pai ,, sa faci'' un motor ,ma cam indoiesc , dar daca vrei sa reconstitui unul din mai multe cu ceva improvizatii romanesti, ar fi mai probabil,
fa-ti si tu un plan de bataie sau daca il ai ,expune-l ,sa inteleaga tot omul cam ce vrei...
daca nu ti-ai gasit am ce iti trebuie ,adica un motoras mai mic 12v reductor incorporat..
sistemul asta cu parbriz reglabil electric il are gsxf-ul de 1100 de acum f mult timp..
da, pune mana si fa-o ...
este posibil sa fie de la ulei problema ta ,daca tot ai desfacut ambreiajul si ii schimbi uleiul ,era bine sa cureti discurile ,se creeaza o pelicula . aaa si cred ca nu ai bagat vreun aditiv prin ulei ,nu ?
terminati-va fratilor cu apa , daca ai apa in carburi porneste greu sau nu porneste ,intrerupe ,nu-ti taie gazul la 5000rpm ,
regleaza-ti carburatoarele si schimba tipul de bujii ,nu bosh si ngk ca sunt vai mama lor
iar cel cu gs-ul de 500 -verifica- cablul de soc daca il ai pe ghidon ,este mult mai probabil sa fie cel care iti face probleme
o compresie nu strica ,mai ales la inventiile care le-ai facut...