Mergi la conţinut

the hun

Membri
  • Conţinut

    14
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    5h 56m 26s

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Covasna
  • Posesor(oare) de
    Suzuki Bandit, Yamaha TDM, BMW R1100GS, BMW F650F, Honda Transalp 600V

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.fthmotors.com/
  • Yahoo
    followattila2@yahoo.com
  1. the hun

  2. service Pentru Cei Cu Yamaha Tdm 850

    Am decis sa va impartasesc cateva idei, poate v-ati confruntat deja cu aceste probleme si nu ati gasit inca rezolvare. Pe langa alte motoare detin doua Yamaha TDM 850, asadar era inevitabil sa nu ma implic, in plus ajut si alti colegi cu acest tip moto si nu numai. Dati click aici http://fthmotors.com...yamaha-tdm-850/ sa vedeti despre ce e vorba.
  3. Inchiriere Motocicleta

    incearca aici: www.fthmotors.com
  4. Stiu ca foarte multi detesta sa vada BMW -uri aparand aici . Este de inteles, sunt exagerat de scumpe, si nu e adevarat mitul cu "nu se strica niciodata", cu toate acestea boxerul mare are calitati la care tot restul doar viseaza. Am deschis acest topic ca sa va impartasesc cateva aspecte negative legate de R 1100 Gs, adica: cat de mult necesita reparatii, cum se pot gasi piese si la ce pret, poate ajut alti proprietari de boxer mare in clarificarea unor probleme mecanice etc . Pentru inceput click aici: http://fthmotors.com...gs-cu-probleme/ BMW R 1100 GS cu probleme Posted on December 5, 2011 by Attila Iata un R 1100 GS care avea destule probleme ca sa provoace stop cardiac proprietarului. Simptomatica: se ineca in mers din moment ce era tinut la turatii joase, consuma cam 8 litri la 100 de km, scotea fum cu miros de benzina (amestec prea bogat). La decelerare exploda in esapament. La accelerare in treapta a doua si treia sarea de parca ar fi intrat in urmatoarea treapta. La 160 000 km cat are deja, aceste simptome pot fi considerate familiare. Este un model din 1995, cu cutie de viteze M95. Remediere: au fost reglate valvele de admisie si evacuare la valorile fabricantului Au fost sincronizate injectoarele si TPS (senzorul galeriei de admisie amestec) resetat la valorile fabricantului. Cu acestea a inceput sa mearga rotund fara miros de benzina, fara explozii, consum de 5l/100km . A inceput sa traga din nou puternic. Sa trecut la dezmembrarea cutiei de viteze intu-cat la M95 simptomul de aruncare a treptelor devine ceva obisnuit dupa 70 000 km. Incepe cu treapta 3 apoi 2 si eventual 4. Defapt nu arunca dintr-o treapta in alta ci in aceeasi treapta sare o pozitie. Pe axul intermediar se afla ansamblul pentru treapta 3, cea care de obicei are cainii foarte rotunjiti si odata ce intra sub forta, dinti rotunjiti sunt nevoiti sa se retraga si sa sara in pozitia urmatoare, agravand uzura lor si a furcii selectoare care ii forteaza sa ramana conectati. Un ax intermediar la dealer oficial BMW costa 4000 RON, nu au ansamblu separat pentru treapta 3, o furca selectoare costa 520 RON, ambele exagerat de scumpe, v-ati gandit ca sunt poate aliaje speciale, ei bine sunt cele mai obisnuite materiale, otel respectiv aluminiu. Furcile au fost umpute la cota initiala, dintii au fost slefuiti in unghi pentru a nu se desface sub forta chiar sa se traga unul in celalat. Cutia a fost asamblata din nou. Cutia si transmisia aliniate si montate inapoi, ulei nou in ambele. Gata de plecare. De atunci motocicleta a facut o excursie de peste 5000 km in Turcia si inapoi. Problema rezolvata.
  5. Vene, si toti ceilalti cu F 650 am F 650 de 4 ani (defapt am 3 bucati), din primul moment am folosit ulei mineral 20W40 romanesc, schimb la fiecare 5000 de km. Fac drumuri foarte lungi, cateodata si peste 5000 km dintr-un sut de ce? (click www.fthmotors.com), la un schimb de ulei se simte cum 2 zile uleiul e proaspat si motorul merge ca "uns" iar dupa primele zile se simte cum se pierde acel feeling de catifea. Se intampla cu absolut toate tipurile de ulei la fel, faceti prea mare caz din chestia asta cu ulei. F 650 e un tractor, e happy si cu mineral. Cu toate ca a fost conceput ca modelul BMW pentru cei cu portofelul mai subtire fiind defapt un Pegaso cu design mai urat tot un BMW ramane. Este si acum una dintre cele mai fiabile motoare pe care le posed. Fiti atenti la rectificatorul de voltaj, mutati-l afara de sub sa, e punctul cel mai slab al unui F 650 F, nu incercati sa-l mentineti peste 160km/h devine cam instabil, mai ales cu bagaje. Aveti grija la tampitii de la care nu va vad in oglinda, astia va omoara! ! !!!!!!!!!!!!
  6. enduro Inchiriaza Cineva Enduro?

    da se poate inchiria aici http://www.fthmotors.com/aboutus.html sunt mult mai multe modele nu numai ce-i pe site, hard enduro sau full cross.
  7. Ti-Ai Imbraca Motorul In Race Replica?

    Cand se incalzeste vi cu Kawa la mine si pleci cu un TDM pana ti-o imbrac, dupa aia vi inapoi si pleci cu a ta in dressing nou. :tongue:
  8. Sunt curios cati dintre voi cu vitezane, ar imbraca motocicleta in colant race replica. Ultima pe care am inbracat-o arata asa: gigserul a iesit asa: sunt si alte colantari, nu neaparat race replica mai multe detalii pe http://www.fthmotors.com/vopsitservicemoto.html
  9. Oferim cea mai variata gama de stickere factory pro, race replica, sponsor kit, autocolante crazy custom, tank pad personalizat, autocolantare integrala carbon. Seturile de autocolante pot fi cumparate ca atare sau gata montate si lacuite pe motorul tau. Multe imagini, iformatii pe site http://www.fthmotors.com/autocolantemoto.html Service integral din aprilie, pentru gama de servicii si preturi http://www.fthmotors.com/vopsitservicemoto.html Efectuam vopsire, reconditionare. Pe durata lucrarilor beneficiezi de o motocicleta de rezerva de la noi.
  10. Din primavara pornim un service moto in Covasna. Dat fiind faptul ca suntem la o relativa distanta de orase mari vom introduce un serviciu inedit, vom inlocui motocicleta ta cu una de-a noastra pentru perioada in care motocicleta ta este in service la noi, ca sa ai cu ce te deplasa. Executam reconditionari comlete, vopsit, reparatii mecanice si electronica moto, reparatii motor, nu numai schimb counsumabile, cateodata dureaza mai mult. Ne deplasam sa-ti preluam motorul pe o raza de 200 km. Vrem sa aflam ce parere ai despre motocicleta "de rezerva", este vorba de Yamaha TDM 850 sau BMW F650 detalii pe Blog: http://fthmotors.com/sitebuilder/2011/01/18/faithful-bmw-f-650-f/ sau pe site. http://www.fthmotors.com/vopsitservicemoto.html
  11. service Fthmotors

    Din Aprilie se deschide service si vopsitorie la fthmotors, mai multe detalii pe site http://www.fthmotors.com/vopsitservicemoto.html
×