Mergi la conţinut

Malmsteen

Membri
  • Conţinut

    106
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki Versys

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    wiseshaketheseeker

Realizarile lui Malmsteen

  1. Oricand.De obicei sunt miercurea pe la arc.
  2. Multumesc, in sfarsit un om temperat, care sper sa ne mai calmeze.Imi cer scuze daca am scris 7 la suta si am mintit, a fost fara intentie, si va garantez, nu stiam ca voi starni asemenea reactii. Voi face o proba mai detaliata, acum si eu sunt f curios. inca o data imi cer scuze, intentiile mele erau cu totul altele.Daca e sa o vand, clar imi iau tot versys cand fac rost de bani.Daca nu, mi-e bine si asa:D Va salut.
  3. Sa nu ne mai certam degeaba, am scris despre motoreta mea, am ajuns sa ma cert cu voi pe nimicuri, daca e de offroad, daca v-am mintit la consum... eu nu inteleg, de ce as fi facut asta?In anuntul meu de vanzare, scrie detalii tehnice, an km..nu am laudat-o.Cand am inceput sa scriu dimineata despre mobra, sincer am si uitat ca e la vanzare aici.ORICUM NU SUNA NIMENI e la 3200 de euro mi se pare, cum ziceam transalpe si gixere pt toata lumea.
  4. Poate fi si o dovada ca motoreta e in regula, nu o vindeam decat din motive financiare.Nu inteleg, de ce trebuie sa ma justific atat?inseamna ca toti cei care vand motorete aici au vreo buba sau vor neaparat sa scape de ele.Eu nu mai scriu nimic, am vrut sa particip la conversatia despre versys, dar se pare ca devine totul f personal. Acum, dar daca am dreptate imi faci plinul.Daca citesti atent, am zis ca de offroad nu poate fi vorba.Ce dreacu tre sa va traduc asa. Deci?Eu am tupeu sa ne vedem acum.TU?? Iar pe siteul kawa la versys nu scrie nimic de dual purpose.de unde ai scos-o?este motoreta de asfalt.nu cred ca a sustinut nimeni altceva.
  5. Nu folosesc GPS pe motoreta, 200 maxim am vazut pe bord.Nu pot sa ma cert cu voi pentru a-mi sustine niste fapte, am incercat sa fiu foarte sincer in ce am scris. Asa ca inchei prin rugamintea de a ignora datele consumului motocicletei.Sunt un prost, nu stiu sa calculez. Numai bine :)
  6. Ca sa-ti clarific nemultumirea modului meu de exprimare, si sa-ti tai orice avant in a-mi da lectii de fizica: Am intrat pe A2 cu plinul facut, am mers aproximativ 100km cu viteza de 200km/h(deci in 30 minute am ajuns la benzinarie), si am bagat 7 litri. Inteleg ca ai facut profil uman, dar sunt chestii elementare mai baiatule. Ma duc sa ma dau cu mobra, e prea frumos afara ca sa ma cert cu tine.Vezi ca ti-am retinut numarul.
  7. Nu inteleg rostul postarii tale aici, topicul se numeste Kawasaki Versys probleme, rezolvari, pareri, tunning. Ar trebui sa stii sa citesti, vad ca te dai destul de cult.Tranzactiile mele, indiferent de natura lor, nu te privesc.Macar explica-mi de ce ai bolduit acolo sau ce ai vrut sa transmiti, pt ca ai fost pe dinafara. Eu cred ca te-ai atacat putin, ti se prind sireturile de la adidasi in lantul de la hornet. Revenind la ce am scris in postul precedent, nu am avut nicio intentie sa-mi laud mobra, in viata mea primeaza alte calitati, cele materiale sunt atat de neimportante...
  8. Salut, detin kawasaki versys, am aprox 10 000 km cu ea, sunt f multumit.Este a 10-a mea motocicleta, nu cred ca multi isi cumpara asa ceva, trebuie sa treci prin multe motociclete pentru a stii ce vrei. este o motocicleta aparent f ciudata, care pentru mine a devenit perfecta. Am mers si pe rivalii ei, Vstrom si Transalp. Pentru offroad am DR650, care oricum mi se pare greut.Deci discutia despre offroad cu KLE, fie el si KLE 500 mi s-a parut infantilo-amuzanta, cu procent cutremurator catre primul atribut. Este o motocicleta compacta, foarte puternica,foarte manevrabila, consuma putin, inalta, comoda, cuplu urias, si arata bestial. Am apucat sa o testez in toate