Mergi la conţinut

iuda barbaru

Membri
  • Conţinut

    85
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    21h 25s

Postări adăugat de iuda barbaru


  1. La Multi Ani!

     

    .. unde mai pui ca k -750 - ul e mult mai usor per ansamblu,mai elastic,si daca-i pui un leading link,cu care-i sade bine ( http://www.youtube.com/watch?v=rQyhmB-vGQI ) te-ai scosdesi m-ul pare mai brutal,k-ul e mai elastic ca si constructie,facand fata mai bine terenurilor denivelate in ciuda loock-ului sau mai cuminte oleaca..

    mi-ar place si un k 750,ce-i drept.. (nipra 650 arata ok cu rezervor de ural 650,dealtfel - si viceversa fiind valabila)

     

    ..dar si m-ul are farmecul lui  :photo: 

     

    in alta ordine de idei,

    daca tot ne impartasesti din parerile tale,poti sa ne spui ceva si despre frane?

    cuplu - fata de 650 ( :spiteful: ),ciclistica-manevrabilitate,greutate.. 

     

    :beer: 


  2. Eu ti-am mai spus parerea mea, rulmentii nu sunt atat de importanti pe cat crezi. Eu am luat pentru ambielaj rulmenti "auto" Koyo, i-am explicat celui de la magazin la ce vreau sa pun rulmentii (este un magazin specializat) si mi-a dat rulmentii care trebuie. Mai multa grija trebuie sa ai la ambielajul in sine (role de calitate la biela, camasa bielei, samd) decat la rulmentii lui pe care se invarte in bloc.

    te cred,

    dar io m-am dus la noi la magazine de profil si m-am cam luat la certarele umpi cu ei p-acolo.ei doar vand piese si asta stiu sa faca.sunt convins ca nici unul din ei n-au montat in viata lor un rulment,de unde sa stie cu ce se mananca,..  vorbesc din reviste - atat. unul dintre ei pe care il cunosc mai demult,m-a luat deoparte si mi-a spus sa stau pe treaba mea,nimic nu-i de calitate ce se gaseste in comert,daca vreau intradevar ceva bun trebuie sa fac comanda la care se pun diferite adaosuri - politica magazinelor de profil.. mai bine cica sa imi comand io de pe net ca ies mai ieftin si macar am o siguranta. am gasit asadar ceva rulmenti de honda crf care vin direct din japonia si transportul dureaza pana la 6 saptamani.daca nu gasesc pe alte meleaguri ceva sa imi placa probabil comand de acolo. ambielajul e de m 72,incredibil dar sta foarte bine. l-am dus la un atelier  moto dotat si utilat corespunzator,l-am pus pe ceas si are 0,00 eroare! omul de curios a mai pus ceva ambielaje de italine de curiozitate si doar unul a fost 0,00 - evident,folosite si alea..

    la cat sunt de psihopat,daca nu era in regula pa pa,altul - ori reconditionat in ungaria ori unul nou - dar si 470 de euro..  mai mai scarpin dupa ceafa ca nu am niste centrifugale care sa imi placa. toate trebuiesc reconditionate,si daca nu etanseaza.. s-a dus dreq ambielaju ala de m..

     

    mno.. scuza-mi te rog aberatile,eu te urmaresc in continuare,si chiar si proiectul urmator. ma bucur ca am ce invata pe parcurs,si sa-mi mai notez pe la carnetelul meu cu stol de pasari..   :crazy: 

     

    spor in continuare!    :beer: 


  3. Alternatorul de pe ural-hamburg.de este japonez sau coreean si este adaptat de asa natura ca sa nu fie nevoie sa frezezi blocul, chestie care nu este reversibila in cazul in care vrei sa revii la dinamul de 6V sau dinam modificat pe 12V cum am vazut la un moment dat pe oldtimergarage.eu. Daca iti permiti e o solutie buna, nu vei avea probleme cu incarcarea. Eu am cumparat mobra cu carterul deja frezat si aveam si alternatorul, asa ca am mers pe solutia alternator de Ural cu flansa si releu electronic de VW Golf (incarca perfect).

