Mergi la conţinut

frigider

Membri
  • Conţinut

    203
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    11d 9h 40m 6s

Despre frigider

  • Grad
    pseudo-motociclist

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti + Braila, Romania Sat
  • Posesor(oare) de
    zx6r
  1. Salut, stiu ca era pe site un catalog moto destul de smecher unde puteai sa filtrezi moto dupa tot felul de specificatii - era f util pt cineva care vroia sa -si cumpere o moto, bifa niste criterii si ii apareau niste modele - super smecher. Mai e pe vreundeva? Eu nu am reusit sa-l gasesc. Noroc!
  2. Kawasaki ZX-6R Ninja 2007 Bucuresti 4200 eu NEG.

    pret nou 3700 euro. carena de sus e ciobita in dreptul oglindei din stanga. trimit poze la cerere.
  3. Vand o bucata parasolar extern pentru o casca Nolan N84. Asa numitul VPS - Vision Protection System. Il am de nou, a venit cu casca dar nu l-am folosit decat la primele 1-2-3 iesiri apoi de atunci zace nefolosit. Se monteaza "la exterior", peste viziera; se sprijina pe viziera cu niste picioruse de silicon, sa nu o zgarie. Link catre produsul pe Louis: https://www.louis.de...number=20015606 Pretul e 29.99 e, care se traduce in lei prin cursul special Kronau de azi (4.63 ron) la fabuloasa suma de 138.8537 Roni frumosi . Pretul meu, e jumate din cel al produsului nou (70 roni si mai frumosi ), mai mult, e si NEGOCIABIL . Predare personala in Bucuresti, ma gasiti la tel 07 cinci 1 zero 2 sase noua noua 6. marimea castii mele e XS si oricum astia au putine Shell Size deci e f posibil sa mearga si la M se poate proba fara probleme. » Post actualizat in 17 Jan 2016 11:36 AM ZIS BINE, XS.
  4. Mentionez din start ca nu sunt interesat de schimburi. Sunt al doilea proprietar, este prima mea motocicleta, o am din 07.07.2010 de la 4700km. Are o singura cheie, asa am cumparat-o.(se poate duplica dar eu unul nu am avut nevoie de dublura in cei 5 ani de cand o am. Daca nici de cheia de la moto nu ai grija.. ) Dupa cum se poate observa in cartea de identitate motorul a fost inmatriculat in romania prima oara in 21.04.2010 iar in data de 17.05.2010 apare la rubrica "modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului" se mentioneaza schimbarea seriei motorului (motorul a fost schimbat – corectati-ma daca gresesc), urmand ca in 07.07.2010 sa intre in posesia mea. Trimit pe mail poze cu actele celor interesati. Nu sunt racer, am mers cu ea in regim de touring si regulamentar mai tot timpul. De cand este la mine nu a vazut asfaltul cu alta parte decat cu cauciucurile. Are crashpad-uri Barracuda - le am de la putin timp dupa ce am luat-o si nu au fost ''puse'' la treaba. Motocicleta este in mare stoc(nu s-a umblat la lumini/toba/valva fluture/catalizator - deci fara probleme la RAR/control decibeli etc.), singura modificare este la prinderea numarului de inmatriculare(vezi poze). Nr. kilometri parcursi la data de azi: 27637. (si nu cred ca mai cresc anul asta, poate doar de acasa la garajul unde va ierna) ITP(05.2016) si RCA(pana in 16.11) inca valabile, taxe la zi, actele sunt pe numele meu, se vinde ca la carte, adica o scot de la fisc(asta inseamna ca trebuie sa ma duc la BR sa scot fiscalul, stiu ca se scoate 'pe loc' deci mai mult de o zi nu ar trebui sa-mi ia, sau hai 2, ca ma duc de seara in BR si ma intorc a doua zi). Defecte inca din ziua de cand am luat-o: - carena stanga sus fata reparata+revopsita(vezi poze). - stut ghidaj rupt la semighidonul din dreapta(vezi poze) - rolul acestuia este strict pentru ghidaj, la momentul respectiv mi s-a explicat ca la curse(unde se merge agresiv) nu se foloseste acel stut, persoane avizate (printre care si dl. TNG) au confirmat. - ii lipsea arcul de actionare stop la frana spate - am pus un arc, (vezi poza) deci e ok. Defecte de dupa ce am luat-o: -zgarietura bascula (vezi poze) - asta e din 2014, am lasat-o la mecanic, probabil a alunecat de pe stander din ala cu urechi metalice. Am mesaje private cu cumparatul crash padurilor, poza cu moto cum am ajuns acasa dupa ce am luat-o, poze de cand avea suportul de numar nemodificat, mailuri+poze de cand am luat-o, poze cu km din bord la sf de an(am gasit din 2013 si 2014, daca mai caut ar trebui sa gasesc si din 2010, 2011 si 2012), mail la proprietar „de multumire” cand a facut 10.000km, poze cu actele, poze de prin excursii etc. Inainte sa o pun la vanzare imi picura ulei pe la galeria din stanga (celebra problema la kawasaki) am zis sa o repar inainte sa o vand, ca asa e omeneste, asa ca am dus moto la TNG(mare om, mare caracter) pt verificare+remediere, iar daca tot a ajuns acolo dl TNG a mai umblat la una-alta, lista operatiunilor e mai jos: 1.De pe tester - date generale motor vezi poze 2.De pe tester - ultimele 3 erori filtrul de aer