Mergi la conţinut

cezarzanf

Membri
  • Conţinut

    155
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2h 50m 57s

2 Urmăritori

Despre cezarzanf

  • Data naşterii 21.11.1978

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Ramincu Sarat
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki GPZ 500s

Metode de Contact

  • Yahoo
    zanfirescu_cezar
  1. Honda F4 Sau Zx6R

    Ca incepator ....f4. Si asta mi se pare prea mult dar ce sa mai zic. Au fost o groaza de discutii pe aici si nu e recomandat incepatorilor motor puternic. Am mers si pe F3 si pe F4 si pe zx6-r (636) din 2003 sau 2004. Ultima e mult mai puternica decat celelalte doua din mai multe cauze. Si un f4 fata de un f3 trage putin mai bine. Adica am facut diferenta dintre f3-ul meu din 96 si un f4 din 2000 ambele intretinute. F4-ul se simtea ca accelereaza mai bine (asta si din cauza cailor poate) dar si ciclistica parca era mai ok. De zx6-r ala simpu (nu 636) zic ca e destul de puternic si el nu ca un 636 dar trage bine. Plus ca pozitia ca incepator e mai aiurea decat la un f4. F4i nu stiu cum este la drum. Am mers vreo 500m cu una deci nu am mers . Dar eu recomand ceva ieftin pentru inceput si mai usor cu CP si cu cuplul ca nu e de joaca. Cauta un F3 sau daca neaparat vreu f4 fie un f4 dar mare grija. Am avut GPZ cu 60 Cp inainte si asta F3-ul e racheta pe langa ala.
  2. In perioada 27-28 august 2011, se va desfasura la Ramnicu Sarat, intrunirea moto ,,MOTO BYKERS PARTY", in aceiasi locatie ca si anii trecuti (popas Balta Alba).Popasul se afla pe DN22 Rm.Sarat - Braila, la aproximativ 20km de municipiul Rm.Sarat.Intrarea este libera. Cazarea se poate face in motel, casute sau la cort.Se poate manca in cele doua restaurante care au si linie de autoservire.Teren de tenis, piscina, namol terapeutic, pescuit sportiv.Administratorii popasului interzic focul deschis in locatie deci si gratarele.Se vor organiza jocuri si concursuri rasplatite cu diplome. Discoteca, karaoke. Se asigura paza la corturi si motociclete pe toata durata desfasurarii intalnirii.Nu se permite accesul auto in teriorul campingului. Parcare in exterior.La intrunire ,ca de obicei, va asteptam cu o surpriza placuta. Relatii la telefon 0745750744 Nicu Baciu. Intrunirea are loc sambata si duminica. Se poate veni pentru relaxare sau bere sau baie si de vineri dar nu are legatura cu intrunirea.
  3. Moto Bykers Party

    Sa fie pus si la rubrica intruniri nu numai la zona Buzau. Ca lumea de la Bucuresti ma intreaba daca tine. Nu intra multa lume pe Buzau. Anuntul trebuie facut la intruniri. Si asa o sa vina lumea.
  4. Program Intruniri Moto 2011

