Mergi la conţinut

Mahoarca

Membri
  • Conţinut

    45
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1m 48s

Despre Mahoarca

  • Grad
    Bag Joint Dupa Joint Pan' o sa Cada Plamanii !
  • Data naşterii 02.05.1988

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Craiova
  • Posesor(oare) de
    Suzuki GSX-R 600 k3

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    Capuccino_ness
  1. Mahoarca

  2. Politia Iar In Actiune

    Imi pare rau pentru ca ti-ai sifonat fieru ! bine ca nu te-ai sifonat pe tine ! fieru se face si apropo crash paduri se zic la protectiile alea lateral .. si asa scoate cativa euro din buzunar si puneti ca daca aveai d-alea u se sifona atat de rau mombra asfalt uscat sau dupa caz ... curat fara nisip si gabori/soferi prosti !
  3. articole Viteza Ucide ?

    Am gasit revista printr-un sertar e din decembrie 2007 si m-am uitat pa ea si mi sa parut f bun de adaugat aici acest editorial .. mai am cateva editoriale si cred ca o sa le postez si p-alea ! Intr-o noapte cand nu o sa am somn
  4. articole Viteza Ucide ?

    ... "As vrea sa cred ca toate accidentele petrecute de cand s-a incalzit afara sunt cauzate de "rudinirea" instinctelor motociclistilor si de faptul ca soferii sunt mai putini obisnuiti cu motocicletele in trafic, dupa o pauza atat de lunga. Mi-ar placea sa cred ca, pe masura ce vom inainta in sezonul 2008, vom deveni mai atenti, atat noi, cat si mult hulitii "conservari". Realitatea este insa cu totul alta. Suntem mai multi. Si noi, si ei. In 2007 s-au vandut peste 300.000 de masini noi in Romania. Toate aceste utilaje sunt acum pe drum, multe dintre ele cu "soferi noi". Multi dintr soferi nu au talentul, reflxele si experienta necesare sa faca fata unui trafic intens. Dar, spre deosebire de noi, nu au atata nevoie sa faca asta. ACOLO UNDE EI INDOAIE TABLA, NOI NE RUPEM OASELE. Multi dintre motociclisti sunt, insa, prea usor furati de peisaj. Si o mare parte dintre acestia sunt, de asemenea, "proaspeti". De cand s-au inventat vehiculele care permit deplasari cu viteze mai mari decat mersul pe jos, a existat dezbaterea legata de dictonul "viteza ucide". Un motociclist vechi si experimentat, cu care am discutat zilele trecute, imi spunea ca intr-adevar viteza ucide, dar nu neaparat viteza in modul absolut, ci viteza care depaseste gandul motociclistului. Adica, in anumite coditii, si 30km/h poate fi o viteza mult prea mare. Si 20. Si 10. "E un lucru mare sa mergi atat de incet incat tot timpul, in orice situatie, sa poti gandi si vedea tot ce se inampla in jurul tau. Asta nu inseamna ca mergi safe, inseamna ca mergi bine. Nu mergi incet, mergi tare pentu tine. Nu trebuie sa mergi tare pentru altii", imi spunea Oresti Marmara. Asadar viteza nu ucide neaparat, dar atunci cand nu este corelata cu abilitatile tale, ale fierului si conditiile de drum, poate face pagube, aduce nervi, traume sau, in cele din urma, sa ucida. Si in Romania avem multe lucruri care ne conditioneaza mersul, de la praful si gropile de pe drumuri la soferii neatenti si traficul haotic. Si atunci cand trebuie sa lasi loc si pentru greserile alotra, nu numai ale tale, atentia iti este solicitata 110% Concluzia este ca nu trebuie sa ne cramponam de conceptul de viteza, ca cifra fara sens. Poate fi perfect safe sa mergi cu 150km/h in anumite conditii, dupa cum poate fi imprudenta sa mergi cu 30 in altele. trebuie sa sporim atentia si sa mentinem viteza in limitele noastre de franare si evitarea a pericolelor. Recomand chiar luarea in considerare a unei marje de eroare (daca ti se pare ca e OK sa mergi cu 80km/h undeva, spre exemplu, mergi cu 65, "just in case") pentru ca multi avem tendinta sa ne supraevaluam abilitatile. E mai bine sa fii surprins placut de ce poti sa faci decat sa fii dezamagit de ce nu ai putut. In inchidere, as vrea sa va urez tuturor un sezon cat mai plin de bucurii motociclistice, multi kilometrii frumosi si amintiri placute. Ne vedem pe strada.Ride safe ! P.S. MULTE ACCIDENTE SE PUN PE SEAMA VITEZEI. TREBUIE SA REALIZAM CA VITEZA NU ESTE UN BALAUR DIN POVESTE,CARE VINE DIN NEANT SI TRANTESTE MOTOCICLISTI. NOI CONTROLAM FIERUL SI ALEGEM VITEZA de Marius Bacila
  5. are dreptate ... eu am sarit de la un 125 la 600 ss .. daca ai capu pa umeri si nu ai vr`un "scurtcircuit" la mana drepata si creier ia-ti dar fii cu ochii`n patru .. si incearca sa mergi domol cateva luni pana se formeaza reflexele pentru cei peste 100 de cp cat are un ss .. eu iti urez multa bafta si din partea mea eu ti-as` propune un gsx-r 600 sau un 600rr sunt mai ciclistice decat un r6 sau zx6r ... parerea mea .. bafta si asfalt uscat !
  6. articole Kamikaze pe 2 ROTI

    Cand am vazut titlu "kamikaze pe 2 roti" am crezut ca e vorba de cublu KamiKaze din Craiova :) *clubu ...... afanalabetu de mine
  7. Gilera Dna 50

    salut ... eu am avut acu` vr`o 3-4 ani un dna .... l`am tinut cam un an juma ... este un scooter foarte rezistent parerea mea ... nu a trebuit sa`i schimb nimic decat bine`nteles placutele de frana .. cauciucurile ... etc ... este foarte stabila in trafic... e numai buna de un inceput ... eu pe dna am inceput ... .. apropo ... cat de durabila e ? ... am sarit cu ea de pe un mal de aproximativ 3 metri inaltime in Jiu de m`au tras unii cu caruta :)
  8. Pro Biker's Party

    in camping cu corturile sau ne luam atasele cu noiu si le carpim cu ceva folie ? ...... k mie unu mie frica de ursi
  9. taci.jpg

    Nu sunt io cel din poza ...
  10. Suzuki gsx-r 600 k3 .. ALBINUTA mea :D

    Barem` aici sa am si io un albun in tot sensu` al cuvantului :D
  11. 8.JPG

    nu stiu ce vruiam sa arat in poza asta :)
×