Mergi la conţinut

b0gd4n

Membri
  • Conţinut

    87
  • Membru din

  • Ultima vizită

Realizarile lui b0gd4n

  1. Am Shark RSX si RaceR. Ca puncte slabe cred ca sunt marimea exterioara, se cojeste viziera dupa un timp cam scurt, iar cu aburirea se intampla la fel: dupa vreo cateva luni se abureste mai repede viziera fata de atunci cand e noua si isi face treaba foarte bine. Cred ca voi folosi protectia la respiratie. RaceR este mult mai silentioasa decat RSX si are filtru de aer in ventilatie, o recomand. Mi-as lua un system Bluetooth pentru telefon sau comunicare cu alt pilot, dar cred ca dauneaza pentru ca receptorii echilibrului sunt in ureche si nu cred ca e o idee buna sa bagi ceva in ureche care sa emita sunet in timp ce esti aplecat pe o curba.
  2. b0gd4n

    Piciorul Pe Scarita

    Acum vad si eu ca are pedala mai aproape de scarita decat la motoarele de serie. Voi cauta scarite cu levier mai scurt.
  3. b0gd4n

    Un Popor De Kkt

    Intamplare in legatura cu titlul: In Bucuresti un accident cu motociclist cazut care urla in casca de durere (groaznic urletul ala inabusit), ne oprim 2 motociclisti sa il ajutam ca era pe jos, eu imi las casca pe moto, celalalt pe jos la vreo 2 metri de unde il ajutam pe motoristul cazut, intr-un 1 minut cineva dintre oamenii stransi sa vada accidentul i-au furat casca celui care o lasase pe jos. Motociclistul cazut urla de durere si aia au furat casca celui care il ajuta...
  4. b0gd4n

    Intrebare Pilotaj

    Salut, Nu e prea tarziu :) De acord, cred ca apasatul vine din faptul ca "tragi" de moto si trebuie sa te sprijini de rezervor. Am un CBR F4 si am vazut ca in oras nu se iau curbele asa:) Dar la drum (relativ) liber sau pe circuit cred ca e ok.
  5. nu cred ca a fost degeaba, data viitoare nu o sa mai procedeze la fel tipa. Multumim :)
  6. poti sa dai info pt anul asta? sau un link unde gasesc perioade, preturi, reguli etc
  7. b0gd4n

    Curbele:((

    Cateva idei care mi-au ramas din ce am citit si pe care incerc sa le aplic si eu: 1. Exercitiul te invata. Gandeste-te ca esti un inginer care poate sa faca ce vrea cu cca 30% din masa ansamblului moto+rider (greutatea ta), cu acceleratia, frana si ghidonul. Incearca, dar: 2. fi safe ca sa mai apuci sa mai exersezi si zilele urmatoare (incerci in parcari goale, cu echipament si treptat) Pentru un control mai fin al moto: 3. tine-te bine in pulpele picioarelor, abdomen si spate, relaxeaza bratele cat mai mult pt un control cat mai fin (al ghidonului si al acceleratiei). Pentru curbe 4. cu acceleratia inchisa, ca sa apleci moto aplici countersteering, apoi uitandu-te la iesirea din curba apesi cu genunchiul exterior virajului pe rezervor si cu piciorul din interiorul virajului pe scarita. Barbia si umerii sunt indreptati catre iesirea din curba pentru a "conduce" moto si accelerezi cand vezi ca ai unde sa te duci. Operatiile se fac aproape simultan, timing-ul vine din exercitiu. Despre cand/cat sa accelerezi/franezi in curba, cauta in posturile lui Turkish info despre "vanishing point" Cum am primit si eu raspuns la o intrebare de pilotaj: ia-ti mentor si incearca intr-un mediu safe (pe circuit) pt ca trebuie sa te concentrezi asupra ta, nu trebuie sa ii feresti pe altii. Sper sa te ajute ce am scris, have fun!
  8. b0gd4n

    Piciorul Pe Scarita

    Si mie mi se pare imposibil; dar cand si cum schimbi pozitia talpii? pe accelerare sau franare mi se pare cam greu si parca afecteaza trasa. Edji, pari cel mai castigat ca nu trebuie sa muti piciorul :)
  9. Hello, In filmuletul de mai jos, la secunda 0:50 se vede unde ii vine scarita unul din pilotii de MotoGP cand schimba viteza - la mijlocul talpii Am citit in mai multe posturi ca cel mai bine e sa tii varfurile pe scarita. Cand schimb viteza trebuie sa mut piciorul mai in fata? imi vine cam greu pe franare....
  10. sunt multumit de lucrari (lipituri oglinda, schimbator, capac alternator) facute cu grija si rapid, recomand! Mersi!
  11. b0gd4n

    Intrebare Pilotaj

    ms de raspunsuri cred ca era chestie de exercitiu, acum imi vine mai usor sa apas pe scarita din viraj si sa ma tin cu genunchiul din afara. Breakthrough-ul s-a intamplat pe coborarea spre Arges de pe Transfagarasan, m-am simtit mult mai sigur in viraje dupa drumul ala.
  12. b0gd4n

    Esti safe sau periculos?

    hmm...62 si nici eu nu ma cred maniac (probabil maniaci nu cred ca au vreo problema)
  13. salut, sa o stapanesti sanatos, e f frumos modelul. Referitor la mana in gaz, incearca sa te tii mai mult in spate si abdoment decat sa te proptesti in maini. O sa devina obositor, dar o sa ti se adapteze corpul. Devine si mai manevrabila moto asa. Am gasit asta intr-un pdf pe forum care mi s-a parut f util (am inceput pt un cbr600 F4 si sezonul asta am mers in fiecare zi cu el la serv), daca il vrei lasa-mi un PM. PS: tot p forum, zicea cineva ca masura de siguranta sa mergi cu incheietura mainii cat mai flexata (ca si cum ai fi tras acceleratia la maxim). Cand iei o groapa incheietura nu mai are unde sa se flexeze si sa tragi involuntar de acc, cel putin nu la maxim. have fun!
×
×
  • Creează O Nouă...