Mergi la conţinut

mihai.i

Membri
  • Conţinut

    63
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    8d 23h 7m 57s
  1. Cateva poze dintr-un traseu prin Apuseni de anul asta
  2. Poze din turul meu prin tara cu Honda CB550k din 1978. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.796512417094703.1073741829.100002078578992&type=1&l=b325e4f6de Undeva prin dealurile Buzaului Undeva prin Apuseni
  3. vand Moto La Comanda Fara Avans!

    Eu caut un anumit model de motocicleta, mai exact o Honda NX250 Dominator, varianta delimitata de 19kw (mai e o varianta limitata la 13kw, dar e rara, si aia oricum nu ma intereseaza). Daca, printre achizitiile pe care le faceti gasiti si motocicleta asta as fi interesat sa o cumpar. Multumesc!
  4. - Custom Wheels - Romanian custom motorcycle culture show - Singurul eveniment din România dedicat culturii custom. Va expune proiecte speciale din zona moto (cu precădere), auto, velo și custom graphics, și are ca scop promovarea și punerea în valoare a culturii custom autohtone pe plan național şi internațional. Se dorește reînvierea spiritului muncii artizanale, încurajarea noului val de constructori și tragerea unui semnal de alarmă împotriva legislației RAR în ceea ce privește vehiculele artizanale. Fenomenul custom nu mai poate fi ignorat - a atins deja proporții impresionante. Amploarea sa este datorată îndeosebi faptului că manufactura românească este de cea mai înaltă calitate. Aceasta este reflectată de proiectele concepute şi create de numeroase ateliere românești - multe dintre ele ridicându-se la un nivel profesional de talie internațională. Să ignori un astfel de fenomen e ca și cum nu ai vedea elefantul din cameră. Vor fi expuse zeci de motociclete custom (chopper, cafe racer, scrambler, brat) mașini și biciclete speciale datorită aspectului, execuției și a poveștilor. Nu ne dorim să organizăm „încă un salon moto obișnuit”, ci vrem să oferim vizitatorilor și celor atașați de life style-ul alternativ o experiență care să stârnească microbul custom, creativitatea, și să-i determine să viseze la propriile proiecte. Sunt angrenați meșteșugari, ingineri, artiști, cu pasiune pentru tehnologie, artă sau istorie, care își sacrifică timpul și banii pentru a crea mașinării unice. Vrem ca la finalul show-ului vizitatorii să plece hotărâți să-și înceapă propriul proiect și să adopte în stilul lor de viață sintagma „Construit, nu cumpărat!”. Se vor desfășura demonstrații ale artiștilor/artizanilor/meșteșugarilor la fața locului – prelucrare metal (roată englezească, gravare), prelucrare de piele, aerografiere, tatuaje, custom graphics (personalizare vestimentară, etc.), în acest fel publicul va fi informat asupra etapelor de producţie și va putea aprecia creativitatea, calitatea execuțiilor și nivelul de muncă depus. Întreaga incintă va avea o identitate vizuală impusă, care îmbină aspectul industrial cu aerul artistic (prin tablouri/desene/schițe/postere) și cu cel cultural (vom avea ca invitați editori de cărți din domeniu și se vor prezenta pasaje video/foto din cultura și istoria moto). În cele două zile (25-26 aprilie) atmosfera va fi susținută de activitățile atelierelor, de trupe de muzică, se vor organiza lecții de dans oferite de Rockabilly România (www.rockabilly.ro) și alte acțiuni cu care publicul să poată interacționa. Evenimentul se va desfăşura într-o hală încăpătoare de 1.600 metri pătraţi, în incinta CET Sud (Fizicienilor 13-15 ). Încurajăm participarea deținătorilor de exponate speciale sau rare, fără costuri de participare. Info: contact@customromania.ro Mai multe detalii pe pagina evenimentului: https://www.facebook.com/events/342751465915451/
  5. Multumim DIGI24 si emisiunii La Volan si mai ales lui Tibi Troia! http://www.digi24.ro/Emisiuni/Digi24/La+Volan/Secvente+emisiune/Distinguished+Gentleman+s+Ride+-+2014
  6. Salut! Anul acesta comunitatea moto din Romania se va alatura programului international de caritate avand ca scop strangerea de fonduri pentru tratarea cancerului de prostata. Se va organiza pe 28.09.2014 si un eveniment moto cu motociclete speciale in Bucuresti, adica motociclete si scutere istorice, vintage, custom, cafe racer, bobber, adica orice este mai iesit din comun, iar motociclistii vor fi imbracati la patru ace. Avand in vedere ca imaginea motociclismului a inceput sa capete o nuanta negativa in Romania cred ca un eveniment de genul acesta va aduce o lumina favorabila. Intra pe link-ul de mai jos si doneaza, orice suma conteaza! https://www.gentlemansride.com/rider/mihai mai multe detalii pe site-ul http://www.gentlemansride.com/ pagina evenimentului pe facebook https://www.facebook.com/events/1474247989510700/?ref_newsfeed_story_type=regular P.S. Nu trebuie sa-ti arunci o galeata cu apa in cap si sa te filmezi facand asta! Voi reveni cu detalii!
  7. O Intrebare Referitoare La O Motocicleta Etz-250

