Mergi la conţinut

andreuta

Membri
  • Conţinut

    15
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 8h 20m 48s

Despre andreuta

  • Data naşterii 12.01.1966

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Arad
  • Posesor(oare) de
    GS 450 E

Metode de Contact

  • Yahoo
    mosy_arad@yahoo.com
  1. andreuta

  2. service Dispare Neutralul Dintre Viteza A1A Si A 2A La Cald

    asta da raspuns...simplu ,clar,si foate folositor...mii de multumiri...acu stiu despre ce e vorba ...cand o sa am timp ma duc cu motorul la service ...nu ma bag eu...cred ca ma depaseste o zi buna
  3. service Dispare Neutralul Dintre Viteza A1A Si A 2A La Cald

    Am bagat uleiul recomandat de cel de la service si parca i-mi amintesc ca era 10 w 40....si daca ar fi cautatorul asta de viteze,este scump???...si inlocuirea lui este complicata?? multumesc pt raspuns tuturor
  4. buna Am un suzuki gs 450 e (1988)... luat de circa 6 luni cu urmatoarea problema : La rece vitezele functioneaza corect...dar dupa un timp dupa ce se incalzeste motorul din a1a sare direct in a 2a...adica la semafoare nu mai reusesc sa gasesc punctul neutru...si trebuie sa stau in a1a cu ambreiajul apasat. Am schimbat recent si uleiul si la fel,....e clar ca fiind mai vechi are o uzura undeva la cutia de viteze INTREBAREA mea este: unde ar putea fi uzura asta ???....la ceva piese din cutie care sunt mai complicat de depanat sau undeva mai la suprafata ...adica ceva piese usor de schimbat. Mai adaug ca nici beculetul de neutral nu arde (l-am verificat nu e ars). Credeti ca are rost sa desfac eu cutia (nu sunt atehnic si nu am doua maini stingi)...sau doar un service o mai repara???
  5. buna Am un suzuki gs 450 e (1988)... luat de circa 6 luni cu urmatoarea problema : La rece vitezele functioneaza corect...dar dupa un timp dupa ce se incalzeste motorul din a1a sare direct in a 2a...adica la semafoare nu mai reusesc sa gasesc punctul neutru...si trebuie sa stau in a1a cu ambreiajul apasat. Am schimbat recent si uleiul si la fel,....e clar ca fiind mai vechi are o uzura undeva la cutia de viteze INTREBAREA mea este: unde ar putea fi uzura asta ???....la ceva piese din cutie care sunt mai complicat de depanat sau undeva mai la suprafata ...adica ceva piese usor de schimbat. Mai adaug ca nici beculetul de neutral nu arde (l-am verificat nu e ars). Credeti ca are rost sa desfac eu cutia (nu sunt atehnic si nu am doua maini stingi)...sau doar un service o mai repara???
  6. service Cat Castig La Schimbarea Pinionului Spate?

    Scurt si la obiect....multumesc
  7. service Cat Castig La Schimbarea Pinionului Spate?

    ok multumesc Cred ca am priceput...deci daca pun pe spate -3 dinti sa zicem nu e o modificare care sa mi-o faca racheta...castig un pic dar nu exagerat Am inteles bine????...E corect ce am inteles eu????
  8. service Cat Castig La Schimbarea Pinionului Spate?

    scuze ca revin dar nu inteleg ......daca schimb doar pe spate cu -1 sau -2 ...atunci nu se mai potriveste lantul??? pai daca e asa pot scoate o zala sau doua....sau nu se mai potriveste calcatura????...adica tre sa schimb si lantul????
  9. Buna Am un suzuki gs cu motor de 450 cm mai vechiuta...este din 88...Zilele trecute i-am indoit putin pinionul spate, deci e clar ca trebuie sa-l schimb. El are 45 de dinti si motocicleta la viteza de circa 130-140 de km pe ora merge cam turata (7000 -7500 ture) Intrebarea mea este daca pun un pinion cu -1 dinte...se observa ceva vizibil la raportul asta de viteza turatie...dar la -2 dinti...dar la -3 dinti????? Cam cat ar creste viteza maxima ???? Intreb pt ca nu am nici o idee cam ce s-ar obtine prin micsorarea dintilor pe pinionul spate. Stiu ca pierd la demaraj...dar aceiasi intrebare...cum este pierderea la demaraj la -1 dinte...dar la -2 dinti,...dar la -3 dinti???? As fi recunoscator daca cineva care se pricepe mi-ar raspunde in termeni aproximativi ...adica este o modificare care schimba radical motorul sau sunt modificari care abia se observa?????
  10. legislatie Acte Pt. Motocicleta Adusa Din Norvegia

    pai...o iau in rate mici pana in primavara circa 100 eu pe luna....motoreta e aici si e fff buna si ramane la mine ....si dupa ce o achit toata primesc actele sa o inscriu... Actele le voi vedea si voi face copii dupa ele ...dar le voi primii cand o voi achita toata Si daca zilele astea gasesc una la pret bun inscrisa...o sa o iau...dar deocamdata nu m-am ciocnit de alta oferta. Totusi nu mie clar cu declaratia aia vamala...trebuie ,nu trebuie...ce e aia????
  11. Buna Vreau sa cumpar o motocicleta Honda de 125 din 1997 adusa din Norvegia...Proprietarul spuna la telefon ca are toate actele in regula pt. a fi inmatriculata, dar eu nu cred pe vorbe...Vreau sa il verific. Norvegia nu este in uniunea europeana...dar este in Schengen Am gasit pe net multe si nu pricep nimica...inclusiv ca trebuie ceva declaratie vamala...pai daca Norvegia e in Schengen nu are vama ...dar nu e nici in UE Stie cineva concret ce acte trebuie sa i-mi dea proprietarul ( de fapt e intermediar ca doar a adus-o)???? Si aproximativ cat mai costa toate celelalte cheltuieli pt inmatriculare????
×