Mergi la conţinut

kleyny

Membri
  • Conţinut

    39
  • Membru din

  • Ultima vizită

  1. Clubul E.M.A. - Sibiu organizeaza in 7-8 iunie a II-a editie a concursului "Enduro-Sibiu". Locatia v-a fi probabil aceeasi ca anul trecut, dar vom reveni cu detalii legate de cazare, pret, etc. Asadar la doua saptamani dupa "Enduro Maniaco Depresiv" de la Valcea, sunteti invitati la Sibiu. Detalii gasiti si pe www.enduro-sibiu.ro Iata cateva poze de la prima editie:
  2. Dupa cum a zis si Bobo, Clubul EMA Sibiu va invita sa participati in perioada 28-30 septembrie la Sibiu, pe Valea Sadului, la o intrunire 100% enduro. Traseele vor fi pentru toata lumea, si mai grele si mai usoare. Distractia va fi maxima, foc de tabara, mici, bere, muzica si multe surprize. Premiile vor fi atractive. Pretul pentru inscriere este 190 RON si include: cazare, masa (5 mese) si taxa de participare. Pentru cei care nu doresc cazare si masa, taxa este de 50 RON. Asteptam inscrierile voastre la urmatoarele numere de telefon: 0742-463217 -Victor 0746-777772 -legendaru BOBO Detalii gasiti si pe siteul clubului E.M.A. www.enduro-sibiu.ro
  3. Accident mortal in Sibiu

    A pierdut controlul la viteza destul de mare, si a acrosat bordura de pe marginea drumului. De ce a pierdut controlul nimeni nu poate stii. Ipoteze sunt multe. Viata e scurta, aveti grija cum o traiti!
  4. enduro ajutor

    KTM-ul modelele mai vechi au probleme cu aprinderile. Mai stiu cateva cazuri. E destul de greu de gasit, incearca pe ebay.de , asa a gasit un amic, din dezmembrari. In rest motorul e ok, depinde cum e intretinut. Daca e forjat rau, te pot lasa multe si din pacate gasesti greu piese. La modelele noi piesele nu sunt o problema. Bafta!
  5. enduro Cer parerea celor experimentati

    Te poti invata destul de usor, mai ales daca esti calculat. Motorul e destul de puternic si nu foarte usor. Daca nu te hazardezi, o sa te inveti cu el. Multa bafta!
  6. Accident mortal in Sibiu

    El a fost Radu Popescu, 35 de ani. A murit in sambata Pastelui intr-un tragic accident pe o strada din Sibiu. Detalii si poze gasiti pe http://www.enduro-sibiu.ro/forum/index.php?topic=22.0 Dumnezeu sa-l ierte!
  7. S-a dus unul dintre noi

    Dumnezeu sa-l odihneasca...
  8. enduro Ulei furca

    Un ulei ATF de calitate e foarte bun. Folosesc de ani de zile fara probleme si la amortizoare pretentioase... Gasesti in orice statie de benzina.
  9. enduro Ulei

    In primul rand eu nu vand aditivi. In al doilea rand m-as bucura daca ai spune ceva din propria ta experienta, nu din auzite. Te invit sa vezi cand pun aditiv, si nu m-ar deranja daca ai cumpara tu un flacon , uleiul il cumpar eu.
  10. enduro Ulei

    si eu am vrut sa bag aditiv insa am fost oprit la timp de unu` mai destept k mine. daca ii dai ulei bun si la timp... nu ai nevoie de aditiv! Da, motorul meu foloseste acelasi ulei si ptr ambreaj. Este un DR 350. Aditivul de care am zis, nu afecteaza in nici un fel abreajul, el se depunde doar pe partile metalice ale motorului care sunt in frecare. Si mie mi-au spus multi sa nu bag, ca nu e bun ptr ambreaj, dar nici unul nu a experimentat, vorbeau doar din auzite. Repet, aditivul nu afecteaza ambreajul.
  11. enduro Ulei

    Salut, se pot folosi aditivi fara probleme. Spun asta din proprie experienta. Eu am pus in motorul meu Metabond si vrea sa zic ca sunt super multumit, iar abreajul functioneaza normal. Problema ar fi alta: daca folosesti aditiv, atunci trebuie sa-l folosesti mereu. Am prieteni care au folosit aditiv, iar in momentul in care au re nuntat la el, am avut probleme la motor. Eu continui sa-l folosesc si sunt foarte multumit, motorul merge mult mai bine, mai putin zgomotos, etc.
  12. Excelent motorul. Eu am o parere foarte buna despre Gas Gas. M-am dat pe unul de 300. Efectiv iti face parul cretz. Am mai condus un Gas Gas Pampera, motor de 250, de asemenea excelent. Iarasi un mare avantaj: piesele foarte ieftine la Gas Gas, mai ales daca ai posibilitatea sa le iei din Spania (de la mama lor). O alegerea foarte buna, bafta!
  13. enduro 2T vs. 4T

    Cotul poate sa aiba cum spui tu "culori ciudate", nu asta e problema. Doar daca e nou nu are "culori ciudate". Vezi si tu cum suna motorul, daca bate ceva la el, daca se tureaza bine (un 2 timpi trebuie sa se tureze instantaneu cum atingi acceleratia), daca schimba bine vitezele, etc.
  14. enduro enduro in Constanta

    Scuze, dar nu m-am putut abtine... "asfalt uscat" urezi tu enduristilor?
  15. enduro 2T vs. 4T

    Salut, nu am eu o foarte mare experienta, dar cred ca pot da si eu cu parerea totusi. Eu pana acuma m-am dat doar pe 4 timpi. Ca oricare incepator am preferat 4 timpi la inceput. Pe masura ce avansezi, incepi sa te dai mai bine si normal... vrei tot mai mult. Eu m-am lovit si ma lovesc de problema "greutatii" la propriu a unui motor in 4 timpi. Am un Dr 350 care cantareste vreo 130 Kg. Acuma vreau sa trec pe un 2 timpi. Sunt convins ca imi va fi destul de greu sa ma acomodez. Acuma depinde foarte mult pe unde te dai cu motorul. Pe drumuri forestiere si alte trasee usoare nu e nici o problema, dar cand ai de urcat ceva foarte abrupt si accidentat trebuie sa inveti sa folosesti ambreajul la 2 timpi. Parerea mea este ca un 4 timpi e mai fiabil, durata de viata a unui 4 timpi e mai lunga. Daca motorul e in stare foarte buna, nu ai de bagat bani decat in bezina si cate un schimb de ulei din cand in cand. De ex. la DR-ul meu, dupa ce i-am pus la punct motorul, m-am dat doi ani fara sa mai bag nici un ban in el, in afara de consumabile, normal. Si sunt convins ca inca mult timp de acuma in colo va merge perfect. Pe de alta parte, cand ai de bagat bani in reparatii la 4 timpi, te costa mai mult. Sunt multe piese care se pot uza (supape, lant de distributie si patine, ax cu came, etc.). Motorul in doi timpi e mai usor de reparat, sunt putine piese in el, dar repari mai des decat la un 4 timpi. De asemenea consumul de benzina e total diferit. DR-ul mai mult de 5% nu mi-a luat niciodata, indiferent in ce conditii. Un 2 timpi... poate sa sara usor de 10%. Cu toate astea, eu trec pe 2 timpi. Daca vrei performanta si adrenalina, cam asta e... 2 timpi. Sunt si 4 timpi performante si usoare (cele noi), dar costa o carutza de bani. Bafta!
×