Mergi la conţinut

ono

Membri
  • Conţinut

    24
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre ono

  • Grad
    Pilot echipa de curse

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    K5 LKM Power

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    onoriudaniel
  1. distractiv Record It

    Ce tare e topicul asta La Coxanelu te referi Sabin prin gaina asta smardoaica? :DCe tare e topicul asta La Coxanelu te referi Sabin prin gaina asta smardoaica?
  2. Au mai ramas 14 zile La ora redactarii acestor randuri pregatirile pentru Raliul Tara Barsei Dunlop Seat au intrat pe ultimele doua “tururi de circuit”. Au mai ramas asadar doua saptamani pana la startul etapei a VIII-a. Dupa ce au fost finalizate “matritele” pentru documantatia tehnica si au fost aprobata grafica de prezentare a raliului, saptamana care urmeaza este dedicata lucrarilor de amenajare si reparatii pe sectoarele de drum care fac parte din harta raliului. Conform calendarului de lucru al comitetului de organizare luni 20 august este ultima zi dedicata pregatirilor pentru cea de a doua editie a Raliului Tara Brasei Dunlop Seat Tot luni ora 20:00 este termenul pana la care sportivii licentiati FRAS pot trimite cereri de inscriere pe adresa clubului organizator. Precizam ca inscrierile vor continua si dupa termenul de mai sus doar ca taxa de inscriere (care se achita la validarea documnetelor) va fi dublata. Pana la aceasta ora (vineri 10 august ora 15:00) si-au manifestat intentia de a participa 19 echipaje. Pe fanii raliurilor ii ateptam incepand de marti 21 august in fiecare seara la MACROMALL ( Calea Bucuresti langa Selgros) la o cafea cu participantii. Tot aici veti gasi si Auto Rally Magazin care pentru aceasta etapa va apare impreuna cu un supliment de 16 pagini dedicat exclusiv raliului Rog reprezentantii media care doresc sa fie informati despre tot ceea ce inseamna Raliul Tara Barsei Dunlop Seat sa trimita pe adresa cunoscuta cererea tip de acreditare Ovidiu Stoian Ofiter de presa presa@raliulbrasovului.ro Detalii pe www.ono41.ro
  3. bulgaria

    Nu mai plec,stiti dc?mi-am pierdut pasaportuuuuuuul. ne vedem la craiova(nu stiu data)
  4. bulgaria

    Saptamana aceasta concurez in BULGARIA pe circuitul din PLEVEN,plec joi impreuna cu MASINUTA (seful echipei PRO-Bike racing team). Pt mine e ceva nou,nu am mai concurat niciodata in alta tara si din cate stiu acest circuit e f tehnic si necesita o super conditie fizica,cum eu am stat pe bara mai multe etape din ro cred ca o sa fie f nasol pt mine. Promit un super filmulet de pe motocicleta mea si f multe poze.
  5. Max Moto Race

    Eu am avut de ales intre o vacanta in italia cu motocicleta si aceasta distractie la mare,am ales italia,dar se pare ca a fost tare si la noi. FELICITARI organizatorilor,dupa cate vad in poze a fost un super mega show si cred ca va-ti distrat la maxim...... P.S Imi pare f rau k nu am fost si eu cu pit bull-ul meu la Liniuta
  6. CNI II - Caransebes

    kelu,anul acesta sa incheiat pt mine,din pacate nu mai pot concura pt ca dupa cate sti la prima etapa (arad) am cazut si mi-am rupt clavicula.dupa prima operatie in loc sa stau acasa eu am concurat la caransebes iar pt asta mai fac o operatie. Deci,GATA,nu ma mai dau anul asta pt ca nu mai pot,nu ma mai ajuta fierul din mine,daca ma dau o sa se strambe iar si iar si iar daca nu fac pauza ce-l putin doua luni incepand de luni cand o sa am cea de-a doua operatie. Motocicleta mea e o super motocicleta,nu-mi vine sa cred cat de manevrabila si cata putere are,asa ca idee ca sa intelegi cat de tare e te rog sa ma crezi ca trec pe langa kawasaki zx10-r foarte tare (zx10-r care e una dintre cele mai rapide motociclete din lume). Nu are rost sa-ti mai zic ce preparari am pe ia pt ca ar suna a lauda si nu vreau sa-ti raspund la intrebarea asta,dar gandestete doar ca am pus pe ia cam tot ce inseamna componente racing.
  7. CNI II - Caransebes

