Mergi la conţinut

Bica

Membri
  • Conţinut

    294
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    2
  • Online

    11d 15h 40m 22s

Bica last won the day on 13 Martie 2011

Bica had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mine

  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Posesor(oare) de
    Mz Etz 250

Vizitatori recenţi

4.266 vizualizări profil
  1. Bica

  2. intamplator...am recitit topicul asta..:)))Ali G in the house...chiuloasa avea 4000 de km...fara vrajeala...doar ca probabil a avut un defect la antul de distributie si s-a rupt....habar nu am...dar chiuloasa chiar avea 4000 de km...crede-ma ca m-am uitat la semeringuri, la ghiduri...garnitura de la capacul tachetilor etc...oricum subiectul este consumat...omul mi-a dat banii inapoi intr-un final si i-am trimis gunoiul inapoi..
  3. Oleaca De Ajutor?

    Cu bujiile iridium motorul mi-a mers muuuult mai bine...intre timp am facut jocul la supape ca era dereglat rau...motorul porneste acuma...si merge bine...urmeaza sa sincronizez carburatoarele...sa fac un nivel la benzina in carburatoare etc....dar pe frigul asta nu ma grabesc sincer,,,..imi ingheatza mainile pe suruburi,,,:)))..in legatura cu bujiile iridium si dinalea...eu is de parere ca bujiile is bune..am avut pe motor cr9e noi NGK si dupa ce mi le-a udat de vreo 2 ori nu mai dadeau scanteia cum trebuia...dadea scanteia inntre miez si filet..s-au strapuns...si avea 1000 de km....in tzara asta imputita si plina de mincinosi nu ajunge nimic bun numai chinezarii si gunoaie.,..ma gandesc la un set de iridiumuri nippon denso...nu trebuie nici o sonda si nimic pt reglaje..bujiia si culoarea ei e cel mai bun martor a unei functionari bune.....
  4. Oleaca De Ajutor?

    Mersi mane...esti bethon dar eu nu-s curios de bioethanol si alte prostii...am intrebat ceva raspund ela intrebare daca poti daca nu eu nu-s curios de statisticile tale...)jigloarele sunt cele de fabrica....deci nu cred ca e de acolo...
  5. Oleaca De Ajutor?

