Mergi la conţinut

manasilviu

Membri
  • Conţinut

    89
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2h 27s

Despre mine

  • Locatie
    Sibiu
  • Posesor(oare) de
    kawasaki KLR650

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    manasilviu
  1. manasilviu

  2. service Probleme Aprilia Pegaso 650 , Cred Ca Ineaca Sau........need Help

    am rezolvat. L-am dus la curatat si pe urma dupa ce l-am montat a functionat. acum imi mai trebuie doar surubul prin care cablul de la ambreiaj se prinde de carburator.
  3. service Probleme Aprilia Pegaso 650 , Cred Ca Ineaca Sau........need Help

    Salut, probleme si la mine in genul celor semnalate la inceput de topic. Sunt din Sibiu si am o aprilia pegaso din 98 care nu vrea nici cum sa mai porneasca. Dau la automat, bateria incarcata, benzina vine pe teava de la rezervor si nici vorba sa vrea sa porneasca. Nici un sunet cum ca ar vrea sa porneasca. Ce mi s-a parut insa ciudat este ca aplicand o metoda pe care o foloseam mai demult, dupa ce motorul statea peste iarna nepornit, si anume - dand saua jos, scotand filtrul de aer afara, stropind cu o injectie niste benzina direct in carburator, motorul porneste numaidecat si merge pana arde benzina stropita dupa care revine la starea lui in care nici macar dea semne ca doreste sa porneasca. Mi s-a mai intamplat anul trecut ca in momentul in care pornea, statea o vreme la relanti si pe urma murea motorul scotand cu CLANC foarte puternic de ziceai ca se rupe in bucati tot. Este f ciudat. Initial am crezut ca poate nu ajunge cumva benzina in carburator, dar am desfacut carburatorul si inclinandu-l, a inceput sa curga din el benzina pe la doua gauri in partea inferioara. (imi pare rau daca nu folosesc termeni tehnici insa sunt le am mai mult cu 1 si 0, cu chestiile binare). Am cautat pe net informatii despre cum se regleaza carburatorul si am gasit pe niste forumuri ca suruburile de reglare trebuie inchise complet si apoi desfacute la 3.5 turatii si verificandu-le, erau ok. Inca o chestie interesanta, dand jos carburatorul si uitandu-ma in golurile spre cilindru, se vad acolo urme de benzina. Deci nu benzina cred ca este problema, sa fie cumva din cauza ca nu primeste aer?! Dar atunci de ce porneste cand injectez benzina direct in el prin locul de unde trage aer?! O iau razna.... Daca sunteti mesteri careva, dati-mi de stire va rog, oricum. Daca sunteti din Sibiu, dau si de baut. :)
×