Mergi la conţinut

stiuca

Membri
  • Conţinut

    121
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    1d 8h 25m 35s

stiuca last won the day on 12 Decembrie 2009

stiuca had the most liked content!

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    De peste tot
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki ZXR 600
  1. Primul Accident

    CA SI REGULA AR FI CA SUB VITEZA DE 30 KM/H SA SE FOLOSEASCA DOAR FRANA SPATE,INTAMPLARE A FOST CA AM CIUPIT FATA PE LA 20 KM/H SI AM PRINS PUTIN NISIP SI S-A DUS IN LATERALA DAR I-AM DAT DRUMUL SI TOTUL A FOST OK. IMI PARE RAU DE CE TI SA INTAMPLAT SI ITI UREZ RECUPERARE RAPIDA :)
  2. Cum asa?Atunci,de ce FRF poate face stadioane nationale si FRM,nici macar nu am auzit implicandu-se,sau facand ceva.
  3. Iti dai seama,nu puteai scoate timpul ala de,2:08.00 cu un,zx6 sau un gsxr de 600.Iti trebuia un 929 sau R1 si POATE te apropiai de acel timp :) .Imi doresc sa ajung pe un astfel de circuit,dar banii sunt problema si materialul de concurs performant.Daca FRM sponsoriza macar Circuitul(PARTICIPAREA),iar DUNLOP venea cu gume,Repsol cu ulei,eu zic ca se strangeau mai multi concurenti,si asa te rupe drumul,cazarea.hrana,o cazatura (carene,costum) dar macar CIRCUITUL trebuia sponsorizat.Ce castiga un pilot care termina in primii 3,financiar vorbind?Isi scoate macar cheltuielile astea amarate?Sau cauti sponsorii si te implici cu totul pentru performanta,contract pe viitor,iar daca ai si tu lovele de la parinti,sa fie bonus :)
  4. Uite ca nu vreau sa ma abtin.care e problema?

  5. putin ajutor va rog :)

    cum zice si pretenu dar mai adaug si yo ceva 1 sa fie acceasi culoare findca culoarea sigurantei simbolizeaza rezistenta iar 2 ar fi sa vezi dece sa ars siguranta sa nu ai un scurt pe undeva
  6. Nou In Domeniu

    E in 4 timpi ii pui faraplumb e in 2 timpi ii pui cu plumb din cate vad eu este in 4 timpi sa ii mai verifici uleiul din motor si lichidul de frana si placute hai pa asfalt uscat si nu o accelera brusc
  7. Intrebare Cat A Si B.

    Daca ai terminat orele de condus si la A si la B si ti-a incheiat dosaru si l-ai depus la POL in data cand te programeaza dai de permis la sala un singur chestionar pentru ambele iar proba practica o poti sustine in aceiasi zi la ambele ctg. iar daca ai luat doar la A sa zicem si pentru B nu,atunci te reprogramezi si mai dai odata sala si condusu doar la B iar daca ai obtinut ambele ctg. asta e o sa iti dea permisul mai repede.
  8. am devenit motociclist. oare cat mai am de trait?

    Ai spus multe lucruri adevarate si asta o spun din propria experienta datorita faptului (poate) ca posed toate ctg. de conducere. Adevarul este undeva la mijloc din foarte multe motive si anume :ca si sofer profesionist pot spune ca mi sa intamplat sa fiu nevoit sa evit accidente frontale si cu tiristi si cu soferi de duminica dar cel mai grav este sa nu fi preventiv si atent este mai bine sa eviti decat sa fi nevoit sa suporti consecinte mult mai grave.L-am intalnit si yo pe GIGI,a intrat in in partea dreapta a conservei mele intr-o intersectie de cartier aveam cam 30 la ora GIGI nefiind atent m-a plesnit dar tabla se indreapta era cu masina de serviciu (interventie firma paza) dar daca eram cu motoru era alta treaba nu era tabla indoita ci eram yo la spital,ca bou nu sa asigurat,nu a franat cu toate ca avea stop IAR ca motociclist pot spune ca detin un IJ 4 de care m-am saturat sa tot repar la el si am zis sa incerc ceva de viteza,o KAWA de 600 sa vad cum ma acomodez si imi imprumuta un amic motoru lui si plimbate IOANE vreo 20 min vai super adrenalina,viteza ca nu am iertato yo sa vad ce poate fieru si ce te pui ca in 20 min era sa fac 3 accidente ,unu mi-a taiat fata cu un mertan in depasire ca yo eram smeker vroiam sa depasesc 4 conserve odata eram zmeu nimeni nu mai era ca mine si asta mi-a iesit din coloana abia l-am evitat in depasire iti dai seama ce frana am pus,a doua gresala a fost a mea ca aveam viteza mare si nu am putut sa mai iau viraj la stanga si am tinuto drept pe alt drum si apoi a fost unu la semafor care m-a speriat rau de tot ca tampitu a vrut sa intre pe rosu in mine atunci era sa dau cu moto de asfalt dar am avut noroc ca m-a iertat motoru Asadar motoru te face sa dai frau liber chiar si pentru cateva minute adrenalinei ceea ce te poate costa chiar viata asa ca incercati sa fiti atenti si prevazatori.ASFALT BUN adica:(fara,gropi,balega,cuti de bere,pietris...etc)
  9. Viteza

