Mergi la conţinut

dex

Membri
  • Conţinut

    17
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Constanta
  • Posesor(oare) de
    Scuter Geely
  1. dex

  2. Ce sa-mi iau?

    Va salut pe toti. Dupa o dubios de lunga absenta, revin pe forum. Tot incepator am ramas, asa ca ii intreb pe cei mai mari. Vreau sa-mi iau un motor, o ruseasca, pentru ca sincer, multi bani nu prea am, si imi plac rusestile ca sunt indestructibile Acum, eu am cam 1.85 m, 65 kg. Mi s-a mai spus de catre cei de aici, ca pe un minsk as ara citez "ca magarul pe polizor" Mi-a placut mult exprimarea. Acum, ideea este: mi-ar placea un nipru, de bani fac eu rost cumva, dar nu stiu daca la constitutia mea o sa fiu capabil sa tin "monstrul" in frau. Cand zic asta, ma gandesc sa nu cad naibii cu el. Ij-ul e ok si el, dar nu prea are aspectul ala de chopper. Apropo, sunt chopper=ist convins Astept raspunsuri si va multumesc aniticipat Inca ceva. Mecanica nu stiu aproape deloc, dar vreau sa invat. Tot ce am defacut pana acum a fost un carburator de motociclu, pe care l-am facut k lumea, adica l-am mai curtata putin, atat. Ma intereseaza si consumul sincer, si ma gandesc ca niprul cu doua carburatoare poate da mai multa bataie de cap, fiind in 4 timpi, si sigur va consuma mai mult. Acum, Ij-ul este in 2 timpi, este un motor mai putin fiabil, dar probabil mai usor de intretinut din punct de vedere al tehnicii si al consumabilelor. Si probabil consuma si mai putin
  3. Hai salz. Imi pare rau ca n-am mai scris de mult, dar, asta e, acu am si eu net. Revenind. Nu stiu ce sa-mi iau? Ij sau Mimsk? As vrea mai mult pentru oras, sa ma deplasez repede si eficient. Inclin spre minsk, deoarece am auzit ca un Ij consuma cam mult. Asta am auzit. Am oprit la un moment dat un om cu Ij si mi-a zis ca mai mult de 4,5 masim 5 nu ia. Astept pareri. Thanks
  4. Kituir de motoare

    Am auzit, de fapt am citit in Motolife despre cineva care zicea ca ar fi mai ieftin, chiar foarte ieftin sa-ti iei un kit de motor facut bucatele si sa te apuci sa-l faci tu dupa aia. Ce stiti voi? Se gasesc treburi din astea in Romania? Daca nu in Romania, macar in Europa... Un link nu ar strica... Merci...
  5. istorice intrebare

    Salut. Nici eu nu sunt foarte nou in domeniu, dar iti zic si eu din ce am auzit de la "baietii mai mari". In primul rand, Minsk-ul are 125 cmc, iar IJ-ul are 350 cmc. Din cate am auzit, cele in 2 pistoane (Jupiter) sunt cam pretentioase pentru ca se deregleaza ceva, nu mai stiu sigur. E drept ca arata mai binecu 2 tevi de esapament, dar mai bine iti un IJ cu un singur cilindru (Planeta 5)
  6. Pt beginneri

    Hai sal. Tintesti cam sus, asta ar fi prima replica cand ti-am citi post-ul. De bani, sincer, nu te pot sfatui, dar iti spun un SINGUR lucru. Oricat de mult ai vrea tu sa mergi incet, n-o sa poti. Este testata faza, stiu pe cineva care si-a luat motor de 400 si dupa 3 saptamani a cazut tocmai pentru ca i-a dat blana. Din fericire, a scapat cu cateva zgarieturi. Asa ca i-a ceva cuminte. Crede-ma, n-o sa regreti. Ride safe...
  7. Auto si Moto

    Hai salut. Nu stiu cine ti-a spus treaba aia, dar nu cred ca e adevarata. Totul e ca pe motor trebuie sa fii de 10 ori mai atent decat in masina(conserva). In conserva, esti mai protejat, daca te atinge putin unul ti se indoaie tabla, dar pe motor, la 50-60 km/h, daca te atinge unul, iti indoaie si tabla, dar, Doamne fereste, si freza. Tine bine minte: fii FOARTE atent. Incearca sa anticipezi miscarile fiecaruia. Si inca un sfat personal: condu ca si cand ceilalti nu stiu ca existi... Hai pa, si multi km fara incidente majore P.S. Incidente o sa ai, dar incearca sa fie mici :)
  8. de asta ce ziceti?

