Mergi la conţinut

LLV Racing

Membri
  • Conţinut

    131
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    4h 11m 38s

Despre LLV Racing

  • Grad
    LLV Racing

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. LLV Racing

  2. Yamaha Fz-8

    Salut. Ma bate gandul sa-mi iau un FZ-8 dar nu l-am vazut decat in poze si filmulete. Nu am reusit sa-l vad sau sa fac un drive test pentru ca in Bucuresti nu am gasit nici un dealer care sa-l aibe pe stoc. Daca cineva l-a vazut in realitate sau a mers cu el va rog sa postati ce impresie aveti din toate punctele de vedere: motor, ciclistica etc. Multumesc.
  3. Inchiriez platforma moto.Se poate pune si un ATV pe ea. 70 ron pe zi. Platforma se afla in Bucuresti. Ma puteti contacta la orice ora. Telefon: 0723.192.823
  4. Kawasaki Z-750 Club !

    I-am montat o toba MIVV GP Carbon care are doar 1.8 kg fata de 6.2 kg cea originala si are un sunet incredibil + un filtru DNA ca sa respire mai usor.
  5. Kawasaki Z-750 Club !

    Nimeni???? Haideti fratilor chiar nici unul nu are Z? Nu-mi vine sa cred. Eu credeam ca e super marfa sa vedem ce Z-uri sunt pe la noi ce modificari au etc.
  6. Sunt recent posesor de Z750 (Septembrie 2008) si m-am gandit sa facem un club al Z-urilor in care sa ne prezentam "bijuteriile". Asta e motorul meu la care am de gand sa-i pun un windscreen Ermax si o toba dar nu sunt hotarat ce marca. Astept sa va etalati "minunile tehnologiei" Chiar nimeni?!
  7. Eu am o Kawa Z750 si ii bag YACCO MVX COMPETITION 15-50 (producatorul spune ca este un ulei 100% sintetic pentru competitii). Sunt super multumit de el. Se simte mai ales la schimbarea vitezelor in sensul ca schimbarea este mult mai exacta si mai usoara. Am mai avut in trecut alte doua motoare Honda respectiv , Hornet si CBR 929 . Am inceput cu Yacco pe vremea cand aveam Hornetul. Am bagat Motul 7100 si imi clantaneau tachetii foarte rau. Apoi cineva mi-a zis sa incerc Yacco si am fost super multumit.Tachetii au tacut iar cutia (exact ca la Z750) a inceput sa mearga mult mai usor. Nu trebuie sa completez de la un schimb la altul (4000 km). http://www.yacco.com/actions/yacco/article...11d4de6d6b01dd4 Am facut un mic experiment privitor la diferenta dintre uleiurile de masina si cele moto. Am pus pe o tabla un pic de ulei de motor (yacco) si l-am incins cu un mic arzator pe gaz care da o flacara pe la 800-900 grade (tip aparat de sudura). Uleiul se raspandea pe tabla sub efectul flacarii dar toata zona ramanea umeda(lubrifiata) Apoi am luat din masina aceeasi cantitate de ulei (nu stiu ce marca pentru ca e masina de firma) si am repetat experimentul. Dupa circa 2-3 secunde locul pe care puneam flacara ramanea perfect uscat fara nici un pic de lubrifiere si incepea sa scoata fum la greu. Deci eu cred ca e o mare diferenta intre uleiurile de motor si cele de masina.
  8. Kawasaki Z 750

    Unul dintre baietii de la United are un Z750 cu cover negru de piele.Intreaba-l pe el de unde il are pentru ca mie mi-a zis ca stie de unde sa ia de la noi. In privinta evacuarii nici eu nu stiu ce sa imi iau.Adevarul este ca toba originala se potriveste perfect cu restul motocicletei . Tipul de la United are Akrapovic dar parca nu pica asa bine o forma clasica de toba pe Z. Toba originala are o forma exact in ton cu restul motocicletei si in plus are acea supapa controlata electronic care ajuta la obtinerea unui cuplu mare la turatii joase. Daca te intereseaza toba originala ti- o pot da pe a mea,motocicleta are 1800 km deci e ca si noua.
  9. Kawasaki Z 750

    Acum doua saptamani mi-am luat un Z 750 nou de la United Motors. De cum am vazut-o m-am indragostit de ea. Ce pot sa-ti spun in cei 1200 km pe care i-am facut este ca merita toti banii (parerea mea). Este foarte agila in ciuda greutatii pe care o are, te bucuri de un cuplu excelent in oras, schimbatorul de viteze este foarte precis, pe viraje se comporta OK. Ca minusuri, saua este destul de incomoda la un drum mai lung, lipsa totala a locului de depozitare de sub sa, se simte greutatea cand o impingi sa iesi din curte sau cand o dai in spate. In rest pot sa spun ca nu imi pare rau de banii pe care i-am dat. Astept sa termin rodajul si sa pot incepe sa-i dau gaz,sunt foarte curios cum merge in ture mari pentru ca pana acum nu a vazut mai mult de 5000 de ture. Vreau acum sa-i iau un geam (cei de la Puig au un model beton) pentru ca te cam bate vantul in piept si mai vreau o aripa pe spate. Cam atat deocamdata.
  10. service Cum Se Poate Desface?

    Am eu oglinzi de vanzare ,daca te intereseaza suna-ma la 0763.449.574
  11. Honda Hornet Club

    Baieti am de vanzare doua oglinzi de Hornet si un geam anti vant. Pe oglinzi vreau 150 ron iar pe geam 100 ron. Cine e interesat sa ma sune la 0763.449.574. Din cate stiu eu merg puse si pe Honda CB500 si pe Suzuki Bandit etc.
  12. Honda Hornet Club

    Tu i-ai facut toate modificarile (codita,toba,discuri frana,protectie evacuare etc) sau asa ai luat-o? Ma intereseaza si pe mine deflectorul ala de aer din carbon,ca arata belea,incadreaza farul super tare. Daca sti unde pot sa-l gasesc spune-mi si mie te rog. Eu am pe ala clasic un pic mai inalt,e bun la vant dar al tau arata mai bine. Oricum arata super interesant cu toba aia mutata jos. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
  13. Honda Hornet Club

    Sa-l stapanesti sanatos,e impecabil.Spune-mi te rog cat ai dat pe el si de unde l-ai luat, de aici sau de afara? In cazul in care ai mers si pe modelul vechi poti sa-mi spui diferentele.Ma intereseaza stabilitatea,manevrabilitatea,acceleratia chestii de genul asta. Multumesc.
  14. Honda Hornet Club

    Haideti baieti nu fiti sfiosi ! Sa vada lumea ce " viespi " tari avem. Bagati camerele digitale in functiune si hop cu toate pozele pe forum !
×