Mergi la conţinut

bmwio

Membri
  • Conţinut

    56
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    15d 5h 41m 55s

Despre bmwio

  • Grad
    Motoveteran
  • Data naşterii 11.02.1960

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Urlati
  • Posesor(oare) de
    BMW K 1100LT, Yamaha XVZ 1300 Royal Venture, Mobra 50, Piagio Hexagon 175, BMW F 650, BMW R 1100 RS,BMW K 1200 LT

Metode de Contact

  • Yahoo
    viore.dima@yahoo.com
  1. Salut, nu am prin spirala dar sint la Herculane si mi-ar placea o expeditie de asa anvergura, doar ca timpul este inamicul principal, poate la pensie, ce zici tinere?
  2. Daca chiar ati fost prin Valea Lunga spre Cimpina si nu v-a impresionat drumul prin Plai sau Provita in schimb gratarele si aglomeratia de pe Valea Doftanei au fost remarcate, nu stiu daca sa va cred sau faceti rute pe calculator.
  3. Cind mai mergeti la Hales in loc sa virati spre Ciolanu mai mergeti 2-3 km inainte si in Valea Izvoarelor faceti dreapta prin padure spre Sarata Monteoru, o sa vedeti un drum nou, asfalt foarte bun, printr-un tunel in padure.
  4. calatorii Cheile Dambovicioarei (DJ 730)

    Am fost acum 3 ani pe traseul descris, nu stiam ca s-aasfaltat in Sirnea, frumoase zone.
  5. Nu inteleg cum ai ajuns din VC la Varbila ca si de la Slanic la Cimpina, ca si din Mizil in Cislau, ai luat-o iar pe Magura? Incep sa cred ca faci traseele pe maps si te informezi din Wikipedia, mai putin in realitate, in rest informatiile sint in mare corecte si foarte exacte.
  6. Lung traseu pentru notocicletele voastre, mai ales toamna. Puteati sa scurtati, la iesirea pe coborire din Cislau este o statie de gaz pe dreapta, pe linga se merge catre Buda-Singeru-Urlati, este o portiune de 4-5 km drum neasfaltat prin padure, dar in stare buna, mai scurt si mai bun in general, dar si alta varianta ca sa nu mergi la doua iesiri pe acelasi drum. Sau tot din Cislau dar la intrare, dreapta spre Tirlesti-Carbunesti-Podenii Noi-Urlati.
  7. Bravo, ai ales un traseu frumos, pentru mine este unul dintre favorite, cu citeva variante, Hales-Sarata Monteoru, sau Vernesti-Apostolache. Cit priveste Mizil-Marginea Padurii-Valea Unghiului(padurea pe coborire), drumul este in proportie de 90% in stare buna si foarte buna, a fost reparat in ultimi 2 ani pe portiuni mari. Este putin mai denivelat intre Valea Unghiului si Lapos ma degraba. Fulga-Mizil trebuie scos din orice traseu moto, ai dreptate, si prost si fara nimic impresionant, cimp deschis.
  8. Diverse

    Salut tinere, ma bucur ca nu te dai batut nici de evenimente nici de prieteni, eu nu mai reusesc sa ies ca inainte sau ca tine, toamna ma apuca dragul de masini, cele bune.
  9. Dupa incalzirea cu cel mai mic Porsche din familie, am facut pasul la urmatorul, tot in aceeasi directie, dar mult mai aproape de ce se vrea sa fie aceasta marca, adica un 944.
  10. bmwio

  11. In Parcul Durmitor, intre Zabljak-Trsa-Pluzine, la capatul drumului am ajuns deasupra lacului Pivsko, care se vede in alta poza, impresionant traseu.
  12. Daca asa crezi ca ai vazut Croatia, este pacat de timpul pierdut. Da, este frumoasa, dar pe soselele de pe malul marii, sau din munti.
  13. Cred ca fiecare are o gramada dar este greu sa le cataloghezi, incerc si eu citeva
  14. planificare Balcani In Iunie

    Prima zi nu a avut nimic deosebit in afara de podul de la Calafat, pe care acum 2 ani nu am putut trece pentru ca era inca in lucru. Este impresionant, util si putin circulat. Alimentam pe coana mare si pe noi si trecem Dumarea pe la 1.30, dupa 350 km in 5 ore pe minunatele noastre drumuri nationale, dintre care Craiova-Calafat este o dovada a prostiei, incompetentei si modului aberant in care poti ingropa banii in lucruri fara rost, cum sint santurile betonate de 0.5/0.5 m cu capac si garduri metalice linga spatiile "verzi" din niste fantome de localitati doljene. Cine a fost pe acolo intelege si cred ca condamna resipa. Trecem repede cei 50 km din Bulgaria, la fel de saraca si depopulata ca si sudul nostru si trecem la sirbi pe la Zajecar, sintem in Valea Timokului, o zona cu o bogata comunitate romaneasca. Continuam catre Nis-Procuplje-Blace-Brus, drumurile sint foarte bune, libere, oamenii nu se grabesc, nu umbla disperati pe sosele ca la noi, au treaba prin gradini, la cosit, sau cu animalele. Pentru ca s-a facut 7 seara incepem sa cautam cazare, reusim rapid cu ajutorul unui baiat de la o terasa care a sunat un prieten ce avea o pensiune, am pus datele mai sus. Vorbim, bem o slibovita, primim masa de seara, apoi un vin, iar dimineata dupa un mic dejun bogat, platim 30 euro si ne luam ramas bun de la o gazda primitoare si placuta. http://www.viladjordjevic.rs/
  15. planificare Balcani In Iunie

    Noi am ajuns acasa, au fost 8 zile, 3.340 km, fara probleme, o excursie reusita. Prima zi a fost pina linga Brus, ne-am cazat cu ajutorul unui localnic la o gazda minunata, Pedja, intr-o locatie de exceptie, cazare masa seara si dimineata si conversatii placute. http://www.viladjordjevic.rs/ Am traversat Muntenegru, prin canionul Tara, parcul Durmitor, cazare linga Nicsik. Acesta este traseul pe care l-am ratat la tura trecuta, a fost ceva de vis, dar si palpitant si extenuant. A urmat golful Kotor, apoi am mers la Budva-Bar-Sukobin-Schoder, cazare la Shengjin. Aici baie si plaja. Urmeaza Durres-Fier-Vlore-Orikum, iar de aici am avut parte de cea mai spactaculoasa traversare a unui munte, aproape de 2.000 m. Am coborit spre Kanispol-Igoumenitsa, o granita noua, spectaculoasa. Ne-am cazat linga Igoumenitsa, am stat 2 zile la plaja. Am plecat spre Messolonghi-Antirio-Nefpaktos, cazare si baie. Urmeaza Erateini-Itea-Lamia-Larisa-Salonic-Kavala, aici ne-am cazat la Orfani, plaja si baie. A urmat cea mai grea zi, a opta, traversarea Bulgariei, 13 ore de mers si 750 km. Urmeaza poze si detalierea, dar sa-mi revin.
×