Mergi la conţinut

Tuneddd

Membri
  • Conţinut

    44
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Tuneddd

  • Data naşterii 22.09.1982

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Oradea
  • Posesor(oare) de
    ZX750R

Metode de Contact

  • Prefer
    Maxiscutere

Realizarile lui Tuneddd

  1. Tuneddd

    Pasul 1.

    Merci. Eu pot sa stau usor pe moto ca is inalt nu e nevoie sa dorm pe rezervor. Si ca sa iti arat acest lucru pun si o poza in care sunt pe moto. Iar referitor la vant.... am familie nu am nevoie de viteza excesiva.
  2. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Mersi pentru idee. DIn pacate nu rezolva problema solutia ta. Daca la nenea Garcea i se pare ca toba aia nu este originala nimic nu ii sta in cale sa retina talonul si sa ma tipe direct la RAR. + amenda. Mai ales ca il stiu pe dobitocul ala si stiu de ce este in stare sa faca. O sa incerc sa fac ce mi-ai scris cu tablita aia dar intrebarea mea ramane valabil si astept dupa un raspuns. Se poate omologa o toba unica la RAR? Si daca da cum se procedeaza?
  3. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Sergiu. Crede-ma eu is motociclist de weekend. Tot parcursul saptamanii petrec in te miri in ce oras cu serviciul iar cand is acasa de weekend scot motorul pentru o ora sau 2 si nici intr-un caz nu ambalez motorul excesiv si nu ma plimb noaptea. PS. Mobra mea mereu pleace de la marginea orasului caci acolo am loc adecvat sa o pastrez. Problema e ca eu stau intr-un orasel mic unde oamenii se cam cunosc intre ei. Este posibil omologare individuala la ce am eu? Caci la mine si toba este unica adica facut de la 0. Practic cu omologhare as vrea sa previn dobitocimea politiei de aici cu toate spumele pe care le au in cap, mai ales ca nici macar sa comunice cu omul nu stie fara sa vorbeasca la un ton mai "interesant".
  4. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Cum ti-am mai zis nu-s mecanic de accea ma duc la unu. Dar intrebarea mea inca este valabila.
  5. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Bine... Vad ca nimeni nu mai da cu pareri... deci Update la problemele de mai sus. Am fost la un mecanic foarte priceput cu ani grei de experienta in motoarele speed street etc... si iata verdictul. Garnitura chiuloasa arsa dar nu e grav. Cost 191 Lei (Garnitura) Distanta la pastilele de la pistonul 4 Cost: simering supape 13 Lei / Buc (16 bucati) Telescoape fata: O pereche de simeringuri de ulei 46 Lei si un litru de ulei de telescop Motul Pret: nu mai tin minte. Maine se baga motorul in service pentru o saptamana si toate problemele se rezolva. Referitor la zgomotul ciudat de la distributie am gasit problema. Motorul a avut ulei motor motul 6100 si acuma am pus 7100 si sa facut mai silentios si a disparut si patinarea de ambreiaj intradevar un ulei ales bine face miracole cel putin in cazul meu. Schimbarea de ulei si filtru sa facut la recomandarea mecanicului. INTREBARE: Cine stie cat trebuie sa fie sunetul standard dat de fabrica pentru un Kawasaki ZXR750L???? Va intreb ca a mea e goala si tre sa fac ceva cu ea ca politia de la mine din localitate deja ma vaneaza cica suna prea tare. Deja am fost avertizat de politisti ca ma trimite la RAR daca nu fac ceva cu ea. Desi cand trec prin localitate mereu o fac in treapta 6 aproape la relantii tocmai cu ideea sa nu le atrag atentia dar se pare ca am niste vecini destul de amabili si suna ei la politie de fiecare data cand plec la drum. De montat unu original nu este o optiune deoarece toate carenele sunt modificate si desigur si cadrul. Ramane sa ii fac silencer la toba existenta dar nu stiu cati decibeli ar trebui sa scoata si la ce turatie.
  6. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Mda. Cred ca pentru treaba asta iara trebuie sa dezbrac de carene... Okay. Am sa incerc si acest lucru probabil sau maine dupamasa sau sambata. Revin cu ce am aflat... Intre timp am aflat de un mecanic priceput aproape de mine deci poate mai trag o fuga si pana la el sa vad ce pareri are si el.
  7. Tuneddd

