Mergi la conţinut

Aferim

Membri
  • Conţinut

    3.823
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    117
  • Online

    144d 6h 16m 55s
  1. Incepator, am nevoie de putin ajutor

    mobile.de sau olx sau magazinele de moto care toate au reprezentante in ro: yamaha, suzuki, honda, ktm, husqvarna... câți ani ai și care este motivul pentru care nu îți iei permis pentru moto? doar oriunde nu există drum public. noțiunea de drum public este destul de larg definită, de exemplu chiar și drumul din incinta unei proprietăți sau o parcare aflată pe un teren privat poate fi drum public, in cazul in care acestea sunt deschise circulatiei publice... drumurile de tară sau comunale sunt drumuri publice. la fel, drumurile de exploatare agricolă cat si cele forestiere sunt drumuri publice, chiar dacă uneori accesul la ele poate fi restrictionat cu o barieră,de ex. dar tot drumuri publice sunt. in plus, ca sa ajungi cu motoreta in afara drumului public tot pe drumul public va trebui sa ajungi acolo, de regulă cu motoreta pe o platforma tractată de o masina. deci? cum ajungi cu motoreta in afara drumului public, de la tine de acasa pana acolo si inapoi?
  2. In Serbia, de 1 Mai muncitoresc

    Chiar așa! Este păcat să te mulțumești doar cu motociclismul utilitar... :-(
  3. calatorii Calatorii Lejere Cu Tinta

    Traseul (este detaliat în articol, dacă accesezi link-ul) are un pic peste 1.700 de km și tura asta a inclus: -cetatea de la Dunăre Golubac – o așezare medievală construită pe ruinele castrului roman Columbarum; - Belgrad – fortăreața și centrul vechi, cu o atmosferă care m-a dus cu gândul la o combinație de Budapesta & Roma; - Felix Romuliana – orașul antic de lângă Zajecar, construit de împăratul roman Galerius (de origine dac) în cinstea mamei sale; - Canionul Iskar – un defileu tăiat abrupt în rocile Balcanilor; - și satul tradițional Bozhentsi - oficial denumit Bozhentsite (Боженците), un paradis… Trăiască 1 Mai, ziua celor ce muncesc! calatoriifestinalente.wordpress.com in serbia de 1 mai muncitoresc
  4. In Serbia, de 1 Mai muncitoresc

    Sunt prea sărac să merg la Vama Veche sau Mamaia. Nici la jocul „care pe cine omoară în trafic pe șoselele țării” nu sunt bun – așa că am serbat muncitorescul 1 Mai pe două roți, în Serbia (și un pic, în Bulgaria) … . . Vezi articolul integral
  5. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Lampa aia de poziție de pe aripa atașului arată al dracului de bine! Există pe undeva de cumpărat (nu la cele sh sau recuperate/dezmembrări mă refer)? Dacă da, unde și la ce bănuțzi?
  6. istorice Reconditionare Dnepr 650

    A ieșit foarte frumoasă! Mai ai numai câteva mici detalii și e gata, este?
  7. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Păi nu ne arăți și nouă vreo poză? Sunt foarte curios de rezultat. Scuze, apoi de-abia, după ce am scris, am văzut că ai adăugat deja poze... Il vei lăsa cu totul verde sau bagi și cu negru (eventual în interiorul atașului) ?
  8. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Ai apucat și să-l vopsești?
  9. Salut Gaxel! Iți multumesc pentru aprecieri, ti-am trimis o poveste pe PM. Toate cele bune, domnule!
  10. Vă mulțumesc și eu pentru interesul manifestat. Vă interesează să cumpărați această motocicletă ? Desigur că îmi puteți face o ofertă, într-un mesaj privat (sau cum vă este dvs. confortabil). Mai multe despre povestea ei, aici: /izh-sidecar-planeta-5/ Vă mulțumesc, asfalt uscat!
  11. Diverse

