XXergiu 13

Consigliere
  • Conţinut creat

    1.138
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    31
  • Timp online

    30d 16h 42m 25s

XXergiu 13 last won the day on June 4 2015

XXergiu 13 had the most liked content!

5 Urmăritori

Despre XXergiu 13

  • Grad
    XXergiu
  • Data naşterii 08.07.1979

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Zalău
  • Posesor(oare) de
    Honda CBR 1100 XX

Metode de Contact

  • Prefer
    Sport si Sport-Touring

Vizitatori recenţi

4.640 vizualizări profil
  1. Salut XXergiu13

    Numele meu este Claudiu si sunt din Simleu si am vazut ca tu esti din Zalau...

    Stii cumva un vopsitor sau o vopsitorie buna pt motociclete in zona Zalau?

    Am un CBR900RR din 97 si trebuie revopsit complet... mai trebuie reparate si carenele si rezervorul.

    Multumesc!

    Claudiu

     

  2. sfat

    Cat vrea Nea Caisa pe CB?
  3. sfat

    Te inteleg Luci, si eu am fost in aceeasi situatie. Am intrat pe forum si mi'am facut cont inainte de a avea motor, am citit si studiat mult pana sa iau apoi un soft enduro in rate de la o cunostinta, astea sunt ceva mai ieftine decat cele de strada si nici nu sufera asa mult la trante, un plus este ca inveti mai bine sa calaresti... I situatia ta, trebuie avut rabdare... greu a nevoii cand te roade sa iti iei motor... Tu stii cel mai bine situatia in care esti, cat te poti intinde, daca ai un prieten mecanic, sau mai priceput care sa iti fie alaturi pana te vede calare si decideti impreuna in ce va bagati, in felul asta ai si cel putin un sustinator care previne si ajuta in perioadele de descurajare. Sunt in necunostinta de cauza, insa trebuie sa comentez despre transmisia finala pe cardan... Nu cred ca este un asa mare bai, mai ales daca este o treaba facuta in stilul Honda, apoi o roata dintata mai gasesti meseriasi sa o faca daca nu e de gasit. Daca nu ar cere mult si as fi in situatia ta, cred ca as lua un astfel de motor pe care ar fi ca si cum as da banii in rate pe el, cu avantajul ca pot sa il invat dpdv tehnic mai bine decat unul in stare optima si in felul asta ma pot ocupa eu de interventiile minore si mentenanta. Dezavantajul este ca nu te poti plimba cu el, dar vazandu-l in curte la tine este suficient incurajator, de multe ori sa il vezi iti bucura inima. Nu stiu cum este cu alti colegi, dar eu cand nu sunt plecat si nu pot calari din cauza inghetului/zapezii, tot merg pe la garaj sa pornesc si sa admir torpila... Iti doresc succes in alegere si financiar de asemenea. Poti continua sa iti scrii povestea aici si cu timpul se vor mai alatura colegi care isi vor da cu parerea, dar la urma urmei sunt banii tai si motorul tau, deci tu iei deciziile pt ca tu suporti consecintele, noua nu ne este greu sa dam din tastatura... In acelasi timp, poti fi o incurajare pt cei aflati in situatia ta, asa ca, Keep on keeping on!
  4. sfat

    Condoleante pentru decesul din familie! Din cate stir eu parer universala despre motorul asta este una foarte buna, din poze nu stiu daca vreun mecanic baga mana in foc... Apoi, tu ai scris aici de cateva zile si vrei sa gasesti zeci de raspunsuri? Este o motocicleta reusita cu un motor descris ca fiind "indestructibil"... acum mai sunt si acei oameni care fac praf o nicovala cu un ciocan de cauciuc. Mergi cu un mecanic. Am o cunostinta ce are pe la inaltimea ta si peste kilogramele tale, are motorul asta de mult timp, am mers si eu odata cu el si era plin de viata in ciuda varstei sale. Ii poti spune omului ca este pe forum un motor functional la 500 de euro. Iar de acolo negociezi... Cat despre piese si defectiuni... ramane de desfacut. Succes! Si sa te vedem pe roate ;-)
  5. articole

