Mergi la conţinut

pasquale

Membri
  • Conţinut

    73
  • Membru din

  • Ultima vizită

1 Urmăritor

Despre pasquale

  • Data naşterii 26.02.1968

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    BMW f 650 gs

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    la cerere
  1. pasquale

  2. E bine pentru inceput sa-ti iei un motor cu mai putini CP. Chiar daca esti o persoana care-si stapaneste pornirile "aventuroase" lipsa experientei poate face sa mai gresesti uneori si atunci iti trebuie un motor care sa te ierte si sa nu plece de la semafor fara tine . Dupa parerea mea f important in afara de puterea motorului este alegerea unei motociclete potrivita tie ca si persoana, ma refer la greutate, inaltime, un motor care sa-l poti manevra usor fara sa fie o povara. Iarasi este important sa fie un motor potrivit pentru plimbarile pe care ti le propui sa le faci mai des, adica oras sau in afara orasului. Skill-ul vine cu timpul cu parcurgerea cat mai multor kilometri. Eu am pornit de la ideea ca o sa-mi cumpar choper ca prima motocicleta iar dupa ce am facut scoala si m-am prins cum sta treaba am sfarsit prin a-mi cumpara un enduro-touring Parerea mea !!!
  3. Prima Mie De Km :)

    Multam frumos !!! Si tie iti doresc cat mai multi km fara incidente
  4. Ce meserii au motociclistii din romania ?

    tot un fel de joaca....productie filme...
  5. Prima Mie De Km :)

    Salutare la toata lumea !!! Va mai amintiti de mine ? Acum ceva timp in urma deschideam un topic in care va ceream sfatul in legatura cu decizia de a deveni motociclist la 41 de ani (http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=53210), iar acum revin dupa ce am parcurs prima mie de km. Sunt foarte incantat de decizia luata, sunt incantat de mine ca motociclist si de motocicleta pe care am cumparat-o :) ( BMW f 650 gs). Ma simt excelent pe motor, am mers mai mult in oras in plin trafic dar si in afara Bucurestiului, chiar azi am facut o tura de vreo 120 km. Faptul ca am B-ul de vreo 22 ani ma ajuta foarte mult, pot sa anticipez , pot sa ma feresc de cei mai putini binevoitori sau de cei mai putini experimentati, in trafic. Ca si la masina am un stil de condus destul de calm fara sa ma agit inutil si chiar daca sunt pe motor respect regulile de circulatie si in special viteza maxima admisa de lege. Unde este loc de mers tare si de savurat placerea mersului pe motor o fac dar fara sa ma dau in barci iar unde nu e loc, stau cuminte. De cand merg cu motorul pot sa va spun ca este o mare diferenta intre a fi la volan si a fi pe doua roti, in sensul ca esti mult mai vulnerabil si ca trebuie sa acorzi mult mai multa atentie la ce se intampla in jurul tau, trebuie sa fi permanent prezent si sa nu lasi nici o clipa gandul sa te duca in alta parte. Pana acum nu m-am tavalit deloc si sper sa raman cat mai mult timp asa . Cred ca in cea mai mare masura depinde de noi, de stilul nostru de mers. In sfarsit nu sunt eu in masura sa dau sfaturi dar asta simt acum la minima mea experienta pe doua roti. Pai cam atat am avut sa va zic pentru moment, as vrea sa ne mai auzim dupa alte cateva mii de km fara incidente si cu mai multa experienta. Asfalt uscat va doresc la toti !!!!
  6. O Incepatoare...

    Nu stiu cat ai inteles in problema cu permisul si in cea cu motorul dar sper ca ai inteles ca data viitoare sa nu mai incepi un topic, indiferent de domeniu, cu "stiti eu merg in SUA ....Israel ....alea alea...hayabusa " ca uite ce risti sa nasti. Mai simplu era sa o dai sec "nu stiu cu bicicleta vreau permis de motor ce sfat imi dati, cine poate sa ma ajute " si sunt sigur ca ai fi avut ocazia sa vezi si o alta fatza a tagmei celor care se dau pe doua roti, tagma la care si tu vrei sa accezi. Bafta anyway !!!
  7. O Incepatoare...

    Cred ca a inteles ce trebuia sa inteleaga si nu o sa-si mai ia permisul la Ploiesti, o sa-l ia direct la SUA acolo, pt ca acolo oameni sunt mai intelegatori si nu or sa o certe asa cum am facut noi si poate ca acolo nu are nevoie sa stie cu bicicleta.
  8. O Incepatoare...

    Vezi daca mai intai poti sa mergi pe motor si dupa aia sa te gandesti la ce fel de motor iti vei lua. Asta cu mersul pe motor nu prea se compara cu mersul pe bicicleta ( diferenta mare intre cele doua vehicule ) . Toate arata foarte bine si ne fac cu ochiul dar la alegera unui motor contribuie foarte multe alte aspecte in afara de design. In sfarsit....iti urez bafta in obtinerea permisului si dupa aia asfalt uscat
  9. La Inceput

    Felicitari !!!! Si de acum asfalt uscat !!!!
  10. Primul Accident...

    aaa... uitam... in oras si nu numai, stai usor, nu te grabi la moarte. Nu-ti depasi limitele si fi minimal in actiuni (fa un lucru doar daca este neaparat necesar [depasiri, mai ales]).
  11. sfat Motor Adecvat Pentru Incepator

    Este exact asa cum l-ai descris, numai ca examenul este incomplet fara proba de evitare. De anul asta s-a introdus si aceasta proba. Proba care nu intra in cele 4 minute acordate pentru executarea poligonului. Este o proba separata si destul de simpla. Si am uitat ceva important. La manevra de evitare daca ai daramat jalonul esti respins fara drept de apel.Se considera ca nu ai putut sa eviti o masina care ti-a aparut din lateral si ai intrat in ea. Logic nu ?
  12. La Inceput

    Si tu ?
  13. La Inceput

    Buna gluma ce misto esti !!!!!
  14. La Inceput

    Asta da
  15. La Inceput

    Nu pot sa te contrazic aici numai ca la asta cu permisul asa e. Exista o legatura insa la ce spunea Cristi, in sensul ca daca trebuie sa susti din nou sala pentru a-ti redobandi permisul de conducere dupa ce ai comis o faradelege, intradevar nu poti sa conduci nimic decat in momentul in care ai luat sala pentru categoria pentru care ti-a fost retinut permisul. Asta-i tot....
×