Mergi la conţinut

remus

Membri
  • Conţinut

    388
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2d 15h 26m 10s

4 Urmăritori

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.remusmoto.ro
  • Yahoo
    remusmoto
  1. remus

  2. Ghidul Anvelopelor Moto

    Deschid acest topic pentru ca sunt nemultumit de faptul ca motociclistii romani nu sunt informati corect asupra cauciucurilor pe care trebuie sa le foloseasca pe strada. Cand nu cunosti ceva este bine sa inveti corect, ca daca inveti gresit, mai inveti si pe altul tot lafel si asa devin motociclistii romani manipulati comercial si nu indrumati profesional asa cum ar trebui. De ce spun motociclistii romani? Pentru ca romania are o foarte scurta istorie moto stradala, motociclete au aparut la noi mai serios de prin 2005, luand aceasta perioada ca plecare de la 0 in marea masa a motociclismului romanesc. Dupa cum am spus, am sa ma refer strict la anvelope si ce e legat de ele, nu ma apuc sa dezbat si alte subiecte off-topic. Este vorba in primul rand de ideea indusa de catre anumiti indivizi care isi vand marfa (nu dau nume desi ii cunosc-cumpara de pe circuit cu 30 de euro aprox si le vand cu 50-60), promovand anvelopele soft, semislick-uri sau moi, de circuit cum vreti sa le ziceti, PE STRADA! Ocupandu-ma cu vanzare de anvelope moto (sunt in cunostinta de cauza-nu am avut pe mana 10-15 anvelope, ci cateva mii), aud pe foarte multi ca vor anvelope moi pe strada, dorinta pe care le-o pot indeplini deoarece vand si soft si medium si hard, deci nu ma intereseaza din punctul comercial de vedere ca de vandut tot vand. Dar...anvelopele moi nu sunt potrivite de mers pe strada cu ele. De ce? Sunt mai multe motive: -semislick-urile au aparut ca replica la fapul ca in campionatele internationale de motociclism viteza s-a interzis la un moment dat participarea cu slick-uri (care nu aveau deloc profil), intocmai ca la formula 1, deoarece erau foarte multe accidente la aparitia ploii. -multi cred ca un cauciuc soft e mai aderent si este adevarat, dar pentru cei care merg pe circuit si reusesc sa le aduca in temperatura lor de lucru, nu pentru strada unde ai semafoare, ai coloane de masini, treceri de pietoni si gropi, atingerea temperaturii de lucru neintamplandu-se niciodata. -semi-slickurile sunt concepute pentru a fi utilizate pe perioada unui concurs sau unui antrenament, si rezista la doar cateva CICLURI DE INCALZIRE (nu la zeci sute de cicluri de incalzire ca pe strada), unele substante din care este facuta anvelopa se “evapora” la propriu, aceasta pierzandu-si calitatile si intarindu-se. -o anvelopa moale folosita de catre un motociclist stradal se uzeaza enorm pe mijloc comparativ cu marginile (nu te poti inclina pe strada atat incat sa uzezi un cauciuc uniform); Un cauciuc trebuie sa fie “rotund” nu plat-patrat, asta ca sa te poti inclina progresiv si nu sa iti apara surprize. Degeaba cumperi cauciuc moale si faci un drum rapid la mare si apoi te hotarasti sa faci o tura “pe sacele” cum am auzit pe multi, pentru ca atunci cand ai ajuns pe sacele anvelopa o poti arunca deja ca e plata si risti sa iti rupi gatul. -un alt lucru specific in special pentru romania unde se matura de paste si de craciun, cauciucul soft, avand o suprafata “lipicioasa” si moale…aceasta aduna de pe drum toate mizeriile-aduna particule de praf, mici pietricele, astfel incat mergeti cu niste anvelope invelite cu impuritati-primul strat, cel pe care te bazezi la franare, nu e defapt compozitia cauciucului 100%...Asa ca nu va asteptati sa depasiti o coloana de masini pe dreapta (pe unde nu se matura niciodata) si apoi sa faceti minuni cu fana. -disperarea cu dotul (anul de fabricatie) iarasi trebuie clarificata. Este clar faptul ca un cauciuc cu cat e mai nou ca an de fabricatie cu atat mai bine. Insa asta nu este un lucru radical cand te incadrezi in anumite limite. In primul rand, daca in 2011 