Mergi la conţinut

maryoos

Membri
  • Conţinut

    28
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2h 41m 33s

Despre maryoos

  • Grad
    Incepator dar priceput
  • Data naşterii 14.07.1978

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda CBR 600 F3 din 97

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    mariushotmaill
  1. maryoos

  2. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Multumesc de incurajare , sper sa nu fi invatat si tu la fel . da se numeste radiator racire ulei , mai pe romaneste
  3. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Din "pacate" , nu a fost garnitura de chiulasa , ci garniturile de la termoflot (acel radiator mic aflat intre tevile de la evacuare), le-am schimbat si problema este rezolvata. Aaaa , am inceput cu "din pacate " , ca am investit inca 300 Ron , pe ceva care era functional.Dar omul din greseli invata A si ai uitat de garniturile de termoflot
  4. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Din pacate la aceasi concluzie am ajuns si eu M-am apucat s-o demontez sa-i schimb garnitura .Astept comanda si apoi mai vedem .Sper sa se rezolze si sa nu fie din alta parte
  5. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Am incercat si varianta cu solutia de curatat , dar fara sorti de izbinda. Se pare pana la urma ca este garnitura de chiulasa .
  6. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Antigelul folosit este HEPU roz Este si asta o varianta Dar este posibil dintr-o cantitate mica care a ramas in motor , pentru ca restul pieselor le-am schimbat(radiator , pompa) sa se dezvolte o cantitate mare(sa-mi umple toata instalatia de racire cu pasta?) Da, pasta este alba spre crem
  7. service O Intrebare , Nici Un Raspuns Concret

    Antigelul l-am schimbat de 3 ori in 4 luni, deci aceasta ipoteza cade Dureaza cam o saptamana pana antigelul se transforma in pasta sau crema.In acel moment se formeaza o presiune in instalatie(se infunda si radiator si termostat si tot )si incepe sa iasa pe unde poate .Mi-a spart pana acum 2 furtune (cel din dreapta , care pleaca din termostat si cel din stanga care pleaca din radiator si intra in pompa de apa).Le-am inlocuit si pe alea .Acum da sa iasa pe la busonul de umplere.Ideea este de ce face aceea crema .S-o luam prin excludere: 1.semeringul de la pompa de apa -inlocuit 2.antigel expirat -inlocuit de 3 ori 3.radiator-inlocuit (de teama sa nu-mi ramana ceva reziduri si sa-mi formeze aceelasi fenomen) 4.ventilator si termocupla-pornesc si functioneaza normal 5.motor-functioneaza normal,fara intreruperi sau de orice natura. Am vorbit cu cineva si ar zice ca este garnitura de chiuloasa si ca-mi da presiune inversa , de aceea nu am apa in ulei , ci invers. Vad ca sunt o gramada de baieti priceputi pe aici (chiar si amabili si saritori), poate ma ajuta si pe mine (macar sa fie garnitura sau alt ceva, ca sincer m-am saturat sa m-a plimb numai prin jurul casei Ar mai fi varianta ca sa nu fi curatat bine instalatia de racire,mentionez ca ultima data , am schimbat pompa de apa si radiatorul , fara sa mai curat si motorul.Si acum cand am patit la fel am curatat si motorul(cu presiune pe gaura de la termostat)si nu va puteti inchipui ce a iesit de acolo.se poate din cauza acelor reziduri sa recidiveze????
  8. Salut baieti , am si eu un CBR-ica 600 F3 din 97 cu o "buba" de cand l-am luat(bine inteles fara sa stiu , problema a aparut la 1 sapt). Imi apare un fel de pasta sau crema in sistemul de racire, am schimbat pompa de apa (ma gandeam ca semeringul este dus si baga ulei pe acolo,dar nimic , nici o schimbare.Mentionez ca in baia de ulei este "curatenie".Uleiul este la fel ca acum 2 luni cand l-am schimbat (nici urma de spuma sau altceva).Ar ramane garnitura de chiuloasa , dar am inteles ca ar avea probleme si la pornire , iar eu nu am absolut nici o problema (motorul "pleaca la cheie" si functioneaza fara intreruperi , nu da rateuri , nimic ....decat aceea pasta care se formeaza in toata instalatia de racire.Termoculpa si ventilatorul functioneaza !!! Daca stie cineva care ar fi cauza , l-as ruga sa m-a ajute (macar cu un sfat )
  9. Despre Scutere Chinezesti

    Scuze pt gresala aceea cu misloc , dar nimeni nu este perfect , iar despre cei 400 euro mai vorbim. Poate nu toti mai avem cei 400 in buzunar si oricum pot pe acolo se afla si kymco nu este o mare diferenta, dar m-a rog asta este alta discutie . Ideea era sa vedem daca mai sunt si alti posesori de chinezari care sunt multumiti , la fel ca si mine , nu despre ce are fiecare si cat de buni sunt ei . Fara suparere ( care se simte)!!!!!
  10. Vreau Si Alte Pareri Despre Chinezari

