Mergi la conţinut

dvlad

Membri
  • Conţinut

    79
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    33m 16s

1 Urmăritor

Despre dvlad

  • Grad
    Motopartzist
  • Data naşterii 19.06.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Suzuki GSXR 750 K4

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. dvlad

  2. sfat Incepator....am Nevoie De Sfaturi :)

    Ziceai ca multi au inceput pe 600 si nu au avut probleme. Total adevarat. Dar altii au inceput tot pe 600 si nu mai sunt printre noi sa isi spuna povestea. Gandeste-te bine la asta. Este suficient sa ti se intample o singura data. Ori regreti tu, ori doar cei apropiati. Vitezanele sunt cele mai frumoase si cele mai periculoase (parerea mea).
  3. sfat Incepator....am Nevoie De Sfaturi :)

    Uita-te si la Suzuki SV 650. Poate iti place. Vezi sa nu faci gresala sa iei de 1000 ca matura cu tine pe jos la ce cuplu are.
  4. sfat Incepator....am Nevoie De Sfaturi :)

    Gandind asa, poti fi sofer de 10 de ani, si tot nu e suficient pentru un SS. Uii se descurca mai bine, altii mai prost pe SS. Depinde de om si de abilitati. Cum nici unul din noi nu poate sa ii dea experienta, tot ce putem face e sa-i dam sfaturi :)
  5. sfat Incepator....am Nevoie De Sfaturi :)

    Eu am inceput direct pe GSXR 750. De cazut am cazut la inceput, dar nu datorita puterii sau vitezei. Am avut partea mea de noroc, dar nu-ti recomand sa incepi pe un 600 decat daca esti extrem de temperat. Motiul principal ar fi ca la inceput vei merge incet, ca toata lumea. Dupa un timp incepi sa te strecori (aici trebuie sa realizezi ca oricand ti se poate deschide o usa in fata pe care sa te mulezi). Dupa inca ceva timp o sa mai tragi de acceleratie si incepi sa-i dai ture. Demarajul este fantastic comparat cu o masina normala. Ajungi la o viteza extrem de mare, extrem de repede. Toate bune si frumoase, pana trebuie sa pui frana. Eventual ajungi sa franezi si sa te trezesti cu asfaltul ud.. ca deh.. trec porcariile alea inutile de stropit strada, moment in care blochezi fata si cazi. In ce nimeresti tine de norocul fiecaruia. Tu zici ca o sa ai 3200 euro, dar pentru echipament cat ai diponibil? Vezi ca intai se cumpara echipamentul, si cu ce bani mai raman, iei motorul. Ordinea in functie de importanta este urmatoarea: 1. Casca (neaparat noua,nu ultimul stift, e cea mai importanta) 2. Manusile (pentru igiena, noi, in general toate sunt bune, dar asigura-te ca sunt ventilate bine) 3. Geaca (la fel ca manusile, trebuie sa fie bine ventilata, altfel o sa vrei sa o lasi acasa) 4. Genunchiere sau blugi cu protectii 5. Cizme Odata ce le ai pe astea poti sa-ti iei motor. Ca idee, echipamentul asta, desi scump, ca echivalent de protectie, este mai slab decat centura de siguranta a masinii. Motociclismul este o fita scumpa. Daca nu ai inca banii, mai bine astepti si strangi. Vezi ca iarna motoarele si echipamentele sunt mai ieftine. Februarie este un moment bun sa iei motorul. E prea firg sa iasa lumea la plimbare, dar suficient de cald cat sa poti iesi cu motorul sa iti rezolvi cu actele, RAR, etc. Acum, revenind la topicul tau, ce motor sa-ti iei, R6 se spune ca ar avea explozii de putere si ca te poate lua pe nepregatite. Nu stiu pentru ca nu am mers cu ea. In ceeace privesc Honda si Suzuki, ambele sunt la cam acelasi nivel de fiabilitate. CBR-ul este ceva mai incomod ca Suzuki, dar isi mentine mai bine valoarea. Asfalt uscat!!
  6. Ghidul Anvelopelor Moto

    Eu mi-am luat la un moment dat un cauciuc fata de la "curse" intrucat vroiam sa fac "niste economie". Dupa o saptamana de circulat cu el l-am dat inapoi. Nu mi-a placut. Seara, cauciucul nu se incalzea suficient si nu avea aderenta buna. Am facut un efort si mi-am luat o pereche de cauciucuri de strada noi. Pot spune cu incredere ca am simtit diferenta.
  7. Ghidul Anvelopelor Moto

