Mergi la conţinut

poelinca

Membri
  • Conţinut

    6
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 6h 57m 54s

1 Urmăritor

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    610SM
  1. poelinca

  2. service Placi Ambreiaj Husqvarna Sm610S '00

    Da se potrivesc, m-am uitat pe halls la coduri si sunt aceleasi.
  3. Tot am probleme si m-am gandit ca ar fi cazul sa le schimb ( asa zice si in manual ). Am tot cautat si am gasit exact pentru modelul asta si an, de la Lucas. Toate bune si frumoase, doar ca nu gasesc si placile de fier (otel, ce o fi). Se potrivesc oare de la TE610/E '99-'04 ? Arcuri nu am gasit pe net, dar ma gandesc ca gasesc unele care sa fie compatibile destul de usor, ceva magazine in bucuresti ? ( sau merg la orice shop cu piese auto si imi gasesc ei ? ).
  4. legislatie Categoria A2?

    Nu și-a luat nimeni A2-ul (incă). Așa pe net umblă vorba că prin luna mai s-ar definitiva normele de aplicare (că astea lipsesc), până atunci am ințeles că se poate da examenul doar pentru categoria A doar dacă ai 24 ani impliniți sau ai A1 de doi ani, in rest sunt toți blocați până când apar normele "pe piață". Luna mai e doar un zvon, că la români nu se știe niciodată când au ăștia chef de lucru și ce le mai cacâ mintea. p.s. cu ăștia s-a votat, cu ăștia defilăm ... da nici cu ceilalți nu ar fi fost mai bine, stai liniștit :))
  5. Limitare Legala ! Moto + 35 Kw .

    Tot de curiozitate, ai dat telefon la ei (RAR) sa vezi ce si cum ? Mi se pare cea mai rapida solutie avand in vedere ca la noi pana acum nu se practica. Logic ar fi sa se poata, practic ... totusi e vorba de rar Acum parerea mea este sa iti cumperi de la inceput ceva mai domol din fabrica, si asta o zic pentru ca dupa ce prinzi gustul si mai inveti una alta, sigur o sa vrei alt motor ( poate chiar si din alta categorie ). Stiu ca vrei sa te gandesti pe terment lung sa nu le schimbi, dar pana la urma, cu si fara limitare nu cred ca scapi :) .
  6. service raspunsuri la probleme tehnice

    Salutari, am pornit motoru prima oara pe anu asta si ramane turat pe la 3000. Pornesc lejer, dupa prima 100 de metri vad ca ramane turata la 3000 - 3000 si un pic. Accelerez, urca in ture, dau drumu la gaz si nu scade de 3000 ( treapta unu doi trei la fel ). Buuun, opresc la semafor, o scot pe neutru, tot la 3000 ramane. Trag/imping de acceleratie, degeaba. Bag in treapta unu, dau drumu usor usor la ambreiaj ( fara gaz ), o ia incet incet de pe loc si hopa scad turatiile la 1100-1200. Ma gandesc ca si-a revent, dar cum am atins acceleratia, pac sare inapoi la 3000 si acolo ramane. Treaba asta cu ambreiajul la plecare mi-a mers de cateva ori, dar nu tot timpul. O fi de la cablu/camasa de acceleratie ? carburator murdar ? Daca e de la cablu/camasa, se rezolva usor sau tre sa comand ? Inculpatul e un husky 610sm de prin 2000. p.s. multumesc anticipat
  7. enduro Help Caut Manual Reparati Sau Piese

    incearca aici http://rapidshare.com/files/131939808/Suzuki_RM250_Service_Manual.rar ( 50mb )
×