Mergi la conţinut

PAPERBOY

Membri
  • Conţinut

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    50s

Despre mine

  • Locatie
    Esbjerg, Danemarca
  • Posesor(oare) de
    Scooter PGO Big Max
  1. PAPERBOY

  2. Permis Obligatoriu Pentru Toti Posesorii De Scutere

    Legea ar fi benefica doar daca toti cei implicati, posesori de scutere, politisti, specialistii RAR si-ar face constiincios datoria. Cred ca un test psihologic ar fi necesar de introdus doar si numai pentru faptul de a depista din timp pe cei ce au tendinte de" sinucigas" datorata placerii de a conduce cu viteza mare.Aici unde locuiesc eu acum , in Danemarca, exista un sistem informational atat de bine pus la punct ca nu ai cum sa scapi autoritatilor. Doar pe3 baza numarului de inmatriculare sau al numarului de identificare pot deschide dosarul cu tot istoricul vehicolului, si asta e valabil pentru tot ce misca pe sosele. Autoritatile daneze incurajeaza conducerea scuterelor prin taxe de inscriere relativ mici, si descurajeaza conducerea autovehicolelor prin taxe exorbitante. Aici tinerii sub 16 ani fac cursuri de conducere a scuterelor in scoli specializate si dupa un examen au dreptul sa iasa singuri pe strada.
  3. Pgo Scooters

    Multumesc de sfat prietene. E posibil sa ai dreptate in privinta vitezei.Scuterele noastre lucreaza in majoritatea timpului la ralanti sau la turatii mici.Doar la deplasarile pe distante mai lungi ajungem sa le turam la maximum. E o idee. Acum cateva zile am schimbat o toba noua si un carburator nou la unul dintre scutere. Baiatul care lucreaza cu el mi-a zis ca acum are toba rosie cand ajunge acolo unde are treaba, adica la o distanta apreciabila de punctul de plecare, si in mod normal nici uleiul nu se mai acumuleaza in toba. Am sa vad ce ulei folosesc baietii, dar am impresia ca nu e semisintetic sau sintetic. Stii cum suntem in general noi oamenii, cautam sa nu cheltuim prea multi bani pe astfel de lucruri dar ajungem sa platim mult mai mult pe alte cai. In masura in care voi avea noutati le voi posta. Am sa urmaresc in special acest scuter cu carburatorul schimbat. Numai bine va doresc tuturor!
  4. Pgo Scooters

    Va salut cu respectul celui din urma venit. Spun asta pentru ca doar ce mi-am facut debutul pe acest site. Sper din tot sufletul sa gasesc ajutorul de care am nevoie si de ce nu sa pot ajuta la randul meu. Iata povestea mea. Sunt de prin partile Brailei dar de doi ani locuiesc si lucrez in Danemarca, ca si distribuitor de ziare. E un "dirty job" dar se poate trai binisor din asta. Am in dotare un scuter PGO Big Max. Colegii mei folosesc PGO Hot 50, o varianta cu foarte putine deosebiri fata de al meu. Una dintre problemele noastre este debitul prea mare de ulei dat de pompa(sau poate altceva), fapt ce face ca tobele de esapament sa fie schimbate frecvent din cauza acumularii acestui ulei in aceasta zona a evacuarii. As ruga pe cei ce stiu sa ma ajute cu un sfat tehnic. Multumind anticipat va doresc "asfalt uscat"(atat cat e posibil in aceasta perioada) si toate cele bune.
×