    La curse cauciucurile se tocesc vizibil doar pe lateral, partea care pe strada nu o prea folosesti. Pe langa asta cauciucurile "de curse" sunt cel mai aderente doar la primele rulaje. Dupa asta performanta lor scade dramatic pentru un pilot, deci nu mai sunt bune pentru el. Iar cum cauciururile astea nu sunt practic tocite pe portiunea unde chiar conteaza, ele se arunca sau se vand la preturi foarte mici. Ele sunt aduse la noi si vandute. Evident, cine le aduce trebuie sa isi scoata si el parleala, normal. Deci ajung la noi cu aproximativ 50e bucata. Merita sa iti cumperi daca nu ai bani de unele noi, dar nu este recomandat.
  8. Am Si Eu O Intrebare Pentru Cei Care Le Au Cu Mecanica

    De curiozitate, filtrul de aer l-ai curatat/schimbat? Eventual scoate si toba, poate este infundata, e putin probabil dar nu excluls sa fie de acolo. E cam dubios cu trepidatiile in acest caz, dar ce ti-am spus eu nu te costa sa incerci.
  9. Cum Pot Sa Imi Pun Un Limitator Pe Gsxr750

    Mai ai o varianta, Power Commander, cu asta poti sa-ti faci harti de putere care le poti schimba apasand un singur buton. Intradevar, costa, dar eu zic ca merita. Pe de alta parte, eu acum un an am inceput tot pe GSXR 750. Am fost fix la fel de speriat ca tine si vroiam sa o schimb pentru un 600. Toti imi ziceau ca am un super motor, si ca ar fi mare pacat sa il schimb. Astfel m-am obisnuit cu el dupa 3000-4000 km. Pot spune ca nu il mai consider asa agresiv cum era odata. Fiind un motor puternic (si da, chiar daca nu este de 1000, crede-ma este puternic) ar fi bine sa ai grija si la cauciucuri sa fie cat mai moi. A, tu ziceai sa iti limitezi motorul in la turatie, adica sa nu depaseasca o anumita turatie. PROST!!!! Limitarea o poti face tu manual, inveti sa schimbi vitezele mai jos, eu de exemplu cand merg normal schimb la 4000 rpm si e chiar ok, nu e prea agresiva motocileta la turatia aia. Gandeste-te ca daca il limitezi la turatie, sa zicem 5000 rpm, mai mult de 110km/h nu o sa poti merge. Ma pot gandi la multe motive pentru care asa ceva nu e bine, dar ca un exemplu, o depasire. Ala din fata merge cu 100. Tu daca vrei sa depasesti.... s-ar putea sa iti ia ceva timp. Si poate intre timp de mai si depaseste un motor de 125cmc care poate merge cam 130. S-ar putea sa nu-ti placa. Daca tu nu poti sa-ti faci limitarea de turatie cu capul tau, nu cu vreo modificare, nu esti pe numarul de roti care trebuie (asta e strict parerea mea). Si inca un lucru, nu am vazut din poza ce toba ai. Ca incepator este foarte bine sa ai o toba care sa faca motorul sa aiba relantiul regulat. Prima mea toba era una scurta, galagioasa, sunet superb, arata demential si facea motorul sa mearga neregulat, deci am schimbat-o cu una care imi facea motorul mai domol (asta strict la turatii mici). Asfalt uscat!!!!
  10. Intrebare De Incepator...

    La asa ceva in cazul in care se tureaza excesiv (ma refer peste limita rosie a turometrului), griji iti faci de motor sau distributie decat de cutie. Si asta numai daca o tii ambalata peste limita mai mult timp si in mod repetat. No worry!!
  11. Problema Autentificare Rar

    Poti apela la service-uri care vand si monteaza cauciucuri. Trebuie sa aiba unul tocit pe care sa ti-l lase pentru RAR. Si ma indoiesc ca o sa-ti ceara mai mult de o bere pe unul. Bafta!
  12. Ce Parere Aveti?

    Fiind o motocicleta veche ai toate sansele sa iti apara probleme una dupa alta. Consumul nu cred ca sta nimeni sa-l faca intrucat cine are o motocicleta sportiva se cam da la ea, deci calculul de consum este irelevant. Oricum, asteapta-te sa consume in jur de 10l /100km in oras. Asta daca e reglata bine.
  13. Help

    Mai pot fi si bujiile. Daca nu stii cum sa te uiti la ele vorbeste cu un mecanic. Iti va spune el daca iti fac sau nu probleme.
  14. Am fost si eu, erau masini la coada dar m-au bagat imediat in spatele unei masini. A spalat-o de nu s-a vazut (jegul). Duminica 8 ron mi se pare muilt prea ieftin, mai ales ca o spala bine. O sa mai merg!!
  15. Accident Iancului-electroaparataj

    Nu ai de unde sa stii ce a patit. Sigur nu se simte prea bine daca pe parcursul a cateva minute nu s-a ridicat si a stat nemiscat. Cel mai probabil si-a rupt ceva. Cat despre echipament... de la brau in jos nimic... Nu vreau sa fiu carcotas, dar indiferent de caldura, ceva protectie trebuie sa ai pe toate membrele.
×