conditiile tarii noastre de cand o am, deci nu vorbesc din google.Am mers iarna, pe ger, ninsoare, ploaie, noroi, am cazut cu ea, am ras si am plans impreuna. Motocicleta incearca sa satisfaca o mare parte din nevoile unui biker.drumuri de oras- autostrazi - drumuri accidentate. In oras - este inalta, poti trece cu usurinta printre masini, oglinzile sunt deasupra alor "lor".Pentru a fi auzit recomand, ca pe orice motocicleta, instalarea unei tobe sport, capabila de a dezvolta unde sonore cat mai ample, pentru a acoperi manelele colegilor conservisti cocalari.Pe mine nu m-a oprit niciodata politia pentru zgomot.Si toate motoretele le-am avut cu tobe gaurite, sparte.Pt versys am cumparat un leo vince, cu mustuc detasabil. NU MA DAU MARE CU NIMIC DIN CE SCRIU AICI, incerc sa acopar diverse arii ale utilizarii unei motociclete, repet am avut motociclete din majoritatea genurilor, de viteza chopper enduro touring. Pe autostrada, viteza maxima cu care am circulat a fost de 200km/ora; am parbriz touring, inalt, deci nu a fost foarte deranjant.Consumul la 100 de km, cu viteza asta, a fost de 7%.Cu un mers civilizat, la limita legalului, probabil ca mi-ar fi luat sub 5%.In oras imi ia in jur de 6%, eu merg destul de sportiv cu ea, pentru ce consum eram obisnuit cu mobrele precedente, mi se pare excelent(ex:gsxr k2 11%, suzuki vz800 10%, XT660 2004 8%). Colegii cocalari, in treninguri si adidasi, de pe vitezane, nu au nicio sansa in oras, nu spun ca sunt eu mare maestru, probabil doar pe perioada calda isi dezlipesc fundurile de pe BMWuri, pentru a agata fete cu GIXERUL.Are un cuplu f mare, trage f bine pe toata plaja turatiilor.abia dupa 100-120 sunt depasit( DA RECUNOSC, AM FACUT RACING PE UNIRII SI PE IULIU MANIU). Nu am nicio problema cu strazile si bordurile din bucuresti, furca upside down lucreaza minunat.Nu m-au durut niciodata coloana, sezutul, incheieturile, nici la cele mai lungi drumuri.Nu pot spune asta despre nicio motocicleta anterioara, maximul suferintei meie fiind GSXR600.Nu inteleg cum puteti sa circulati pe asa ceva. Bracheaza f mult, este foarte manevrabila, am 182 cm si 94 de kg, nu stiu daca cineva mai scund s-ar descurca la fel de bine cu ea.Desi la arc vad tipi pe varadero mai scunzi ca mine. Ultimul lucru precizat despre ea a fost aspectul.Din punctul meu de vedere, arata bine, iar faptul ca sunt rare a fost unul din motivele care m-au determinat sa o cumpar.Nu suport sa fiu la fel ca ceilalti.Din comoditate, sau pentru a copia, toti aleg VSTROM sau TRANSALP.Mie unul mi se par inutil de masive si de grele.Mai aud din cand in cand ,celebra "HONDA E HONDA FRATE".Sau parerea despre kawa, cum ca ar fi cele mai putin fiabile.Toate cele 4 japoneze in umila mea parere sunt la fel calitativ.Din cele 10 motorete pe care le-am detinut, am avut 2 yamaha, din ani diferiti, si categorii diferite, chopper si enduro.Ambele cu probleme similare.La SBK saptamana trecuta s-a stricat cutia de viteze la 2 yamaha.Trebuie sa trag concluzia deci ca yamaha sunt praf. Am un prieten f bun care a mers pe ideea de transalp, fiabilitate, dupa ce a avut KTM.De sase luni sta cu motorul desfacut, s-a stricat ceva la cutie.Nu este un transalp f vechi sau cu f multi km. Sunt fiare, fiabilitatea e relativa, dupa noroc, sau dupa utilizare. Am incercat sa acopar cat mai multe impresii acumulate de-a lungul kilometrilor cu ea, o iubesc, daca as avea bani mi-as cumpara toate culorile.Si la toate le-as pune tobe sport, suna demential.Restul banilor ramas i-as da la saraci. Imi pare rau daca am ofensat pe cineva, sunt mai din topor, dar adevarul doare.Nu am avut intentia sa ma laud cu mine, sau cu motocicleta mea.Mi s-a parut interesant sa gasesc un topic despre versys, si am vrut sa scriu despre ea.Atat macar ii datorez. Multumesc pt rabdare
×
×
  • Creează O Nouă...