    Yo am avut o experienta cu o kawa ceva mai fericita in sesul ca era prima moto de viteza pe care o conduceam asa cum vroiam yo in afara orasului pe varianta si cum o alergam yo asa ca sa vad cam ce poate mi sau intamplat 3 incidente in numa 30 min si anume:intr-o depasire de coloana de 4 masinii un slk mi-a tasnit in fata in depasire si abia am avut timp sa franez al doilea incident a fost ca era o curba la stanga,aveam viteza,nu am stiut sa fac asa zis counterstering asa si am luato inainte ca era o bifurcatie si apoi am intors si a treia a fost la semafor am prins galben pentru la stanga si am asteptat sa dea verde,a dat verde am plecat mai greu ca sa oprit motoru si cand sa iau si yo stanga imi vine din stanga un idiot cu un audi care intra pe rosu gata sa dea peste mine acolo m-am speriat rau ca am pus frana de fata si mi-a fugit roata si am zis ca am cazut dar i-am dat drumu la frana si a revenit dar piciorul meu drept sa lovit in carena de ma durut o saptamana in loc,acolo sub genunchi in stanga asa ca dupa ce am scapat de toate astea in 30 min tremuram ca un rahat dar abia astept sa imi cumpar un kawa de viteza. ASFALT USCAT SI ATENTIE MARE
  10. aduci cumva si piese,ma intereseaza carena sus,dreapta far si bord de kawa zx6 din 2000 poti sa aduci si la ce pret
  11. vine iarna si vreau sa o repar

    Yo zic sa te documentezi si sa il repari tu iar daca nu ai timp inscriete intr-un club moto si vei gasi acolo PRIETENI de nadejde care il poate repara belea sau care te poate indruma in al face singur. IJ e o motocicleta cu FFFFF multe probleme mai ales daca e in 2 pistoane dar si un tovaras care te duce unde vrei atata timp cat ai grija de ea,daca bagi piese de rahat de rahat o sa mearga Pentru informatii cauta pe revista MOTOFIFE. BAFTA SI SA NE VEDEM LA INTALNIRI
  12. vreau sa stiu daca se poate imatricula

    Daca este ieftin cuparal,iti mai iei un IJ imatriculat si pui pe IJ cam tot ce se poate pune inafara de cadru iar la motor te interesezi la RAR daca poti sau nu sa pui motoru ca piesa de schimb.Nu modifica seriile si alte chesti ca este PARNAIE daca te prinde careva si te prinde la un ACCIDENT CU VICTIMA de care nu vreau sa aibe nimeni parte.BAFTA si solutia care o vei alege sa fie cea buna
  13. First bike

    Salut ca sa imi dau si yo cu parerea,asculta 1.nu iti cumpara motor nou pentu inceput,pentru ca o sa il julesti sau daca nu te plictisesti de el si vrei ceva mai mare iar pe un First Bike nu iti mai iei pe el nici jumate din cat dai pe el. 2nu cumpara un motor mare pentru ca o sa ai belele mari,mai intai iati un motor mic de capacitate max.350,ieftin si bun(ceva gen SIMSON macar primul an)si dupa ce ai invatat majoritatea tainelor de conducere poti sa avansezi la ceva mai mare si mai de BELEA. 3daca vrei un motor sa te dai mare poti sa iti cumperi ceva de viteza da AI GRIJA ca ai toate sansele sa o patesti RAU. 4daca vrei sa inveti cu adevarat aplica punctul 2. BAFTA SI CE VEI ALEGE SA TE TINA MULT.
  14. Un motor mdificat de mine asa cum am crezut eu ca ar arata mai bine si sper ca a iesit,pentru cine a fost la Ploiesti la intalnire l-a putut vedea,e marfa nuuu?
×