initial era imbacsit, e posibil ca datorita lui sa fi aparut erori temporare de O2 sensor 3.De pe tester - toate erorile de-a lungul timpului (nu toate erorile aparute in log au fost observate de mine, unele sunt temporare, ele sunt in schimb scrise in jurnal; spre exemplu singura pe care am putut s-o vad ca si cod este cea cu Camshaft sensor failure - cand din cauza firului ros de un soarece motorul nu a mai pornit pana nu s-a remediat defectul pe cablu; una temporara a fost in 2014 la prima pornire - aveam FI aprins dar dupa ce s-a incalzit si am schimbat uleiul FI a disparut.) Explicatie marcaj eroare "Camshaft sensor failure" pe poza: firul senzorului a fost ros de un soarece, incomplet, si a fost remediat in aceasta primavara. TNG mi-a explicat ca aceasta eroare poate aparea si dupa ce motorul a pornit, din cauza firului ros - se mai misca de la vibratii etc., de aceea numarul e asa de mare. (el nu stia ca am avut problema cu firul ros cand a facut diagnoza, de aceea apare marcata aceasta eroare - omul era mirat) 4.De pe tester - Verificat unghi maneta acceleratie vezi poze 5.De pe tester - Verificat indicator treapta de viteza vezi poze 6.DEMONTAT CAPAC DISTRIBUTIE SI ETANSAT problema clasica la kawasaki cu garnitura de chiuloasa 7.STRANS COLIERE FURTUNE AGENT RACIRE mi se paruse mie ca scazuse nivelul de antigel din vasul de expansiune - nu a fost cazul, nu au fost descoperite pierderi. 8.IZOLAT INSTALATIE ELCTRICA ROASA DE SOARECI vezi poze..soarecii sunt bulangii. 9.DEMONTAT SI VERIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE vezi poze 10.MODIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE,ELIMINAT ZGOMOT MOTOR din cate am inteles de la vibratii "sare inapoi" intinzatorul, acum nu mai sare. 11.COMPLETAT SURUB CARENA LATERALA aveam vreo 3 lipsa..zic bine cei care recomanda sa pui superglue pe ele cand le pui la loc. (Respect TNG pt ca mi le-a pus la loc, eu nu stiam de unde au aparut) acum e doar unul lipsa..vezi poze.(nu cred ca e problema cu gasirea unuia) 12.CURATAT CORP INJECTIE vezi poze 13.CURATAT INJECTOARE vezi poze 14.REGLAT SHOC vezi poze 15.SINCRONIZAT CLAPETE ACCELERATIE vezi poze 16.REGLAT AMESTEC CARBURANT PE RELANTI vezi poze 17.CURATAT AIR BOX, SCHIMBAT FILTRU AER SPORT vezi poze 18.Verificat presiune pompa de benzina vezi poze - Ulei Motul 300v 10w40 + filtru Hiflo schimbate la inceput de sezon , adica acum ~ 2500 km - Filtru aer sport pipercross (are echivalentul distantei Ciolpani - Bucuresti) - Baterie cu gel luata anul trecut (pentru a mi se acorda garantia s-a verificat incarcarea atunci, era in parametri) - Antigel schimbat anul asta - Motul Motocool. Incarcarea a mai fost verificata si in primavara anului in curs cu ocazia firului ros, din nou era in parametri. Ca si nevoi: cauciuc fata – e un dunlop spormax qualifier RR DOT1608 (spatele e luat in 2013(sau 2012?) de nou, dar e putin patratit..DOT0812), placute frana fata, lichidul de frana ar trebui schimbat. Anul trecut am facut putin peste 1200km, anul asta vreo 2500(din care 1200 in 4 zile consecutive). Proba doar cu banii in mana si buletinul pilotului, as prefera ca persoana care face proba sa aiba permis categoria A; daca nu, va plimb eu. Cateva informatii / "dotari" din fabrica, in caz ca nu le stiati deja: - faruri cu 'lupa' pe ambele faze - faza scurta + stopul se aprind cand porneste motorul (am vazut intr-o seara un F4 care ori avea bec ars.. ori uitase pilotul sa aprinda farurile, nu stiu precis pe ce sistem se aprinde farul la acel model dar nu este "safe" sa mergi fara lumini nici macar ziua, apoi seara..) - indicator treapta de viteza - slipper clutch (la retrogradare in ture mari, intentionat sau din greseala,ambreiajul nu permite blocarea rotii spate) - 2 injectoare / cilindru, al doilea set de injectoare se "deschide" dupa 8000RPM. - cronometru la comenzile din dreapta - mod diagnoza (in cazul unui defect se afiseaza cod de eroare, se explica in manualul de service ce reprezinta acel cod, este mult mai usor de identificat o problema - asa am stiut ce sa caut cand am avut problema cu firul ros, s-a mers la sigur) In poze saua pasagerului are o "perna de spuma" prinsa de ea cu scoci pentru confortul pasagerului... se da jos fara probleme. Totul este pe fata, scopul meu e sa vand moto de care m-am bucurat 5 ani si care nu m-a lasat niciodata in drum, sa se bucure si altul de ea, nu sa pun lumea pe drumuri aiurea. Pret: 4200 euro, NEGOCIABIL. Contact: PM sau sunati la 0 7 5 1 zero doi sase noua noua sase (vad ca se poarta) Moto se poate vedea in bucuresti, sector 6. Pentru orice alte poze+info+etc: cere si ti se va da. *Vad ca pozele se incarca f greu (laptop mai vechi), daca sunteti interesati lasati-mi un mail si va trimit pozele pe transfer.
  5. Sfat

