Mergi la conţinut

motochupy

Membri
  • Conţinut

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    17h 52m 2s

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    CB 600F
  1. motochupy

  2. Honda Hornet Club

    Ok. Multumesc de sfaturi. Hai sa va spun povestea intreaga cu riscul de a ma considera un prostovan . Este o combinatie de diferite evenimente care a dus la situatia in care a aflu. Hornet-ul l-am cumparat saptamana trecuta Marti. Atunci cand l-am luat aveam un bec aprins pe bord. Initial am crezut ca becul este becul de benzina (cred ca din cauza entuziasmului nu m-am uitat foarte atent la el) mi s-a parut destul de logic ca atunci cand cumperi o motocicleta aceasta sa nu vina cu rezervorul plin. In fine am luat motorul si m-am plimbat putin si am ramas fara benzina sau cel putin asa cred. Ideea e ca s-a oprit la un stop si se comporta ca si cum ar fi ramas fara benzina. Mentionez ca becul a stat aprins inca de cand l-am luat si pana cand am pus benzina. Toate bune am trecut pe rezerva si cum eram langa o benzinarie am alimentat. Culmea parca pentru a imi confirma ca becul este de benzina dupa ce am alimentat acesta s-a stins. Dupa aceasta experienta becul respectiv nu s-a mai aprins. Respectiv nu se aprindea nici atunci cand puneam contactul nici cand mergeam. Peste 2 zile am iesit iar cu motocicleta intr-o tura mai lunga(Initial alimentasem 11 litri). Becul s-a aprins iar dupa 120 de km de la alimentare, iar motorul s-a oprit, de data asta din mers, cu aceleasi semene de benzina lipsa respectiv a pierdut putere si dupa s-a oprit. Am accelerat cu ambreiajul tras si s-a ridicat turometrul dar a doua oara cand am incercat sa accelerez a murit. Deoarece la momentul acesta stiam ca becul este de benzina m-am gandit ca asta e si ca am ramas iar fara bezina. Mi s-a parut ciudat deoarece stiam ca pusesem 11 litri si mersesem cat mersesem si ma gandeam ca o sa am un consum cam de 10. Iar toate bune. Am trecut pe rezerva motorul a pornit din prima si am mers cu el fara probleme. Am alimentat (4 litri ca nu aveam bani la mine) si m-am intors acasa (eram in drum de intoarcere). A doua zi am luat motocicleta si i-am facut plinul. Ma asteptam sa intre undeva peste 14 litri in rezervor. Spre uimirea mea au intrat in jur de 10 (pana in acel moment facusem cam 140 de km). Dupa un calcul scurt mi-a dat cu virgula respectiv 10+11+4=25 litri alimentati si aveam rezervorul plin. 25-17=8 litri la 140 de km = undeva sub 7 consumul. M-a pus pe ganduri treaba si m-am gandit ca poate o fi stricat becul ala de benzina. Ieri cand am iesit cu moto am observat ca de fiecare data cand pun contactul inainte sa pornesc se aprinde becul "de benzina". Imediat cum pornesc acesta se stinge. De asemenea acesta nu se aprinde in mers. Am zis ca poate asa e si nu am observat eu dar eram aproape sigur ca inainte nu facea asa. Dar tot ieri stateam la un semafor si imi batea soarele in becul ala cand am observat ca pe el nu e o pompa de benzina ci o pompa de ulei. Respectiv becul ala e ceva de ulei nu de benzina. Moment in care m-am panicat. Acum nu stiu ce sa fac sau sa cred. Motocicleta nu se comporta ciudat. Ma gandesc ca poate exista un scurt la electrica sau ceva nici nu stiu.... Voi ce credeti?
  3. Honda Hornet Club

    Multumesc de info... deci cel din 1998 ar trebui sa fie bun.... Mai am o problema stie cineva cam cat ar trebui sa consume? Eu i-am facut prima oara consumul saptamana asta si mi-a luat 10% si mi se pare cam mult, mai ales ca am mers cu pana in 5000 de turatii pe min. Cam care ar putea fi cauza consumului ridicat?
  4. Honda Hornet Club

    Salut! Stie cineva unde pot gasi si eu un manual de service si un manual de utilizare pentru CB600F din 2003? Am cautat pe net si tot ce am gasit este un manual de service pentru modelul din 1998. Manualul de utilizare il am dar este in italiana si as fi vrut o versiune in engleza. Multumesc!
×