Mergi la conţinut

just_skyzzo

Membri
  • Conţinut

    15
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3h 35m 20s
  1. Dezmembrez Suzuki GSXR 750 K4 2004

  2. Salutare tuturor, Recent am achzitionat o motocicleta marca suzuki GSX-R 750cmc , an fabricatie 2004 K4 (modelul din poze , este identica) si nu ii dau de cap cu pornirea.Vechiul proprietar a pierdut cheia originala a motocicletei (am inteles ca sunt cu cip) , a inlocuit ulterior contactul original cu un alt contact+cheie (modelul simplu fara cip) si de aici incepe distractia.Se aprinde totul ,functioneaza toate comenzile incepand de la lumini , avarii , buton pornire , electromotorul primeste curent , da la automat dar din pacate motocicleta nu porneste, bujiile nu primesc curent.Am inteles ca este posibil ca , calculatorul sa nu trimita curent catre bujii deoarece nu recunoaste cheia, probabil acelasi sistem ca si la masini. Ce este de facut in conditiile in care contactul original nu il mai am (exista posibilitatea ca dupa seria moto,sa comand cheia originala de la o reprezentanta suzuki dar cum contactul nu il am, pica varianta asta). Am mai auzit o varianta , sa resoftez calculatorul sa functioneze apoi cu acest contact Alta varianta , cumpararea unui calculator racing(nu stiu exact despre ce este vorba , banuiesc ca ceva ciptuning care nu este limitat sau ceva de genul) Ce imi recomandati sa fac in situatia de fata , fara mari cheltuieli , nu tin neaparat sa am cheie cu cip , caut o varianta rezonabila si nu as prea vrea sa fac multe modificari prin instalatie.In mare parte cred ca ati inteles problema , astept pareri si idei Multumesc
  3. service raspunsuri la probleme tehnice

    Salutare tuturor, Recent am achzitionat o motocicleta marca suzuki GSX-R 750cmc , an fabricatie 2004 K4 si nu ii dau de cap cu pornirea.Vechiul proprietar a pierdut cheia originala a motocicletei (am inteles ca sunt cu cip) , a inlocuit ulterior contactul original cu un alt contact+cheie (modelul simplu fara cip) si de aici incepe distractia.Se aprinde totul ,functioneaza toate comenzile incepand de la lumini , avarii , buton pornire , electromotorul primeste curent , da la automat dar din pacate motocicleta nu porneste, bujiile nu primesc curent.Am inteles ca este posibil ca , calculatorul sa nu trimita curent catre bujii deoarece nu recunoaste cheia, probabil acelasi sistem ca si la masini. Ce este de facut in conditiile in care contactul original nu il mai am (exista posibilitatea ca dupa seria moto,sa comand cheia originala de la o reprezentanta suzuki dar cum contactul nu il am, pica varianta asta). Am mai auzit o varianta , sa resoftez calculatorul sa functioneze apoi cu acest contact Alta varianta , cumpararea unui calculator racing(nu stiu exact despre ce este vorba , banuiesc ca ceva ciptuning care nu este limitat sau ceva de genul) Ce imi recomandati sa fac in situatia de fata , fara mari cheltuieli , nu tin neaparat sa am cheie cu cip , caut o varianta rezonabila si nu as prea vrea sa fac multe modificari prin instalatie.In mare parte cred ca ati inteles problema , astept pareri si idei Multumesc
  4. service Programez Chei Cu Cip La Motociclete / Chei Si Cip Pe Stok

    cat costa o cheie pentru suzuki gsx-r 2004 k4 ?
  5. service Ce Ulei Sa Bag In Motor?help Me Please!

    MErci fain pentru sfaturi , spune-mi te rog care este tipul de ulei recomandat de producator,am cautat pe ceva pagini de profil si nu am gasit mai nimic.sau sa folosesc unul din urmatoarele tipuri de mai jos? Mi s0au recomandat urmatoarele tipuri de ulei motul 7100 10w40 full sintetic motul 5100 10w40 asta cred ca va sari din schema in ideea ca este semisintetic si mi-ati recomandat full sintetic sau motul 300V15W50 * Daca mergi in oras si in afara vara 15W 50 la motoreta ta. daca mergi exclusiv in oras tot 15W 50 (in cazul meu dupa recomandarile lui cesar) ***consuma garantat ulei , in ideea ca fostul proprietar mi-a recomandat din start 15W50,intr-un fel recunoscuse si el ca mai completeaza din cand in cand, motivul fiind ca a scos cateva site din toba sa se auda mai tare(normal ca nu l-am crezut... dar nah... consuma).Motorul a fost cumparat din alta localitate, am venit pe el 500km , iar inainte de plecare omul a completat aproape un litru de ulei. Deci ce ulei sa fie in conditiile in care consuma, il folosesc atat in oras cat si in afara localitatii in aceeasi masura? Recomanda-mi un loc/firma/link de unde pot cumpara un cauciuc nou la un pret rezonabil. Astept sfaturi de la toti membrii, chiar nu am habar cum se intretine o motocicleta :)
  6. Tocmai am cumparat un kawasaki ZX636R 2002 , 40.000km si trebuie facut schimbul de ulei. Fostul proprietar mi-a recomandat sa cumpar un ulei mai gros,Motul sau Motorex 15w40 ,deoarece motorul ar avea km multi. Am citit pe mai multe forumuri, sunt o gramada de contradictii in ceea ce priveste atat diferenta de calitate intre Motul si Motorex , cat si faza cu trecerea de la 10w40 la 15w40.Iarasi larasi alte tipuri de motoare am inteles ca Motulul nu a facut tocmai bine motorului si incepuse sa se auda lantul de distributie...etc (vorbesc si eu din auzite, nu prea am habar cum se intretine o motocicleta si ce necesita) Deci rugamintea mea ar fi sa imi recomandati uleiul si marca potrivita pentru acest tip de motocicleta .Schimburile anterioare de ulei au fost facute cu Motorex.Si inca ceva , .... se aude si la mine lantul de distributie la relanti , cineva mi0a recomandat sa curat intinzatorul. M-ar mai interesa si un cauciuc de spate, poate imi recomandati un loc de unde as cumpara la un pret rezonabil. Astept neaparat raspuns , scoatet-ma din ceata ....
×