Mergi la conţinut

gaxel

Consigliere
  • Conţinut

    2.710
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    33
  • Online

    36d 8h 27m 8s

gaxel last won the day on 7 Iulie

gaxel had the most liked content!

Despre gaxel

  • Data naşterii 25.07.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Posesor(oare) de
    ij jupiter5, XRV 750,dl650

Metode de Contact

  • Yahoo
    axe_grandel
  1. service Ciudatenie Suzuki GSX 600 F

    sunt multe care pot fi de vina. Daca nu ma insel motocicleta ta este pe carburatie. In cazul in care e carburatie, o sa iti spun ce mi s-a intamplat mie. Eu nu merg des cu motorul "in rosu". sau turat bine. Cum nu fac asta des, fireste ca si consumul e redus. Daca ai un (sau mai multe) carburator care nu lasa sa treaca destula benzina : duci motoreta la viteza, ea consuma ce e in carburator, si daca un carburator nu se mai alimenteaza fireste ca motorul nu mai trage la fel. Ce pateam eu : intra in carburator benzina suficienta cata motoru sa mearga ok. acceleram si raspundea la acceleratie (dar nu acceleram mult timp). Cand trageam de el pentru mult timp, intra mai putina benzina intr un carburator decat consuma. O lasam putin, se umplea carburatorul si iar mergea bine. La mine (vorbesc de un biciclindru) s-a rezolvat cu o curatare a carburatoarelor, reglat carburatia si schimbat filtrele de benzina si de aer (filtru de aer ca asa am vrut) As incepe sa ma uit intai la carburatie.
  2. istorice Reconditionare Dnepr 650

    e o placere sa iti citesc topicurile. E frumos ceea ce faci, spor in continuare. Daca tu crezi ca nu se creeaza polemici, cat te costa o astfel de restaurare ? Te intreb pentru ca ar fi "educativ" de stiut nu atat cate ore de munca intra, ci si cat costa sa refaci o astfel de motocicleta.
  3. Critică-Ți Casca!

    receptorii pentru echilibru sunt niste cristale de fapt. Nu sunt influentate de sunet (in fine, nu intr o casca moto si un sunt "normal"). La mine undele sonore imi afecteaza echilibrul doar in cazur extreme : gen muzica de la o petrecere ma face sa imi perd echilibrul cand dau paharu cu bautura peste cap. Tind sa cred ca totusi e bautura. eu nu am avut nici o problema .... Dar in principiu sunetul in casca este mereu la un nivel la care aud strada, aud alt motor langa mine sau pe autostrada aud o masina care ma depaseste.
  4. bai Vladisto, casa de piatra sa ai si sa iasa cum vreti voi. sa ne spui si cum a fost. Se impaca bine cu motocicletele noua doamna vladisto ?
  5. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    prea multe pareri strica :) cumpara echipament, motoreta adaptata tie si priceperii , si fa km.
  6. Intrebare acceleratie ZX6R

    tu ai o cursa a acceleratiei de 3cm (habar nu am cat trebuie sa fie , vezi in manual) asta inseamna ca daca motorul e incalzit, nu ai socul tras, si stai pe loc, scos din viteza, cand invarti mansolul jumatate din cursa, motorul nu urca in ture prea mult.... Daca tu ai invartit jumatate din cursa si ai ajuns la 8000 de turatii e NORMAL, ca esti pe la jumatatea turatiei maxime. Daca insa invarti fix un 1mm , adica abia misti acceleratia, nu e normal. Deci, cu motorul pe loc, incalzit, fara soc, sta bine la relanti ? daca isi tine relantiul corect, si deschizi acceleratia (sa zicem un sfert din cursa ei) , urca "cam un sfret" din turatii ?
  7. Intrebare acceleratie ZX6R

    normal nu este (sa rotesti doar 1mm sau foarte putin) si sa sara instant la 8000 ture. eu as verifica in primul rand cablul (asta ar trebui sa faci oricum la orice motocicleta din cand in cand) si as verifica ca nu sunt probleme. dupa aceea as verifica carburatia. dar in mers cum este ? daca motocicleta merge, esti in viateza a 3a si ai deschis putin acceleratia, sare la 8000 ? sau se intampla doar cand motocicleta e pe loc la relanti ? descrie putin mai mult comportamentul
  8. sfat Zx9

