Enduristul

Membri
  • Conţinut creat

    2.033
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    35
  • Timp online

    61d 8h 43m 35s

Enduristul last won the day on March 17

Enduristul had the most liked content!

Despre Enduristul

  • Grad
    Cowboy (vãcar)
  • Data naşterii February 17

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti-Dr.Taberei
  • Posesor(oare) de
    BMW F650

Vizitatori recenţi

2.837 vizualizări profil
  1. În ultimii ani, activitatea Poliţiei Locale în Constanţa s-a axat strict pe problematici rutiere, de la ridicat maşini până la caracatiţe şi amenzi de circulaţie pentru oprire şi staţionare neregulamentară sau circulaţia pe sens interzis. Poliţiştii locali au devenit adevăraţi vânători de autoturisme parcate neregulamentar, spaima tuturor şoferilor constănţeni, mai ales într-un oraş unde locurile de parcare sunt insuficiente.În ultimul timp însă, poliţiştii locali au început să fie ei cei care încalcă legea, după ce procesele verbale întocmite de ei au fost considerate de judecători ca fiind nelegale. Mai exact, instanţele de judecată, atât de la Constanţa cât şi din Cluj, consideră că singurii care au dreptul să dea sancţiuni privind abateri la regimul circulaţiei rutiere sunt doar poliţiştii rutieri. Adevărul este însă undeva la mijloc, întrucât legislaţia lasă loc de interpretări, ca de obicei. Pe de-o parte, Legea 155/2010 permite poliţiştilor locali să aplice sancţiuni, dar pe de altă parte, OUG nr. 195/2002 prevede că doar poliţiştii rutieri pot sancţiona şoferii. De aici şi deciziile radical opuse ale judecătorilor în speţe similare. În timp ce unii magistraţi au apreciat că poliţiştii locali au dreptul să dea sancţiuni la regimul circulaţiei rutiere, alţii au decis contrar şi au desfiinţat procesele ver-bale incriminate.Un caz asemănător s-a derulat, zilele trecute, la Cluj, unde un şofer a scăpat de amenda primită, după ce judecătorii au decis că procesul-verbal de contravenţie este un act juridic lovit de nulitate absolută, din moment ce nu a fost respectată competenţa funcţională a organelor de constatare şi aplicare a sancţiunii contravenţionale, competenţă stabilită prin dispoziţiile de aplicare a OUG nr. 195/2002. Concret, sancţiunea pentru staţionare interzisă a fost dată de un poliţist local, iar OUG nr. 195 prevede că sancţiunile sunt date doare de poliţiştii rutieri. „Ne vom conforma dacă ni se va cere“ În Constanţa s-au formulat plângeri împotriva proceselor verbale de con-travenţie, în care a fost invocat moti-vul că Poliţia Locală nu este menţionată în Codul Rutier. Judecătorii constănţeni au decis că, în conformitate cu Legea 155, Poliţia Locală poate sancţiona şoferii care au greşit. Totuşi, Poliţia Locală Constanţa a pierdut, în primă instanţă, procesele în care şoferii acuză blocarea abuzivă a autoturismelor. „Nu comentez hotărâri judecătoreşti, dar în situaţia în care ni se va interzice să aplicăm sancţiuni pe baza OUG 195, ne vom conforma. În Constanţa, poliţiştii aplică sancţiuni în conformitate cu Legea 155 şi prevederile Codului Rutier, în domeniul opririlor şi staţionărilor. Avem acţiuni de colaborare cu Serviciul Poliţiei Rutiere, dar sunt şi activităţi care le desfăşurăm independent, conform atribuţiilor stabilite prin legislaţia în vigoare”, a declarat, pentru „Cuget Liber”, Dan Baltag, şeful Serviciu Siguranţă Rutieră din cadrul Poliţiei Locale Constanţa. IGPR poate decide când şi dacă Legea 