar eu nu gasesc nimic si am verificat toate de mai multe ori. Tu ai intalnit vreodata problema asta la scuter sau motor?

    l-am rezolvat pana la urma... l-am vandut si iau un 125 nou, oricum a trecut vremea de 49 pentru mine :) lol oricum, bune scule sunt astea piaggio, merg mult si bine


  4. Cnstatarile sunt gratuire!!

    Reparam orice model de motocicleta, absolut orice problema tehnica!!

    Ne ocupam si de transportul de motociclete de la client la noi in caz ca clientul nu are cu ce sa o transporte!

    Reparam si carene sparte zgariate si lovite !

    Salut. Am un scuter de 50 si imi arunca benzina carburatorul in filtrul de aer. Compresia e maxima, muzicuta e ca noua, toate galeriile si furtunele sunt etanse si nu sunt infundate, pompa de benzina e buna, pm. Ce pot sa-i fac?


  5. sa verifici ce compresie mai are motorul ca daca nu mai are compresie nu trege benzina in cilindru si o scuipa in filtrul de aer :scooter:

    Compresie are, e ca nou. Cand l-am luat avea 16 000 km si consuma 1,3% la mers in afara orasului la 50 km/h constant si 1,8 in oras, ceea ce e mai mult decat bine pentru un scuter de 100 kg +90 kg ale mele. Si oricum, la pornirea la pedala se simte ca are compresie. A inceput sa picure din carburator pe la o garnitura si cum garnituri nu gasesc am facut una din silicon rosu, am montat si de atunci a inceput sa consume si sa arunce in filtrul de aer. Am verificat si nu sunt bucatele din garnitura desprinse care sa infunde carburatorul, benzina nu se pierde pe nicaieri, prinderile la galerie si reductie sunt etanse, numai in mers arunca in filtrul de aer. In carburator se poate sa sa se fi modificat distanta din cauza garniturii si sa stea plutitorul mai jos si sa intre multa benzina dar am incercat si alt carburator si tot la fel. Bine, carburatorul avea plutitor si cui de la alt carburator dar se potrivesc si inchide unde trebuie cuiul. Mai caut un carburator cu toate piesele originale, sa vad din scutere dezmembrate sau ceva ca nou e 400 ron. Din ce stii tu sunt alte carburatoare care sa se potriveasca la piaggio? Ca as pune unu de la o chinezarie de scuter ca din alea gasesc


  6. SINGURUL SERVICE AUTORIZAT DIN PLOIESTI PENTRU MOTOCICLETE ATV-URI SI SCUTERE

    ADUCEM LA COMANDA ORICE FEL DE PIESA PENTRU SCUTERE ,MOTOCICLETE SI ATV-URI .....

    Salut. Ai intalnit la vreun scuter sa arunce benzina in filtrul de aer cand accelerezi? Daca da, cum ai rezolvat-o? Ca ma chinui de o luna si ceva si nu reusesc, am veriticat si galeria, reductia, muzicuta si sunt bune. Carburatorul e dellorto de 12 mm


  7. Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!

    lol, am facut si merge bine, sta si mai bine cand e rece, nu se opreste


  8. Cum se regleaza surubul ala de aer? Ca unii au zis sa-l infiletez de tot si sa desfac apoi 3 ture si jumatate, altii au zis sa-l desfac si dupa sa infiletez 2 ture si jumatate. Motorul e de 50 in 2 timpi piaggio. Diferente mari nu se simt la relanti cand il reglez asa ca nu stiu cum sa-l las. Are numai surubul pentru aer si surub de relanti, altceva nimic.


  9. Am facut o colectie, nici pe departe completa sau prea bine sistematizata.

    15 GB de manuale de diverse marci si formate, apoi am urcat-o pe demonoid.com..

    In speranta ca-ti gasesti ce cauti, iata torrentul necesar:

    http://www.demonoid.com/files/details/1105...?rel=1176118350

    Succes si te astept cu :beer:

    :lol2:

    post-9738-1176224254_thumb.jpg

    salut. da-mi si mie te rog pentru piaggio-vespa folderul ala te rog. daca poti arhiveaza-l si punel pe rapid upload sau ceva ca nu am cont la demonoid. mersi


  10. adug si eu o intrebare: cam pana cand se poate merge cu motorul, octombrie, noimbrie? si primavara cam de cand? iarna daca vrei sa mergi trebuie sa ii pui antigel?

    eu merg tot timpul, numai gheata sau zapada sa nu fie. bine, eu am scuter si il scot repede si racirea e cu aer. dar daca tot il lasi nefolosit peste iarna mergi la 3-4 zile si porneste-l, lasa-l 5 minute si opreste-l si se mentine bine. depinde fiecare unde il tine


  11. Eu te sfatuiesc sa nu te complici cauta oferte sunt destule!!

    Asa e, nu te complica, poate avea o problema mare cauzata cel mai probabil de uzura si la cat de scumpe sunt piesele o sa ti-o tai jos cand incepi sa bagi bani in ea. Oricum, motocicleta sau scuter la mana a doua in cele mai multe cazuri sunt cu mare risc, cam toti le forjeaza si dupa le vand, plm. Daca iti clipeste la turatii mari se poate sa scape presiune vreo pompa sau vreo garnitura


  12. salut! am un scooter Piaggio NRG EXtreme..are limitatorul scos dar nu merge mai mult de 85-90km\h...cineva mi-a spus ca e cureaua de transmisie prea uzata,am werificat-o si intradevar e destul de uzata...sa fie oare din cauza asta ? pls help la ce pret merge o curea ?

    LOL frate!! vrei mai mult de 85-90 la motor de 50? cum plm sa mearga? al meu e piaggio liberty si peste 75 nu trece de nici un fel, si nici nu ma astept, mai ales ca are 15 000 km saracul. Oricum, nu ii da peste 60 daca vrei sa te tina motorul, acum depinde de tine ce vrei de la el. Daca vrei viteza pune un kit de 80 sau 125 sau vinde-l si ia unu de 125 si atunci poti sa-i rupi fasu'. Astea de 50 sunt facute sa-ti faci treaba prin oras cu 40-50 km/h si scoaterea limitatorului le omoara repede. La al meu era scos cand l-am luat, altfel il tineam. Asta e, cand o sa iau unu nou plm. Pana atunci, asfalt uscat si pasarici umede.


  13. am patit-o si eu cu suzuki-ul meu,si cind l-am dus la doctor,avea compresia 4 pe fiecare cilindru.am bagat un set de segmanti si acum porneste la sfert.

    Am aflat de ce nu porneste la rece, era blocata o supapa la iesirea din rezervor si nu se alimenta decat pe un furtun la pornire desi trebuia pe doua. Acum sa vad cum fac rost de piesa si sper sa porneasca, daca nu ii dau foc in fata Primariei


  14. Salut. Am un piaggio liberty din 2001 de 50 in 2 timpi si cum scade sub 15 grade temperatura nu mai porneste sau daca porneste merge putin si se opreste. Se poate sa fie vreun reglaj din carburator sau trebuie sa trag acceleratia de 2-3 ori inainte sa pornesc? Pornirea se face la picior, electromotorul nu merge, nu stiu de ce, inca nu am desfacut sa vad ca l-am luat de o saptamana.

×