    Eu am ajuns vineri dimineata,la primul antrenament(neoficial) m-am urcat pe motocicleta cu teama cazaturilor pe care le avusesem(3 in ultima luna),nu-mi venea sa cred cat de slab mergeam,ma depaseau pana si baietii de la ssp incepatori. Dupa primul antrenament am avut pauza in jur de 5 ore si in tot acest timp ma intrebam daca mai pot sau nu,eram f dezamagit,lumea imi zicea k e normal sa fie asa dupa atatea cazaturi. In sfarsit trec cele 5 ore de pauza si ma urc iar pe motocicleta,in primele ture mergeam f prudent,dar din ce in ce mai bine,spre sfarsit m-am luat dupa baietii care merg in fata si am vazut ca pot. (dupa primul antrenament oficial simteam ca am redevenit ono 41 eram foarte fericit ca pot) Calificari:am mers bine si m-am calificat pe pozitia 5 in grila de start. Cursa:Plec de pe pozitia 5 pana in primul viraj ajung pe 2 dar ma depaseste vrajitoru (care mia demonstrat ca e un mare pilot si are o f mare experienta de cursa),fac cateva ture in spatele lor (pascota si vrajitoru) dupa care ma depaseste Mistode si imediat Clod,am mers cu ei in grup timp de doua ture si la un moment dat Clod face o mare greseala si intra in Mistode,Clod cade eu il ocolesc la limita ies de pe traseu,revin,dar pierd multe pozitii. Dupa acest incident m-am deconectat din ritmul cursei ma si speriat cazatura lui Clod si uite asa am terminat cursa,cred ca pe pozitia 7. Pt mine a fost o cursa buna,sunt f multumit pt ca mi-am revenit si nu am cazut din nou,urmatoarea cursa o sa fie luna aceasta pe data de 25 la tg mures si pana atunci vreau sa fac cat mai multe antrenamente pe diferite circuite de afara. P.S Am cea mai puternica motocicleta din campionat dar din pacate pt mine lipsa antrenamentelor si-au spus cuvantul,majoritatea adversarilor mei merg mai tare decat mine pe viraje iar eu recuperez pe linie dreapta,si totusi nu e deajuns sa ai numai o motocicleta tare iar pt asta o sa ma antrenez cat se poate de mult si sper sa fac o figura frumoasa etapa urmatore. Succes tuturor
  8. concurs Concurs moto?

    mai bine imi vad de treaba mea,stiu ca sunt varza dar sa sti ca am cunoscut si cativa baieti tari pe masini
  9. concurs Concurs moto?

    adica asta e un fel de ram air?
  10. concurs Concurs moto?