    esti cam inalt, intra aici http://cycle-ergo.com/ sa vezi cum o sa stai pe ea nu cred ca ai cum sa dai gres cu moto asta. sa-ti vina bine ca dimensiuni poate doar daca ar fi sa iti iei altceva, la cat esti de inalt poate o capra de enduro/touring gen yamaha xt660z da asta e monocilindru si iti vibreaza ochii in cap.. scapi de una dai de alta. (sau poate nu esti asa sensibil la vibratii )
  6. Toate Tipurile De Motociclete Într-Una Singură

    sa moara ciupi, as da bani pe asa ceva.
  7. Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii

    omule, graba strica treaba. inveti exersand, nu neaparat fortand. tu trebuie sa faci jaloanele alea cat sa iei permisul, atat. Nu tre sa le faci intr-o roata si nici nu cred ca e vreo limita de timp (la mine parca nu a fost) Vezi-ti de ale tale, fa ce trebuie sa faci sa iei permisul si nimic mai mult. La scoala inveti cat sa iei permisul, restul se invata in trafic. Nu te gandi ca vezi doamne daca la momentul astas nu poti sa faci jaloanele alea ca instructorul vei ramane la nivelul la care esti acum mereu.
  8. Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii

    nu te invata la scoala moto sa fii inconstient. poate la scoala vietii. atat ca s-ar putea sa ramai corigent
  9. sfat Sfaturi Alegere Motocicleta Pentru Incepator

    salut, o sa zic asa din auzite cate una cate alta, rog posesorii sau cine o mai fi pe aici si se pricepe sa ma corecteze daca bat campii. daca zici ca ai merge mai mult pe asfalt atunci parca VStromul suna mai bine, e orientat mai spre sosea. Esti cam inalt tu asa, nici sa fie moto prea mica..VStromul e cam "mic de inaltime" (inaltimea la șa) La bmw te referi la F 650GS? Daca te referi la asta, sa stii ca e monocilindru = cam vibreaza, dar are si avantaje - consum mic. Si asta e cam mic de inaltime, eu am 1.83 si imi e mica moto asta.. nu stiu daca are 6 trepte.. Ca ”marime” cel mai bine cred ca-ti vine Transalpul din 2000, toti spun ca e a naibii de fiabila. (nu stiu daca sufera de releu de incarcare care se arde) Asta, ca si VStromul are motor in V = cuplu mai mare, adica un lucru bun cand ai 105Kg. Uite aici un site unde poti sa vezi cam cum stai pe moto http://cycle-ergo.com/ De mers..nu stii pe unde o sa mergi pana nu o sa o ai, mie unul mi s-a cam pus pata de niste ”câmp”..
  10. Transalpina Inchisa?

    eu auzisem zilele astea ca a fost deschisa. http://alba24.ro/ministrul-transporturilor-despre-transalpina-este-deschisa-circulatiei-dar-are-statut-de-drum-in-lucru-a-ajuns-in-situatia-de-copil-orfan-330368.html
  11. Ghid: Verificarea Motocicletei La Cumparare

    testul de drum mai bine il faci tu, in cel mai "rau" caz cu banii in mana la proprietar.
  12. Magazine Moto In Braila

    salut oameni, tre sa cumpar urgent ulei + filtru, ce magazine mai sunt prin oras?(nu am mai fost de ceva ani ) + daca stiti sa-mi spuneti si de ITP cu atat mai bine (e urgeent !!!! )
  13. Supravieţuirea Pe Două Roţi În Bucureşti

    cred ca se vede mai "naspa" prin ochii camerei decat in realitate dar da, e dubios.
  14. planificare Canionul 7 Scari

    site-ul asta e mort. incearca pe celalalt.
  15. Conducerea Motocicletei Pe Ploaie

    se cam bat in cap cele de mai sus :) oricum, e clar ca trebuie avuta mai multa grija.
×