    :))super frate...jiclere nu stiu care sunt..dar stiu unde sunt jigloarele si alea sunt in regula..:)
  6. Am revenit cu un alt topic...inainte mai deschisesem unul pentru acelasi motor cu probleme similare...Deci treaba sta cam asa..Am o Yamaha YZF 750R din 1993 ..cand am luat-o de la un tip care a adus-o din Germania motorul mergea foarte bine.Am schimbat intre timp uleiul si bujiile.Avea bujii Iridium.Am mers cu ea vreo 1000 de km...si a inceput sa-mi faca figuri..nu mai mergea decat in 2 pistoane.Am verificat toate bobine fishe alimentare toate ok.Scot bujiile respective le curat merge iarasi vreo 100 de km bine apoi iarasi la fel.Bujiile umede.Le inlocuiesc pe cele doua cu altele noi.Tot NGK..merge motorul bine.Iarasi incepe sa faca figuri la unul dintre cele doua pistoane care faceau si inainte.Scot bujia umeda.Probleme astea mi le facea cand o porneam la rece dar prin luna iunie iulie..nu iarna.Ok desfac carburatoarele suruburile pilot aveau 4 ture 75..in loc de 2 ture cat spune cartea.Ok reduc turele la suruburi la 2 ture nu merge bine il fac la 2 ture juma nu merge bine...in sensul ca il turez si ramane acatzat la 2000 de ture.la 3 ture sta mai ok.Intre timp am coborat si o linie cuiele pontou.Motorul merge cam bogat ca bujiile sunt tot negre.Ok.Am cumparat bujii noi NGK Iridium..motorul merge bine dar are fluctuatii de relantii...dar merge vizibil mai bine decat cu bujiile normale..ok.Daca vreau sa o iau de pe loc sport in da in nas...Bun desfac capacul la supape sa verific jocul..la cilindrii 2 si 3 supapele aveau jocul mult sub valoarea indicata de producator.De exemplu la admisie trebuie sa fie intre 0,11 si 0,20 eu aveam la supape undeva la 7-8.Ok.La evacuare era jocul la limita de jos .In fine..am refacut jocul la toate supapele si admisie si evacuare.Admisia la 0,15 si evacuarea la 0,25.Inchid motorul il pun peolalta si il pornesc..porneste dar da mici rateuri in toba la rece.Constat ca cilindru nr 1 nu merge decat slab...(prin atingerea galeriei am simtit vizibil diferentza de temperatura intre cilindrii,..2,3,4 merge bine.dar 1 nu.Poate cineva sa-mi spuna ce ar putea sa aiba?M-am gandit sa-mi masor compresia. sa vad daca nu cumva supapele nu inchid bine.Ce parare aveti?
  7. Cel vizat are idul:"Distribuitorul" si vinde piese "noi " si second are id de mess:motoracero si site motorace.ro!!!Nu cumparati de la acesti indivizi..sunt niste tzepari..neseriosi si mincinosi...sfatul meu este sa cautati piese in alta parte..Am cumparat de la acest om o chiuloasa completa de yzf 750 care cica era noua avea abia 4000 de km...cumparata de dansul din Germania(impecabila ca sa-i reproduc exprimarea)..toate bune si frumoase ma uit la poze asa mai "blurate"...ne tocmim la pret..ii dau omului 615 lei pe ea...mi-o trimite prin curier si cand desfac pachetul observ ca aluminiul din cutia axelor cu came este julit rupt...in jurul lantului de distributie...bun...supapele aratau bine primul lucru:sa verificam daca supapele sunt etanshe pe scaune..pun apa..nici macar benzina..2 supape de evacuare curg...ok..incep sa desfac supapele cu pricina ..ma gandeam ca poate din cauza ca a stat prea mult poate trebuie reasezate cu putina pasta de slefuit...pe cand desfac arcurile la supape supapele indoite de nici macar nu le-am putut scoate afara din lagare...am desfacut toate supapele de evacuare si toate erau indoite ca si crengile...desfac supapele de admisie astea erau drepte...observ pe supapele de admisie semne de tocitura in locul cel mai apropiat de piston la toate 4 camerele de ardere...ok.Il sun pe om...la o ora dupa ce am luat chiuloasa de la curier...aaa..il suna pe mecanic..mecanicul asta zice ca el a verificat chiuloasa si era impecabila...cum poate sa spuna omul asta asa ceva cand supapele curgeau bine de tot...la o chiuloasa care se pretinde a avea 4000 de km???ce minciuna oribila mai este si asta????...bun il rog pe om:ma omule da-mi banii inapoi si iti trimit chiuloasa inapoi exact cum mi-ai dat-o..da el cica duma"de unde sa stiu ca nu ai inlocuit supapele..."...sau ca nu le-am indoit eu cand le-am desfacut...nu ai cum s ale schimbi supapele intre ele pentru ca au serie pe ele care difera de la un model al altul deci era imposibil....nu ca ar fii primul motor desfacut de mine..in fine...cert este urmatorul lucru...lantul de distributie s-a rupt de acolo provin juliturile si pistoanele au lovit supapele drept urmare s-au indoit toate....ACUMA LAS LA CONSIDERATIA VOASTRA CE FEL DE OAMENI SUNT ACESTIA....pentru 600 de lei sa ma fure asa...desii l-am rugat frumos..i-am spus ca i-o aduc eu personal si i-o dau sa o vada...dar el stia de la inceput si el si mecanicul ala besinos cu 2 clase ca aceasta chiuloasa era buna de aruncat...nu aveam cum sa vad in poza ca supapele sunt indoite..si m-am dus pe incredere si pe faptul ca suntem motociclisti si totusi ei sunt magazin distribuie piese etc....ASA CA VA SFATUIESC SA VA CAUTATI ALTI OAMENI NU ACESTI GOLANI FARA NICI UN PRINCIPIU MORAL SAU EDUCATIE....CINE A LUAT TEAPA PANA ACUM POATE MA INTELEGE CUM MA SIMT.... Cine are nevoie de mai multe informatii am pastrat inca facturile si chitantele de la curierat sa nu se vada ca mint in legatura cu originea "piesei impecabile"...nu vreau sa fac rau nimanui doresc doar sa ii ajut pe cei care ar putea sa ajunga in situatia mea...
  8. Salut everyone..am o problema cu motorul meu...am bagat in Mai in viteazana unei Motul 7100 full sintetic..pe cutia de viteze scrie 2700cm3..i-am bagat 3 litrii....dupa cateva saptamani 2,3 cam asa cand urcam putina panta in turatie (nu excesiva)mi s-a aprins beculetul rosu la ulei...apoi dupa cateva secunde s-a stins...motorul dadea in nas..si se oprea...pornea la cheie statea in relanti dar cand acceleram dadea in nas...dupa vreo 4 incercari am reusit sa-l urnesc...ok...apoi dupa vreo 3 saptamani la turatie iarasi s-a aprins beculetul cateva secunde apoi s-a stins...am completat cu ulei imediat...nu am mai avut treaba cu el... astazi am fost pe autostrada cu el si am mers cam 40 de minute tot 160,180 constant..apoi cand am iesit de pe autostrada s-a aprins beculetul rosu cateva secunde ..apoi s-a stins.....l-a intoarcere iarasi a inceput sa se aprinda beculetul rosu si statea cam mult aprins...cand scadeam viteza si turatie se stingea...si tot asa vreo 30 de km...eram pe autorstrada deci nu ma puteam oprii...daca stie cineva care-i beshina..va rog sa ma ajutatzi...oare s-a dus pompa de ulei si nu mai pompeaza uleiul sau e nivelul prea scazut la ulei...?uleiul este cam putin ce-i drept...la linia de jos(m-am uitat acum)...hmm..mentionez ca din mai si pana acum am facut aproape 5000 de km cu 3 litrii de ulei....DECI CE PARERE ARE CINE ARE?MULTUMESC.
  9. Problema Yamaha

