Mergi la conţinut

Makalu

Consigliere
  • Conţinut

    211
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    2
  • Online

    2d 6h 27m 29s

Makalu last won the day on 10 Noiembrie 2011

Makalu had the most liked content!

4 Urmăritori

Despre Makalu

  • Grad
    Membru si pilot PRO-BIKE
  • Data naşterii 21.10.1984

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki ZX10 R

Metode de Contact

  • Yahoo
    mkl.adrian
  • Skype
    adrian.mkl
  1. Makalu

  2. iesiri Sinaia - Lacul Bolboci

    Sa mergi data viitoare. E bestial. Are si o biserica in gura ei si mai sus un pic e si Hotel Pestera de langa care poti vedea un peisaj superb cu traseul care pleaca spre Vf Omu. M-am mai uitat la pozele pe care le-ai mai pus din excursiile tale. Super tari. Bravo !
  3. Petre Pop, Primul Român La Cursa Isle Of Man Tt

    Stirea este din 2013. Anul acesta nu a fost nici o prezenta romaneasca la IOM ca si concurent.
  4. iesiri Sinaia - Lacul Bolboci

    Frumoasa rau zona! Daca treceai de Cheile Tatarului, care se vad intr-una din poze, mai aveai putin si ajungeai si la Pestera Ialomitei. Sau ai fost ?
  5. Marquez, Favorit Şi În Sezonul 2014 La Moto Gp

    Pai cum altfel ? :))
  6. motorsport Pregatirea Motocicletei Pentru Curse Pe Circuit

    Nu sunt discutii in contradictie, pentru ca daca ar fi, ar insemna sa ne abatem de la subiect, si asta nu ne place aici pe Pro Bike. Doar am completat ceea ce ai vrut tu sa spui pentru ca sunt multi rideri care isi seteaza scaritele si ghidoanele doar ca asa trebuiesc setate, conform unor "profesori" care la randu lor au auzit de la alti "profesori" . Trebuie sa se inteleaga ca setarile pe circuit, ca sunt in materie de ciclistica sau motor se fac in functie de pilot. Un pilot profesionist nu poate merge spre exemplu cu setarile unui altui pilot profesionist pentru ca pot fi doua stiluri total diferite de pilotaj care nu se pupa. In general, pe circuit, unghiul ghidoanelor se deschide cat mai mult in functie de feeling-ul pilotului pentru a ajuta la o mai buna priza pe viraje, franare, accelerare cat si pentru stabiliate mai mare si contravirare. Manetele de frana si ambreiaj se ridica si ele mai mult pentru a nu forta incheietura sa faca miscari prea ample, ceea ce duce la oboseala si disconfort. Scaritele se pun mai sus, in primul rand pentru a ajusta pozitia pilotului, stabilitate mai mare pe viraje, si ca sa permita un unghi mai mare de inclinare al motocicletei.
  7. motorsport Pregatirea Motocicletei Pentru Curse Pe Circuit

    Gidoanele nu se pun cat mai in fata si nici scaritele cat mai in spate si mai sus, doar ca asa trebuie puse ! Trebuie specificat ca acestea se regleaza in functie de pozitia pilotului si exista niste standarde dupa care se seteaza, astfel ca pilotul sa se simta comfortabil cu motocicleta, incat sa nu il oboseasca si sa nu ii afecteze stabilitatea.
  8. Motor Park Romania

    Imagini de la inaugurarea inceperii lucrarilor la Motor Park Romania ! Felicitari celor implicati in acest proiect si sustinatorilor acestora !
  9. Motor Park Romania

    Nu stiu nimic inca de vreo intrunire ! Anunt daca e ceva !
  10. Motor Park Romania

    Avem placerea sa va invitam pe 6 iunie 2012 la ora 11:00 la deschiderea santierului pentru constructia circuitului Motorpark Romania, care va fi primul circuit de viteza din tara noastra. Circuitul va fi amplasat in vecinatatea comunei Adancata, la mai putin de 40 km de Bucuresti, pe DN Urziceni – Ploiesti. Circuitul va avea 4100m lungime cu o linie dreapta de 700m , o latime de 12m si o configuratie ce va permite desfasurarea curselor moto cat si auto. Circuitul va asigura toate serviciile necesare unei bune desfasurari a competitiilor sportive dar si a activitatilor de agrement: centru de presa, centru medical, boxe la standarde de Formula1, restaurant, benzinarie, service si scoala de pilotaj. Pentru finalizarea lucrarilor este necesara o investitie totala ce se va ridica la peste 7 milioane de euro. Durata constructiei intregului ansamblu este de doi ani, terminarea constructiei pistei fiind preconizata pana la sfarsitul acestui an. Fiind foarte optimisti in ceea ce priveste finalizarea pistei pana la sfarsitul an,ului organizatorii Dunlop Romanian Superbike au stabilit disfasurarea unei etape test pe acest circuit. De asemenea, acestia au incheiat un contract pentru urmatorii 3 ani cu Motorpark Romania. O serie de promotori si-au aratat interesul in ceea ce priveste colaborarea cu Motorpark Romania pentru organizarea unor competitii auto internationale. La deschiderea lucrarilor vor lua parte oficialitati locale, reprezentanti ai comunitatii sportive auto si moto. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la: Tel : 0723 370 000 e-mail : franciza@vbk.ro
  11. Motor Park Romania

    Deschiderea santierului va avea loc saptamana viitoare, pe data de 6 Iunie 2012. Intrarea se va face din DN1D (Urziceni - Ploiesti ) pe drumul spre Adancata.
  12. Circuit Auto/moto/atv

    Ideea este foarte buna, insa parerea mea e ca majoritatea pasionatilor de offroad au trasee bine stabilite si anturaje pe muntii patriei. S-ar putea ca afacerea ta sa aibe priza mai mult la cei ce nu sunt in domeniu. Circuite de moto cross sunt destule, ca sa numai zic de trasee de enduro !
  13. http://www.slideshare.net/alpeadriaroadracing/aarr-sporting-regulations-calendar-2012
  14. motorsport Pregatirea Motocicletei Pentru Curse Pe Circuit

    Cu placere ! Pentru sfaturi, oricand! Partea practica la primavara !
×