Mergi la conţinut

RA007tuning

Prieteni
  • Conţinut

    1.688
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    9

RA007tuning last won the day on 24 Septembrie 2011

RA007tuning had the most liked content!

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Posesor(oare) de
    Honda

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://

Vizitatori recenţi

11.388 vizualizări profil

Realizarile lui RA007tuning

  1. acuma si tu esti mitic, da asta e abea unul din baiurile tale......oricum tu pierzi :))))))
  2. A fost un visator si un om care vroia sa faca ceva remarcabil, asta am apreciat maxim la el, chiar daca vedeam ca altii mai prea plini de ei(sau ciudosi ca nu puteau fi precum el ca e tipic pe la noi) il luau la mistouri pe topicuri, dar eu l-am inteles si am apreciat ce voia sa faca....mai tin minte si ca, acum cativa an una din creatii i-a fost furata, cam pe atunci a inceput sa fie mai activ pe forum. Ce mai ramane de spus e doar RIP si desi nu prea ar fi locul sau tocmai ca aici ar fi cazul de spus mai ales ca si eu mai practic meseria ce o avea si Sabin, si anume cand lucrati sub o masina indiferent cat de mult sau de putin nu va bazati numai pe cric si asigurati masina cu ceva rigid macar de latimea voastra!
  3. Ma bucur ca esti cel mai mare fan al meu, tie iti dau un autograf pe casca fara sa stai la coada daca vi cu benveul GSA la mine la palat
  4. Bine mai jiji bekali, tu le stii pe toate, ai avut de toate, esti un alt zeu neincoronat al motociclismului si automobilismului, ciac noris de romania, totusi un lucru ma intriga, si anume DE CE TE FWTE GRIJA MEA?! .....sau joci dur si nu ai fi multumit, bine, iti iau daca ma ajuti si Veyron nou ca oricum stiu ca nu o sa reusesti :))) PS: la ce povesti ai tu esti muuult mai rupt de realitate mai rau decat ARN-ul care era macar mai amuzant... Tocmai de aceea am postat acest topic pt ajutor pt ca nu ma pricep decat foarte putin la corporatiile japonezi si la stiulul lor de capitalism care stiu ca e atipic si total diferit de cel auropean si american :)
  5. Nici nu ma astept sa ma poti ajuta tu(se vede ca esti prea comunist si ingust ca nu poti percepe ca, cineva poate fi atata de generos cu ceva care chiar daca il ajuta in aparenta putin dar poate pt acel cineva e defapt un ajutor imens....s-apoi ne miram ca ne merge asa rau, pai daca n-ai cu cine!)....auzi acolo ca nu exista, chiar si in structura arborescenta pe care si eu o cunosc se poate ajunge la ceo destul de direct cu o simpla redirectionare de la departamentul de relatii cu publicul :) ....altfel cu alte corporatii cum crezi ca am mai colaborat, ma rog unii chiar mai stiu ceva sa faca pt bani in tzara asta nunumai sa ii fure sau sa fraiereasca pe altul, totusi nene benvist daca imi dadeai solutia si reuseam colaborarea cu departamentul de marketing de la Honda jur ca si tie(nu-ti port pica) iti luam si un BMW S1000RR sau K1600-le .....pt "premiul" asta bineinteles sansele nu-s mari, dar exista, si daca nu iese treaba decat partial cred ca si un CB 500 de 1000E ca premiu(cu simpla munca pt un post poate chiar mai scurt decat asta a tau) e de primit nu crezi?!
  6. Salut, nu am prea intrat demult p-aci fiind foarte ocupat in ultima vreme, si legat de acest fapt as dori putin ajutor care, cum spune si titlul nu va ramane nerasplatit, ba mai mult rasplata va putea fi chiar foarte importanta material, ca sa va faceti o idee se poate ridica pana la o motocicleta noua! Concret, as dori sa stiu care este adresa de email corecta al coorporatiei Honda eventual pe subdivizia motociclete sau marketing pt ca eu ce adrese am gasit au fost foarte generale si nu au fost se pare cu noroc..... Multzam anticipat!
  7. RA007tuning