    Am participat si eu pt prima data la legal racing,sincer va spun ca am fost f incantat de cum au organizat baietii show-ul,multe masini,multi spectatori,fete beton,etc..... Eu m-am inscris la liniuta cu noua mea masina subaru impreza wrx sti (standard)si am avut ca adversari urmatorii concurenti:1 subaru wrx,2 bmw m3,3 pontiac. Inainte de a face intrecere cu celalalt subaru lumea zicea ca e f tare si ca e super preparat(cred ca imi zicea asta ca sa ma sperie)l-am batut f rau. A doua liniuta a fost cu un m3,vreau sa va zic ca masina mea fiind 4*4 am plecat mult mai tare dar spre final bmw-ul ma ajuns ingrozitor de repede dar spre surprinderea mea am castigat. Cu masina americana nu am avut probleme dar si ia a f destul de tare,si uite asa am castigat FINALA!!. Ce nu mi-a placut : Au fost unii concurenti care nu stiu sa piarda,ce-l cu m3-ul si mai multi au scris pe alt forum ca eu am furat startul,m-am uitat pe un filmut si m-am convins ca am plecat perfect si ca asa zisii asi ai virajelor invizibile,piloti de linie dreapta nu stiu sa piarda. Noptile trecute am fost oprit de posesorul m3-ului care cica ma cauta peste tot in oras sa mai faca o intrecere cu mine pt ca lui asa i sa parut ca eu am furat startul,si iam zis:vrei intrecere?hai sa facem intrecere pe orice traseu doresti si daca vrei pe bani hai sa facem pe bani.Normal ca a refuzat sa faca intrecere pt ca asa cum am mai zis baiatul era un simpu posesor al unui m3 si se vedea ca nu are INIMA de forjator.Pana la urma accept provocarea cu toate ca nu trebuia sa mai fac o alta liniuta deoarece eu am fost castigator,dar pt ca l-am simtit ca e nebun sa faca intrecere cu mine am acceptat.Ma opresc in baneasa la OMV pt a alimenta(subarul meu este un devorator absolut de benzina)alimentez si la un moment dat vad o nebunie!!Posesorul isi scotea farul bmw-ului::))il intreb:ce ai frate cu farul ?mi-a zis el ceva pe un ton de super preparator dar si FOARTE inganfat ceva bla bla bla dar tot nu am inteles,dupa far incepe sa umble in porbagaj(nu stiu ce minuni mai nascocea pe acolo,si uite asa dupa mai multe minute termina nebuniile si plecam pe DN1.Liniuta sa facut pe distanta 0/400 metri cu start de pe loc,ce credeti ca sa intamplat?accelerez WRX-ul in 8000 rpm si plec tare,plec glont,ii dau f multi metri si in final lam batut mult mai tare de cat la legal racing,opresc ma uit la el si vad o fata umila (saracul). Si uite asa am ajuns la o concluzie:Majoritatea baietilor care fac liniute pe unde apuca se cred super piloti,voua cum vi se par cei care merg doar pe linie dreapta?
  11. De 1 mai merge lumea la mare

    MARE GRIJA PE DRUM!!!!!nu vreau sa va sperii dar vreau sa va aduc aminte ca sau intamplat FOARTE multe ACCIDENTE de 1 mai,unele au fost MORTALE ONO 41
  12. din pacate se pare ca am fost degeaba in grecia pt ca sa anulat etapa,nu stiu de ce dar se pare ca nu exista nici un pic de seriozitate din parte organizatorilor chiar si la nivelul asta BALCANIC.si se pare ca nu exista serizitate nici in randul echipei noastre pro-bike(AM PROBLEME CU MOTOCICLETA SI NU MA AJUTA NIMENI SA O REPAR)(NICI MACAR NU IMI RASPUNDE LA TELEFON). Dar pana la urma mi-a prins bine antrenamentul pt ca am mai invatat cate ceva:in prima zi (vezi pe caseta)scoteam 1min si 36 sec pe tur,a doua zi am scos 1min si 29sec pe tur la doar o secunda de recordul lui vrajitoru si pascota.
  13. Echipa de curse a Pro-Bike

    Vad ca a inceput lumea sa vina pe circuit in tunari,cred ca multi au nevoie de sfaturi,sunt dispus sa ajut pe oricine vrea sa invete mersul corect pe motocicleta. salut gsk zici ca vrei sfaturi serioase,adica?fi mai concret. ONO 41 SBK
  14. salut andy, eu te sfatuiesc sa-ti cumperi un enduro pt ca e f mare diferenta intre cagiva pe care ai conduso si ceea ce ai vrea tu sa-ti cumperi
  15. Hyper Sportive

    kelu,vad ca m-ai inteles gresit,pe cine am amenintat?eu ii spuneam lui undertaker ca daca vrea sa-i arat ce inseamna prototipul motociclismului ii pot arata live,nu pe tastatura.
×