Mergi la conţinut

gaxel

Consigliere
  • Conţinut

    2.731
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    39
  • Online

    39d 3h 30m 19s

gaxel last won the day on 15 Mai

gaxel had the most liked content!

Despre gaxel

  • Data naşterii 25.07.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Posesor(oare) de
    ij jupiter5, XRV 750,dl650

Metode de Contact

  • Yahoo
    axe_grandel

Vizitatori recenţi

8.452 vizualizări profil
  1. istorice Reconditionare Dnepr 650

    ce diferenta faca lumina. Cat de diferit arata in unele poze nuanta de verde Foarte frumos.
  2. nu am de comentat despre motocicleta, asta mai tarziu, dar am o intrebare despre bancul tau de test Desi pare ok, ai cum sa verifici ca abaterea nu vine din rulmenti ? te intreb pentru ca o sutime sau 5 este putin. O astfel de eroare poate sa apara dintr un defect de fabricatie al rulmentului. Si o alta curiozitate, care ar fi o abatere acceptabila pentru tine ? Oricum, frumoasa piesa
  3. Incepator, am nevoie de putin ajutor

    fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. pe drumurile comunale == dosar penal. Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. enduro vs cross .... greu de definit. La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor). Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil. Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare) enduro ar fi mai ok (dupa mine) gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc
  4. In Serbia, de 1 Mai muncitoresc

    Frumos, frumos. Eu desi am facut niste km cu motocicleta, am inca performanta de a nu fi facut nici un km de placere. Doar deplasari in care pur si simplu nu am luat masina. Sper totusi ca anul asta sa se schimbe ceva, si sa mai fac niste km, ca trebuie, pentru moral. Ma bucur ca ai iesit si ai serbat ziua muncii. Eu am serbat o foarte static, de pe canapea.
  5. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    incep sa imbatranesc cum ziceam. Cand am inceput si lumea imi zicea sa nu merg iarna, pe ploaie etc, ca o sa simt ziceam ca sunt zmeu ca am echipament si pasiune. nu au trecut decat 15 ani , sau putin mai mult. incep sa se simta fracturile (nu am avut fracturi de la moto), incep sa ma oftic pe semnele permanente (lasate de moto), incep sa vad lucrurile altfel si mult mai echilibrat zic eu. Asa ca ai grija. PS : cunosc o singura persoana care in aproape 100 000km pe mobra nu a cazut. NICI MACAR O DATA. Asa ca e posibil. Restul pe care ii cunosc au cazut. De mai multe ori.
  6. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    incep sa imbatranesc si sa vad diferenta intre motoarele pe care le as fi putut alege eu ca incepator si ce isi cumpara lumea azi :) trece timpul sa te bucuri de motocicleta si de multi km fara incidente
  7. Dimensiuni anvelope

    pe scrut , cauciucul A e ala pe care il ai tu acum 110 90 17, cauciucul B e celalalt foarte pe scurt, cauciucul A e cu 10mm mai mic in diametru si cu 20mm mai ingust sidewallul, adica lateralul e mai mic cu 5mm la cauciucul A circumferinta totala e aproape aceeasi. DAR mare grija, daca ai vitezometrul pe roata fata, cauciucul A se invarte de 506 ori intr un km pe cand cauciucul B se invarte de 498. Daca sunt ambele pe 17 fireste ca vor sta pe janta, dar se schimba (din punctu meu de vedere) mult ciclistica. Daca vrei sa intelegi mai bine, cauca ce reprezinta cifrele 110 90 17 , fa transformarile necesare si sunt formule matematica simple.
  8. Probleme pornire 2 timpi

    incearca fie sa tragi doar socul , fie doar sa accelerzi dar nu ambele. care e , in general idea carburatoarele au soc si acceleratie. socu il folosesti sa pornesti la rece. In general socu iri limiteaza admisia de aer, si creeaza o depresiune ca sa suga mai mult combustibil (adica amestec aer benzina) in cilindru. Acum, dupa ce a pornit, sa lasi sa mearga prea mult motorul c usocul tras nu e o idee ca poti sa il ineci : lasi prea mult combustibil si prea putin aer, pentru prea mult timp, in motor. incearca sa nu le faci pe amandoua si citeste putin despre cum functioneaza socul si clapeta de acceleratie
  9. Probleme pornire 2 timpi

    daca nu ma insel ai carburator. Daca are carburator (nu cunosc modelul) are si soc ? Cand o pornesti la rece, tragi socul si accelerezi ? daca da, e fireste sa uzi bujia. incepe cu verificarile simple, gen vezi daca e curat filtrul de aer. Daca e foarte murdar, si la pornire nu trage aer suficient, pana porneste iti uda bujia. o alta intrebare, bujia e uda cu benzina sau cu ulei ?
  10. Cat de necesar este fiscalul?

    pe scurt, in legislatia romaniei, art. 113 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, spune ca fara acest certificat fiscal vanzatorul nu poate instraina dreptul de proprietate. Pe romaneste, inseamna ca proprietarul nu si a achitat obligatiile fiscale fata de statul roman. De asta nu poate obtine certificatul fiscal (e maniera statului de a te obliga sa iti platesti darile, amenzile etc). Nu poti deveni legal proprietarul motocicletei.
  11. istorice Restaurare Ural M63

    frumos .... cu adevarat frumos Offtopic : eu am sters (ascuns) un post de aici dar nimic legat de poze.
  12. istorice Reconditionare Dnepr 650

    cu ce vopsesti ? cand nu vrei sa iasa oglinda, dar vrei protectie si culoare uniforma, cum faci ? cureti, dai un primer protector si vopsea (toate la spray)? spor la lucru
  13. Buna ziua, buna ziua. Am si eu o rugaminte, ca om care nu va cumpara aceasta motocicleta, trimite mi si mie pe PM niste date (simpla curiozitate) : cat te a costat restaurarea, in bani dat in primul rand ca TIMP (ca nu vreau sa imi imaginez cat dureaza sa gasesti mesteri si piese) Si nu in ultimul rand care ar fi pretul ? Iti spun sincer ca SALIVEZ uitandu ma la ea. Am si eu ijul meu si ma intreb des daca o sa fie restaurat intr o zi. Arata foarte ingrijit motocicleta.
  14. Honda CBR 125,curiozități

    pai ar trebui sa te uiti dupa un mecanic, pe care sa il platesti pentru timpul pierdut si sa vada motocicleta impreuna cu tine. Daca intrebi la ce sa te uiti, e clar ca nu stii :). Fireste, sunt destule ghiduri (unele chiar pe site) legate de aspectele pe care le "cercetezi" , dar nu vei sti sa spui daca motocicleta sunt cu adevarat bine sau nu, de unde vine e bataie a motorului etc. Asa ca sfatul meu e sa mergi, sa vezi motocicleta , te uiti daca a fost cazuta, revopsita, la starea generala, verifici ca are actele ok, si daca iti place, aranjezi cu un mecanic sa o vada si el. Eu zic ca merita banii in plus. Spor la cumparat motocicleta. PS : eu cand nu aveam habar ce iau, m am uitat la ea, am cumparat o sperand ca e buna (am avut noroc) dupa care, cu timpul, incepi sa iti dai seama cum merg lucrurile.
  15. Veloteca – service biciclete de 5 stele!

    la revizia "mare" cea la 200 lei, imi sticlesc ochii la centrarea rotilor :) . Sunt bine (ca pret) cand stiu cat timp imi ia mie. Intra si verificarea tensiunii in spitze ?
×