se fabrica un cauciuc, il poti cumpara acum iar producatorul iti garanteaza ca poti sa il tii 5 ani de zile fara sa il folosesti, in conditii corespunzatoare (adica fara sa bata soarele in el, fara sa fie supus la temperaturi ridicate sau inghet), respectiv in 2016 sa il montezi pe motor si sa il folosesti ca nou pentru ca acesta nu isi va pierde proprietatile atata incat sa se simta acest lucru. -referitor tot la anvelopele moi, de ce oare nici un producator de motociclete nu monteaza din fabrica semi-slickuri? Pentru ca nu poti folosi pe strada ceea ce nu e de strada. -de ce in alte tari cu o cultura moto mult mai bogata decat romania (ex. Germania, Italia, Franta) din 100 de cauciucuri…daca vezi 10-15 anvelope moi si alea uzate uniform (adica folosite pe circuit nu pe strada) ? -inevitabil mai si ploua, fenomen neprogramat, caz in care semislick-urile sunt mult mai slabe decat un cauciuc de strada (pe circuit cand ploua se folosesc cauciucuri de ploaie-care deasemenea nu se folosesc pe strada). -o anvelopa noua de strada normala trebuie inlocuita dupa in jur de 20.000KM ,iar un semi-slick e facut sa se arunce dupa un concurs sau un antrenament. AVETI AICI un articol pe care va recomand sa il cititi, de pe un site unde sunt date si mai multe detalii decat v-am dat eu, insa aceleasi idei de baza: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:TtWTiQr2ojgJ:www.canyonchasers.net/shop/generic/tires.php+motorcycle+tyres+soft+vs+hard+on+street&cd=6&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&source=www.google.ro Ca alte sfaturi va mai pot da: -nu verificati “taria” unui cauciuc apasand cu mana pe el sa vedeti daca e desumflat sau nu, “taria” unui cauciuc se refera la compozitia lui nu la presiunea de umflare. -bazati-va in primul rand pe calitatile voastre de pilotaj (concentrare, timp de reactie, controlul motocicletei) si apoi pe altceva. Daca te apuci sa franezi in viraj ca nea vasile nu te va ajuta nici un cauciuc. -intai sa va alegeti o anvelopa, treceti acest lucru prin filtrul gandirii, nu va luati dupa altii care ori vor sa isi vanda marfa ori au auzit ei de la “cineva”. Se mai intampla urmatorul fenomen si anume ca poate aveti prieteni sau cunoscuti care au mai mers pe circuit (nu ma refer la circuitele de Kart care nu au nici o treaba cu circuite moto). Ati putea spune ca daca anvelopele astea moi fac fata pe circuit, pe strada sunt mai mult decat suficiente: FALS (din motivele de mai sus). -daca vreti sa luati intr-adevar sfaturi de la cineva luati sfaturi de la profesionisti (a nu se intelege de la amatori care au mers pe circuite) - deoarece acestia, referindu-ne numai la timpii de parcurgere a unui circuit, au performante intre slabe si foarte slabe. Spre exemplu, pe circuitul de la Serres Grecia (un circuit virajat, care pune foarte mult accent pe aptitudinile pilotilor) spre exemplu la clasa EEC SBK Serial 600cc, cu motociclete de 130-140 de cai, doar 3 participanti romani au reusit sa obtina un timp mai bun pe tur decat cel mai bun de la clasa 125cc Sport Production (aprox 30 de cai), ceea ce rezulta ca mare parte din participanti au fost amatori, neavizati deci in a da sfaturi. Aveti aici timpii: As dori ca cei care cunosc deja aceste lucuri sa nu se simta ofensati, am deschis acest subiect ca sa va ajut, ar putea sa imi fie indiferent insa nu se poate ca un numar asa de mare de motociclisti sa fie tratati de fraieri. Fac apel la cei care comercializeaza anvelope moto sa nu aiba ca scop principal vanzarea propriei marfi, ci ridicarea nivelului de cultura moto in romania. Daca ne apucam sa facem lucrurile prost din start, prost o sa ramana. Haideti sa lasam circuitele si pilotii la locul lor si sa ne vedem de treaba noastra pe strada…ca cele 2 lucruri nu au absolut nici o legatura. DECI, folositi PE STRADA ANVELOPE DE STRADA iar PE CIRCUIT ANVELOPE DE CIRCUIT.
  3. Ajutor ! De Unde Cumparam Piese?