     

    In privinta carterului de K750 versus M72... eu inclin spre cel de K750. In primul rand calitatea turnarii este mai buna iar asta se vede cu ochiul liber, in afara de asta am inteles ca cel de K750 are gaurile de ungere marite ceea ce asigura o ungere mai buna, desi aici ar fi de discutat. Eu cred ca de fapt canalele mai mari au prevenit colmatarea lor din cauza uleiului prost si a intretinerii proaste. Am un motor de K750 dar nu am stat sa-l studiez in amanunt, o voi face cand voi incepe sa-l repar. 

     

    pai si io m-am pricopsit cu un bloc de k foarte ciobaneste frezat - cu dalta..

    so..  a trebuit sa remediez problema,am incercat sa slefui toata zona aia sa nu se observe cu-m ca ar fi fost intervenit acolo vreodata,insa acum pare mult prea fina prelucrarea fata de bloc in sine, ma gandeam sa-l sablez..

    dar sa revenim - am cumparat un alternator de tico modificat pentru nipru.are lumina si curent sa mai dau si la altii..  460 de w parca. probabil ca mi-as permite,dar numai daca vreau sa revin  inapoi la blocul de m. in alta ordine de idei,materialul blocului de m e balshoi - dur,greu,fara imperfectiuni. cel de k are bavuri interioare ramase de la prelucrare care se desprind cu MANA!! nici nu vreau sa imi imaginez cum o fi mers motorul ala vreodata,si cum..  asadar,ma vad nevoit sa-i rectific absolut toate cotele interioare,si sa-i trag o mama de finisare - asa ..  pentru siguranta mea.. 

    daca,avantajul gaurilor si traseelor din bloc constituie unul dintre avantaje,probabil voi opta pentru blocul de k,sau de ce nu - pentru alt bloc de k   :dance:

    cum nu va fi pentru vanzare,prea putin ma intereseaza daca e orijinal sau nu.important este sa(-mi) mearga,toate celelalte aspecte fiind deasemenea irelevante.

    distributie am una splendida as putea spune,donata de fratiorul Ursache,iar pentru cilindrul drept stiu cui sa-i multumesc  :beer:

    despre rulmenti nu mai dezvolt,ca altfel iti rapesc fo 4 pagini numai pe tema asta  :laugh: . am io un fix si cu rulmentii..  :cool:

     

    beer.gif

    later edit

     

    din cate am inteles,pompa de ulei de ural 650 baga cu pana la 30% mai mult ulei. CLAR ca d-aia vreau..

    uite ce zice neamtu despre motorul de k (tot asta zice pe undeva si de pompa de ulei..) si despre pistoane (d-alea de care am si io .. :secret: )

    http://www.metriccustom.de/?session=8462724b4cf0387a69c0dec02b20657e&subject=Mahle%20Kolben&action=none&id=0&rkey=

     

    iar aici spune de toate..

    custom&aqs=chrome.2.69i57j0l5.13388j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#es_sm=93&espv=210&q=metric+customs+kmz+k+750

    alt aspect,daca ai vazut pe forumul cu useri multi,a postat odata un tip din moldova parca - @motospirit,si am obsrvat ca are be blocul de k montat capac de distributie de ural m 63(?) - ala cu filtru de ulei. so..  mi-ar place sa dezvoltam dar teama mi-e ca ma pierd. n-am avut motor de ural de asta,nu stiu ce-i p-acolo..

     

    aici avem unul dintre k-urile lui @motospirit,ala cu pricina..

     

    http://www.youtube.com/watch?v=RnaX8nR3dyM#t=0

     

    carburile ar fi al aspect luat in vedere,dar nu neaparat acum.