    Exact! bine..nu scade chiar in halul asta la mine..ajung la 90 cu a 4-a, dar ajung la 110-120 cu a cincea. Partea buna e ca plaja de acceleratie din a 4-a a crescut și e foarte buna pt oras...oricum nu ajung sa-i dau a cincea!
  8. O Intrebare Referitoare La O Motocicleta Etz-250

    De tras trage si in a cincea, insa am observat o putere mai mica in cincea cu 16T fata de 15T, in special la urcarea unui deal. Nu e mare diferenta, dar am sesizat-o!
  9. O Intrebare Referitoare La O Motocicleta Etz-250

    Pot sa-ti confirm treaba cu pinionul de atac. Eu nu am ETZ, ci un suzuki de 250. In varianta stock ea vine in formatul 15T-41T, am schimbat pinionul de atac cu 16T. Schimbarea a fost benefica, plaja de acceleratie a crescut pt vitezele 1-4 raportat la viteza, insa am observat ca in viteza a cincea scade puterea de acceleratie si implicit forta. oricum ma asteptam la asta. Avand in vedere ca eu o folosesc foarte mult in oras, mai mult in vitezele 2-3-4, am ramas la aceasta configuratie. iti recomand sa folosesti pinionul de atac original sau cu cel mult un dinte in plus.
  10. moldova Ce Poti Vedea In Zona Moldovei?

    Pfff...si cate sunt de vazut in zona! Trasee frumoase sunt peste tot..ar fi odata Gura Humorului, cu trecere prin Varful Dealului, Cacica, Radauti, Vicov,Marginea, Sucevita, Moldovita (nu ma refer doar la amanastiri), Vatra Moldovitei, Vama, Pojorâta, Iacobeni, Vatra Dornei, Poiana Stampei, Crucea, Borca, Poiana Teiului, Izvorul Muntelui, Piatra Neamt, Targu Neamt, Falticeni, Gura Humorului! Sunt multe lucruri frumoase de vazut, insa trebuie sa le descoperi...am trait 20 de ani in zona dintre Falticeni si Gura Humorului si descopar si acum cand ma intorc, din cand in cand, lucruri noi! Zona Iasi-Botosani e o zona cu mai putine peisaje si drumuri frumoase, insa are puncte de interes dpdv cultural si religios. Daca te tine motoru (drumuiri neasfaltate) pot sa-ti recomand si niste trasee mai necunoscute...insa frumoase! Nuami bine si asfalt uscat!
  11. Top 5 Filme Preferate - Cu Detalii

    Invitatie la film! In aceasta seara, de la ora 21:00 pe canalul MGM va rula unul dintre cele mai bune filme despre motociclism..The World's Fastest Indian!!! Vizionare placuta!
  12. iesiri Iesiri De-O Zi

    In cazul asta poate ne vedem la un drum...
  13. iesiri Iesiri De-O Zi

    Festina lente...eu aplic principiul asta atat din motive tehnice (mobra mea nu duce mai mult de 120 km/h) cat si din placere, insa din aceste motive calatoresc singur. Sincer sa fiu imi place stilul acesta solo insa la drumuri mai lungi mi-am dat seama ca e mult mai bine sa ai insotitori. Asa ca doritori mai exista, insa nu prea ies in evidenta...sunt niste lupi singuratici !!! Uite si mobra vitezista... Tocmai am iesit de la iernat cu ea si am facut vreo 100 de km...Numai bine!
  14. chopper Oil Pentru Virago 535

    Am patit-o si eu cu garniturile astea...pentru mobra mea filtrele Hiflo si K&N nu au O-ring-uri, insa cele de la Champion le au. Poate asa o fi si in cazul tau...Incearca si la Champion! Numai bine! Revin..uite ca am gasit deja...http://www.okazii.ro/catalog/56913332/filtru-de-ulei-yamaha-champion-x302.html Codul pt Champion e x302! Bafta!
  15. Racire Aer Vs Racire Apa

    tot pe aer e si al meu, e de 250 cmc...nu am avut probleme cu el la traficul din bucuresti. pt temperaturile f ridicate (35-40) s-a comportat destul de bine. o solutie ar fi intradevar, cum zicea si windfucker, un radiator de ulei, insa costa ceva....mai simplu ar fi sa pui alt tip de ulei (presupun ca virago foloseste 10w40) te uiti in manualul motocicletei si vezi ce vascozitate e recomandata in functie de temperatura. eu as recomanda, cel putin pentru iunie-august 15w50, insa nu stiu daca este absolut necesar pt virago, avand in vedere structura in v si regimul de turatii nu cred ca exista un pericol de supranicalzire. numai bine!
×