155 va fi prevăzută în Codul Rutier. La fel s-a întâmplat şi în cazul ANAF, când IGPR a prevăzut în Codul Rutier că reprezentanţii ANAF au dreptul de a opri autovehicule în trafic. Legea 155/2010, Articolul 7, litera h, „constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru încălcarea normelor legale privind oprirea, staţionarea, parcarea autovehiculelor şi accesul interzis, având dreptul de a dispune măsuri de ridicare a autovehiculelor staţionate neregulamentar”. Art. 177 din HG nr. 1391/2006 a oferit competenţa constatării şi sancţionării contravenţiilor rutiere Poliţiei Române, unica autoritate în măsură să acţioneze ca organ constatator în ceea ce priveşte contravenţiile reglementate prin disp. OUG nr. 195/2002, prin agenţii de poliţie ce deţin calitatea de poliţist rutier.
  2. Notificarea mea era de la Politia rutiera in care intrebau societatea cine le-a condus masina. Daca cineva iti lua de pe motor hartia cum aflai? Nici acum Politia locala nu poate da sanctiuni rutiere in poza apare vreo dovada ca a fost facuta in ziua Z la ora H ?
  3. La Multi Ani!
  4. Bogdane ma intreaba un prieten daca poti sa-i faci si lui un parbriz ca asta
  5. Dar nici nu am zis ca e ilegala procedura. Am spus doar ca nu au dovada ca ai primit instiintarea. Asta inseamna ca nu poate sa te traga la raspundere ca nu ai respectat cele 5 zile. Daca pe hartia aia o lua vantul sau il mana curiozitatea pe vreun vecin sa o citeasca si nu o mai punea la loc, tu nu ai fi primit acea solicitare. Ca sa te poata trage la raspundere pt nerespectarea unui termen trebuie sa aiba dovada ca ai fost notificat in timp util si fara semnatura ta de primire acest lucru e imposibil.Daca iti trimitea notificarea la adresa cu confirmare de primire,chiar daca o primea altcineva in locul tau (sotie,copil, parinti ,rude) atunci era altceva. Iti spuneam ca poti sa o arunci pentru ca un politist mai comod sau care nu e sigur ca legea se aplica si la motociclete nu ar fi facut demersuri mai departe sa afle numele proprietarului. O spun din proprie experienta. Cu vreo 14 ani in urma cand a venit la firma la care lucram atunci o solicitare asemanatoare pe masina care o conduceam eu (ma ocupam de treburi administrative si de parcul auto) nu am stat pe ganduri si am aruncat-o pentru ca venise prin posta fara confirmare de primire.Am mai lucrat inca 2 ani dupa eveniment la acea firma si nu s-a mai primit nimic pe tema asta.
  6. La Multi Ani!
  7. Poti sa o arunci.Nu au dovezi ca ti-au dat asta.
  8. vand

    Ai vandut motoru' ? Trimis de pe LG-K120 prin aplicatia PRO-BIKE Forum
  9. da dar poate sa se gandeasca la pasiunea pentru femei
  10. pasiunea poate fi si filatelia
  11. "Doua roti - o pasiune fara termen de garantie"
  12. Cele 3 semifinaliste vor trebui sa aiba impreuna 15 voturi Daca vor fi mai mult de 6 mottouri ma indoiesc ca se vor atinge pt ca pe-aici trec maxim 20 de persoane. Mai uman ar fi ca primele 3 pana la data de 15 Mai astfel ca sa ramana timp si pentru votul final. Iar cei care fac aprecieri sa faca doar la un singur motto chiar daca le plac doua-trei.
  13. "..................."
  14. Cam ce fel de avansuri ?
  15. Daca pentru restul populatiei e 25 de lei intrarea la strand se face economie de 40 de lei pe camera/zi si daca mai scazi micul dejun care probabil ca e cotat la maxim 15 lei de persoana deci 30 de lei /camera putem considera costul camerei ca fiind 100 de lei. Ceea ce e foarte bine.