Mergi la conţinut

ciprinakos

Membri
  • Conţinut

    36
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 17h 45m 8s

1 Urmăritor

Despre ciprinakos

  • Data naşterii 09.08.1973

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Constanta
  • Posesor(oare) de
    VFR 800 VTEC ABS 2003

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    ciprinakos
  • Skype
    ciprinakos

Vizitatori recenţi

2.207 vizualizări profil
  1. ciprinakos

  2. Totul Despre Voblaj. De Ce Şi Ce Să Faci?

    5. Pneu fata dezumflat. La 140 pe autostrada m-a lovit un voblaj f puternic. Din citite trebuia sa nu franez, sa ma ridic in scarite si sa nu tin ferm ghidonul. Cu parapeti stanga si dreapta plus un TIR tocmai depasit mi-a fost cam greu sa fac toate astea. \ridicat in scarite - checked, fara franare - checked, eliberarea totala a ghidonului insa nu, mai ales ca parapetul stanga se tot apropia. Atingerea usoara/limitarea miscarii ghidonului in dreapta pt a realiza un usor counter steering si a ma indeparta de mijlocul drumului plus frana lenta de motor m-au scapat din belea. In cazul meu acceleratia n-a fost o optiune. Cauza a fost deteriorarea la baza a valvei de aer. Invatatura - odata cu schimbul cauciucurilor, schimbati si valva ... sau montati una metalica :)
  3. service Retapitez Scaune Moto

    Iata cum arata seaua pe mobra
  4. Nume: Honda VFR 800 VTEC ABS (2003) Data Adaugarii: 13 May 2011 - 09:54 AM Proprietar: ciprinakos Scurta Descriere: Robusta, fiabila dar foarte grea. Vezi Vehicul
  5. e posibil sa conduci un motor mare din prima?

    nu fara sa faci buba!!! am fost viteaz si mi-am luat din prima vfr800 - o matahala de 250 de kg - si am vazut ca nu-i chiar usor. problema nu a fost neaparat la drum lung ci la viteze mici si manevratul in spatii inguste. drept urmare mi-am scapat de cateva ori bicicleta; ce-i drept nici nu pot s-o tin bine-ntre picioare pt ca-i cam mica la inaltime seaua si-mi fuge - am craci de-un metru - dar intentionez s-o mai inalt cu cativa cm din suspensie si alti cativa din sa. as fi spart carenele de cateva ori daca nu mi-as fi pus niste crash pad-uri ridicole (ca aspect). lipsa de experienta mi-a aparut evidenta cand am si facut accident dupa 4000 de km parcursi in aprox 2,5 luni. m-am trezit in o curba cu unul oprit in drum si n-am stiut sa-l feresc. acu' scot o mie de iepuroi s-o repar... motor mare-i bun, este fantastic sa-l calaresti, te simti in al noua-lea cer cand vibreaza si urla sub tine dar, de multe ori, te duce unde vrea el daca n-ai cunostiinte teoretice si, mai ales, multa practica si exercitiu. acu ma gandesc ca macar un scuter inainte tot ar fi fost bunicel. pt cei ce-si iau totusi un motor mare de la inceput, si nu numai, cateva sfaturi: echipament complet tot timpul (prima data am scapat motorul in parcare si, daca n-as fi avut cizmele - eu am de enduro ca-s mai sanatoase constructiv - as fi avut glezna si d-zeu stie ce altceva la picior belite; ca sa nu spun ca la accident, desi l-am pocnit p'al oprit cu mai bine de suta la ora si-am zburat practic peste el, n-am avut nimic - neck brace-ul cred ca mi-a salvat clavicula stanga la aterizare); mai dati cativa gologani si schimbati carenele cu unele de fibra de sticla sau montati crash cage-uri (carenele din plastic, pe langa ca-s mai scumpe dar si ceva mai rezistente, la accident se fac bucati fata de cele de fibra care crapa, se rup dar pot fi puse inapoi intr-o bucata - asta-i unul din motivele pt care n-am sarit cu reparatia la peste 2000 de euro); practica si cititul sunt mama invataturii - as fi vrut acu sa fi exersat la greu franarile si evitarile/fandarile de urgenta pe drum drept si in curba/inclinat (vfr-ica mea are abs+cbs) si sa nu fi gandit ca ma vor costa prea mult benzina - degeaba am citit de ele si am condus, zic eu, preventiv inainte pt ca, atunci cand am avut nevoie, n-am stiut/putut sa fac manevrele salvatoare sau macar cu urmari mai mici... nu doresc nimanui sa-si vada motorul in asa stare si sa-si doreasca sa-si dea suturi in c*aie asa ca mine...
  6. Inaltimea - O Problema?

    Atentie cu sportivele. Daca aveti craci lungi veti sta cu picioarele flexate pe motor. Asta e destul de naspa daca bagi mai mult de 2 ore. Plus ca pierdeti din inclinare pt ca laba piciorului va sta orientata ceva mai jos. La mine nu scaritele ating asfaltul la inclinari ci varful piciorului. Si eu am un touring sport nu o supersportiva.
  7. Motodobrociclism

    Life goes back to normal... iar eu inapoi la topicurile cu prietini (care daca nu fac comert nu-s luati in vizor).
  8. service Ungerea Lantului. Da Sau Nu?

    Sigur ca da. De aceea trebuie investigat. Multumesc!
  9. service Ungerea Lantului. Da Sau Nu?

    Multumesc de precizare. Ei, baietii de pe forum ziceau altceva. Ma voi mai intreba si documenta. Bafta!
  10. service Ungerea Lantului. Da Sau Nu?

    lantul trebuie curatat si uns. sunt cativa baieti in bucuresti care fac un sistem de ungere semi-automat ce foloseste ulei de uns drujba. sunt pareri pro si contra pe tema asta. contra ar fi ca uleiul picurat de ungator va fi improscat peste tot. cele pro spun ca improscarea nu are loc daca dozajul se face corect iar lantul va arata in permanenta a nou. eu urmeaza sa merg in bucale sa-mi montez unul pe vfr-ul meu sa vad cum este. pana acum am curatat si uns folosind spray-uri.
  11. Geaca - Piele Sau Textila?

    Si eu am plasa cu protectii. In felul acesta nu stau sa port aceleasi haine tot timpul si pot ajusta functie de vreme ce anume port (textile sau piele). Are protectii pentru brate, coate, umeri, piept, spate, bazin (laterale) si brau.
  12. Motodobrociclism

    n-ar fi greu da'-i bataie de cap sa-i aduni pe toti. si pt a-i aduna trebuie sa reporneasca celalalt forum... ca un cerc vicios...
  13. Motodobrociclism

    eu unul-i duc lipsa celuilat forum. acolo schimbam impresii si informatii mai ales cu colegii VFR-isti. poate-si revine...
  14. Teparii De La Power Motors

    ??? http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=509632&hl= ???
  15. Piese Din Usa

    echipament moto aduceti din US. care-i modul de calcul al comisionului? multumesc
×