Mergi la conţinut

gaxel

Consigliere
  • Conţinut

    2.738
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    39
  • Online

    39d 11h 52m 26s

gaxel last won the day on 15 Mai

gaxel had the most liked content!

Despre gaxel

  • Data naşterii 25.07.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Posesor(oare) de
    ij jupiter5, XRV 750,dl650

Metode de Contact

  • Yahoo
    axe_grandel

Vizitatori recenţi

8.530 vizualizări profil
  1. ma uit cu placere la orice topic pe care il deschizi si ma bucur cand mai apare cate ceva. Spor in continuare :)
  2. Sfat cumparare prima motocicleta

    pai daca vrei noua, cauta la mai multi importatori. Da un telefon si cere o oferta de pret. Sau si mai bine, mergi si discuta. Nu te sfii sa negociezi. Mie mi s-a spus : atat costa noua. Daca in alta parte ai o oferta mai buna, vino cu oferta aia la mine si iti fac o oferta cel putin la fel de buna. Daca nu ngociezi pretul, se mai negociaza accesorii sau pret mai bun la echipament etc. Alt sfat : eu am avut mereu impresia ca honda e honda pana cand mi am cumparat un suzuki. Avand in vedere pretul si faptul ca si eu si un prieten am facut aproape 100 000km doar cu schimburi de ulei, pentru mine va fi prima marca in reprezentanta careia intru. Arunca un ochi.
  3. service Virago 535 - sfaturi intretinere

    nu am avut virago, deci nu iti pot raspune. legat de experienta mea cu alte motoare din anii 90 : daca nu iti da scanteie pe o bujie, poate fi bujia, fisa, bobina de inductie (nu stiu daca are doua sau una). Dar daca e modulul de aprintere te va costa sa schimbi. legat de schimbul cardanului, nici aici nu te pot ajuta, DAR daca pui intrebarea inseamna ca nu stii cum se face si de unde iei piesa. Risti sa stai dupa un "importator" de la dezmembrari, sau sa cumperi nou si sa platesti un mecanic. O sa te costa mai mult decat daca iei o motoreta in stare de functionare. Parerea mea e ca reparatul merita DOAR daca stii ce faci, de unde iei piesele si exact cat te costa. Sa iti dau un exeplu : la africa twin din 90 pe care am avut o , membranele carburatorului m-ar fi costat in jur de 150e. sau faci carpeli. La o moto in varsta, daca nu stii la ce sa te uiti, lucruri care ti se par banale s-ar putea sa te rupa la cost. Sunt foarte ok motoretele cu multi ani, mai ales daca sunt in mintile lor, DAR daca vrei sa o restaurezi si nu te pricepi, vei pierde mult timp si multi bani.
  4. motocicliste Mama Lor De ...

    topicul asta e bantuit. Apar din cand in cand postari de la useri pe care parca nu i am mai vazut postand de prea multi ani Curand se vor face 20 de ani de cand am motocicleta. Bine ca mai am pana atunci
  5. service Ajutor va rog.

    Tu nu ai condus niciodata, si iti inteleg intrebarile. DAR iti spun ca gandesti FOARTE prost. Intrebi de limitati. Limitarile nu trebuie sa le faci tu ci fabricantul SAU o institutie agreata RAR (poate si importatorul, service oficial etc). Deci, desi ai putea sa o faci tu (rescriere harta de injectie/aprindere) nu are nici o valoare juridica. A doua, mi e greu sa imi imaginez cum la 16 ani o sa faci suficienti bani pentru echipament, motociclete, benzina etc. Poate parintii sunt generosi. Si nu in ultimul rand, condu intai. Poti incepe de jos. Daca parintii te vor sustine financiar, te sfatuiesc sa incepi sa conduci pe circuit. Acolo nu ai limitari. Pe urma o sa iti raspunzi singur si vei vedea cat de stupide sunt intrebarile/aspiratiile tale. Nu te dezamagi insa, eu vroiam sa imi iau, printre altele, o yamaha Vmax ca prim motor.
  6. Modificare sunet

    este magulitor ca suna ca o drujba, pentru ca ai drujbe cu motoare mai puternice lasand gluma, chiar ai drujbe mai puternice. Motorul tau e un motor in 2 timpi, mic, e normal sa sune ca o drujba. E sunetul de motor in 2 timpi turat . Nu prea ai ce sa ii faci. Si orice ai vrea sa ii faci, nu merita investitia. Si orice ai zice, fa scoala, nu conduce fara carnet.
  7. motociclisti Motocicleta A2

