Mergi la conţinut

kaospctqc

Membri
  • Conţinut

    9
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre kaospctqc

  • Data naşterii 09.04.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda Transalp '91

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    kaos_qc
  1. kaospctqc

  2. istorice Primul Motor

    Merci pentru link. Astazi mi-a mers intr-un singur piston pe ultima parte a drumului spre munca. Cred ca am probleme electrice mai mari decat mi-am inchitpuit la inceput. Trebuie sa ma apuc si sa verific toata instalatia electrica .. sa ma asigur ca nu imi fura curent pe undeva. Am gasit o schema electrica pe net: http://www.motorlife.ro/motociclete/scheme...ice/jawa638.gif Cu prima ocazie cand o sa am ceva timp liber ma apuc de asta PS: Stiti pe cineva care ar putea face asta pentru mine ? pentru cazul in care imi pierd definitiv si iremediabil rabdarea..
  3. istorice Primul Motor

    Merci de incurajare :) Pai am avut timp doar sa leg pozitia la faza scurta .. avand in vedere ca am mai multa nevoie de faza scurta decat de luminile de pozitie .. Maine o sa trec printr-un targ sa iau un releu de semnalizare de dacia, si sper sa nu fie si alte probleme la semnalizare. Probabil vor fi .. va trebui sa desfac cutiuta cu comenzi de pe maneta stanga sa vad daca sunt ok contactele. Cutia de viteze a inceput singura sa se comporte mai bine, asa ca o mai aman. Sper sa obtin in curand cateva opinii despre motocicleta de la cineva care a surubarit destul de mult la motociclete jawa, si o sa vad atunci ce mai trebuie facut la ea. Deocamdata sunt foarte fericit ca pot sa merg cu ea la munca si inapoi acasa :) chiar daca acum nu ma bag printre masini si merg destul de incet, e o placere foarte mare sa fiu pe doua roti. Incepe sa se devina palpabila senzatia ca am motor in sfarsit :) (scz daca suna aiurea dar despre asta e vorba, nu?)
  4. Salutare, Incerc sa deschid o discutie despre motocicleta pe care vreau sa o conduc :) M-am hotarat, in urma unei oportunitati, sa imi cumpar o motocicleta jawa din '90. Statuse in jur de 2 ani intr-un garaj in Piatra Neamt, si un amic mi-a adus-o cu o dubita in Bucuresti. Initial, amicul meu trebuia sa se ocupe de ea, sa o aduca la o stare functionala din toate punctele de vedere, dar din lipsa de timp (a lui) m-am decis sa ma ocup eu de ea. Am reusit sa o aduc in fata blocului (mentionez ca am ~0 cunostiinte de mecanica cu toate ca am facut o facultate din Politehnica) moment in care ma cam scarpinam in cap in legatura cu ce ar trebui sa fac. Dupa ce am observat ca bateria era moarta am hotarat sa o duc la un service sa imi faca o evaluare. Am gasit un service cam la 4 statii de tramvai de mine si intr-o zi am impins-o pana acolo. Dupa cam o saptamana, si dupa ce au fost schimbate platini/bobine de inductie/condensatori, acum ma pot plimba in jurul blocului cu ea. Au ramas ca probleme de rezolvat: - semnalizarea, din cate mi-am dat seama, releul de semnalizare e ars si am inteles ca se potriveste unul de dacie. Inca nu stiu daca e singura problema. - faza scurta/lunga. Acum functioneaza doar pozitia din farul din fata... trebuie sa verific conectica... pentru continuitate .. - cutia de viteze/schimbatorul de viteze. Din pacate, schimbatorul de viteze nu revine la pozitia normala dupa ce schimbarea vitezei fapt ce imi creeaza dificultati cand incerc sa schimb din viteza superioara in viteza inferioara ... drept urmare mi s-a intamplat sa plec de la semafor in viteza a 3-a sau a 2-a, fapt ce a adus cateva injuraturi si claxoane (mentionez ca am permis categoria A de 6 ani si nu am apucat sa merg deloc cu motocicleta in perioada aceasta... am si categoria B si am experienta de condus zilnic de cam 1 an si jumatate..) In legatura cu schimbatorul de viteze, am inteles de la o cunostiinta ca exista doua arcuri care sunt responsabile cu pozitia schimbatorului de viteze, ce se afla intr-o pozitie care pentru a le schimba implica dezasamblarea a carburatorului si a altor parti din motor si ca uneori se prefera adaptarea, aducerea manuala a schimbatorului in pozitia corecta pentru a efectua schimbarea vitezelor .. dar inca mi se pare foarte greu .. deseori schimb vitezele in ordinea 3 > 2 >3 >2 >3 >2 .. incercand sa ajung la viteza 1-a. Din ce am putut sa aflu .. in ziua de astazi, in general propietarii de motociclete "sovietice" sunt si mecanicii lor. Imi doresc sa invat sa o repar si sa o reglez pentru a functiona in parametrii corecti dar e nevoie de sfaturi si pareri si idei si etc. Am nevoie de experienta voastra :) daca mai e cineva care a avut o jawa si imi poate da sfaturi despre intretinerea ei in timp.. despre diverse modificari la partea tehnica gen aprindere electronica .. si ori ce altceva :) va rog sa nu ezitati Stefan Ioan Incepator motociclist :)
×