    nici eu nu sunt aeptul violentei, dar nu tre sa-i lasam chiar asa.. te duci frumos la politie si il dai in gat... mai ales ca te-a si avariat, si aveai si un martor...
  9. hop si eu

    sal ioana. pai, dac zici ca nut-i place viteza, si nici n-ai prea multi bai (ar fi fost bine sa zici cam cati ai) iti recomand un Minsk. E mic, usor, n-ar el cine stie ce putere, dar mai bine asa, ca esti incepatoare. nu e mult, cam 10 milioane. daca vrei sa vezi un minsk, du-te pe http://www.mcasta.ru. Hai s-uazim de bine...
  10. Hai salut fratilor. Vreau sa stiu si eu cam cat consuma, in medie, un IJ. Nu de alta, dar m-am gandit ca ar fi bun unul. As vrea sa-l iau si sa-l modific, dar putin. Nu ma gandesc la modificari de cadru, ci doar ghidon, comenzi, poate sa. Dar atat. Hai bafta!!!
  11. Hai sal. Am si eu o mare dilema. Zilele trecute, am vazut un Ij destul de misto facut, ca un choper, si, cum de mult ma batea un gand, am zis ca ar fi tare sa-mi iau si eu unul... Acum, am tot auzit, inclusic de la taicamiu, si el motociclist in tinerete cum ca ar fi destul de gurmande, cam 6,5-7. Am zis ca nu se poate, si ca ar trebui sa ia si ele un 5, maxim 5,5. Voi ce ziceti, care e parerea voastra. Mentionez ca am 1.83 si cam 65 kg. Pot sa tin armasarul in frau?? Merci mult si bye...
  12. Jelly...

    Hai sal. Eu am un scuter tot de la Jeely, numitul 100-6. Are 100 cmc, cutie de viteze, si tin sa spun ca am facut la demaraj un DNA de 125. Solo, merge cam pana la 85-90, iar cu pasager, cam pana la 60. Acum, fara suparare, dar cred ca ar trebui acordata o sansa. Ce stim de fapt? Raspunsul este simpli: nimic. Ne bazam pe niste simple speculatii, fondate doar pe faptul ca ceea ce faceau chinezii in trecut era naspa. De acord, dar cred ca totusi ar trebui sa le dam o sansa. Apropo de performante, aici, aveti dreptate, dar sunt niste chopere, nu spedere. Acum, fiecare cu a masii. De gustibus, vorba latinilor. Hai pa.
  13. Merita un Nipru ?

    Hai sal. Sa o luam in ordine. Daca se strica, SIGUR gasesti pe cineva care sa te ajute. Nu stiu din ce oras esti, dar sunt apropae sigur ca vei gasi pe cineva care sa te ajute. Acum, nu stiu daca niprul este cea mai eficienta solutie. Consuma cam mult, in jur de 7, adica cam cat o masina. Parerea mea este sa incerci un Ij, este si mai mic, si mai putin gurmand, sa zicem asa. Singurul dezavantaj este ca Ij-ul este in 2 timpi, iar niprul in 4. Acum, vezi ce faci. Parerea mea sincera este sa incerci un Ij, dupa care, te mai gandesti. Hai bafta si sa calaresti multe si mult.
  14. Sa reinviem legenda...

    Mai, nu am pretentia ca putem creea de la inceput o moto competitiva. Eu nu m-am gandit la cilindree asa mare, ideea mea era maxim 250. Cred ca totusi la banii astia, s-ar merita ceva. Si de ce trebuie sa plecam de la ideea ca ce e romanesc e prost? Repet, nimeni nu spune ca trebuie sa fim competitivi de la inceput. Ma gandesc aici la un motor racit cu aer, mai mult pentru oras, pentru bikerii LINISTITI. Cu alte cuvinte, nu m-am gandit la un pui de Hayabusa :)). In rest, cred ca daca exista binevointa si ceva bani, proiectul s-ar putea realiza. Ma gandesc ca poate chiar Dacia, in colaborare cu Renault, sa incerce ceva. N-ar fi o idee rea, nu credeti? Si inca ceva: la 3500-400 de euro, e adevarat, gasesti o japoneza la sh, dar de cati ani? Nu cumva daca stam sa punem cap la cap banii pentru achizitionare+ceva reparatii minore, nu ajungem cumva la o suma cam maricica? E doar o presupunere, ramane sa fie confirmata sau infirmata.
  15. Sa reinviem legenda...

    Salutare. Inspirat de recenta lansare a Daciei Logan, ma izbit un gand care ma "rodea" de ceva vreme. Nu sa-r putea, prin bunavointa unor omanei cu bani si cu initiativa sa reinviem spiritul Mobrei? Nu zic aici sa se mai construiasca monocilindrul vechi in doi timpi, ci sa se incerce creearea unei game 125-350, eventual cu propulsoare straine, achizitionate prin licenta, sau ceva de genu... Cred ca ideea ar fi interesanta, sa vedem insa ce parere aveti si voi. Inca o treaba marfa ar fi livrarea "bucati", cu instructiuni de asamblare. Astfel scade mult costul, si fiecare are placerea ca merge pe un motor surubarit si asamblat de el. Cum suna?
×