    Multumesc pentru contributie si pentru parerea obiectiva. Cu Respect, numai bine!
  4. Dupa cum stim, cu totii avem nevoie de piese pentru motocicleta, ATV-ul sau scuterul nostru. Totodata, numarul de motociclete a crescut in Romania in ultimii ani. Exista cateva metode de a cumpara piese: 1. Magazinele fizice 2. Magazinele online 3. Micii comercianti ce ii gasim cu anunturi pe internet sau prin targuri etc.. Toate au avantaje si dezavantaje si sa le luam pe rand: 1. Magazinele fizice: AVANTAJE: -in mod normal au produsele in magazin -poti lua piesa sa te uiti la ea si sa vezi daca e ok DEZAVANTAJE: -destul de slab aprovizionate, daca se intampla sa nu ai un model pe care il tin ei pe stoc, te pot amana si o luna...in rate cum ar fii...vine maine...stai ca vine sapt viitoare etc. -trebuie sa umbli prin tot orasul de la un magazin la altul in caz ca nu gasesti din prima 2. Magazinele online(pe internet): AVANTAJE: -verifici de acasa ce este pe stoc sau nu DEZAVANTAJE: -nu prea am vazut astfel de magazine la noi care sa isi prezinte o oarecare oferta stabila acolo si sa te poti lamuri cu ceva daca nu dai telefon. Deobicei cateva poze abstracte si un text de genul pentru orice puteti sa sunati ca sa vedem daca putem sa va aducem/sau daca avem in stoc (mai rar). Apoi lasa un nr de tel dupa care incepe distractia 3. Micii comercianti: AVANTAJE: -deobicei pentru ca nu dau factura sau garantie, au preturi mai mici -poti sa te mai intelegi cu ei la pret daca ar fii sa cumperi mai multe DEZAVANTAJE: -deobicei sunt oameni care aduc, nu prea au pe stoc sa zici ca te duci si vrei si placute si lant si o oglinda si pleci cu toate in brate...deci nu poti sa te bazezi asa tare daca te grabesti. Personal am avut de a face cu toate tipurile de-a lungul anilor si pot spune ca: -La magazine fizice am umblat de am ametit de la unul la altul si toti ma luau ca 'ar veni peste 2 saptamani pe comanda', deci aiurea... -La magzine online nu am gasit niciodata nimic 'pe ecran' si nu am avut curiozitatea sa mai si sun. -Cu micii comercianti am mai avut de a face si am cumparat de la ei, dar dupa cum spuneam, nu in cazul in care te grabesti. Sincer sa fiu, daca azi mi se rupe lantul si maine-poimaine vreau sa plec undeva cu motocicleta, nu prea as sta 2 saptamani sa mi-l aduca cineva. Prefer sa caut, dar cautarea costa bani si timp pentru ca e benzina/motorina care costa cand cauti, apeluri la telefon etc...si vezi ca dupa o tura din asta de forta in care ai mari sanse sa te intorci cu mana goala, ai scos din buzunar 2-3 sute de mii cel putin. Si daca mergi la sigur un drum, cat de mic ar fii tot scoti cel putin 100 de mii. Asa ca se merita/nu se merita sa alergam asa pentru cateva maruntisuri? Pentru ca am fost destul de dezamagit de modul de lucru in Romania cu motociclistul de rand, fiind in domeniu, am hotarat sa deschid un magazin (ce-i drept online), dar care combina mai multe avantaje la un loc: -toate produsele din magazin (de pe site), sunt PE STOC (fara exceptie) -livrarea e GRATUITA in TOATA TARA in 24 de ORE (nu e o gluma) -chiar daca nu ai piesa in mana, ai absolut toate specificatiile tehnice necesare sa faci comparatie intre piesa ta si piesa pe care o cumperi, inclusiv schita tehnica -iti alegi singur din site ce iti trebuie, in functie de marca, capacitate, model si an de fabricatie -nu ne batem joc de oameni -ce e scris pe site e 'litera de lege', batut in cuie, nu zic ca azi am si cand e sa cumperi nu mai am... -preturi decente, avand in vedere ca le primesti acasa (ca idee in Bucuresti ar costa cam 15 lei, in marile orase cam 20 lei, si in localitati mai mici poate sa ajunga si la 50 lei) -toate produsele se vand cu factura -nu exista taxe suplimentare, pretul e final cu transport inclus etc. Adresa este: http://www.remusmoto.ro si puteti sa verificati toate lucrurile si sa va expuneti parerea Prin discutia asta nu vreau sa fac reclama, gen cumpara de aici etc, vreau doar sa deschid ochii celor care sunt batjocoriti sau tepuiti de catre X sau Y. Acum na, exista si oameni seriosi care se poarta corect si expun treaba de la inceput si vorba ramane vorba. Nu toti vor sa tepuiasca si sa isi bata joc, am vazut si exemple pozitive. Dar... traind in Romania, sau indiferent din ce motiv aleg ei treaba asta, se intampla in majoritatea cazurilor. Asa cum se sta la coada la posta romana, la diferite plati etc..asa ne amana si pe noi spunand ca vine azi, vine maine, vine... Asadar, care e parerea voastra in general despre subiect?
  5. Consumabile+Piese MOTO & ATV pe STOC!

