Mergi la conţinut

bytzu

Membri
  • Conţinut

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

  1. Salut am o Honda SH 150 model pe injectie din 2010 si am inceput sa am o problema la el.Cu cateva luni in urma am umblat la baterie sa o scot si cand am inceput sa desfac surubul la Plus (+) s-a facut un mic scurt.dar fara sa ating si Minusul(-).Aveam surubelnita toata din metal(nu stiu ce metal) fara maner izolator.Si iesise putin fum..putin de tot...Am pus totul la loc.Si cand porneam scuterul..trebuie sa astept 10 secunde sa se stinga becul ca sa il pornesc.Il alea 10 secunde 1 secunda se auzea un bazait mai tare.(nu exagerat) dupa care se oprea.Scuterul pornea si mergea ok.Inainte de a face chestia cu bateria nu se auzea deloc.Am fost la un mecanic de la <colt de strada> si mi-a zis ca nu are nimic si pot circula asa.Inca circul cu el,dar de cateva zile dupa ce trec alea 10 secunde si cand il pornesc,cand calc frana si apas la automat se aprinde iar becul ala din bord pentru 2 secunde si pe urma se stinge,dar scuterul nu mai sta asa bine la relanti,se aude sacadat.De mers vad ca merge bine se infinge la fel.Dar de vreo 5-6 zile..cand il acceleram mai brusc..se auzea un sunet..un zumzait..(daca il aceleram usor nu se auzea deloc) si...disparea dupa 4-5 secunde.Vreau acum niste sfaturi serioase.Ce ar putea fi?Astept raspuns!
  2. service Informatii Urgent!

    Salut.As dori sa stiu si eu daca se poate sa pun pe un scuter de capacitate originala 50 cm3 un kit de 125 cm3.Scuterul e in doi timpi cu racire pe apa.Scuterul este marca Peugeot Jet C-tech.Scuterul este pe carburatie.Vreau dupa ce ii pun kitul sa prinda si viteza mai mare cat pentru unul de 125 adica peste 80(120 km/h).M-am interesat si mi s-a mai spus ca cica nu duce ambreiajul si de preferat ar fi kit de 80.Astept raspuns.Ma puteti contacta si la idd-ul: dinamovistmereu Va multumesc
×