Mergi la conţinut

cristilocco

Membri
  • Conţinut

    147
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    7d 10h 24m 18s

Postări adăugat de cristilocco


  1. ATENTIE !!! NU SE POATE !

    Interpretarea gresita duce la raspunsul "se poate".

    Cititi atent :

    (f) permisele acordate pentru categoriile A, B, C sau D sunt valabile pentru categoriile A1, A2, B1, C1, respectiv, D1.

    Cuvintele "sau" si "respectiv" din formularea de mai sus lamuresc problema (e vorba de gramatica). Fiecare subcategorie corespunde categoriei respective.

    Dupa interpretarea conform careia poti conduce A1 cu B, inseamna ca poti conduce si C1 sau D1 cu B (sau chiar cu A). Nimic mai fals.

    Aveti grija, e caz de dosar penal :biggrin:


  2.  

     

             Banuiesc ca te referi la serviciul de inmatriculari din Romania. Spune-le ca a fost adusa pe roti, iar ei iti vor cere sa predai placuta cu numarul de inmatriculare. Daca nu ai placuta, iti faci la notar o declaratie pe propria raspundere (legalizata) ca ai pierdut-o.

    Deasemenea, sunt proprietari de platform care iti dau un act de transport si o copie a talonului contra unei sume de bani (nu stiu cat).

    Procedura cu astea venite din Italia, fara dovada radierii de acolo, este de durata. Cei de la inmatriculari fac o adresa catre cei din Italia pentru verificarea motocicletei, iar aceasta treaba dureaza cam 3 luni de zile.

    Daca schimbi cadrul iti trebuiesc actele motocicletei de la care provine acel cadru (e ca recarosarea la masini). Verifica intai daca cei de la RAR iti fac recarosarea pentru vehicul neinmatriculat inca. Daca ei iti fac recarosarea si iti elibereaza actele (carte, certificate de autenticitate, ITP), cei de la Politie nu au de ce sa nu o inmatriculeze.


  3. Suna la RAR si intreaba! Parerea mea este ca nu poti face nimic cu COC-ul, acesta fiind necesar doar in cazul in care duci la RAR un vehicul pe care ei nu l-au mai intalnit (nu a mai fost unul similar trecut pe la RAR) pentru a completa datele tehnice ale acelui vehicul.

    Cel cu care vrei tu sa faci contract de vanzare-cumparare are drept de proprietate asupra motocicletei? Prin ce act? Bafta.


  4. Mergi la Politie si fa o plangere cu ceea ce ai patit (banuiesc ca actele de proprietate sunt la tine). Denunta-l pe "amic". La randul lui v-a trebuie sa dea explicatii despre cum "i s-a furat" motocicleta. Poate daca se vede "inghesuit" de lege iti plateste niste despagubiri.

    Si cantareste oamenii mai bine pe viitor. Nu orice cunoscut iti este prieten !


  5. da ai dreptate dar pe mine nu ma atrag motoarele care nu sunt carenate. Astea imi plac de astea imi iau. Sunt constient ca un enduro e mult mai manevrabil,usor etc... Dar eu raman la carenate :X

    Ia-ti o motocicleta pe care te simti bine si pe care iti va face placere sa te plimbi. Sa iti iei doar asa ca e frumoasa nu stiu cat te va incanta mai tarziu...

    Ti-a recomandat cineva un supermoto - e super senzatie - ai o pozitie pe ele din care ai impresia ca orice vrei sa faci este floare la ureche !

    Daca ai ocazia mai bine incearca mai multe categorii inainte de a face o achizitie !


  6. salut. este bine sa folosesti acelasi tip de ulei pe care l-a avut si inainte. daca vrei sa pui alt ulei (sau pur si simplu nu stii ce a avut inainte) este indicat sa ii speli motorul pe interior (motor flush am vazut ca se foloseste ca si termen). daca vei cauta pe internet vei gasi mai multe informatii.


  7. si ce vrea ea este tot scuter.doar ca nu arata asa hidos ca ale celor de la pizza sau curierat sau ale tiganusilor cocalari fara casca.cineva mai sus zicea sa iti iei scuter ca sa prinzi o oarecare experienta in trafic,are dreptate asa ca daca nu ai rabdare cauta ce iti place si cumpara, la anul dupa ce faci scoala si iti iei plasticul poti sa cauti altceva mai mare,o sa iti priasca experienta acumulata cu ala are 5 trepte o sa te obisnuiesti si sa schimbi ok etc,pentru VARSTA ta eu zic ca este ok momentan oricum oricate sfaturi iti dam noi nu cred ca o sa le bagi in seama ca deja ti-ai setat in cap si sti ce vrei. :scooter:

    mie nu mi se par chiar hidoase scuterele (unele sunt, dar din cauza ca nu sunt intretinute). insa mi se par penibile chestiile astea de 49cmc care vor sa arate ca niste motociclete, dar nu fac altceva decat zgomot. deci daca este sa fie scuter (49cmc), pai atunci scuter sa fie, iar daca este sa fie motocicleta sa aibe macar 125cmc !