    Accelerarea in viraje face motorul sa fie atat stabil cat si predictibil, chiar si pe ploaie, insa la un "regim de ploaie." Luni am mers din BV in Zalau, si din Tg. Mures la Zalau, ploicica si ploaie... Stilul/regimul de mers pe timp de ploaie se schimba, eu folosesc plaja de turatii in care acceleratia este mai lina (pana in 6000rpm), sunt avantajat de masa mare a motorului care aduce un plus de aderenta. Cand este toamna si ploua, avem doua mari neplaceri de luat in considerare: asfaltul ud si temperatura scazuta, daca nu tii cont de ele, cauciucele nu vor sta prea mult pe jos... Regula de retinut este sa nu bruschezi comenzile (franele, acceleratia, directia si ambreiajul), cum s-a spus si mai sus. Un alt aspect este oboseala si frigul care te fac sa devii rigid/incordat pe motor, daca la acestea mai adaugi si greseala de a te tine de ghidon (in loc de a te tine cu genunchii de rezervor), atunci impiedici roata fata de la a-si urma traseul preferat care iti aduce stabilitate si aderenta (roata fata oscileaza- st-dr, aproape permanent fie ca ai sau nu mainile pe ghidon). Ghidonul nu trebuie tinut in forta, mainile pe el nu trebuie sa fie incordate. Am fost surprins de multe ori cand am ajuns pe acele denivelari masive din asfalt, create de camioanele grele in zilele toride de vara, cat de mult oscileaza roata fata, totusi avand mainile lejere pe ghidon, acesta mi-a comunicat ce s-a intamplat cu roata fata si ne-am vazut mai departe de drum. Daca as fi tinut ghidonul in forta, atunci impiedicam roata fata sa-si urmeze ruta preferata si care aduce si cea mai multa stabilitate. Un motociclist incordat va fi si un motociclist obosit, stim cu totii ca acest factor devine tot mai periculos pe masura ce timpul trece. Fa pauze de ceai, cafea pe la banzinarii. Nu te da nimeni afara :-) chiar daca stai juma de ceas la un cappucino. Tot vorbind de stabilitate si aderenta, repet din nou ce s-a spus mai sus (repetitia muma invataturii) ca si regula, lasa-ti spatiu de manevra (pt franare, evitare, etc). Desi cand te-a prins ploaia este prea tarziu... asigura-te ca ai cauciucuri adecvate pt motorul tau si pt stilul tau de mers... Multe de spus aici!!! In primul rand asigura-te ca nu sunt vechi si ca sunt de calitate. DOT - SSAA, unde SS= saptamana si AA= anul fabricatiei; 2315 inseamna ca acel cauciuc a fost fabricat in a 23-a saptamana a anului 20015. Despre calitate... nu te baza pe revew-le de pe youtube, unde sunt invitati jurnalisti sa laude cauciucurile, insa la comentariile de sub clipuri, gasiti informatiile utilizatorilor, asta este ce va intereseaza, ce spun motociclistii si nu jurnalistii (un motiv pt care nu mai cumpar reviste de ani de zile- tot ce au de spus e de lauda si rareori te poti baza pe ce spun), pe cand parerea unui utilizator... spune altceva, dar este o parere si foarte posibil ca stilul lui si conditiile in care el circula sa difere de stilul si conditiile tale. Pt un motor greu sport touring la un regim de mers sport-touring in conditii de vara uscat-ud si toamna-primavara ud-uscat, eu sunt foarte incantat de Metzeler sportech m5. La treaba asta cu cauciucurile... dai cateva sute de lei in plus pt aderenta care ai sau nu nevoie de ea, e acolo. Daca te zgarcesti la aderenta... cand ai nevoie de ea si nu e acolo, dai mai multi bani pe plastice, fiare, echipament, tije-operatii (Doamne fere!). Aici cantareste fiecare si nu sunt reguli :-) Mersul pe ploaie, parerea mea este ca ajuta sa folosesti comenzile cu blandete, lucru de dorit in permanenta, te ajuta sa te cunosti mai bine si te ajuta sa iti cunosti si motorul (si mersul pe circuit ajuta in sensul asta)... Ca mersul cu masina pe zapada... Daca poti sa controlezi si sa circuli cu masina in siguranta in zapada mare, atunci vei fi ok si pe uscat (presupunand ca nu faci tampenii bineinteles). Nu imi place sa merg pe ploaie, dar daca mi-am programat calatoria, nu o voi schimba de frica ploii si pana acum, regulile astea impreuna cu ajutorul lui Dumnezeu, m-au adus cu bine acasa la familie, iar asta-i motivul pt care am si scris atat, sa ajut pe cineva sa faca la fel. Nu inchei cu asfalt uscat, ci cu Multi km placuti si siguri!
  6. planificare