    Feroce

    Respect pt toti care au organizat si au organizat si participat la tot ce a fost conducerea camaradului nostru motociclist Vali, cunoscut de toata lumea si cu userul pe forum Feroce. Am fost si eu alaturi de voi cu constiinta si imi pare nespus de rau ca, pe bune, parca tot oamenii buni pleaca dincolo.....probabil o fi ceva mai bun acolo si Dumnezeu hotaraste cateodata sa duca pe cineva acolo ca intr-adevar aici nu e prea bine...cel putin putem spera ca este asa, si ca intr-o zi sa ne reintalnim cu cei dragi acolo...sunt de-o varsta cu Vali, si sunt constient ca, atata timp cat si eu merg pe motor in pseudotraficul asta pot sa patesc si eu ceva asemanator si am fost la un pas de asa ceva de cateva zeci de ori, ultima data chiar tot cu o duba ieri de am vazut numa rosu in fatza si am cedat nervos cand am vazut ca ma suduie umflatu de sofer de am crezut ca opresc si il omor norocul lui si a meu pana la urma, ca el nu s-a oprit asa ca numai i-am trimis cu muuulta dobanda urari asemanatoare, de aceea am decis sa raman motociclist numai in teren, imi vand motorul cu care mai ies si pe strada si imi fac crossul cu care nu am ce cauta altundeva decat pe coclauri unde nu e asa de rau ca si in trafic......si sfatul meu mai ales pt cei din Buc e sa faca la fel....eu SUNT CONVINS ca, daca mergeam si eu pe-acolo cu motorul cateva mii de km pateam si eu ceva la fel, si multumesc la D-zeu deocamdata ca a tinut cu mine si deocamdata m-a ferit, tocmai de aceea pe sistemul ulciorului la apa am hotarat sa las mersul cu motocicleta in trafic deoparte.
  8. RA007tuning

    Feroce

    Mai da sa-i fwt de oligofreni cu activitatile lor cvasilegale din trafic, deci nu se mai poate: soferi de dube, care dupa parerea mea cunoscand cativa au doar o parte din vina cand fac accident, marea parte a vinei avand-o nenorocitul de patron care ii pune sa mearga cu ea si sa faca cat mai multe curse si tampenii d-astea numa sa scoata cat mai multi bani de pe pielea lor, apoi vin astia cu masinile de gunoi(ca am vazut ca o parte din vina o are si un astfel de vehicul) care se baga cum apuca pt ca nu le pasa pe sistemul io-s mare si ma doare-n cot, o data una blocandu-mi intr-un cartier de blocuri calea de acces desi putea sa imi lase loc sa trec la limita, asa ca m-am enervat si am oprit motorul ca nu ma grabeam si am lasat masina in drum nelasandu-l pe el sa iasa vo 10 min in care ne-am certat si in care i-am zis na vezi ce fain ii sa faci pe cineva sa astepte, si sa nu ii vina vo idee sa ma atinga ca-l denunt pt tentativa de omor...cu astia numa asa poti discuta se pare!!!Inteleg ca tre sa se duca gunoiul, inteleg ca tre sa se transporte marfa, da trebuie neaparat asta facuta numai intre orele 8 si 16??!!! N-ar putea veni astia cu gunoiu noaptea si la fel si transportul de marfa? Sa fim cu totii uniti in orice situatie si sa nu ne mai lasam calcati in picioare iar cand unul ar putea pati asta sa ii sarim in ajutor!
  9. RA007tuning

    Feroce

    Rip Feroce, intr-adevar foarte trist, imi amintesc cum scria despre numele lui de la profil ca ii zicea lumea cand era mic Feroce pt ca il stiau toti de zvapaiat si fara stare si ca facea intr-un mod simpatic pe furiosul.....sincer deja cam demult m-am saturat de mersul in trafic cu motocicleta si incerc de ceva vreme sa o schimb pe o masina de teren cu orice acte nu ma mai intereseaza numai sa scap de motorul cu care mai pot merge si prin trafic!....nu e zi in care sa merg mai mult prin oras si sa nu il frec pe unu cu portbagajul suport de la motor pt genti si bagaje, ca norocul ca e dintr-un fier tare si are credca vo 10kg si astfel singura victima este vopseaua, spoilerul sau plasticul desteptului cu conserva de plastic...De 2 ani am inceput sa merg mai mult in teren pe coclauri si cred ca asa o sa ramana de-acum incolo. Sunt satul de wannabe 'smekery' care macar daca ar fi smekeri si sa se fofileze sa nu incurce pe nimeni atunci tot respectul si la mai mare, da majoritatea nu-s nici pe departe. Sincer in oras nu mai merita sa mergi decat cu bicicleta pe trotuar incet sau pe jos si mai incet...orice alt mijloc e ba periculos ba neeconomicos! Nimeni nu e vesnic, asta tre sa constientizam cu totii dar totusi viata nu merita sa se termine chiar asa subit la o varsta asa frageda si in plus sa lasi atatia cunoscuti sa sufere din cauza pierderii tale...din pacate era si este de asteptat in continuare ca, cineva cunoscut in lumea moto sau pe forum sa aiba un astfel de ghinion....de cele mai multe ori un astfel de ghinion cand ti se intampla poti fi "badea din Corpadea" sau Rossi+Schumacher+C Norris ca daca e sa o patesti o patesti cand cumulul de factori ti-s potrivnici.
  10. RA007tuning

    Target Fixation

    Asta-i ca, condusul trebuie sa se faca relaxat.....daca mergi speriat AI SANSE MARI SA NU MAI APUCI SA TE SPERII PE BUNE!
  11. RA007tuning

    FRANAREA !

