Mergi la conţinut

little motogirl

Membri
  • Conţinut

    61
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    3
  • Online

    17h 19m 41s

little motogirl last won the day on 16 Iulie 2014

little motogirl had the most liked content!

7 Urmăritori

Despre little motogirl

  • Grad
    calare pe fiericioaica
  • Data naşterii 09.11.1975

Despre mine

  • Sunt
    Motociclista
  • Locatie
    city of angels
  • Posesor(oare) de
    Er6f

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. little motogirl

  2. De Ce O Motociclistă?

    Parerea mea e ca daca iti iei motocicleta doar ca sa pari sexy--si cine stie, poate in final nici nu prea reusesti sa fii--e una din cele mai tampite idei pe care le-am auzit! Unele "mufitze" pot fi tare bine sexy si fara fier, la fel cum tare bine pot sa-si ia fier si sa riste sa para ...doar niste ratze chinuite pe niste "jucarii" despre in care in mintea lor in final ajung sa conchida "cine naiba le-a pus sa si le ia" ! ...pe bune, atat de contorsionate sa fie mintile, totusi?
  3. poze Cele Mai Frumoase Poze Din "cariera" De Motociclist

    Doar o mica parte, cele mai recente de pe laptop, colectia e mult mai mare :)
  4. motocicliste Cum Îşi Alege O Femeie Motocicleta?

    Ferice de fetele inalte, ele n-au problema asta, cum n-am avut-o nici eu. :) Deja un criteriu in minus de selectie
  5. motocicliste Cum Îşi Alege O Femeie Motocicleta?

    As putea povesti in cateva fraze cum am ales-o pe a mea: 1.Buget 2.Cmc, ca eram incepatoare 3. Fitze in cap, ca era mai "begoasa" o vitezana decat un cruiser mic dar fara prea mult impact...vizual la public, dar mai eficient la toate capitolele sa devii un motorist normal (--in mintea mea ...neformata) ...si asa m-am ales cu un Kawasaki zxr de 400, pe care l-am iubit din prima clipa din motivul ca mi-a iertat multe, multe, multe, m-a obligat sa sar mai multe trepte odata--treaba deloc buna pentru o femeie incepatoare pe motor--dar la care am renuntat dupa doi ani pentru ca: -devenise de-acum un pic cam mica in cmc-i; -devenise grozav de incomoda pentru ca descoperisem ca imi plac raidurile lungi de minim 200 de km, iar pozitia pe ea devena spondilozica de-acum. De-acum aveam viziunea a ce imi trebuia MIE, drept pentru care, modificandu-se conditiile initiale mai-sus mentionate, mi-am luat un ER6F din 2012, pe care il consider deocamdata TOT ce imi trebuie: ergonomie, putere in urcare si in viteze mici, fiind un bicilindru, viteza destul de mare, daca asta vreau (desi nu vreau, pentru ca am ales sa ma plimb, nu sa alerg ca innecata), extrem de usor de manevrat si de culcat in viraje si --asta mai mult ca bonus--un consum excelent (3.8 mediu)...voila! pana aici am ajuns deocamdata. Succes si intelepciune de a te cunoaste pe tine ca sa alegi ce e cel mai bun pentru tine, nu ce "da mai bine in ochii altora", sau ce impresioneaza vizual pe altii! Asfalt uscat!
  6. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    E look-ul original din fabrica la care nu am adaugat absolut nimic si nu am de gand sa ii adaug nimic in plus; e mai relaxant asa :)
  7. " Atenţie La Motociclişti! " - Varianta Englezească

    si pe cea belgiota
  8. De Ce Să Fie Motocicliştii Lăsaţi Să Se "strecoare" Primii La Semafor

    In Belgia de exemplu nu e interzisa specific prin articol de lege, dar toti trag de volan dreapta( sau/si stanga, daca esti intre benzi), si te lasa linistit sa treci; daca esti in Franta--in special in Paris--, soferii de auto pot avea chiar surprize neplacute daca nu o fac, se trezesc cel mai des cu retrovizoare smulse din mers, suturi in portiera sau geamul dinspre sofer spart de vreun pumn, pentru ca de fapt de asta s-au urcat pe doua roti, ca sa se deplaseze mai usor prin traficul aglomerat, nu sa steaexasperant dupa toate conservele.
  9. Ce E Casca, Dincolo De Marketing?

    Deci, conform enuntului, cu sau fara casca, tot aia e..la izbitura, tot "rahat imprastiat de porumbel" se alege--just dealtfel; dar asta e misto, sporeste mai ales bucuria ca nu am arucat o caruta de bani pe "galeti" scumpe
  10. Ce E Casca, Dincolo De Marketing?

    Subiectul viza strict castile, nu organele interne si rezistenta lor la franare brusca, iar in final fiecare n-are decat sa isi ia exact ce casca vrea, in functie de ce criterii vrea el, dar ideea mea era ca nu as incuraja pe nimeni sa isi puna orice plastic in cap; oricum nu tine nimeni cont de ce scrie aici si isi ia ce vrea el, ci mai degraba sa judece cu desteptaciune exclusiva pareri care sunt doar pareri. Capul in casca si asfalt uscat si un sezon cat mai bun!
  11. Ce E Casca, Dincolo De Marketing?

    Concluzia mea e--cred--si concluzia multora, adica: o casca scumpa neaparat ca e o casca buna fara doar si poate, important e sa fie facuta din materiale rezistente la impact si sa-ti dea confortul necesar rulajului, iar pledoaria despre casti mai ieftine si care "merg si ele" e doar o pledoarie facuta cand te plictisesti si nu ai despre ce sa mai scrii.....ma intreb cat de idioti sa fie profesionistii sa dea o carutza de bani pe casti cand alearga pe circuit, daca acestea nu i-ar si "scoate" destul de teferi din accidente facute la 150-200 km/h...mm? Ia mai gadeste-te matale inainte sa scrii una-alta p-acilea, iar noi o sa cumparam ce ne duce...capul. Asfalt uscar si fara accidente!
  12. Colecție Rară De Motociclete, Expuse La Iași

    Mai veche chiar si decat asta, chiar daca nu e firma lu` Peste?(1917)
  13. Femeile Şi Motocicliştii

    Mai..speciale raman femeile pe motor: banuiesc ca nu prea gasesti barbati pasageri sa fie atrasi sa stea in spatele lor, alaturi, insa, cred ca mai exista sperante, fiecare pe motorul sau :); eu personal prefer ca fiecare sa vina cu motorul sau, in felul asta tabloul "femeie pe motor" devine astfel si mai interesant.
  14. În Doi E Mai Frumos Şi Pe Motocicletă

    ....insa cel mai bine si cel mai bine la plimbarile in doi--sa zicem un el si o ea-- e cand fiecare vine cu motorul lui personal.... mm? ba e chiar mai rau cand amandoi --si el si ea--stiu conduce motociclete si ea devine astfel pasagerul lui (da` poate chiar invers, mie mi s-a intamplat), si unul sta stresat in spatele celuilalt gandindu-se ca mai sigur e ceea ce conduci cu propriile manutze..mno...zic si io, amu..
  15. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    ok, french be it, also
×