Mergi la conţinut

ticalosu

Membri
  • Conţinut

    19
  • Membru din

  • Ultima vizită

2 Urmăritori

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    tdr 250
  1. ce denumire ai,ticalosule

  2. service CINE ARE PIESE DE GILERA RC600C

    sal ! le-a comandat cristi si set-ul de garnituri
  3. service cromat-cromat dur

    sal ! multumesc mult pentru indrumarea spre pagini aurii sau cum le spune (imi trebuia o persoana de contact pt. ca nu locuiesc in ro ! )..... dar s-a rezolvat ! am gasit pe ebay si mi-am luat imediat doua !!!!
  4. service Service/maintenance manual XT 600 3TB

    sal ! manual electronic nu am dar poate te pt ajuta .... spune-mi ce vrei sa stii !
  5. service Yamaha YZF1000R -EXUP

    sal ! am un pic de probleme sa-ti explic pe romaneste dar sper sa reusesc! supapele de admisie si evacuare se intretaie .... asta inseamna ca un timp foarte scurt sint deschise toate (admisie si evacuare ) uitate la date tehnice la gradele care le au axele cu came. in turatie inferioara ai avea o scadere mare a puterii motorului din aceasta cauza! exup-ul iti optureaza diametrul tobei de avacuare asa ca viteza gazelor scade si asa nu mai iese (sau mai putin) atit de mult amestec. daca nu ai exupul montat motorul o sa-ti functioneze de abea de 5000-5500 de ture "normal"!plus ca daca treci de turatie critica motorul urca in ture foarte repede (ca unul in doi timpi) si daca te prinde pe picior gresit poate da cu tine de pamint. in rest nu te deranjeaza. daca as fii in locul tau si as avea bani ti-as recomanda sa-l montezi la loc! in ce priveste yamaha de 600 nu a fost nici o data fabricata cuexup.... nu stiu cine a scis asta pe aici...... aaaaa aia cu 300/ora ! nu te supara tu asta cu 600-tele dar nu m-am putut aptine! pentru "certare-ti"..... stiu ce vorbesc !!!!!!
  6. chopper antichitati

    sal ! vad ca a deviat discutia si as vrea sa o aduc "pe drumul cel bun" vechituri=> inseamna pentru mine o motocicleta veche ....... e correct ce gindesc? o motocicleta veche poate deveni sau este deja o motocicleta de epoca! o motocicleta de epoca are valoare (adica COSTA bani multi!) cine are asa ceva eu l-as sfatui s-o pastreze asa cum e (stare originala) nu sa se apuce sa-i faca "inbunatatiri si tuning" pentru ca o devalorizeaza! in ce priveste "talentele" de a lua piese de japoneze sau motoare mai moderne si a le pune pe "vechituri" nu face-ti altceva decit sa le stricati! ginditi-va ca in citiva ani si "romanul" (daca nu s-a trezit deja)o sa se trezeasca si o sa investeasca bani in asa ceva. in alte tari asta este o investitie care e mai profitabila decit depunerea banilor cu dobinda!!!!
  7. service cromat-cromat dur

    sal ! caut atelier de cromat,cromat-dur in bucuresti! ma poate ajuta cineva? am doua furci de cz 175 si vreau sa le reconditionez.... sint amindoua drepte dar ruginite. asa zisele pahare ar trebui "doar" cromate iar tevile de sus trebuie rectificate ,cromate-dur si iar rectificate (pe portiunea unde lucreaza simmerringul) lucreaza cineva dintre voi la (fosta uzina) turbomecanica? am mai facut treaba asta odata in anii 85-86 dar relatiile de atunci nu mai exista. daca ma poate ajuta cineva da-ti si voi un semn de viata ! sau daca cineva are aceste piese intr-o stare buna i le cumpar !!! va rog frumos nu-mi oferiti spre vinzare piese similare dar de la alt producator! vreau sa reconditionez motocicletele in starea originala!
  8. sal ! caut attelier de cromat cromat-dur in bucuresti! ma poate ajuta cineva? am doua furci de cz 175 si vrea sa le reconditionez.... sint amindoua drepte dar ruginite. asa zisele pahare ar trebui "doar" cromate iar tevile de sus trebuie rectificate ,cromate-dur si iar rectificate (pe portiunea unde lucreaza simmerringul) lucreaza cineva dintre voi la (fosta uzina) turbomecanica? am mai facut treba asta odata in anii 85-86 dar relatiile de atunci nu mai exista daca ma poate ajuta cineva da-ti si voi un semn de viata ! sau daca cineva are aceste piese intr-o stare buna i le cumpar !!!
  9. rugaminte

    sal ! trebuie!asta inseamna sa nu-ti bati joc de el....... foarte important este sa ai grija de turatia (motorului) cu care mergi nu viteza ! fa-i schimb de ulei la 1000 de km si la 6000...... yamaha spune ca la motoarele din 2002 incoace ajunge sa-i faci schimbul la 10000 de km dar daca vrei sa-l pastrezi fa-i la 6000! cit despre uleiul pe care il poti folosi asculta-i pe cei de la service (banuiesc ca ai garantie) dar nu te lasa pacalit si nu-i baga voll sintetic (nu stiu cum se spune in romana) ca nu-ti face altceva decit sa-ti lungeasca perioada de rodaj! a sa nu uit ..... filtru tb. schimbat de fiecare data cu uleiul.......nu de alta poate vrei sa-l pastrezi mai mult timp!
  10. viteze max. si consumuri!

