Jump to content

sarapicaso.@yahoo.com

Membri
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

About me

  • I am
    Motociclist
  • Locatie
    Ardeal
  • I own(ed)
    yamaha

sarapicaso.@yahoo.com's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-1

Reputation

  1. Sal, daca esti iubitor de cuplu motor si sunet e alegerea cea mai buna, am fost posesor de una si credema nu ma dezamagit singura problema ca sunt putine si nu gasesti piese decat la mana a doua si piperate, asta insemnand carenaje si prostii ,insa daca ai grija de motor nu o
  2. Sal, ma bate gandul.la achizitionarea de un naked si nu stiu ce asa aleg guzzi griso ori modelul asta de moto dar telescopul fata mi se pare f foarte ciudat?? Parerile voastre ale posesorilor m.ar ajuta...asfalt !
  3. sal, eu am un prieten care a dat-o tot din cauza asta ca nu o putea porni, trebuie sa mai exersezi pana prinzi miscarea , adica tare si fara frica, daca motorul e in stare buna trebuie sa porneasca , altfel ceva se intampla verifica
  4. Vrei o strutzo-camila, iti iei enduro-touring de genul Africa Twin sau XTZ sau DR sau KLE, gume semi si mergi pe unde vrei dar mai cu atentie si mai domol.
  5. sal, si multumesc de sfaturi! un loc de unde se pot procura?
  6. SAL, AM O INTREBARE? PARERI ?CINE A FOLOSIT CAUCIUCURI DE PISTA PE STRADA? AU ADERENTA? MERITA INVESTITIA? DE UNDE SE POT PROCURA GUMELE DE PISTA?
  7. FOARTE TARE MODELUL ASTA, AM PROBAT UNA, PARTEA PROASTA E CA E SCUMPICA!
  8. DACA VREI V TWIN ALEGI TRANSALP/AFRICA, SUPERTENERE ARE CENTRUL DE GREUTATE MAI SUS DECAT CELE 2, E FOARTE MANEVRABILA, DAR PT. OFFROAD ITI TREBUIE CEVA CU CENTRUL DE GREUTATE MAI FOS, ALTFEL NU MAI SPUN CA TREBUIE SA AI O PREGATIRE FIZICA F BUNA SA RIDICI ELEFANTUL, ST-UL CONSUMA 8% CROAZIERA IN OFROAD CRESTE CU SIGURANTA SE COMPORTA FOARTE BINE PE COCLAURI EU AS ALEGE TRANSALP! E ACELASI MOTOR DE PE AFRICA!
  9. CAUTA MODELELE FACUTE PT. JAPONEZI, ALEA SUNT MAI JOASE DECAT CELE PT. EUROPENI! EX. SUZUKI BANDIT 400
  10. SAL, DR BIG, E CU VREO 20 DE CAI MAI SLAB DE CAT SUPER TNR, CONSUM PE JUMATE, CU SIGURANTA NU-TI VA PLACEA, AFRICA PAPA MAI MULT ZIC EU, ARE CUPLU MAI BUN DAR ST TRAGE MAI BINE IN TURE,MERITA SA INCERCI MODELUL DE KTM LC8 CU SIGURANTA E O MOBRA REUSITA!
  11. 4 TIMPI consum bun , cuplu in ture joase, nu rupe aderenta..etc dar intai de toate ce vrei sa faci cu ea???
  12. sal, o sa va spun povestea mea cu mersul pe o roata, din propria experienta m-am ales cu un picior rupt, si dupa aceea mi-am dat seama ca asta o prostie, atentie mare ca oasele se rup intr-o secunda si dupa aceea veti avea destul timp sa reflectati la ceea ce ati facut,eu am inceput cu o yamaha yz 250 si invatasem sa o ridic si sa merg intre 5-10 m, dar odata mobra a luoat-o razna si a intrat power-ul si atunci m-am dezechilibrat si am cazut urmarile le stiti deja, dar sa nu cadem in monotonie in primul rand trebuie sa ai protectii din cap pana in picioare, un motor cu ceva putere si e bine sa fie 4 timpi, pt ca 4 t e mai usor de controlat si nu e foarte agresiv ca 2t, cros-enduro ceva usor si sa raspunda foarte bine din punct de vedere mecanic, adica sa nu-ti ofere surprize sa asculte comenzile dupa care e bine sa ai pe linga tine pe cineva care sa te ajute in cazul in care cazi, sa alegeti un teren cu aderenta si nu foarte tare, cat despre mobra daca e una cu plastice le puteti scoate si monta daca se poate protectii pt. motor, cand voi avea o mobra buna cu siguranta voi mai incerca si nu ma voi da batut, in final voi reusi, asa au inceput toti...insa uni au avut si accidente, am prieteni care merg pana la 150km/h pe o roata, dar au si mobre performante(ktm, 525, 400, husqvarna350, yamaha wr)odata ridicata sus mobra va sta singura, dar trebuie gasita pozitia de echilibru asta e destul de greu dar nu imposibil, sper ca au fost de folos sfaturile, bafta si multa atentie ganditi-o bine inainte de a incepe.......
×
×
  • Create New...