  8. Pai din ce stiu eu si observ si pe site-ul de mai sus inmatricularea(inregistrarea)de care vorbesti tu e pentru scutere pana in 49cmc.La primarie,da se inregistreaza foarte repede ..cel putin in orasul meu e 100 lei taxa iar actele necesare sunt buletinul,chitanta si contractul de vanzare cumparare iar totul dureaza in jur de 7 zile( numere + talon ).

    Ai inregistrat tu vreun astfel de moped? In link-ul pe care l-am pus aici explica cineva care a trecut prin aceasta procedura, si din ce am citit si eu reiese ca nu se face doar cu buletin, chitanta si contract asa acum spui tu, mai sunt necesare si alte acte (pe care "motorasul" asta nu le are, de fapt nu are nici un act!).


  9. Orice act nou se face in baza unor acte vechi. Doar cu buletinul nu vei reusi sa faci nimic, la fel si cu acte facute de mana (chitante de exemplu). Mergi la RAR sau macar da un telefon acolo www.rarom.ro . Faptul ca dai banii pe acest motor (fara acte), nu iti da dreptul de a circula legal cu el ! Calea de mijloc (este sigura si elimina riscurile) este aceea care ti-am mai spus-o : sa scoata persoana de la care vrei sa o cumperi CIV si ulterior faci un contract de vanzare-cumparare (pe care oricum trebuie sa-l faci), si cred ca iti mai trebuie si viza fiscala.

    Uite aici niste informatii ce ar trebui sa te lamureasca http://jurnal.drona.ro/2011/03/inregistrare-inmatriculare-atv-moped-50-cmc-la-primarie-numere-galbene/


  10. Mergi la RAR si vezi ce iti cer ei pentru a-ti face CIV. Cei de la primarie iti fac inscrierea in baza CIV-ului, dar asta nu inseamna ca nu iti trebuiesc acte la RAR.

    Daca vrei neaparat sa iti iei acel vehicul, propune-i proprietarului sa mearga si sa obtina el CIV-ul, insotit de tine, pe cheltuiala ta. Daca este de buna credinta nu are de ce sa refuze !!! Pentru mine expresia "fara acte" se traduce simplu "nu sunt proprietarul bunului" (de aici => nu il pot vinde legal), deoarece daca ai fi proprietarul bunului si ai pierde actele, le-ai putea redobandi (duplicat sau macar copie) de la unitatea emitenta !


  11. Sunt de acord ca primariile inregistreaza orice bun generator de venituri (impozit). Chiar si in cazul masinilor/motocicletelor aduse de afara cei de la rar si politie verifica in principal ca acel vehicul sa nu apara furat, cu actele nu sunt chiar atat de suspiciosi.

    Ce nu inteleg este cum poti vinde un bun (contract vanzare-cumparare) pentru care nu poti dovedi ca il detii (nu ai acte la el)!


  12. Eu as incerca o tura pana la Curtea de Arges. Ideal ar fi de evitat senzatia de motor pe stander cu roata turandu-se in aer, adica autostrada. M-as baga pe ruta Buftea, Titu, Gaesti, Topoloveni, Pitesti -Curtea de Arges. Nu stiu cat de buna e soseaua Bucuresti - Pitesti (n-am fost niciodata), restul drumului, insa, personal imi place foarte mult, de Curtea de Arges nici nu mai zic fiind unul din orasele mele preferate! Pentru curajosi, dupa o cafeluta ar merge chiar explorat mai sus spre Transfagarasan....

    Portiunea Titu-Topoloveni este naspa tare. Am fost inainte de sfarsitul anului cu masina si e aiurea drumul. Nu prea sunt gropi, dar asfaltul este valuri-valuri. Este deformat rau drumul, nu as mai lua-o pe acolo.

    Nici eu nu suport autostrada, dar este varianta de preferat acestui traseu !


  13. Cred ca situatiile astea in care ai fost la un pas de accident le retii in primele zile in care iesi pe doua roti... Dupa aceea numarul lor este prea mare pentru a ti le aminti in asa fel incat sa le expui real si corect. Dupa parerea mea, in marea parte a situatiilor, diferenta dintre producerea si evitarea unui accident o fac viteza, preventia si experienta !

×