Mergi la conţinut

metalhart

Membri
  • Conţinut

    90
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    lc4

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    bikesmetalhart
  1. Trebuie sa faci deosebire intre modele de competitie si celelalte.Intra pe situ lor, descarca manuale de intretinere si o sa vezi deosebire intre exc, lc4 si/sau lc8.Daca ai un 450 exc cu care te plimbi pe munti aproape in fiecara sfarsit de saptamana de peste vara, o sa cheltui o mica avere cu intretinerea(poti fi sigur insa ca iesi in castig din mai multe puncte de vedere fata de orice japoneza); iar daca ai ca mine un 620 lc4 si fara timp de plimbari, o sa schimbi ulei motor,filtre, ulei furca si bujie doar primavara la 2000km(nu la 6000km cum scrie la carte). Motorul meu are 11ani si in 3ani (4-5000km cred)de cand il am nu am schibat(in plus fata de cele zise)decat un set de semeringuri furca,unu de rultmenti fata(asta ca am vazut eu ca nu prea sunt unsi!!) si toate placutele de frana odata. Am calarit deseori TT, DR, Pegaso ale prietenilor si un an pe BMW 650 GS asa ca pot sa ma pronunt la categoria "Motociclete Enduro De Pana In 3000€" : KTM RULES
  2. enduro KTM LC4 400 SC pilotaj

    Vezi ca nu se regleaza inaltimea din telescopul de pa spate!Piulitele alea sunt pentru a regla "sag-ul"(nu stiu cum ii zice in romaneste dar o traducere ar fi "lasare") Pentru cei care nu stiu motorul trebuie sa se lase pe arc cand nu este nimeni pe vreo 2-3 cm(=lasarea la gol=),se masoara de la un puct de pe sa pana la centrul roti de exemplu, cand sta pe cricul central sau pe stand ( roata nu atinge pamantul!) si respectiv cand sta pe roti si o ti de coarne. Apoi te urci pe ea cu tot cu echipament ,asa cum esti cand te duci pe munte, si stai in pozitia de condus cu picioarele pe scarite(pui pe cineva sa tina de ea)si cand masori trebuie sa se mai lase inca vreo 10 cm(=lasarea la plin=).Daca nu poti sa reglezi una fara sa dereglezi rau pe alta inseamna ca ai arcul slabit si trebuie schimbat. Asta e valabil doar pt motoarele de cross sau enduro si tineti cont ca vin din fabrica setate pentru un om cu greutate medie de 85 kg. Sunt cateva metode prin care sa reduci inaltimea sei: # 1 Muti prinderea de sus a telescopul spate putin mai sus(am avut un f650 cumparat second si avea telescopul prins mai jos in tentativa de a mari garda la sol) # 2 Cauti sa cumperi si sa schimbi bratele suspensiei (oasele) cu unele mai lungi: # 3 Urca telescoapele de pe fata mai sus in jug;tine cont ca motorul va lua curbele stranse mai usor dar va fi mai instabil la viteze mari
  3. enduro Sfaturi incepator