     

    enjoy   beer.gif


  4. io am depasit de mult 500 de euro si nu prea se vede mai nimic,nu sunt nici la jumatatea proiectului,so...

     

    rugaminte,

    poti sa-ti dai cu parerea putin,ori chiar sa ma sfatuiesti de vrei,cu privire la copy-paste de dincolo ..

     

    scormonind dupa diverse lipsuri p-aici,am dat de acest alternator denso adaptabil pe m 72 - k 750. http://www.ural-hamb...epr-p-2187.html  interesant e faptul ca nu e nevoie de nici o modificare,cu atat mai putin raschetarea suportului de dinam,ba mai mult decat atat - pinionul de antrenat de catre pinionul axei cu came,are toate sansele sa calce pe toata suprafata pinionului antrenant,evitanduse astfel uzura neuniforma a pinioanelor.pe langa toate acestea,flansa se poate suci pana se obtine toleranta corecta intre danturile pinioanelor in cauza,inlaturand astfel oarecum si zgomotul specific de distributie de tractor - in brazda-daca vreti..

    eu am un alternator de tico  excelent prelucrat de nea Victor. am insa avut mult de furca cu confectionarea flansei,n-aveam nici o cota fapt pentru care am acceptat usturimea portofelului.. ba unde mai pui ca si blocul are gauri date anapoda prin el cu bormasina,suprapuse aleatoriu pana ce,probabil,cel cu bormasina in mana stanga,nimerise indeplinise oarecum ceea ce avea de  gand. sau nu. toate gaurile ramase prin bietul carter au fost astupate cu silicon d-ala rosu..

    nu stiu daca o sa am nervi pentru a-l carpi,probabil o sa renunt in detrimetrul altuia tocmai datorita faptului ca stiu io c-a fost carpit si rascarpit..

    avand blocul original de m 72 in stare perfecta - probabil ca voi opta din nou pentru ala,desi ii modelul ala ciudat  fara rulment la axa cu came,respectiv bucse de bronz la ambele capete.

     

    intrebare

    se tot povesteste in popor ca blocul de m e inferior celui de k.

    fara discutie,prelucrearea celui de m e net superioara celui de k (ca majoritatea pieselor,de altfel..),asadar - inafara de aripioarele alea e racire,ce are in minus unul fata de celalalt? ce castig daca aleg un bloc de k - ce pierd daca aleg blocul de m?

     

    Multumesc! 

    beer.gif

     
     
    ps. multumesc pentru  filmulet,de-a dreptul fermecatoare rusoaica..
    mai asteptam si altele
      :beer:

  5. caut motor de minsk fara set,carburator,aprindere,chiar si fara capace laterale.ofer la schimb un motor de jawa 125 complet [lipseste doar capacul de la aprindere si mecanismul de ambreaj]+un cilindru si posibil o chiuluasa,sau un motor complet de mz 175.ambele motoare au aprindere si carburatoare originale.

    0727196351 sau pm

    multumesc :beer:


  6. Din pozele astea nu poti decat sa presupui ce anume vinzi.Daca suporti transportul si pui niste poze care sa poata fi si vizionate iti ofer 50 lei pe el

    ALOOO ...! UN ROBINET DE MINSK COSTA 35 LEI,IAR TU-MI SPUI CA-MI DAI 50 LEI DAR SA SUPORT SI TRANSPORTUL? BA TU AI IMPRESIA CA S-A INTALNIT HOTU' CU PROSTU'? CREZI CA-S MILOGUL TAU? CU OFERTE DIN ASTEA SA MERGI LA TARFELE TALE,AI INTELES?! NICI ROBINETUL NU TI-L DAU LA BANII AIA,PRICEPI?! MA INTREB.... DACA TI L-AS OFERI PE GRATIS,DUPA MINTEA TA,TOT EU AR TREBUI SA SUPORT TRANSPORTUL? BA DA CE CAP AU UNII... :whistling:

    ps. .. da de unde esti ? ca tot uit.. :unknw:

×