    eu am manualul..si nu am gasit nici un surub pentru aer..ma gandeam ca poate l-am omis eu...vad ca cu setarile din carte nu vrea sa mearga...mi-am comandat de pe e-bay un colortune...si o sa imi verific supapele atat jocul cat si compresia la fiecare si abia dupa ce astea sant ca la carte ma apuc de reglat carburatoarele...sincronizat etc...abia apoi o sa mearga dupa setarile din carte pentru ca in ceea ce priveste carburatoarele nu exista uzuri nici la ace nici la jigloare nici la garnituri ,membrane etc etc..oricum daca mai stie cineva cate ceva sau a intalnit o problema similara im ;listening..multzam pentru ajutor!:)
  10. Problema Yamaha

    mersi de sfaturi...o sa ii verific jocul la supape...iar daca tot nimic o sa ma duc la un atelier sa vedem...cineva spunea mai sus de colourtune..bine ma tata am inteles colourtune dar nu pot sa-mi cumpar o jucarie dinaia asa poc poc ca e 100 de euro una si nu e chiar nimica toata...stiu ca motorul asta trebuie reglat ca la carte cu aparate nu cu urechea lui Nea Cealapa...apropos acum la 3 ture jumate surub pilot bujiile au o tenta ciocolatie..deci cred ca e mai bine acum...nici nu mi-a mai facut figuri cu udatul bujiilor... as vrea s ate intreb..stii cumva de unde pot regla aerul la carburatoarele mele?modelul meu e YZF 750 R si nu are throttle sensor..decvi sant carburatoarele simple./.
×