    Am avut un f 650 din 97 anu trecut si pot sa iti zic ca chiar era un compromis intre enduro si strada dar cu inclinatii mai mult spre strada.Pintre altele am facut un drum ce tg-jiu-bucuresti dus intors(650km) in aceiasi zi si seara nu ma simteam cu mult mai obosit decat daca stateam acasa la televizor.Am facut si drumuri forestiere (pe care mergeau astia si cu gsx)cu viteze de bicicleta;viteze si drumuri la care greutetea nu are nici o importanta.Singura problema era telescopul de pe spate care atunci cand sunt 2 persoane si mergi tere pe asfalt denivelat ajungea la capat (uneori).Am crezut ca numai la al meu dar se pare ca si la alti.Dar F-ul din 97 e o baba batrana pe langa gs >2000.Un prieten a luat un gs de 650 din 2001 cu 28000km la 3000 euro de la nemti .Adusul si inmatriculatul l-a mai dus inca vreo 2000 de LEI; dar el are pe cineva acolo care s-a ocupat de tot! Inainte sa cumperi ceva gandestete ce vei face cu el: daca o sa faci drumuri lungi pe asfalt si multe ture prin oras mai bine iti cumperi una de viteza(sa recunoastem e mai cool si iti ofera altfel de senzatii);pentru iesiri la padure (in alt judet) un gs e perfect; pentru trasee montane lc4 sau dr 650 sunt ce iti trebuie;iar pentru hard enduro insa exc sau wr! Sa nu cumperi CA PENTRU INCEPATORI ceva mai putin puternic!Asta ca sa nu iti dai suturi in fund dupa ce te obisnuiesti cu ea(o luna).Te poti disciplina sa il folosesti la 50 % din ce poate el si nu o sa ai surprize datorate lipsei de experienta.Caii,chiar de nu ii folosesti pe toti ,e bine sa ii ai acolo pentru ca te pot scoate din situatii dificile sau pur si simplu sa ai cu ce sa te lauzi . Stilul european este de a costruii motociclete in dupa om;japonezi ii lasa pe oameni sa se adapteze motorului!De asta eu le prefer pe cele europene. Oricum,eu ma vandut f-ul ca sa cumpar un alt compromis inclinat mai mult catre enduro(lc 4 asta e!) pentru ca atunci cand am cumparat f-ul m-am pripit si nu ma luat ce era pe gustul meu.Sa nu faci si tu la fel....
  4. enduro 400\620 sx-enduro Lc4 '96

    tu mi-ai dat ideea!
  5. enduro ktm

    Daca intra apa in esapament nu mai iese. Nu poate trece de site si optureaza evacuarea. Am vazut pe net!!!
  6. enduro am si eu o problema

    Am patit la fel la un motor mai vechi: bateria motorului nu "avea" destul curent sa porneasca nici incarcata proaspat,dar cu una de masina pornea !Am curatat electromotorul si apoi a mers; era plin de praf de carbune si fura curent!
  7. Sunt in format pdf! De te intereseaza dati-mi mail pe bikesmetalhart@yahoo.com si le trimit! Gratis!
  8. enduro REWIEV LA ECHIPAMENT

    Bine da alea sunt muma! Cred ca cei importanti(producatorii) daca zic ca sunt waterproff asa si e!o pereche ce am avuto ziceau ca e "wet reapelent" si de sarea apa pe botina timp mai indelungat ma "wet" la picioare leoarca.sa nu mai vorbesc de ploaie!
  9. enduro REWIEV LA ECHIPAMENT

    Nikwax e un inpregnant spray special pentu asta?teaprinsploaia si nu ai avut probleme? cbrxx---Tu esti multumit de cizmele tale(legat de ploaie)? Dupa cum se vede e un subiect important pt mine!
  10. enduro REWIEV LA ECHIPAMENT

    Da asta are logica da ma gandesc ca WD a fost facut pt metale in special si sa nu faca ceva la piele sau la cusaturi in timp... A dat cineva cu produse de genu IMPRAGNIERSPRAY de la nemti pt piele sau textile pe cizme(sau haine)? Cand ma prinde ploaia as vrea sa ma tina macar 50 km pana intra in cizme ! Si pana la urma nu sunt cizme de cros WaterResistent pe piata?
  11. enduro REWIEV LA ECHIPAMENT

    Incearca la Louis:madhead multi x e la 80e(e usoara ) si multi xII la 99e Me mine ce cizme ma sfatuiti sa iau care sa tina si la apa cat de cat?
  12. R.I.P. RaceR

    Condoleante!Lo speed fratilor!
  13. enduro Hard-enduro

    Cand spui asta te referi la exc 525 nu? La un lc4 620 spet ca nu e la fel!Eu vreau sa imi iau unu si "programu" tau de mai sus nu pot sa milpermit ce vreau sa stiu e cat de des faci reparatii(si care sunt astea de obicei) la un lc4 luat in stare foarte buna(unul din '98) daca mergi cu el enduro?!
×