    La Balta Alba pentru cei care nu stiu. 27-28 august 2011.
  5. Frane Si Curbe

    Bunn...ce sa zic. Cred ca trebuie sa mergi mult si intai sa mergi incet sa incepi sa ai curaj pe curbe. Adica sa cunosti motorul si franele bine la inceput. Apoi sa mergi pe niste curbe mai serioase. La mine treaba sta cam asa: Dupa vrei 12.000 facuti pana acum nu am ajus pe Cheia. Anul asta mi-am propus sa ajung. Dar am fost pe la Lepsa, Ciolanu (nu pe partea cu Magura). De Posada nu zic ca alea sunt usoare. Cele de la Lepsa si Ciolanu sunt mai grele. Am mers cu pasager de fiecare data. Adica singur nu am ajus sa ma dau pe curbe mai serioase sa vad ce si cum. Si stiu ca este nasol ca inca nu am curaj sa o inclin tare. Dar nici cauciucul nu imi perminte acest lucru (Pirelli Diablo Strada) pe un CBR F3. Dar si acestea se inclina destul de mult dupa parerea mea de incepator. Mai ales cu pasager simteam ca sunt foarte inclinat in curbe, noroc ca pasagerul stia sa stea. La mine s-au schimbat 2 lucruri in 2 ani de zile. Franarea. Inainte framan mult de tot cu fata si ajutam cu spatele cand era nevoie. Acum am inceput sa am incredere mai mare pe frana spate (pana la un punct) si mai ales inainte de curbe sa franez spatele si usor fata si in curba cane e nevoie sa franez cu slatele usor de tot sau in functie de situatie cu fata dar abia piscata cat sa simt asa usor ca are efect asupra motorului.). Problema reala (dupa mine) este ca treabuie sa te dai cat mai mult pe curbe. Si sa o iei progresiv. Incet sa te obisnuiest si apoi din ce in ce mai tare. Si sa mergi in stilul tau. Nu sa incerci sa mergi dupa cel din fata. Din cate stiu eu incepatorii merg un fata grupului si nu invers. Sa nu faci vreo greseala sa incerci sa ii ajungi pe cei care stiu. SI la mersul me se intampla la fel. Pana la un punct cand cei care se dau bine ma depasesc. Dar nu ma intereseaza. Mai bine sa ajung la punctul final ok decat sa cad. In concluzie tind sa cred ca experienta conteaxa enorm si nu trebuie sa incerci sa fac totul din prima. La mine teama este data de masinile care taie curba si iti intra pe banda. Si de nisipul de pe margine. Ca de restul incerc sa am eu grija. Asfalt uscat si mergi cat mai mult.
  6. A2A Motocicleta!ce Sa Fie?

    Eu? Niet. Nu am avut niciun accident pana acum. Si nu imi doresc nici macar sa pic de pe motor stand pe loc.
  7. A2A Motocicleta!ce Sa Fie?

    "in cazul undei depasiri mai periculoase" ????? Dar de ce sa faci o depasire periculoasa? Inseamna ca vrei sa ce? Strada nu e circuit. Vrei sa traiesti sau vrei sa te risti si sa te vedem pe la accidente. Si 100cp pentru tine tinand cont ca ai trecut de la 125cc insemna mult. Eu am trecut de la GPZ la CBR F3 si e diferente enorma. Si faza cu depasirea e moft. Nu iti trebuie SS acum. Nici nu e facut pentru sosele. Pentru oras nu mai zic. Alea sunt gandite mai mult pentru circuit. Vezi ca GSXR-ul trage destul de tare. E din clasa SS nu e S ca un CBR F. SI ZX6R trage tare cum si R6-le trage puternic. TIe iti trebuie una cu care sa ai forta in depasiri si sa ai pozitie buna. Ori un naked (Hornet, Fazer, Bandit sau GPZ ) ori un Sport gen CBR, Thundercat (dar tot mi se par prea puternice). Pana la urma e decizia ta dar nu te juca cu viata ta.
  8. Salut. E tarziu acum si nu pot sa te sun dar te rog sa imi zici si mie daca e cazuta motocicleta, ce a fost schimbat la ea de 1800 lire si daca este inmatriculata.

    Pot sa iti ofer 1450e banul jos, daca este ok estetic, mecanic si e inmatriculata in Romania.

  9. vand Moto La Comanda Fara Avans!

    Vreun CBR din 97- 99 la ce bani? (f3, f4) Sau daca nu zzr 600 din 98-99? Si daca nici asa nu e bine...vreun Thundercat tot asa..97-99? Ma poti contacta pe mess sa vb. zanfirescu_cezar Multumesc frumos.
  10. Ce Motor Sa Imi Cumpar?