    Bravo , felicitari , in sfirsit am intalnit un om care stie in ce lume ne aflam . Nici eu nu sunt adeptul la lucruri ieftine si de proasta calitate , dar fiind vorba de scutere aici , nu cred ca este cazul sa dai 2000-3000 euro pe un scuter de firma care sa te duca pina la munca sau la o plimbare mica prin oras . Numai in cazul in care ai 20 de ani si ai fumuri in cap ca o ai cea mai tare din parcare . Eu consider scuterul ,la fel ca pe o bicicleta dar putin mai moderna . Oricum tot respectul pt gandire !
  11. CEI CARE AU CHINEZARI SI SE SIMT FRUSTRATI DE "SMECHERI" CU SCUTERE DE FIRMA SI EXCLUSI DIN DISCUTIILE LOR ,HAI SA VORBIM DESPRE CHINEZARIILE NOASTRE . apropo , eu am o chinezarie de la First Bike :Champion , cu motor in 4 timpi , prinde 60-65 maxim , o am de un an si nu am schimbat decat uleiul de motor , de transmisie , o bujie si acumulatorul (vreau sa precizez ca acumulatorul l-am schimbat din cauza mea , motive de nepricepere ) am 2500 de Km parcursi si pot spune ca merge perfect. Nu stiu daca am avut noroc sau trebuie sa mai am rabdare sa vad daca apuc mai mult de 10000 de Km (sper sa nu cobesc )dar daca mai tine 2 ani pot sa spun ca si-a facut treaba! Sper sa mai gasesc pe cineva care sa poata vorbi despre scutere , ca fiind un mijloc de transport mic si fiabil (nu despre ce demaraj bengos am sau despre viteza de peste 100 de Km ),sa fim seriosi daca vrem viteza de peste 100 de Km , hai sa ne luam motoare nu scutere ! monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 1,85 / 7500 Viteza maxima (km/h): 47 Consum (l/100km): 2.65 l Greutate proprie (kg): 98 Sarcina maxima (kg): 155 Numar persoane : 2 Combustibil: benzina fara plumb min. 93 CO Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat articulat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 130/60-13 Anvelopa spate: 120/70-12 Capacitate rezervor combustibil (l): 6,4 L
  12. Despre Chinezarii

    CEI CARE AU CHINEZARI SI SE SIMT FRUSTRATI DE "SMECHERI" CU SCUTERE DE FIRMA SI EXCLUSI DIN DISCUTIILE LOR ,HAI SA VORBIM DESPRE CHINEZARIILE NOASTRE . apropo , eu am o chinezarie de la First Bike :Champion , cu motor in 4 timpi , prinde 60-65 maxim , o am de un an si nu am schimbat decat uleiul de motor , de transmisie , o bujie si acumulatorul (vreau sa precizez ca acumulatorul l-am schimbat din cauza mea , motive de nepricepere ) am 2500 de Km parcursi si pot spune ca merge perfect. Nu stiu daca am avut noroc sau trebuie sa mai am rabdare sa vad daca apuc mai mult de 10000 de Km (sper sa nu cobesc )dar daca mai tine 2 ani pot sa spun ca si-a facut treaba! Sper sa mai gasesc pe cineva care sa poata vorbi despre scutere , ca fiind un mijloc de transport mic si fiabil (nu despre ce demaraj bengos am sau despre viteza de peste 100 de Km ),sa fim seriosi daca vrem viteza de peste 100 de Km , hai sa ne luam motoare nu scutere ! monocilindric in 4 timpi Cilindri (cmc): 50 Putere maxima (kW/rpm): 1,85 / 7500 Viteza maxima (km/h): 47 Consum (l/100km): 2.65 l Greutate proprie (kg): 98 Sarcina maxima (kg): 155 Numar persoane : 2 Combustibil: benzina fara plumb min. 93 CO Frana fata: hidraulica pe disc Frana spate: mecanica pe tambur Admisie: cu supape Aprindere: CDI Pornire: cu pedala si demaror Ungere: prin presiune si stropire Racire: cu aer Cutia de viteze: automata Ambreiaj: uscat centrifugal Suspensia fata: furca cu arc si amortizor Suspensia spate: brat articulat cu arc si amortizor Anvelopa fata: 130/60-13 Anvelopa spate: 120/70-12 Capacitate rezervor combustibil (l): 6,4 L
  13. Despre Scutere Chinezesti

    CEI CARE AU CHINEZARI SI SE SIMT FRUSTRATI DE "SMECHERI" CU SCUTERE DE FIRMA SI EXCLUSI DIN DISCUTIILE LOR ,HAI SA VORBIM DESPRE CHINEZARIILE NOASTRE . apropo , eu am o chinezarie de la First Bike :Champion , cu motor in 4 timpi , prinde 60-65 maxim , o am de un an si nu am schimbat decat uleiul de motor , de transmisie , o bujie si acumulatorul (vreau sa precizez ca acumulatorul l-am schimbat din cauza mea , motive de nepricepere ) am 2500 de Km parcursi si pot spune ca merge perfect. Nu stiu daca am avut noroc sau trebuie sa mai am rabdare sa vad daca apuc mai mult de 10000 de Km (sper sa nu cobesc )dar daca mai tine 2 ani pot sa spun ca si-a facut treaba! Sper sa mai gasesc pe cineva care sa poata vorbi despre scutere , ca fiind un misloc de transport mic si fiabil (nu despre ce demaraj bengos am sau despre viteza de peste 100 de Km ),sa fim seriosi daca vrem viteza de peste 100 de Km , hai sa ne luam motoare nu scutere !
×