    sal ! am citit prin acest forum niste bazaconii de te unfla risul!! exemple: fzr 600 .... 300 km/h suzuki bandit 600 ....... 240km/h fz 250......170km/h suzuki 750.......280km/h yzf 750 r cu dynojet......280km/h marja securitate la 285 km/h pai bine mai baieti "marja securitate la 285 km/h".... voi ce credeti ca mai poate face un motociclist la viteza asta daca ii apare in drum ceva (canal fara capac.un ciine etc....)? am mai citit intr-un anunt vroia unu sa stie cit s-a mers cu un tt 600 "in padure" pai sa stiti de la mine ca pt. un tt e mai rau sa-l tii 15 min. in blana pe autostrada decit sa mergi cu el o zi in padure! yamaha yz 426 f..... stiti ca producatorul cere ca la 500 de km sa-i reglezi supapele? n-oi fii eu mare artist in a conduce motocicleta dar imi permit sa va dau eu niste exemple .... yamaha xjr 1200 aprox 2500 de km rulati cu prima inspectie facuta 12,5 litri la suta de km. nu stiu citi dintre voi ating solul cu toba (bineinteles pe viraj)fara s-o tavaliti..... dar am avut un coleg de munca care reusea aceasta performanta .... eu tind sa cred ca stie sa mearga pe 2 roti e mecanic la un dealer de yamaha si are un r1.dupa kilometrajul original plus unul digital montat si reglat pa circumferinta rotii din fata acest motor nu a depasit 290 km/h.cred ca va inchipuiti ca motorul era in perfecta stare in ce priveste reglajele! a am uitat sa spun ca daca intradevar o hinghereste maninca intre 10-12 litri de benzina! consumuri de benzina....scootere care consuma 1,5 litri si mai si fug "tare" am modificat un scooter yamaha ( alt carburator 22mm,alta toba,alta galerie de admisie 22mm,alt filtru de aer (inclusif carcasa),alt ambreaj,alte greutati (cilindri din variomatic).... fugea intradevar 85-90 km/h dar un rezervor de benzina (6,5 litri) te tinea 70-80 km asta daca nu exagerai! pt cei amatori de senzatii tari ..... pleaca si pe roata din spate ... fara sa tragi de ghidon! in alta ordine de idei.... eu nu am mai fost de vreo doi ani in ro imi spune si mie cineva unde se ating aceste viteze pe acolo? singura "strada" pe care m-as risca sa merg cu 200 ar fii poate autostrada buc-pitesti in rest trebuie sa fii c-am cu probleme sub casca ca sa risti asa ceva! asa ca ..... sa revenim cu picioarele pe pamint,ca mai citesc si altii (pusti de 15-16 ani care viseaza sa-si cumpere si ei un "ceva") acest forum si cred ca ar fii bine sa-i informam corect!
  11. DUCATI

    sal ! nu te supara ca ma bag !!! tu cam ce crezi ca are comun una de "curse" cu una de strada??? in afara de producator,culoare si forma .... in mare ,fie spus,eu cred ca nimic !!! gindestete numai la diferenta de pret (moto nou) si la anduranta! tu crezi ca un motor tine un sezon? fii sigur ca,ca si la formula 1 motorul e demontat dupa fiecare cursa si revizuit! dar daca ai posibilitatea (materiala!!!!) eu ti-as propune sa-ti iei o honda tot de "curse" singura problema care o vei avea e sa mergi cu ea! cit despre liniute .... le vei cistiga pe toate (bineinteles daca reusesti sa ramii calare!
  12. service spray-uri de lant si stabilizator benzina

    sal ! nu stiu ce motor ai dar eu asa fac de multi ani .... si inca nu am avut probleme! rezervorul plin ochi cu benzina,si carburatoarele goale. la majoritatea carburatoarelor ai in paharel (camera de nivel aia in care e plutitorul) un surub ..... daca il slabesti curge TOATA benzina daca o lasi sa mearga mai ramine inauntru! risti sa-i infunzi jiglerul principal. eu am lasat-o pe a mea doi ani sa stea intr-o camera incalzita,cu ulei de doi timpi in carburatioare..... dupa ce am dat drumu la ulei a pornit repede si nu am avut nici o problema cu ea.
  13. Am o problema!

    sal ! nu stiu cit ai demontat (si motorul?).... dar daca i-ai facut instalatia electrica si nu-ti porneste decit cu aerul inchis ....... nu au nici o legatura .... verifica daca trage aer fals(intre carb si bloc motor) daca e in regula verifica simmerringurile (de sub dinam) daca fumega rau (mai mult decit inainte )poate iti trage ulei din cutie tot pe la simmerring (pe partea cu ambreajul)
  14. service raspunsuri la probleme tehnice

    sal ! la yamaha ai masa (fir) negru .... la toate modelele si plusul e verde sau maro !nu mai sint sigur dar cred ca dreapta e verde
  15. Admisie de aer

    sal ! uitate atent la yamaha r6 (are si ea "prize" de aer)..... in cartea tehnica scrie ca dupa 120 de km pe ora ii creste presiunea de aer in cutia filtrului de aer atit de mult incit motorul desvolta 120 cp! la viteze inferioare are "doar" in jur de 98 cp. cit despre consum un motor consuma nu in functie de km parcursi ci in functie de turatia cu care ai parcurs aceeasi km..... exemplu:100 km cu 7000 de r/min sa zicem 5 litri 100 km cu 11000 de r/min sa zicem 12 litri ai inteles ? in ce priveste tubinele (turbo) uitate spre exemplu la renault 5 turbo .... are carburator deci nu are nici o legatura motorul supraalimentat cu carburatorul sau cu injectia! si mai gindestete si la diesele si alea sint cu turbina si au injectie directa ! si inca ceva! cu cit mai mult aer (oxigen)este in camera de ardere cu atit este mai puternica explozia ..... deci creste puterea motorului !
×