    Nu stiu sa iti dau sfaturi in legtura cu ce motocicleta vrei sa cumperi. TOTUSI, pe sportivele pe care m am urcat (putine ce-i drept) cu cizme moto 46, mai mereu am avut probleme ca mi se parea schimbatroul mult prea aproape de pedala si era incomod sa schimb repede. Se poate schimba asta, dar ceea ce vreau sa spun este ca trebuie sa mergi sa te urci pe motocicleta pe care o vei cumpara si sa studiezi fiecare aspect de genul asta.
  8. istorice Reconditionare Dnepr 650

    ce diferenta faca lumina. Cat de diferit arata in unele poze nuanta de verde Foarte frumos.
  9. nu am de comentat despre motocicleta, asta mai tarziu, dar am o intrebare despre bancul tau de test Desi pare ok, ai cum sa verifici ca abaterea nu vine din rulmenti ? te intreb pentru ca o sutime sau 5 este putin. O astfel de eroare poate sa apara dintr un defect de fabricatie al rulmentului. Si o alta curiozitate, care ar fi o abatere acceptabila pentru tine ? Oricum, frumoasa piesa
  10. Incepator, am nevoie de putin ajutor

    fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. pe drumurile comunale == dosar penal. Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. enduro vs cross .... greu de definit. La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor). Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil. Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare) enduro ar fi mai ok (dupa mine) gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc
  11. In Serbia, de 1 Mai muncitoresc

    Frumos, frumos. Eu desi am facut niste km cu motocicleta, am inca performanta de a nu fi facut nici un km de placere. Doar deplasari in care pur si simplu nu am luat masina. Sper totusi ca anul asta sa se schimbe ceva, si sa mai fac niste km, ca trebuie, pentru moral. Ma bucur ca ai iesit si ai serbat ziua muncii. Eu am serbat o foarte static, de pe canapea.
  12. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    incep sa imbatranesc cum ziceam. Cand am inceput si lumea imi zicea sa nu merg iarna, pe ploaie etc, ca o sa simt ziceam ca sunt zmeu ca am echipament si pasiune. nu au trecut decat 15 ani , sau putin mai mult. incep sa se simta fracturile (nu am avut fracturi de la moto), incep sa ma oftic pe semnele permanente (lasate de moto), incep sa vad lucrurile altfel si mult mai echilibrat zic eu. Asa ca ai grija. PS : cunosc o singura persoana care in aproape 100 000km pe mobra nu a cazut. NICI MACAR O DATA. Asa ca e posibil. Restul pe care ii cunosc au cazut. De mai multe ori.
  13. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    incep sa imbatranesc si sa vad diferenta intre motoarele pe care le as fi putut alege eu ca incepator si ce isi cumpara lumea azi :) trece timpul sa te bucuri de motocicleta si de multi km fara incidente
  14. Dimensiuni anvelope

    pe scrut , cauciucul A e ala pe care il ai tu acum 110 90 17, cauciucul B e celalalt foarte pe scurt, cauciucul A e cu 10mm mai mic in diametru si cu 20mm mai ingust sidewallul, adica lateralul e mai mic cu 5mm la cauciucul A circumferinta totala e aproape aceeasi. DAR mare grija, daca ai vitezometrul pe roata fata, cauciucul A se invarte de 506 ori intr un km pe cand cauciucul B se invarte de 498. Daca sunt ambele pe 17 fireste ca vor sta pe janta, dar se schimba (din punctu meu de vedere) mult ciclistica. Daca vrei sa intelegi mai bine, cauca ce reprezinta cifrele 110 90 17 , fa transformarile necesare si sunt formule matematica simple.
  15. Probleme pornire 2 timpi

    incearca fie sa tragi doar socul , fie doar sa accelerzi dar nu ambele. care e , in general idea carburatoarele au soc si acceleratie. socu il folosesti sa pornesti la rece. In general socu iri limiteaza admisia de aer, si creeaza o depresiune ca sa suga mai mult combustibil (adica amestec aer benzina) in cilindru. Acum, dupa ce a pornit, sa lasi sa mearga prea mult motorul c usocul tras nu e o idee ca poti sa il ineci : lasi prea mult combustibil si prea putin aer, pentru prea mult timp, in motor. incearca sa nu le faci pe amandoua si citeste putin despre cum functioneaza socul si clapeta de acceleratie
×