    Salut, discuri de ambreiaj nu am, este pe stoc si se livreaza GRATUIT in 24 de ORE, numai ce se afla pe siteul http://www.remusmoto.ro
  6. Au aparut unele modificari pozitive la SITE, intrati si spuneti-va parerea http://www.remusmoto.ro
  7. legislatie Magazine+site MOTO (motoare,echipament,piese)

    Magazin online piese moto - RemusMoto.ro RemusMoto.ro in ROMANIA este un magazin online de consumabile Moto / Scuter / ATV, de calitate buna. TOATE produsele de pe site au LIVRARE IMEDIATA (24ore) si GRATUITA deoarece sunt PE STOC: -Anvelope -Simeringuri Amortizoare -Filtre de Ulei -Baterii -Bujii -Placute de Frana -Pinioane Fata -Pinioane Spate -Kituri de Lant -Lanturi de Transmisie -Manete Frana/Ambreiaj -Uleiuri si Degresanti
  8. Toate produsele de pe site se LIVREAZA IMEDIAT (24ore) deoarece sunt PE STOC. RemusMoto.ro este un magazin online de consumabile Moto/Scuter/ATV. http://www.remusmoto.ro -Simeringuri Amortizoare -Filtre de Ulei -Baterii -Bujii -Placute de Frana -Pinioane Fata -Pinioane Spate -Lanturi de Transmisie -Manete Frana/Ambreiaj -Uleiuri si Degresanti
  9. Magazine Moto Online

    Magazin moto online - RemusMoto.ro RemusMoto.ro in ROMANIA este un magazin online de consumabile Moto / Scuter / ATV, de calitate buna. TOATE produsele de pe site au LIVRARE IMEDIATA (24ore) si GRATUITA deoarece sunt PE STOC: -Anvelope -Simeringuri Amortizoare -Filtre de Ulei -Baterii -Bujii -Placute de Frana -Pinioane Fata -Pinioane Spate -Kituri de Lant -Lanturi de Transmisie -Manete Frana/Ambreiaj -Uleiuri si Degresanti
  10. Transport ITALIA<->ROMANIA cu Mercedes Sprinter. Lucrurile vor veni in jurul datei de 27.07.2009.Cererile pana pe 18.07.2009. Relatii la TEL 0724.02.45.92.REMUS.
  11. Consumabile+Piese MOTO & ATV pe STOC!

    Salut,am vazut mesajul,din pacate numa ocup cu repere speciale la capitolul piese.Ca sfat...cauta pe cineva care aduce second(din multe incercari vei gasi poate) sau la reprezetanta...
  12. Transport moto si ATV cu PLATFORMA in tara si international!!! Tarife discutabile in functie de distante,dar aproximativ: Bucuresti - 78 RON In tara - 1,0 - 1,5 Ron / km International - tarif discutabil Transportul se efectueaza in conditii de siguranta maxima si rapiditate. TEL 0724.02.45.92.REMUS.
  13. Consumabile+Piese MOTO & ATV pe STOC!

    Din pacate nu am pe stoc,pe comanda nu pot sa aduc.
  14. Consumabile+Piese MOTO & ATV pe STOC!

    Ok...mi se pare un punct de vedere cam dubios cat de cat,de raspuns pe forum raspund,dar nu te astepta tu sa imi scrii azi si maine sa iti raspund ca nu cred ca asta e rolul unui furnizor de piese.Cine intr-adevar are nevoie de ceva si cu adevarat il intereseaza pune frumos mana pe telefon si suna,nu se apuca sa dea bip ca nu are centi sau sa scrie mesaje etc.Parerea mea.Sectiunea de Vanzari a unui forum e destinata in primul si in primul rand informarii,si nu joaca rolul de messenger.Pentru oamenii seriosi exista telefon.
  15. Consumabile+Piese MOTO & ATV pe STOC!

    Anuntul e inca VALABIL.Tel 0724024592 ,ID yahoo:remusmoto
×