    Intrebare Kawasaki

    Multumesc pentru ajutor. Nu imi e frica sa ma murdaresc pe maini deci am sa incerc ce ai spus. Ca sa iti dau o idee de ce sunt atat de ingrijorat iti atasez un filmulet scurt unde se aude clar despre ce este vorba. http://tinypic.com/r/2lapnro/8 Mentionez ca proprietarul anterior nu prea avut grija de motor la partea cu uleiul si filtre. Cand am schimbat eu uleiul era mai urat la culoare decat la un motor Diesel, si filtrul de ulei pe partea de jos era ruginit adica deja era sarit vopseaua de pe ea. Faptul ca am facut eu repede schimbul nu cred ca a remediat treaba. Eu am facut rost de un users manual dar din pacate este in limba Germana (Nu prea ma ajuta) si nu pot sa traduc deoarece este un users manual scannat si programul meu nu recunoase scrisul. Inca o intrebare. Te rog sa imi spui de la ce poate sa imi patineze ambreiajul. Acest aspect observ mai ales cand ma duc cu un pasager. in a 3-a 4-a 5-a chiar si in a 6-a am observat cand trec de 7000 de ture se ambaleaza motorul brusc imi sare sus turatia iar motorul accelereaza in continuare dar nu conform turatiei. Acest lucru am observat cand accelerez mai tare cu mobra mea. Multumesc anticipat pentru raspuns.
  8. Salutare. Am si eu mobra mea adica cea din poza. Am inceput reparatiile si am nevoie de un pret pentru revopsire complet carene desigur si reparatii pentru zgarieturi si crapaturi. Astept un PM din partea ta sa imi spui cum se procedeaza. PS: Foarte impresionant lucrarile tale. Felicitari.
  9. Salut tuturor. Sunt incepator ceea ce priveste reparatia motorcicletelor mai mari de 49cc. Topicul acesta doresc sa deschid ca sa ma informez pentru cunostintele mele si pentru toata lumea cine detine moto Kawa si ar fi churios ce si cum. Prima intrebare: E greu sa verifici in ce stare este distributia, lant, patina, intinzator? Cum se verifica ce se recomanda etc... Va intreb acest lucru deoarece se aude distributia FOARTE tare.... si pretind sa nu le mai cred pe oamenii care imi tot ziceau ca motoarele Kawa modele mai vechi sunt mai zgomotoase.... poate o fi dar nici chiar in halul asta. Mentionez ca am un ZX750J sau ZXR750 din 1993. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  10. In cazul tau probabilitatea de a avea carburator infundat sau bujia sa nu lucreze bine este destul de mare.... cred. Dar cum spunea Sergiu. Sa vada unu cu mai multi neuroni ca noi. In mesajul meu ti-am si dat un pont unde sa mergi si cu cine sa vorbesti. Desi tin sa aiba problema la bujie ca daca ar fi infundat carburatorul nu doar la pornire ar face "figuri". Ar trebui sa faca si in timpul mersului.
  11. Normal ca e chinezesc. Oricum e greu sa ma convinga cineva ca scuterele in 4T sunt mai bune... Un motor 2T e cel mai simplu posibil. Alea pe 4T cu distributie si alte kkt.-uri inutile pentru o drujba de asfalt... Dar sti cum ii... omu decide ce vrea, fiecare strica bani pe ce poate. Dupa cum vad o sa treaca sezonul si el tot sfaturi va cere (fara rautate iti zic asta.) Succes. Si ca sa trec la treburi mai serioase... Ia verifica cureaua aia de la variator.... asa ca si fapt divers.... oare ce face cu o curea din cauciuc statul 3 ani in acceasi pozitie?
  12. Avantajul la 49cc este ca poti sa le "inscrii" la Primarie. Acuma depinde de la primarie la primarie. De exempu in Timisoara iti trebue RAR si cu aia mergi la primarie pentru inscriere. Dar daca scuterul se inscrie intr-un sat poate scapi mai ieftin. In oraselul unde stau acuma am mai inregistrat la Primarie si ma costat 50 lei numerele trebuia sa fac dovada de provenienta pana la persoana care figureaza in acte apoi asigurare si dai bataie. Cum ti-a spus si Sergiu primul pas intrebi la Primarie. ATENTIE!: Poti sa faci si inmatriculare normala la scuter de 49 dar vezi ca atunci nu o sa mai poti sa il conduci cu B. Referitor la scurterul pe care l-ai probat ce marca ce model este? sau e vorba de chestia aia ce ne-ai aratat mai demult? Succes.
  13. Salutare Bogdan, Sergiu. Sergiu merci de pont Bogdane eu is ala cu motorul custom te rog sa imi spui daca imi poti face parbriz transparent unic facut dupa aspectul si forma motorului meu. Daca da te rog sa imi spui cam cat costa cat dureaza si ce alte informatii ai nevoie. Merci anticipat.
  14. Salut la scuterele in 2T uleiul pentru amestec nu tu faci ci are el rezervor separat si isi face el amestecul singur... dar ca idee la cele obisnuite cum ar fi aprilia piaggio yamaha cam 0,5 Litri iti ajung de la 2-3 luni (depinde cat de mult te plimbi). Referitor de Kreidler ..... pai inca nu am avut de a face cu ele dar dupa cum ma uitam pe site-ul lor nu m-a impresionat.
  15. Iti recomand Gilera Runner mai ales modelul din 2002 pe injectie (cu varianta de injectie nu prea ai probleme de relantii cum ii la cele pe carburatoare). Rezervor mare de 12 litri consum de 2L/100km (Ma rog cam toate scuterele de 49 stoc cam asa consuma). Ii destul de agil avand motor in 2 timpi si daca nu a fost umblat la motor "tuning" nu prea cred ca o sa ai multe probleme cu el. Stabilitatea este chiar in regula fata de restul scuterelor.Eu zic ca daca ii dai benzina si ulei de calitate si nu ii dai tot timpul blana nu prea o sa ai surprize neplacute. Am avut si eu la randul meu cateva scutere Aprilia, Gilera, Piaggio, Yamaha etc... dar Runnerul mi sa parut cel mai ok. Iar despre chinezarii.... nu prea stiu ce sa zic deoarece nu am avut ocazia sa fiu posesor. Oricum daca iti iei un motor SH neaparat sa ai cu tine cineva cine se pricepe bine si sa fie atent la detalii cum ar fi sunete ciudate din motor, patinare de curea respectiv variatoare si asa mai departe. Decizia oricum va fi a ta. Te rog sa ne tii la curent cu achizitia ta si poate ne vedem pe motoare cand merg pe la Timisoara.
×
×
  • Creează O Nouă...