    Pfff...si cum crezi ca il tine? Cu macaraua?
  11. Ce Motor Sa Imi Cumpar?

    Motoarele se pot cobora.
  12. Ajung La 1,70 Pe Un Cbr600F

    Eu am 1.68 si ajung fara pb cu picioarele jos. Deci la 1.70 ajungi clar. Pluc ca se poate cobora din ce stiu eu. Am mers cu un CBR F4 al uni prieten si nu am avut nicio problema. Numai ca nu o recomand deloc pentru inceput.
  13. sfat Incepator Pe Honda Cbr600

    Pfff....eu nu recomand. Chiar daca sum incepator cu abia 7000-8000 km la bord si un am si putin de permis. Am un GPZ din 95 cu 60Cp. Am mers cu ZX6-R 636 din 2003, cbr 400F4 din 2000, GSX-R 600 din 2000, Honda Shadow si Zx750R Kawa sin 1993. Am mers cu ele dupa ce am avut cel putin 5000 km facuti pe motorul meu. Si pot sa spun urmatoarele: Niciuna nu este indicata pentru incepatori. Nici macar CBR600. Trage liniar e adevarat. Dar e putermic si te trezesti fara sa vrei ca se duce de la 100 la 200. Trebuie sa ai ceva experienta, sa stii cam cu ce se mananca motociclismul sa poti trece pe asa ceva. De celelalte modele SS de mai sus nu mai zic. Trag de rup pentru 600cc. Chiar daca CBR600 nu este SS tot nu e recomandata pentru incepatori. Si mai e o problema: nu te poti abtine. Poate ca o faci de 100 de ori dar gresesti dupa. Te scapi in gaz ba in curba, ba in linie dreapta si ai ghinion sa patesti ceva. Si atunci o sa vezi ca nu mai e joaca, ca nu te mai iarta cum credeai cand ai cumparat-o. Ca exemplu dau GPZ-ul meu. Are explozie de putere peste 7500-8000rpm. Pana atunci este calm. Nu ai probleme. Trage bine dar macar nu te dai la ea ca la un SS. Dim mai multe motive.Unul este urmatorul (care e destul de important dupa mine): Cand vezi un naked sau ceva carenat partial si esti incepator zici ca nu se apleaca cum trebuie. Ca nu fuge cum trebuie. Si POATE stai calm. Cu toate ca si astea naked sau semicarenate stau pe curbe foarte bine. Dar macar nu te dai la ea ca e ideea aia de motor SS care e adevaratul motor si cel naked ca nu e cine stie ce. Fals! In concluzie: Nu iti lua CBR sau altceva din gama asta. Asta daca poti sa stai calm. Nu zic ca pici sigur. Dar o sa inveti mai greu sa mergi, o sa stai cu grija, nu are cursa asa lunga ca la cele naked sau semi. Si inca multe altele. Plus ca esti incepator.
  14. service Filtru De Aer

    Hmm..sa vad de unde pot sa fac rost. O intrebare am. Uleiul pentru mecanisme fine e bun pentru a unge filtrul?
  15. service Filtru De Aer

    Salut. Am dat jos filtru de aer sa il curat. Era murdar si lipicioas.Nu este din carton ci din burete. Am incercat cu pur si detergent si nu a vrut sa se curete. Am pus apoi filtrul 5 minute in benzina si a fost ca nou. L-am mai spalat putin cu benzina pana a ramas galben galben. Am curata benzina sau mare parte din ea cu sapun si cu detergent apoi. Acum zici ca e scos din fabrica. Am tamponat cu niste servetele sa il usuc cum trebuie. Problema este urmatoarea: trebuie sa pun ulei pe el dupa care sa il scutur sa nu curga si apoi sa il montez sau il pun direct? Pe net am vazut ca dupa ce il curata il imbiba la loc cu ulei. Multumesc frumos.
×