    incepe si tu cu cate putin. renunta la carenaj Eu i - as pune doua faruri , triumph style. imi plac si mi se pare ca e prima imagine cand ma gandesc la un street fighter. la fel i-as pune oglinzi mici, eventual cuplat cu (cum se numesc ???) anti-vibration-ul de la ghidon. Si leviere scurte. Pe partea de "coada" nu m-as tracasa prea mult , un single seat cover ar rezolva frumos si practic partea estetica si pe urma, totul tine de banii pe care vrei sa ii investesti
  9. misto initiativa. pretul mi se pare foarte decent, avand in vedere ca se gasesc usor 20 de persoane pentru o tura bucuresti-brasov (sa zicem) si nici inchirierea pentru 12 ore nu ar fi un dezastru financiar. mie cel putin imi place ideea si as plati fara sa stau pe ganduri. ceea ce urasc cel mai mult este ca dupa o tura cu bicicleta (mai ales daca a fost vreme rea) este sa pun bicicleta in masina si sa conduc inapoi. (ma ia uneori un somn de nu imi vine sa cred) e mult mai frumos sa fac o tura, sa fiu obosit, sa beau o bere doua daca vreau si sa stau in tren linistit. doar cand ma gandesc la o tura iarna, in care la final iti e putin racoare, urmat de un gat doua de ceva foarte tare si de caldura .... pai nu vreau sa conduc
  10. MTB 13 mai 2017: Maratonul Vinului

    vezi ca nu merge primul link
  11. Recomandare costum full.

    casca : vezi ianuarie, sunt reduceri mari si daca ai noroc iti iei o casca mai ieftina (model de anul trecut). Probeaza inainte sa cumperi (adica nu cumpara de pe net daca nu ai probat casca) geaca + pantaloni : as merge pe textil. Mie nu imi place pielea (full) si in banii tai nici nu te incadrezi prea usor. calitatea echipamentului se vede dupa uzura si pe vreme rea. Cand sunt ud pe motoreta as da bucuros 200e in plus sa fiu uscat. Din experienta pot sa iti spun ca un costum textil de calitate (poate putin peste cei 250) te va tine ani buni. Eu prefer un costum textil super pt vreme rea si cand e cald si fac ture mici, improvizez (gecile de vara sunt ieftine si in timp iti vei face "garderoba") manusi : cred ca la 50 poti gasi ceva foarte ok calitativ/protectie. cizme moto : imi plac cizmele touring, ca sa poti face si cativa pasi in ele (comod). Aici s ar putea sa dai mai mult de 100E. eu mi as lua costum textil daca as putea avea doua un costum.
  12. Critică-Ți Casca!

    Eu sunt fan Nolan. In general N102 si reincarnarile. de ce am ramas la nolan de mai bine de 6 ani ? Pretul e ok, flip upul e rezistent si imi place cum se inchide. Parti negative : la drum foarte lung, daca parbrizu nu iti e reglat bine, pate fi zgomotoasa. In acelasi timp, daca parbrizul e ok, asculti muzica fara nici o problema, vorbesti clar cu pasagerul, deci totul tine de pozitia pe moto E putin cam grea ventilatia nu e top. Daca tii capul in vant si toate ventilatiile deschise ok, dar la drum lung eu trebuie sa o deschid 2-3mm si e totul foarte ok. Are ceva parti negative, dar pt mine cel mai important a fost cum sta pe cap, rezista la abuz (jucat non stop cu viziera, cu deschisul inchisul castii, mers cu casca open si o "trantesti" pe inchis inainte de curbe) si pretul e si el acceptabil. Presupun ca urmatoarea casca tot de la ei va fi
  13. cum e marocul ? nu la peisaj sau drumuri ma refer. Cum te simti ? Trebuie sa stai cu ochii pe bagaje non stop, sa fii atent unde iti lasi motocicleta si sa nu lasi nimic nesupravegheat ca poate sa dispara ? Nu am fost in maroc, dar desi toata lumea imi vorbeste de cat de frumos e, aceeasi oameni imi vorbesc si de faptu ca in orase mari trebuie sa ai grija, ca in anumite zone (vezi periferie casablanca, rabat) tre sa fii atent, ca atunci cand vizitezi un oras vechi trag toti "ghizii locali" de tine, copii care iti cer bani etc. Capitlul interactiune sociala are si astepte de genu asta ?
  14. motociclisti Motociclete sau femei? Ce alegi?