    Corect, da ma enerveaza la culme comunistii astia prosti care nici nu urmaresc pana la capat ce ai vrut sa zici si ei repede incearca sa te desfiinteze cu povestile lor de babalaci retarzi! Am incheiat polemica, intr-adevar daca nu derapeaza spatele, motocicleta se va indrepta, tocmai de aceea se accelereaza puternic la orice iesire din curba, asta pe asfalt, pe aderenta scazuta e la fel cu datul gazului, cu precizarea ca de obicei spatele iti pleaca si tre sa contravirezi destul de mult pt a echilibra bicla...acuma am observat ca exista 2 concepte de condus la fel de bune in general, si anume un pic dupa limita cu derapaj controlat(Enduro-cross, SM) sau fix inainte de limita accelerat pt indreptarea motorului (speed, naked, cruising)
  12. RA007tuning

    FRANAREA !

    E absolut logic, orice motocicleta tinde sa se indrepte tocmai pt a compensa acest efect supravirator(adica o faci tu inconstient, automat, ca sa nu cazi prin derapare) .....si asta e valabila pana cand aderenta la roata motoare spate este egala cu cea relativa din miscare, si anume nu patineaza, pt ca, atunci cand deja patineaza, motocicleta incepe a derapa si toti stim ce inseamna asta necontrolat, iar controlat aceasta se inclina un pic mai tare si supravireaza :)
  13. RA007tuning

    FRANAREA !

    Nah nu ati mai facut concursul? ....acuma sa va provoc eu care are curajul sa o faca cu mine, sa stit ca nu ma prea intereseaza, pt ca eu nu polemizez cu nimeni stiind care e modul de franare cel mai eficient. Tot va contraziceti in ce frana sa folositi mai des, fatza, spate sau ambele....eu va spun ca am mers sute de km numai cu frana spate, 2-3 mii numai cu faza si de motor si aproape 100 numai cu cea de motor pe vremea cand piesele la noncomuniste le gaseai doar din noroc aici in tzara si nici macar nu am cazut deloc, dar am resusit sa fac un accident mic din vina uneia cu pejou chiar si avand frana dubla pe fatza cu 6 pistonase pe discuri de 320mm!!! si pe spate simpla dar cu 4 pistonase si stiti de ce, pt ca primul rand conteaza cum te adaptezi starii tehnice a motocicletei si esti constient e aceasta. Daca vreti racereala pe curbe, nu uitati ca motocicletele sunt cu tractiune spate, astfel pe curba eventual accelerezi si sigur nu tre sa franezi, inca e de preferat sa accelerezi pe curba pt a incarca spatele si obtine un efect supravirator ! :) ....lucru care se poate obtine si la franare violenta, dar numai daca pierzi aderenta spatelui prin pivotarea rotii spate in jurul celei fatza
  14. Daca o sa va dati dupa "etapa" de la Cj de sapt asta cu Husqvarna 310TE sau cu BMW F650 GS puteti linistit sa ma injurati pe mine daca o sa faca figuri pt ca le-am forjat un pic azi Am apucat azi la ele, cu crossul chiar am urcat lejer o panta aproape imposibila si pt o masina de teren gen Patrol, Pajero, Land-Cruiser, Jeep GC sau G-klasse si numai peste un santz mi sa inecat o data motorul, da nici macar sa fie sa ma dezechilibrez un pic nu a fost dapoi sa cad, chiar ca am facut si cateva drifturi :)....iar cu GS m-am dat numai prin apropiere ca sa vad mai mult manevrabilitatea lui si m-a impresionat si cat de echilibrat era motorul! Totusi minusuri am sa dau la BMW semnalizarea si electric-starterul imi sunt 'cah' iar la ambele pretul exorbitant cu care vor sa le vanda, si anume 9900E pt F650 si 7800E pt 310TE!!!!!!! .....sincer pe praful asta si mai ales ca lumea nu mai priveste motoarele ca pe OZN-uri nush daca ar primi jumate din pretul asta! ....cel putin eu numai cam jumate as da, iar cu K1600 nu am vrut sa ma dau pt ca am stat pe ea si era groaznic de rau manevrabila la viteze mici si pe loc, chiar mai greu decat intruderul de 1800, e si normal pt ca cei 6 cilindrii sunt destul de grei, plus restul dotarilor! Totusi nu mi se pare chiar asa de exorbitant pretul de pornire de 22000E dat fiind faptul ca e un motor unicat in lume ca si concept de motor si mai ales ca si impozanta se bate de la egal la egal cu Rocket3 si Gold-wing
  15. Apoi prin atata cearta si offtopic ce ati facut in topicul asta naiba mai sta sa caute oricum
×
×
  • Creează O Nouă...