Mergi la conţinut

rp34ics

Membri
  • Conţinut

    8
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1h 26m 41s

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Proficient Motorcycling

    File Name: Proficient Motorcycling File Submitter: Robert Popa File Submitted: 19 May 2010 File Updated: 09 Jan 2011 File Category: Tutoriale despre mersul pe motor | Tutorials Sper sa va fie de folos Asalt uscat :) Click here to download this file
  2. Versiune

    379 descărcări

    Sper sa va fie de folos Asalt uscat :)

    Gratuit

  3. ambreiaj

    Vad aici mai multe pareri si variante... in principiu, schimbul se poate face si unii il fac la o anumita turatie sau taie mai intai gazul. Practic, acest schimb se realizeaza cand tensiunea dintre trenul mobil si cel fix sunt minime, adica au aproximativ aceiasi turatie si si le mentin din inertie, lucru ce depinde de indemnarea fiecaruia. Personal, daca asi vedea un prieten ca face lucrul asta, asi fi ultimul care i-ar cumpara motorul in cazul in care l-ar vinde. De ce? Pentru ca rotile dintate ale trenurilor mobile si fixe, pentru a rezista frecarilor puternice, sunt tratate special, un fel de cimentare. Aceste suprafete sunt extrem de dure dar si casante. Procedeul fara ambreiaj duce la ciobirea celor doua trenuri si la distrugerea sincroanelor. Veti observa, dupa o anumita perioada ca veti selecta greu treptele, nu din prima sau ca veti selecta destul de greu punctul neutru; in momentul cautarii, treceti cand in treapta a I-a fie a doua. Tot in timp se va auzi si un huruit in cutia de viteze care e departe de placutul sunet al motorului... Cu cutia de viteze cuplata, motorul oprit, incercati sa impingeti inainte si inapoi motorul. Daca faceti o cursa destul de lunga ( cativa centimetri) iar lantul este bine intins, si se aud zgomote in interiorul cutiei inseamna ca uzura este destul de mare... de curiozitate, cei care folosesc metoda si mai dau si gres din cand in cand, va spun eu, de multe ori pentru ca uzarea sincroanelor si zgomotol produs de motor va face sa nu auziti " suferintele" cutiei de viteze, uitati-va la schimbarea uleiului si la busonul baii de ulei. E magnetic si aduna toata pilitura de fier din motor. Luati intre degete aceasta pilitura si veti observa si returi suparator de mari. Un dinte de roata dintata ciobit, va va uza si ceilalti dinti de pe roata dinta pe care calca, va produce joc, o anumita toleranta intre rotile dintate si pasul trenurilor fiind diferit apare uzura in lant. Deci, daca tin un motor o perioada de timp si pe urma il vand unei persoane care nu stie daca e bine cu ambreiaj sau fara, atunci, ca sa-mi demonstrez maiestria schimb doar din pedala si acceleratie.
×