    Moșocicliștii multumesc Motoveteranilor pentru participarea și donațiile oferite copiilor aflați în nevoie. Anul acesta, și cu ajutorul vostru, am făcut să zâmbească mai mult de 100 de copii! Toți aceștia au primit de la Moș Crăciunul Motociclist cadouri împachetate cu grijă și etichetate cu numele fiecăruia; toți copiii au găsit în cadouri: hăinuțe, dulciuri, rechizite pentru școală și cărți, încălțăminte și jucării. Toate acestea nu ar fi fost posibile fără DONAȚIILE A SUTE DE OAMENI BUNI. Si voi, Motoveteranii, sunteți printre aceștia... Vezi câteva imagini (și scurta poveste a Moșocicliștilor) aici: https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2017/11/25/fii-si-tu-un-moshociclist-vino-cu-un-cadou-la-concertul-caritabil-rock-din-13-decembrie/ La Mulți Ani Frumoși! VID_20171220_204556.mp4
  12. Salamandra din Ajun de Crăciun

    Foarte frumos clipul, foarte frumoasă salamandra (nici nu știam că trăiesc și pe la noi) si foarte frumoasă faptă! La Mulți Ani domnule Nicu și tuturor prietenilor dumneavoastră!
  13. Respect !

    Valoarea supremă a motocicliștilor -oriunde în lume- este RESPECTUL, iar acesta nu se impune ci se dobândește. Cum? In primul rând, SALUTĂ: când saluți alți motocicliști, le acorzi acestora respect și ei vor recunoaște astfel în tine un motociclist și nu doar un posesor de motocicletă. In al doilea rând, motocicliștii prețuiesc SOLIDARITATEA. Aceasta se dovedește prin faptă și nu prin vorbe goale: ajută oricare camarad pe două roți, necondiționat, cu orice îți stă în putere. A treia valoare în care cred motocicliștii de oriunde este EGALITATEA: motocicliștii se consideră întotdeauna egali. Vezi articolul integral
  14. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    Păi sunt 3 sisteme de transmisie: cu cardan, cu lanț și curea. Atât la cruisere cât și la alte tipuri de moto. Toți producătorii de motociclete folosesc toate cele 3 sisteme pentru a echipa diferite modele de motocicletă (din considerente complexe: predominant tehnice dar și economice sau de marketing). Fiecare sistem de transmisie are avantaje si dezavantaje: și despre nici unul nu se poate spune că este cel mai bun din toate pct de vedere față de oricare din celelalte două. ... Nu trebuie insa sa te focusezi pe asta - este prea puțin important, in etapa in care ești tu, ce tip de transmisie are motoreta... Fiecare sistem este ok, deci; nu despre asta trebuie să îți faci griji.
  15. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    Păi un Intruder am io acum, o Volusia 800. Părerea generală a mea despre ea este bună, cu exceptia faptului că si ea are enorm de mult plastic, însă parcă-i finisat nițel mai de calitate, de zici că-i tablă! . Partea proastă este că nu are ABS și este cam greoaie pe drumuri înguste de munte, ce au curbe strânse. Totuși, nu cred că este o motocicletă potrivită pentru un incepător - cântărește aproape 300 de kg, este destul de zvâcnicioasă pentru clasa ei, are frânele din secolul trecut și așa cum spuneam, este uneori greu manevrabilă. In plus, cele de mana a doua sunt relativ scumpe, chiar si la ani mai mulți - la ea primează mai curând imaginea, se pare, nu tehnologia ei învechită... Aruncă un ochi și la Honda Shadow - unele modele mai noi au ABS. 1. Imi aduc aminte mereu episodul din parcarea Universității din Namur, cum mi-ai spălat lanțul mobrei cu minuțiozitate și cum, cu toată osteneala să nu facem acolo haos, dacă ne prindeau ăia cu bălțile alea de mizerie iscate de operațiune precis că o încurcam graaav! (Salutări și lui Gică!) 2. Ai dreptate. Tocmai de aia zic si eu de cardan: sunt fericit că trebuie doar să-i înlocuiesc uleiul ăla special, cam 200 de grame la 20 de mii de km (mă rog, eu îl înlocuiesc mai des). Este drept că dacă se strică, costă reparația o avere dar pentru un leneș ca mine, cardanul îmi dă mai ales satisfacția că scap de sentimentul de vinovăție când nu spăl și nu ung lanțul la timp...
×