    de ce ar pune cineva motocicleta si femeia in aceeasi oala ? Eu nu mi-as dori o prietena motociclista. Din pacate banii nu ma dau afara din casa. Nu imi permit toate motoarele pe care le vreau si nici la capitolul echipament nu stau prea bine. Ma doare capul gandindu ma ca as trai cu una ca mine. Pai sa fim seriosi, daca cere pisi o pereche de pantofi pot sa ii zic sa isi cumpere singura, sau as putea sa ii fac un cadou. Si as scapa ieftin. O pereche de pantofi buni (respectand bunul simt) e MULT mai ieftina decat o pereche de cizme moto. Bun, sa zicem ca asta nu e o problema, isi cumpara singura. Si avem moto amandoi. si echipament. Revizii la doua mobre, intretinere la doua mobre, devine complicata treaba. Ca statistic vorbind sunt mai putine femei care repara decat barbati. Dar sa zicem ca si asta e rezolva. Amandoi avem mobre, echipament si sunt servisate. Ce facem acum ? Iesim la plimbare. Impreuna. Esti tanar, totu e frumos , e misto sa petreci timp impreuna. Cativa ani. Dupa 10 ani iti doresti putina liniste si timp pentru tine si ceilalti golani care ies si ei fara femei. vorbsti si tu de fundu secretarei de la munca, de decolteul domnisoarei de la receptie etc ... Pentru mine femeile si motocicletele sunt doua entitati separate care nu trebuie sa aiba contact. Si nici cu pasager nu imi place sa merg (bine, maxim la o cafea). Stau mai inghesuit pe mobra, mai atent, nu poti sa faci ce iti trece prin cap ca ai mai multa responsabilitate .... cea mai mare bucurie e cand plecam undeva si ea se duce cu avionu si eu ajung in 2-3 zile pe mobra. sublim.
  15. nu am mers mult cu nici una dintre motocicletele mentionate de tine. ceea ce iti pot spune insa, este ca fiabilitatea nu ar trebui sa fie o problema daca motorul e in mintile lui. Eu nu am auzit inca de om responsabil si normal la cap (adica sa forjeze motorul doar incalzit, sa schimbe ulei la timp etc) care sa fi avut probleme de fiabilitate cu un motor NOU. La orice marca, oricat de scumpa e motocicleta pot aparea probleme in garantie, dar nu de asta vorbim. asa ca dintre motocicletele mentionate de tine, fiabilitatea nu ar fi o problema ci doar cum a fost ingrijita si folosita de proprieterul anterior. ture mici de tot, cu motocicleta de imprumut (de la prieteni). am facut doar pe bmw. Pot sa iti spun ca la consum sunt foarte ok, pozitie decenta , si pentru gustul meu cuplu mai mult decat suficient. fjr1300 nu am atins. vfr am "atins" prin faptul ca am doi colegi de birou cu asa ceva dar o tura in parcare nu se numeste mers pe ea. Fiabilitatea este ok , nu i am auzis plangandu se, la turatii mari sunt "nervoase" dar am impresia ca la consum bmw ul sta mai bine. de fapt de ce iti scriu eu : eu am avut cam aceeasi dilema ca tine : ce motor second hand sa imi iau. am ales ca in loc de un second (vroiam un 1150GS adventure/ 1200 gs la vremea aia) sa iau un dl650 nou. pretul a fost cam acelasi si zic eu a meritat.
×