    Foarte fain filmul, faina si tema deschisa... Mie si sotiei ne-ar placea si planificam o calatorie in India, ne place mancarea asa de mult, ca vrem sa ne indopam doua saptamani pe acolo si apoi sa ne intoarcem. Eu as fi dispus sa fac asta si pe motor, nu pe actualul din cauza "drumurilor." Dar vom vedea noi... Trebuie sa fie visul amandoura, altfel nu mere.
  7. Frumoasa, dar se putea si mai bine: Rotile puteau fi facute special pt modelul asta astfel incat sa fie cat mai asemanatoare cu cele de pe masina inclusiv culorile. Etrierele vopsite rosu si cateva fante similare cu cele de pe masina... Dar ceva ma face sa cred ca au mers pe varianta usoara...
  8. vand

    Daca tot puneti anunturi, postati-le va rugam la sectiunea corecta!!!
  9. until

    Foarte benefice detaliile... De apreciat promptitudinea cu care (NU) mi-ati raspuns la e-mail...
  10. sfat

    http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/16502-yamaha-dt-200-r-1988/ Uite ce am gasit aici pe forum... Cauta un pic... mai mult, ca si bun si la bani putini... mai greu si mai rar.
  11. Lasa-te si gata... Nu esti primul ce face naveta pe biticlu sau cu masina, ori autobuzul... Vinzi catarul, iti iei o biticla mai rasarita, vezi sa nu fie furata! Si gata..
  12. Stai pe tusa o vreame, vezi cum te simti si nici nu te costa nimic... Eu asa merge in fiecare zi pe motor... daca ar fi ture lungi, si mai bine, sau pe circuit :-)
  13. sfat

    Prietene, nu stiu cati pe aici s-au chinuit cu 50cc, de asta si participarea... Eu am mers cu 49cc, dar cu scooter, nu scootercicleta, asa ca nu te pot ajuta... Si ieftin si bun... prea bun, ca prea la tara! Cum bine zicea Cesar odat'. Ca sa te descurci, tre' sa te incurci, dar daca te bagi in .... frisca, cine te mai scoate?
  14. enduro

    Cum esti hotarat in nehotararea ta, mergi la cativa baieti si roaga-i sa te lase sa te sui pe motorul lor (iar ei sa te ajute si sa il tina, ca sa nu iti vanda apoi pielea pe net :-), vezi atunci cat de pertinenta/fezabila este ambitia ta?
  15. sfat

    Clopotico, ce inaltime ai si unde vrei sa mergi cu motorul (in oras, intre orase, pe dealuri)? Ce gen de motoare iti plac? Cu multe plastice pe ele, fara, cu furca lunga in fata, sa stai aplecata pe rezervor, lasata pe spate sau ca pe scaun? Ai mers la scoala, ai permis? Nu stiu daca iti place, dar simplu, elegant, destul de ieftin, comod si bun atat in oras cat si in afara este maxiscooterul. Scapi de ambreiaj si schimbat viteze, este cat o motocicleta, dar se strecoara mai usor in oras, aerodinamica buna la mers in afara orasului, mai usor si de intretinut, nu ai lant de curatat si uns. Nu sunt foarte puternice si desi initial pare intimidant, este un ponei... Aici poti vedea Suzuki Burgman, Yamaha Majesty, Honda Foresight sau Silverwing... In afara tarii sunt babe care merg pe din astea... Deci nu trebuie sa te sperii de ele, dar tot tre' sa le respecti... Succes!