Mergi la conţinut

stk

Membri
  • Conţinut

    1
  • Membru din

  • Ultima vizită

  1. stk

  2. Nu sunt nici macar incepator, dar cochetez cu ideea. M-ar interesa un motor pe care sa il folosesc 65% pe asfalt, 35% pe drumuri forestiere (mentiune: nu inafara drumului forestier, ci pe el; nu mi-ar fi nici jena sa ma dau jos sa il imping daca dau peste noroi). Eu unul ma gandesc ca 125 - maxim 250cc mi-ar fi suficienti. Nu ma intereseaza viteza; stiu cum e la 60km/h in serpentine pe bicicleta, si nu cred ca pe o motocicleta ar fi mai "safe". Lungimea unei "ture" maxime o estimez pe la 150km intr-un sens, dar in general va fi sub 100km (eventual in concedii sa fac mai mult, dar aia e alta poveste). Stil de mers: calm, nu ma grabesc nicaieri. Nu vreau motor de enduro "curat", caci nu prea simt ca e stilul meu. Acestea fiind zise, as avea niste intrebari: 1. pentru inceput, mi-a cazut privirea pe un Suzuki RV125 "Van-Van", 125cc, 12CP. A mai pus cineva mana pe o astfel de jucarie? Sunt suficienti 125cc pentru forestiere? Cam la ce ma pot astepta dpdv al fiabilitatii? 1.b. cum se impaca o astfel de motocicleta cu o sarcina de genul 65+60+20kg? Repet, nu vreau acceleratie, nu vreau viteza, vreau doar sa ma plimb din punctul A in B. 2. un cruiser (gen Suzuki 250LC Intruder) se preteaza drumurilor forestiere? 3. ce echipament de protectie este necesar pentru ceea ce vreau eu? Bocancii de munte sunt ok (in ideea ca fac ceva cu sireturile alea sa nu iasa), sau sa ma gandesc la incaltaminte adecvata? (daca da ... de care?) 4. orice alte sfaturi sunt binevenite. Multumiri.
×